Tiv. Elküldve Október1, 2012 Megoszt Elküldve Október1, 2012 Azt hogy köll? :blink: Igazából rendesen működik a gép, bár van egy olyan hibája, hogy kb 2 hét egy helyben állás alatt lemerül az akksi. De ez a baja már évek óta megvan, és nem tudom, hogy mi okozza. Tippem az utólagos riasztó vezetékei lennének, de nem biztos ez sem. A szíj leszedést felrakást még sose próbáltam, inkább nem kísérletezem vele. Pl. egy ilyet bedugsz a szivargyújtóba. http://elektronika.v...1647499508.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Azt hogy köll? :blink: Igazából rendesen működik a gép, bár van egy olyan hibája, hogy kb 2 hét egy helyben állás alatt lemerül az akksi. De ez a baja már évek óta megvan, és nem tudom, hogy mi okozza. Tippem az utólagos riasztó vezetékei lennének, de nem biztos ez sem. A szíj leszedést felrakást még sose próbáltam, inkább nem kísérletezem vele. Járó motornál digitális műszerrel megnézed, hogy mennyi a feszültség az akkumulátor kapcsain. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Valaki írta régebben, hogy a generátorok tudnak néha sípoló hangot adni, ha valami bajuk van. Pár napja vettem észre, hogy magas sivító hang hallatszik a motortérből. Olyasmi, mint a porszívó hangja, csak nagyon magas. Tényleg a generátor lesz? Ez lesz az első jel a generátor csere előtt? :huh: Vagy ne foglalkozzak vele, amíg van rendesen töltés? Ha csak hideg indítás után csinálja kb 1percig akkor az csak a szekunder levegő "porszívója". Ha üzemmelegen is csinálja akkor lehet generátor irányba keresgélni. Nekem a feszító görgőm szokott visítani de csak télen és akkor is nagyon ritkán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Ha csak hideg indítás után csinálja kb 1percig akkor az csak a szekunder levegő "porszívója". Ha üzemmelegen is csinálja akkor lehet generátor irányba keresgélni. Nekem a feszító görgőm szokott visítani de csak télen és akkor is nagyon ritkán. X16SZR-ben nincs ilyen, mivel 8 szelepes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Járó motornál digitális műszerrel megnézed, hogy mennyi a feszültség az akkumulátor kapcsain. Ja, ennyi?! :huh: :D Van multiméterem, majd megnézem holnap. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 X16SZR-ben nincs ilyen, mivel 8 szelepes. Bocs, akkor megint mellényúltam :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Ja, ennyi?! :huh: :D Van multiméterem, majd megnézem holnap. köszi Bázz :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 Nemtom má melyikőtök mondta, de nekem a rádió akkor se B (kattanós) állásba van kötve! :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 Nemtom má melyikőtök mondta, de nekem a rádió akkor se B (kattanós) állásba van kötve! :angry: W az állás jele és a régebbiekben még nem volt W pont a gyújtáskapcsolóban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Október4, 2012 Megoszt Elküldve Október4, 2012 Sziasztok! Megtudná valaki nekem mondani,hogy astra f 1.6, motorhőfok jeladó vagy érzékelő hol található? Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október4, 2012 Megoszt Elküldve Október4, 2012 Sziasztok! Megtudná valaki nekem mondani,hogy astra f 1.6, motorhőfok jeladó vagy érzékelő hol található? Köszönöm. Kettő van benne, egy a műszeregységé ez a vezérlés felől a szívotorokba van betekerve egy kábelsarú megy rá a másik az injektor alatt-mögött van , erre 2 szálas csati megy. Központi injektoros amúgy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Kettő van benne, egy a műszeregységé ez a vezérlés felől a szívotorokba van betekerve egy kábelsarú megy rá a másik az injektor alatt-mögött van , erre 2 szálas csati megy. Központi injektoros amúgy? Szia! Ettől a választól tartottam:) A kábelsarust megtaláltam,de nekem az kell ami alatt-mögött van. Ne ezt a helyet nem tudom behatárolni,mert van az injektorok fölött 4 gáz injektor is vezetékekkel,csövekkel. így elég nagy a káosz és nem találom ezt a másik jeladót. Hanyadik injektor alatt-fölött van? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Szia! Ettől a választól tartottam:) A kábelsarust megtaláltam,de nekem az kell ami alatt-mögött van. Ne ezt a helyet nem tudom behatárolni,mert van az injektorok fölött 4 gáz injektor is vezetékekkel,csövekkel. így elég nagy a káosz és nem találom ezt a másik jeladót. Hanyadik injektor alatt-fölött van? Köszi. Na hát akkor ezek szerint nem központi injektoros a gép.....igazából ilyesmit kellene keresni a motor hátulján a tűzfal felől: Ha máshogy nem a kábelköteget végig kell követni ami megy a motorhoz, és ott lesz a kétvezetékes hőfok jeladó valahol a szívosor környékén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Szia! Ettől a választól tartottam:) A kábelsarust megtaláltam,de nekem az kell ami alatt-mögött van. Ne ezt a helyet nem tudom behatárolni,mert van az injektorok fölött 4 gáz injektor is vezetékekkel,csövekkel. így elég nagy a káosz és nem találom ezt a másik jeladót. Hanyadik injektor alatt-fölött van? Köszi. Ha pl. C14SE vagy C16SE, akkor a DIS-modul (gyújtótrafó) alatt található a 2 vezetékes hőfokjeladó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Köszönöm mind kettőtöknek! Igen megtaláltam, a trafó alatt volt. Ki is cseréltem gyorsan,de csak fél siker,de legalább mostmár beindúl:)) Sajna benzinen nem igen megy a az egyik henger:( vagy csak néha. Injektorra gyanakszom,azt lehet cserélni? Mondjuk egyesével,hogy melyik nem jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Köszönöm mind kettőtöknek! Igen megtaláltam, a trafó alatt volt. Ki is cseréltem gyorsan,de csak fél siker,de legalább mostmár beindúl:)) Sajna benzinen nem igen megy a az egyik henger:( vagy csak néha. Injektorra gyanakszom,azt lehet cserélni? Mondjuk egyesével,hogy melyik nem jó? Azt ki tudod deríteni, hogy melyik nem megy: járó motornál egyesével lehúzod a gyertyakábeleket, amelyiknek a lehúzásánál nem változik a motor járása, az a henger nem megy (az esetleges áramütésért nem vállalok felelősséget!). Az injektorokat lehet ultrahanggal tisztíttatni, ha csak elkoszolódott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Sziasztok! Kinéztem ma egy Astrát. Viszont van egy elég érdekes gond, ami nem hagy nyugodni. Szóval, fölkapcsolom a világítást, de a műszerfal, meg a gombok világítása egyáltalán nem megy. Biztosítékokat néztem, az összes jó. Minden más működik, tehát első hátsó lámpák, index, központi,belső világítás, ablakemelő, szervó, kilóméter órán a visszajelzők, középső kijelző, szóval tényleg minden, a műszerfal és gombok világításán kívűl. Ezt mi okozhatja? Ja, a rádió sem működik. Bekapcsolom, pattan egyet a hangszóró, de se nem világít, se nem szól. A középső kijelzőn a középső rublikán, ahol ugye a rádióállomás lenne, nem jelez ki semmit. Ez az előbb leírt hibával kapcsolatos, vagy a rádió rossz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Sziasztok! Kinéztem ma egy Astrát. Viszont van egy elég érdekes gond, ami nem hagy nyugodni. Szóval, fölkapcsolom a világítást, de a műszerfal, meg a gombok világítása egyáltalán nem megy. Biztosítékokat néztem, az összes jó. Minden más működik, tehát első hátsó lámpák, index, központi,belső világítás, ablakemelő, szervó, kilóméter órán a visszajelzők, középső kijelző, szóval tényleg minden, a műszerfal és gombok világításán kívűl. Ezt mi okozhatja? Ja, a rádió sem működik. Bekapcsolom, pattan egyet a hangszóró, de se nem világít, se nem szól. A középső kijelzőn a középső rublikán, ahol ugye a rádióállomás lenne, nem jelez ki semmit. Ez az előbb leírt hibával kapcsolatos, vagy a rádió rossz? A legtöbb astrán ki vannak égve a műszarfal izzók, mivel relatív macerás őket cserélni tojnak rá.....a rádiót passzolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 A legtöbb astrán ki vannak égve a műszarfal izzók, mivel relatív macerás őket cserélni tojnak rá.....a rádiót passzolom. Najó, de az összes izzó egy 2000-es Astrán? :) És nem csak a műszerfal, a középkonzolon is, mindenhol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Najó, de az összes izzó egy 2000-es Astrán? :) És nem csak a műszerfal, a középkonzolon is, mindenhol. Tipic korabeli opel hiba. Be kell ledezni, és akkor el lehet felejteni életünk végéig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Najó, de az összes izzó egy 2000-es Astrán? :) És nem csak a műszerfal, a középkonzolon is, mindenhol. Ha nem tévedek, akkor egy vezetékről van az összes kapcsoló világítás tápra kötve... Amit asszem a lámpakapcsoló kapcsol... ( Kapcsolási rajz szerint ezen megy át a fix 12volt, és kapcsolja az összes gomb, tekerő állitó világítását ) Vagyis lehet csak a kapcsoló adta meg magát... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Ha nem tévedek, akkor egy vezetékről van az összes kapcsoló világítás tápra kötve... Amit asszem a lámpakapcsoló kapcsol... ( Kapcsolási rajz szerint ezen megy át a fix 12volt, és kapcsolja az összes gomb, tekerő állitó világítását ) Vagyis lehet csak a kapcsoló adta meg magát... A középkonzol gyújtásra helyből világít, csak a műszeregység kapcsol a világításkapcsolóról, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 A középkonzol gyújtásra helyből világít, csak a műszeregység kapcsol a világításkapcsolóról, nem? De. Najó, de az összes izzó egy 2000-es Astrán? :) És nem csak a műszerfal, a középkonzolon is, mindenhol. Mióta évjáratfüggő az izzók kiégésének ideje? Az Astrámat az előző tulaj eleve kiégett középkonzol világítással vásárolta. Akkor volt 9 éves és nem fos classic volt akkoriban (és most sem). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október7, 2012 Megoszt Elküldve Október7, 2012 Amugy is ezek az izzók nagyon hamar egy-két év után már feketednek, ahol még izzó van nem győzön cserélgetni őket. Most cseréltem a hátsó lámpákban egy csomó izzót szép feketék voltak azok is már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október7, 2012 Megoszt Elküldve Október7, 2012 De. Mióta évjáratfüggő az izzók kiégésének ideje? Az Astrámat az előző tulaj eleve kiégett középkonzol világítással vásárolta. Akkor volt 9 éves és nem fos classic volt akkoriban (és most sem). Arról nem beszélve, hogy egy generátorhiba, mikor kis túltöltés van a rendszerben, és esetleg a tulaj észre se veszi egy darabig, már bőven elég, hogy lerövidítse az izzók élettartamát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts