Gabibácsi Elküldve Augusztus31, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2012 Sziasztok! 1997-es Opel Astra Caravanom van. Problémám a következő: Utas oldali hátsó lámpám nem ég (a 4 közül a legalsó). Izzót ellenőriztem, kicseréltem, de ettől nem javult meg. Oxidációt megkapargattam, az sem vezetett a megoldáshoz. Tipp valakinek? Foglalatba kontaktspré? Meg a lámpa csatija, amire a kábelköteg megy, azt is kapargattad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember1, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2012 Sziasztok! 1997-es Opel Astra Caravanom van. Problémám a következő: Utas oldali hátsó lámpám nem ég (a 4 közül a legalsó). Izzót ellenőriztem, kicseréltem, de ettől nem javult meg. Oxidációt megkapargattam, az sem vezetett a megoldáshoz. Tipp valakinek? a csatlakozó, ami rámegy a foglalat hátuljára, lehet még kh-s. Az utángyártottaknál még inkább valószínű, annál nekem is kábelbilincs húzza oda, mert állandóan elmozdult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Szeptember1, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2012 Hi! az mitől lehet hogy sikit a generátorom? csapágyat cseréltem nemszünt meg a hang szal más lex! de mi? fordulat függő a hang! Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember1, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2012 Hi! az mitől lehet hogy sikit a generátorom? csapágyat cseréltem nemszünt meg a hang szal más lex! de mi? fordulat függő a hang! Csúszik az ékszíj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Szeptember1, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2012 Csúszik az ékszíj. nem ékszij csuszik tudtam h vki ezt irja majd! süvitő hangja van ha leveszem a szijat semmi mivel nemforog a generátorÍ! csaágy szénkefe csere is volt és nemszünik Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember1, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2012 nem ékszij csuszik tudtam h vki ezt irja majd! süvitő hangja van ha leveszem a szijat semmi mivel nemforog a generátorÍ! csaágy szénkefe csere is volt és nemszünik Lehetséges, hogy őrült módon túlgerjeszti önmagát a generátor. Akkor szokott sikítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stickmaster Elküldve Szeptember1, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2012 Foglalatba kontaktspré? Meg a lámpa csatija, amire a kábelköteg megy, azt is kapargattad? Köszi a válaszokat. Hétfőn veszek kontaktsprét, azzal kipróbálom, hátha... :) Meg tovább kapargatom, aztán beszámolok mi lett :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stickmaster Elküldve Szeptember1, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2012 a csatlakozó, ami rámegy a foglalat hátuljára, lehet még kh-s. Az utángyártottaknál még inkább valószínű, annál nekem is kábelbilincs húzza oda, mert állandóan elmozdult. Gyári van rajta, de hát csak 15 éves a kicsike... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
palcsifej Elküldve Szeptember4, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2012 Sziasztok! Kérdésem lenne hozzátok. Sajnos nem vagyok egy nagy szerelő, de éppenséggel ma cseréltem gyertyakábeleket (komplett szettet, úgy gondoltam ezt éppenséggel én is megtudom csinálni), mivel az egyik megadta magát. A csere után viszont nem indul a kocsi. Elképzelhetőnek tartom, hogy esetleg felcserélhettem a sorrendet. Van valakinek képes segítsége, hogy az elosztónál melyik lyukból melyik gyertyához megy a kábel? Vagy esetleg milyen a sorrend? Az volt az elképzelésem, és végülis úgy csináltam, hogy sorrendben haladtam 1x csak egyet cseréltem a megfelelő hosszban. Sajnos a tévedés jogát fenntartom...:) Előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember4, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2012 Sziasztok! Kérdésem lenne hozzátok. Sajnos nem vagyok egy nagy szerelő, de éppenséggel ma cseréltem gyertyakábeleket (komplett szettet, úgy gondoltam ezt éppenséggel én is megtudom csinálni), mivel az egyik megadta magát. A csere után viszont nem indul a kocsi. Elképzelhetőnek tartom, hogy esetleg felcserélhettem a sorrendet. Van valakinek képes segítsége, hogy az elosztónál melyik lyukból melyik gyertyához megy a kábel? Vagy esetleg milyen a sorrend? Az volt az elképzelésem, és végülis úgy csináltam, hogy sorrendben haladtam 1x csak egyet cseréltem a megfelelő hosszban. Sajnos a tévedés jogát fenntartom... :) Előre is köszönöm Nincs ráírva az elosztóra a gyertyakábel csatlakozása mellé egy szám? Az jelölné, hogy melyik hengerre való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
palcsifej Elküldve Szeptember4, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2012 Mindjárt megnézem, azonban még egy kérdés így gyorsan, hogy melyik irányból kell számolni a hengereket? Sajnos nem vagyok szakzseni, ezért kérdezlek titeket :) Sejtésem szerint az elosztó felől kezdődik. De javítsatok ki, ha tévedek. C14NZ motorkód. Link to comment Megosztás: More sharing options...
palcsifej Elküldve Szeptember4, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2012 Nincs ráírva az elosztóra a gyertyakábel csatlakozása mellé egy szám? Az jelölné, hogy melyik hengerre való. Az elosztón csak az 1-es van megjelölve, és az megy a legközelebbi gyertyához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
frici12650 Elküldve Szeptember4, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2012 Mindjárt megnézem, azonban még egy kérdés így gyorsan, hogy melyik irányból kell számolni a hengereket? Sajnos nem vagyok szakzseni, ezért kérdezlek titeket :) Sejtésem szerint az elosztó felől kezdődik. De javítsatok ki, ha tévedek. C14NZ motorkód. Szia!A hengerek számozása a vezérlés felöli oldalról kezdődik.Balról jobb irányba 1-2-3-4-es henger. Link to comment Megosztás: More sharing options...
palcsifej Elküldve Szeptember4, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2012 Szia!A hengerek számozása a vezérlés felöli oldalról kezdődik.Balról jobb irányba 1-2-3-4-es henger. Tehát akkor jól gondoltam, illetve még egy kérdés, hogy a elosztófedélen milyen irányban kell haladni az 1-es jelzéstől? Az óramutatójárásával megegyezően? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vzolie Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 Most már egyre jobban foglalkoztat ez a P1640-es hiba. F Astránál és X16XEL-nél ez elvileg az ECU-ban a végfokok (Quad Driver Module) bekakilását jelenti (meg elvileg semmit sem veszel észre, csak megnő a fogyasztás). Csak találgatni tudok, hogy az enyém most sokat fogyaszt, gázból 9-10 liter fogy, azelőtt ilyenkor 7,5-et zabált be. Utánanézve a neten, ez ECU cserével jár. Van millió darab, de olyan bötükkel/számokkal, mint az enyém ( http://img29.imagesh...20621065045.jpg ) még nem találkoztam, a héten 8 bontóban jártam, de nem volt pont ugyanilyen. Illetve igen, racsingbazáron, elvileg ma beszélni fogok vele. De az lenne a kérdésem, hogy figyelnem kell minden egyes számsorra ECU cserénél, vagy elég ha a fenti és a vonalkód fölött balra lévő kód egyezik? --- Érdekesség: volt egy debreceni bontóban egy x16xel, meg is kértem, hogy szabadítsuk ki az ECU-t, és meglepődve láttam, hogy nem volt rajta csak a hosszú (16214259) kód, és a BXAW helyett XXXX volt. Ez mit takarhat? Tetszőlegesen berakható bármibe? :D A válaszokat előre is köszönöm! Szia! nekem csak egy kérdésem lenne, honnan tudok letölteni kódlistát, amiben a p1640-es hibakód is megtalálható? Köszi:Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 Szia! nekem csak egy kérdésem lenne, honnan tudok letölteni kódlistát, amiben a p1640-es hibakód is megtalálható? Köszi:Zoli Innen: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.pdf 1640: Knock control unit or quad drive modul, tehát kopogásérzékelő hiba, vagy a motorvezérlő belső hibája (tudtommal ez a quad drive modul valami belső áramkör :confused: ). Link to comment Megosztás: More sharing options...
vzolie Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 Innen: http://www.topbuzz.c...fault_codes.pdf 1640: Knock control unit or quad drive modul, tehát kopogásérzékelő hiba, vagy a motorvezérlő belső hibája (tudtommal ez a quad drive modul valami belső áramkör :confused: ). Köszönöm szépen a linket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
palcsifej Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Sajnos a gyertyacsere nem volt gyógyír a problémámra, ugyanis: A kocsi nem akar beindulni, azonban ha beindul, akkor 1-2 henger megy, gázadásra lefullad. Azonban ha hagyom, hogy egy kicsit járatni, akkor egy idő után először nomalizálódik majd felpereg a motoralapjárat. Ha valaki találkozott már ilyen hibával, akkor segítséget kérnék. Elvittem szerelőhöz, aki azt mondta, hogy a motorvezérlő egység romlott el, így az cserés. Unixnál, Bárdinál néztem, hogy egy új mennyibe kerül, de nem találtam ilyet. Sejtésem szerint nem lesz occsó mulatság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 F astra ablaktörlő kapcsoló jó A vecrtába ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 F astra ablaktörlő kapcsoló jó A vecrtába ? Suzukiba is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Suzukiba is. :D ebben mi a vicc ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 ebben mi a vicc ? Nincs vicc. Wagon R+-ban ugyanaz az index- és ablaktörlőkar van, ami F Astrában is. Ha ugyanúgy néz ki az A Vectra karja, mint F Astráé, akkor biztos hogy jó. Raktam már próbaképp E Kadett-be is F Astra indexkart. Működött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Bakker tényleg most hogy visszaemlékszem ! én meg azt hittem gúnyolódsz! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Bakker tényleg most hogy visszaemlékszem ! én meg azt hittem gúnyolódsz! :icon1: Próbáltam ironikus lenni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Nincs vicc. Wagon R+-ban ugyanaz az index- és ablaktörlőkar van, ami F Astrában is. Ha ugyanúgy néz ki az A Vectra karja, mint F Astráé, akkor biztos hogy jó. Raktam már próbaképp E Kadett-be is F Astra indexkart. Működött. Sőt még a B Omi tempomatos indexkarja is jó az F Astrába. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts