Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Azt hogy köll? :blink:

Igazából rendesen működik a gép, bár van egy olyan hibája, hogy kb 2 hét egy helyben állás alatt lemerül az akksi. De ez a baja már évek óta megvan, és nem tudom, hogy mi okozza. Tippem az utólagos riasztó vezetékei lennének, de nem biztos ez sem.

A szíj leszedést felrakást még sose próbáltam, inkább nem kísérletezem vele.

Pl. egy ilyet bedugsz a szivargyújtóba.

http://elektronika.v...1647499508.html

Elküldve

Azt hogy köll? :blink:

Igazából rendesen működik a gép, bár van egy olyan hibája, hogy kb 2 hét egy helyben állás alatt lemerül az akksi. De ez a baja már évek óta megvan, és nem tudom, hogy mi okozza. Tippem az utólagos riasztó vezetékei lennének, de nem biztos ez sem.

A szíj leszedést felrakást még sose próbáltam, inkább nem kísérletezem vele.

Járó motornál digitális műszerrel megnézed, hogy mennyi a feszültség az akkumulátor kapcsain.

Elküldve

Valaki írta régebben, hogy a generátorok tudnak néha sípoló hangot adni, ha valami bajuk van. Pár napja vettem észre, hogy magas sivító hang hallatszik a motortérből. Olyasmi, mint a porszívó hangja, csak nagyon magas.

Tényleg a generátor lesz? Ez lesz az első jel a generátor csere előtt? :huh: Vagy ne foglalkozzak vele, amíg van rendesen töltés?

Ha csak hideg indítás után csinálja kb 1percig akkor az csak a szekunder levegő "porszívója". Ha üzemmelegen is csinálja akkor lehet generátor irányba keresgélni.

Nekem a feszító görgőm szokott visítani de csak télen és akkor is nagyon ritkán.

Elküldve

Ha csak hideg indítás után csinálja kb 1percig akkor az csak a szekunder levegő "porszívója". Ha üzemmelegen is csinálja akkor lehet generátor irányba keresgélni.

Nekem a feszító görgőm szokott visítani de csak télen és akkor is nagyon ritkán.

X16SZR-ben nincs ilyen, mivel 8 szelepes.

Elküldve

Járó motornál digitális műszerrel megnézed, hogy mennyi a feszültség az akkumulátor kapcsain.

Ja, ennyi?! :huh: :D Van multiméterem, majd megnézem holnap.

köszi

Elküldve

Nemtom má melyikőtök mondta, de nekem a rádió akkor se B (kattanós) állásba van kötve! :angry:

W az állás jele és a régebbiekben még nem volt W pont a gyújtáskapcsolóban.

Elküldve

Sziasztok!

Megtudná valaki nekem mondani,hogy astra f 1.6,

motorhőfok jeladó vagy érzékelő hol található?

Köszönöm.

Kettő van benne, egy a műszeregységé ez a vezérlés felől a szívotorokba van betekerve egy kábelsarú megy rá a másik az injektor alatt-mögött van , erre 2 szálas csati megy. Központi injektoros amúgy?

Elküldve

Kettő van benne, egy a műszeregységé ez a vezérlés felől a szívotorokba van betekerve egy kábelsarú megy rá a másik az injektor alatt-mögött van , erre 2 szálas csati megy. Központi injektoros amúgy?

Szia!

Ettől a választól tartottam:)

A kábelsarust megtaláltam,de nekem az kell ami alatt-mögött van.

Ne ezt a helyet nem tudom behatárolni,mert van az injektorok fölött 4 gáz injektor is vezetékekkel,csövekkel. így elég nagy a káosz

és nem találom ezt a másik jeladót.

Hanyadik injektor alatt-fölött van?

Köszi.

Elküldve

Szia!

Ettől a választól tartottam:)

A kábelsarust megtaláltam,de nekem az kell ami alatt-mögött van.

Ne ezt a helyet nem tudom behatárolni,mert van az injektorok fölött 4 gáz injektor is vezetékekkel,csövekkel. így elég nagy a káosz

és nem találom ezt a másik jeladót.

Hanyadik injektor alatt-fölött van?

Köszi.

Na hát akkor ezek szerint nem központi injektoros a gép.....igazából ilyesmit kellene keresni a motor hátulján a tűzfal felől:

716822-20121005-zy5gDm.jpg

Ha máshogy nem a kábelköteget végig kell követni ami megy a motorhoz, és ott lesz a kétvezetékes hőfok jeladó valahol a szívosor környékén.

Elküldve

Szia!

Ettől a választól tartottam:)

A kábelsarust megtaláltam,de nekem az kell ami alatt-mögött van.

Ne ezt a helyet nem tudom behatárolni,mert van az injektorok fölött 4 gáz injektor is vezetékekkel,csövekkel. így elég nagy a káosz

és nem találom ezt a másik jeladót.

Hanyadik injektor alatt-fölött van?

Köszi.

Ha pl. C14SE vagy C16SE, akkor a DIS-modul (gyújtótrafó) alatt található a 2 vezetékes hőfokjeladó.

Elküldve

Köszönöm mind kettőtöknek!

Igen megtaláltam, a trafó alatt volt.

Ki is cseréltem gyorsan,de csak fél siker,de legalább mostmár beindúl:))

Sajna benzinen nem igen megy a az egyik henger:( vagy csak néha.

Injektorra gyanakszom,azt lehet cserélni?

Mondjuk egyesével,hogy melyik nem jó?

Elküldve

Köszönöm mind kettőtöknek!

Igen megtaláltam, a trafó alatt volt.

Ki is cseréltem gyorsan,de csak fél siker,de legalább mostmár beindúl:))

Sajna benzinen nem igen megy a az egyik henger:( vagy csak néha.

Injektorra gyanakszom,azt lehet cserélni?

Mondjuk egyesével,hogy melyik nem jó?

Azt ki tudod deríteni, hogy melyik nem megy: járó motornál egyesével lehúzod a gyertyakábeleket, amelyiknek a lehúzásánál nem változik a motor járása, az a henger nem megy (az esetleges áramütésért nem vállalok felelősséget!).

Az injektorokat lehet ultrahanggal tisztíttatni, ha csak elkoszolódott.

Elküldve

Sziasztok! Kinéztem ma egy Astrát. Viszont van egy elég érdekes gond, ami nem hagy nyugodni. Szóval, fölkapcsolom a világítást, de a műszerfal, meg a gombok világítása egyáltalán nem megy. Biztosítékokat néztem, az összes jó. Minden más működik, tehát első hátsó lámpák, index, központi,belső világítás, ablakemelő, szervó, kilóméter órán a visszajelzők, középső kijelző, szóval tényleg minden, a műszerfal és gombok világításán kívűl. Ezt mi okozhatja?

Ja, a rádió sem működik. Bekapcsolom, pattan egyet a hangszóró, de se nem világít, se nem szól. A középső kijelzőn a középső rublikán, ahol ugye a rádióállomás lenne, nem jelez ki semmit. Ez az előbb leírt hibával kapcsolatos, vagy a rádió rossz?

Elküldve

Sziasztok! Kinéztem ma egy Astrát. Viszont van egy elég érdekes gond, ami nem hagy nyugodni. Szóval, fölkapcsolom a világítást, de a műszerfal, meg a gombok világítása egyáltalán nem megy. Biztosítékokat néztem, az összes jó. Minden más működik, tehát első hátsó lámpák, index, központi,belső világítás, ablakemelő, szervó, kilóméter órán a visszajelzők, középső kijelző, szóval tényleg minden, a műszerfal és gombok világításán kívűl. Ezt mi okozhatja?

Ja, a rádió sem működik. Bekapcsolom, pattan egyet a hangszóró, de se nem világít, se nem szól. A középső kijelzőn a középső rublikán, ahol ugye a rádióállomás lenne, nem jelez ki semmit. Ez az előbb leírt hibával kapcsolatos, vagy a rádió rossz?

A legtöbb astrán ki vannak égve a műszarfal izzók, mivel relatív macerás őket cserélni tojnak rá.....a rádiót passzolom.

Elküldve

A legtöbb astrán ki vannak égve a műszarfal izzók, mivel relatív macerás őket cserélni tojnak rá.....a rádiót passzolom.

Najó, de az összes izzó egy 2000-es Astrán? :) És nem csak a műszerfal, a középkonzolon is, mindenhol.

Elküldve

Najó, de az összes izzó egy 2000-es Astrán? :) És nem csak a műszerfal, a középkonzolon is, mindenhol.

Tipic korabeli opel hiba. Be kell ledezni, és akkor el lehet felejteni életünk végéig.

Elküldve

Najó, de az összes izzó egy 2000-es Astrán? :) És nem csak a műszerfal, a középkonzolon is, mindenhol.

Ha nem tévedek, akkor egy vezetékről van az összes kapcsoló világítás tápra kötve...

Amit asszem a lámpakapcsoló kapcsol... ( Kapcsolási rajz szerint ezen megy át a fix 12volt, és kapcsolja az összes gomb, tekerő állitó világítását ) Vagyis lehet csak a kapcsoló adta meg magát...

Elküldve

Ha nem tévedek, akkor egy vezetékről van az összes kapcsoló világítás tápra kötve...

Amit asszem a lámpakapcsoló kapcsol... ( Kapcsolási rajz szerint ezen megy át a fix 12volt, és kapcsolja az összes gomb, tekerő állitó világítását ) Vagyis lehet csak a kapcsoló adta meg magát...

A középkonzol gyújtásra helyből világít, csak a műszeregység kapcsol a világításkapcsolóról, nem?

Elküldve

A középkonzol gyújtásra helyből világít, csak a műszeregység kapcsol a világításkapcsolóról, nem?

De.

Najó, de az összes izzó egy 2000-es Astrán? :) És nem csak a műszerfal, a középkonzolon is, mindenhol.

Mióta évjáratfüggő az izzók kiégésének ideje? Az Astrámat az előző tulaj eleve kiégett középkonzol világítással vásárolta. Akkor volt 9 éves és nem fos classic volt akkoriban (és most sem).

Elküldve

Amugy is ezek az izzók nagyon hamar egy-két év után már feketednek, ahol még izzó van nem győzön cserélgetni őket. Most cseréltem a hátsó lámpákban egy csomó izzót szép feketék voltak azok is már.

Elküldve

De.

Mióta évjáratfüggő az izzók kiégésének ideje? Az Astrámat az előző tulaj eleve kiégett középkonzol világítással vásárolta. Akkor volt 9 éves és nem fos classic volt akkoriban (és most sem).

Arról nem beszélve, hogy egy generátorhiba, mikor kis túltöltés van a rendszerben, és esetleg a tulaj észre se veszi egy darabig, már bőven elég, hogy lerövidítse az izzók élettartamát.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.