FPepe Elküldve Szeptember19, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2012 sziasztok! 92-es c14se motoros astra f-em van.hengerenkénti injektoros! az a problémám van már 2 hete hogy vagy be se indul vagy 2-3 perc után leáll! és utána nem indul majd csak 2-3 ora elteltével! kicseréltem a fötengely végén lévő jeladót kicseréltem a trafót is! amikor nem indul nincs szikra sem! a trafó alatt van egy kis lapos elektronika is annak lehet e köze hozzá?vagy egyéb gond lehet?tudtok nekem segiteni valamibe? köszönöm! Hi! Igen, én elsőnek azt a trafó alatti kis elektronikát gyanusítanám ilyesmivel. Esetleg próbára is tehetsz bele másikat, pl. egy C14NZ motoros kocsiból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Szeptember19, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2012 Annyira nem vészes a dolog, pl. Vaterán 10-15e körül már kapsz hozzá bontottat. A következő számok jók Neked: 16139679, 16149919, 16153729, 16187569, 16183409, 16183419, 16204799. Ezek közül valamelyiket próbáld beszerezni. Nekem javítoták a motorvezérlőt,az 1-4 henger végfok ment gallyra,25k volt az ára Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Szeptember19, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2012 Sziasztok 1,2-esb corsám tegnapelött virgoncul indult előtte 4 napal volt inditva de semmi problem nem volt ,,,, most 6 órán keresztül töltöttem és a töltőn a ledek csak akkor kusznak vissza félig ha járatom a motort , viszont jól indult Bosch S3 55 Ah akksi kb :3 éves Tisztára mintha fenékzázlatos lenne pedig ez a tipus elméletileg nem hajlamos erre A másik autóm akkuját töltöttem kb 1 órárt és kialudtak a ledek viszont az már alig inditott reggel , tehát a töltő jó,,,az egy Banner sima savas 44 Ah kinai akku teljessen leépúlt tehát kicseréltem. A Corsába van 1 utólag beszerelt központi ugyan jónak tűnik mert rendessen csattognak a zárak 1 immobil trükköskapcsolós és 1 világitásfigyelmeztető ami csak néha sipol és még nem találtam meg :) vajon hol keressem a hibát ????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember19, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2012 Sziasztok 1,2-esb corsám tegnapelött virgoncul indult előtte 4 napal volt inditva de semmi problem nem volt ,,,, most 6 órán keresztül töltöttem és a töltőn a ledek csak akkor kusznak vissza félig ha járatom a motort , viszont jól indult Bosch S3 55 Ah akksi kb :3 éves Tisztára mintha fenékzázlatos lenne pedig ez a tipus elméletileg nem hajlamos erre A másik autóm akkuját töltöttem kb 1 órárt és kialudtak a ledek viszont az már alig inditott reggel , tehát a töltő jó,,,az egy Banner sima savas 44 Ah kinai akku teljessen leépúlt tehát kicseréltem. A Corsába van 1 utólag beszerelt központi ugyan jónak tűnik mert rendessen csattognak a zárak 1 immobil trükköskapcsolós és 1 világitásfigyelmeztető ami csak néha sipol és még nem találtam meg :) vajon hol keressem a hibát ????? Gyanús az az akksi, de a töltő is. Mérni kéne feszt az akkun, tölt-e egyáltalán az a töltő. Meg mérhetnél nyugalmi áramfelvételt is, abból kiderülne, hogy a kocsi mennyire szívja le az akkut. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vinyó 86 Elküldve Szeptember25, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2012 Sziasztok!szükségem lenne a segítségetekre.olyan problémám van,hogy ha leállítom az astramat (1,6 8V 5 ajtós F Astra)nem alszik el a töltést jelző lámpa.Beindítás követően ez kialszik.mi a teendő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember25, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2012 Sziasztok!szükségem lenne a segítségetekre.olyan problémám van,hogy ha leállítom az astramat (1,6 8V 5 ajtós F Astra)nem alszik el a töltést jelző lámpa.Beindítás követően ez kialszik.mi a teendő? Generátorod kezdi megadni magát. Akksi nem merül le gyakran? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember25, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2012 Sziasztok!szükségem lenne a segítségetekre.olyan problémám van,hogy ha leállítom az astramat (1,6 8V 5 ajtós F Astra)nem alszik el a töltést jelző lámpa.Beindítás követően ez kialszik.mi a teendő? Amíg szaki nem diagnosztizálja, hosszabb (éjszakai) leállás előtt vedd le az akkusarut! Link to comment Megosztás: More sharing options...
vinyó 86 Elküldve Szeptember25, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2012 Nem merült még le egyáltalán az aksim,meddig mehetek így vele szétszedés nélkül? Leveszem éjszakára a sarut,megnőhet ezáltal a fogyasztásom?Olyan mintha egy kicsit nagyobb hangja is lenne a generátornak.Mi lesz a megoldás?Generátor csere?Lehet ettől valami nagyobb baja az autónak ha így közlekedem vele?Mennyibe fog ez nekem fájni?Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember25, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2012 Nem merült még le egyáltalán az aksim,meddig mehetek így vele szétszedés nélkül? Leveszem éjszakára a sarut,megnőhet ezáltal a fogyasztásom?Olyan mintha egy kicsit nagyobb hangja is lenne a generátornak.Mi lesz a megoldás?Generátor csere?Lehet ettől valami nagyobb baja az autónak ha így közlekedem vele?Mennyibe fog ez nekem fájni?Köszönöm! Ha hangja is van, akkor már normálisan hozzá kell nyúlni. Kompletten fel kéne újítani a generátort, csapágyakkal, diódahíddal. Így addig mehetsz vele, amíg még tölt :D A végstádium az szokott lenni, hogy állás alatt lemeríti az akksit csontra. Így is el lehet lenni, ha éjszakára leveszed, vagy hurcolod feltölteni, de minden reggel beállítani az órát, a rádiót, meg minden alkalommal akksival játszani, azért nem az igazi. Baja nem lesz tőle, csak egyszer elfogy a villany, és akkor nincs menés :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
vinyó 86 Elküldve Szeptember25, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2012 Mint mondtam még nem merül le az aksim,de ha nem tölt akkor menet közben is világít a a töltést jelző lámpám?Nemde? 2 hetet szerinted el megyek vele?Vegyek egy másik generátort vagy csak újíttassam fel?melyik éri meg jobban?Köszönöm a segítséged! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember25, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2012 Mint mondtam még nem merül le az aksim,de ha nem tölt akkor menet közben is világít a a töltést jelző lámpám?Nemde? 2 hetet szerinted el megyek vele?Vegyek egy másik generátort vagy csak újíttassam fel?melyik éri meg jobban?Köszönöm a segítséged! Ha már nagyon nem tölt, akkor világít, de szerintem előbb fogod észrevenni rajta, hogy gyengébben indul, mert nem töltött rendesen leállítás előtt. A szivargyújtóban egyébként teljesen pontosan lehet mérni az akksi feszültségét, ha ott méred, menet közben is figyelemmel tudod kísérni, hogy éppen mennyit tölt. Nem tudok időkorlátot mondani rá, szerintem elbírja, ha a sarut leveszegeted, akkor valószínű tovább is, csak nem túl kényelmes :D Én másikat vettem 2 éve, de már ennek is kezd előjönni a hangja. Ha rendesen meg van csinálva, akkor egy felújított jobb lehet. Én berágtam egy villamosságis felújítóra, mert átcsesztek egy remekül felújított önindítóval, ami beállt, és elment füstölősbe, de ha rendesen megcsinálják, akkor jobban jársz vele, mint egy bontottal :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
vinyó 86 Elküldve Szeptember25, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2012 És mennyiből újították fel neked a történetet?mit cseréltek benne?láttam most használtakat 7-10000 ft magasságában?olcsóbb ha felújítom?mindegy hogy 1,4 vagy 1,6-os generátort teszek bele?vagy nem egy a felfüggesztés meg a visszatöltés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember25, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2012 És mennyiből újították fel neked a történetet?mit cseréltek benne?láttam most használtakat 7-10000 ft magasságában?olcsóbb ha felújítom?mindegy hogy 1,4 vagy 1,6-os generátort teszek bele?vagy nem egy a felfüggesztés meg a visszatöltés? Generátort nem újíttattam fel, csak önindítót. A generátor nekem is egy 8ezer pénzes bontott van. Szerintem nincs különbség az egy korú kis-blokkosok generátorai között, de meg kell nézni. A felújításról meg kell kérdezni, ki mennyiért vállalja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember25, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2012 Generátort nem újíttattam fel, csak önindítót. A generátor nekem is egy 8ezer pénzes bontott van. Szerintem nincs különbség az egy korú kis-blokkosok generátorai között, de meg kell nézni. A felújításról meg kell kérdezni, ki mennyiért vállalja. Én is egy bontottat vettem 3 éve, 5 ezerért. Azóta bírja. Kb. 110 ezer km, ami azzal mentem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vinyó 86 Elküldve Szeptember25, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2012 Na szóval átmentem egy autó szerelő muksóhoz,azt mondta lehet dióda híd is az mi lenne mit takar mi a feladat?Mennyibe kerül?nekem 7000 ezret mondott.reális ez az ár vagy túlzás?ha viszont ez nem kell bele akkor pár ezerből megvan mert csapágy 800ft,szénkefe sem sok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve Szeptember25, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2012 Sziasztok! Sürgősen keresek 99'évjáratú f astrámba jobb oldali ablaktörlő (bajusz) kapcsolót, ha valakinek van esetleg és eladná Bp-en elmegyek bárhova érte! Kérnék egy csörgetést: Béres Péter 06/harminc/6470983 Nekem van egy felesleges, kicsit kopottas, de működik Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember25, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2012 Na szóval átmentem egy autó szerelő muksóhoz,azt mondta lehet dióda híd is az mi lenne mit takar mi a feladat?Mennyibe kerül?nekem 7000 ezret mondott.reális ez az ár vagy túlzás?ha viszont ez nem kell bele akkor pár ezerből megvan mert csapágy 800ft,szénkefe sem sok. Ritka az az autószerelő aki generátort szakszerűen tud felújítani. Sajnos volt szerencsétlenségemre tapasztalatom erre, amikor egy durva csapágycsere következményét Grazban kellett kifizetnem (280 EUR)! Nem autószerelőhöz kell menni, hanem autóvillamossági szerelőhöz! Ha ennyire nem értessz a generátorhoz, akkor ne próbálkozz magad, mert ráfizetsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember26, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2012 Ritka az az autószerelő aki generátort szakszerűen tud felújítani. Sajnos volt szerencsétlenségemre tapasztalatom erre, amikor egy durva csapágycsere következményét Grazban kellett kifizetnem (280 EUR)! Nem autószerelőhöz kell menni, hanem autóvillamossági szerelőhöz! Ha ennyire nem értessz a generátorhoz, akkor ne próbálkozz magad, mert ráfizetsz. Én magam cseréltem csapágyakat a generátoromban, így ha valami nem jó, akkor magamat okolhatom. :) De ez már több mint 1 éve volt, de lehet két éve már. Azóta gondtalan. Az más kérdés, hogy most éjjel azt álmodtam, hogy elment a töltés. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Szeptember26, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2012 Én magam cseréltem csapágyakat a generátoromban, így ha valami nem jó, akkor magamat okolhatom. :) De ez már több mint 1 éve volt, de lehet két éve már. Azóta gondtalan. Az más kérdés, hogy most éjjel azt álmodtam, hogy elment a töltés. :lol: Én meg azt hogy, leveles tészta módjára szedem le a gumit a jobb első kerekről defekt után... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember26, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2012 Én meg azt hogy, leveles tészta módjára szedem le a gumit a jobb első kerekről defekt után... Túrós? Mákos-meggyes? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember26, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2012 Én magam cseréltem csapágyakat a generátoromban, így ha valami nem jó, akkor magamat okolhatom. :) De ez már több mint 1 éve volt, de lehet két éve már. Azóta gondtalan. Az más kérdés, hogy most éjjel azt álmodtam, hogy elment a töltés. :lol: Nincs akkora satum és lehúzóm, hogy magam neki láttam volna, az időhiányról meg nem is beszélve amikor még munkahelyen dolgoztam, ezért vittem a kocsit a szomszédban működő szerelőmhöz a zajos generátorommal. Mindezt egy olaszországi út előtt. Az eredmény: lerobbanás Graz előtt.... Becsúszott a tengely a házba és a szíjtárcsa irtózatos hanggal súrolta a pajzsot..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
vinyó 86 Elküldve Szeptember26, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2012 Ismét szükségem lenne a segítségetekre.Raid sport kormány van az autómban,de műbizonylatom nincs.honnan tudnék szerezni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember26, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2012 Nincs akkora satum és lehúzóm, hogy magam neki láttam volna, az időhiányról meg nem is beszélve amikor még munkahelyen dolgoztam, ezért vittem a kocsit a szomszédban működő szerelőmhöz a zajos generátorommal. Mindezt egy olaszországi út előtt. Az eredmény: lerobbanás Graz előtt.... Becsúszott a tengely a házba és a szíjtárcsa irtózatos hanggal súrolta a pajzsot..... Egyik jóbarátom is így járt, csak neki a ventilátorlapátok súrolták a házat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Szeptember26, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2012 Ha valakinek van esetleg hibás előtét ellenállása, akkor kérem szóljon! Előre is köszönöm! Hetyke Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember26, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2012 Sziasztok!szükségem lenne a segítségetekre.olyan problémám van,hogy ha leállítom az astramat (1,6 8V 5 ajtós F Astra)nem alszik el a töltést jelző lámpa.Beindítás követően ez kialszik.mi a teendő? Itt mindenki arról ír, hogy tölt vagy nem tölt, de lehet menni vele. Hát én azt mondom (különösen azért mert már túl vagyok ezen a hibajelenségen) hogy nem.... ne menj vele. Nekem pont ez volt a hibajelenség és a diódahíd ment tönkre. Azért mondom, hogy ne használd mert nem csak tölt vagy nem tölt van hanem túltölt is lehet! Azaz ha nem működik a szabályozás akkor bizony nagyobb feszültségek is lesznek aztán jó esetben csak az izzók kezdenek sorra elpukkanni, de rosszabb esetben egyéb elektronikák is belehalhatnak a kocsiban. Én magam szedtem szét és cseréltem kb 3eFt-os angol gyártmányú diódahídra aminek rendesebb hűtése van mint a gyárinak volt. Azóta kb 80ekm belement és köszöni jól van. Szerencsém volt, hogy a csapágyak és a szénkefék rendben voltak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts