Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Most én is így kötöm! De be fogok szerezni egy másik kárpitot, s abba dupla kapcsolót teszek!

Amúgy egy szerelő ismerősöm szerint ezekhez az emelőkhöz kellene egy vezérlő modul is. Olyanod nincs véletlenül?

Nem kell hozzá, bekötöd a vezetékeket és kész. Kell rá táp, felfelé és lefelé vezérlő jel, riasztótól jövő jel (ez nálam nem volt bekötve), meg persze test.

A többi vezérlés bele van építve.

Elküldve

Nem kell hozzá, bekötöd a vezetékeket és kész. Kell rá táp, felfelé és lefelé vezérlő jel, riasztótól jövő jel (ez nálam nem volt bekötve), meg persze test.

A többi vezérlés bele van építve.

OK!

Még egyszer köszönöm!

:icon1:

Elküldve

Sziasztok!

Tanácsot kérnék:Vettem és beszereltem távirányítós bicskakulcsos témát a vasamhoz, működik minden csak nem tudom hova kell kötni az index villogtatás funkciót.

Amúgy két biztis szál az övé.Remélem érthető voltam.(Carguard)

Az miért jó ha villog a zindex? Ezt sose értettem. Legalább messziről látni hogy távos a kocsi, és egyből tudják melyiknek lehet elkapni a kódját...

Elküldve

Az miért jó ha villog a zindex? Ezt sose értettem. Legalább messziről látni hogy távos a kocsi, és egyből tudják melyiknek lehet elkapni a kódját...

Az ugrókódosat kapkodhatják...

Elküldve

Az miért jó ha villog a zindex? Ezt sose értettem. Legalább messziről látni hogy távos a kocsi, és egyből tudják melyiknek lehet elkapni a kódját...

Mert a 3. Emeleti ablakomból is meg tudom nézni, hogy biztosan bezártam-e. Mert némán is tudok vele autót keresni, meg mert símán tudok villantani vele egy hosszút hoszút amíg amig a sötétben látom, hogy melyik lépcsőn nem kéne leesni. Mellesleg, a villantás túl sok információt nem ad, eleve a villanás előtt kéne néznie a jelet, ugrókódos cuccnál semmit nem ér vele. Azzal a felszereléssel, amivel meg mégis, azzal nem f-astrát lopnak...
Elküldve

Sziasztok!

Létezik olyan ablakemelő kapcsoló bal oldalra ( dupla ), amihez nem kell ajtókárpitot cserélnem? A lényeg, hogy a gyárilag kihagyott helyre beleférjen!

létezik, a gyári befér oda, én "bebarkácsoltam", nem venni észre, hogy eredetileg nem volt ott

Elküldve

Most én is így kötöm! De be fogok szerezni egy másik kárpitot, s abba dupla kapcsolót teszek!

Amúgy egy szerelő ismerősöm szerint ezekhez az emelőkhöz kellene egy vezérlő modul is. Olyanod nincs véletlenül?

Nem kell hozzá, bekötöd a vezetékeket és kész. Kell rá táp, felfelé és lefelé vezérlő jel, riasztótól jövő jel (ez nálam nem volt bekötve), meg persze test.

A többi vezérlés bele van építve.

nem tudom pontosan mire gondolt demars szerelője, de van olyan amin van modul van amin nincs és az automatából is legalább 2fajta van: becsípődésgátlós, meg a nélküli (ja meg riasztó vezérlős és a nélküli )

anyós oldalra pl ritkán raknak(raktak) automatát (főleg régen) csak sima motor van rajta, annak egy kicsit más a bekötése, mert más dróton megy a delej

bekötésből is legalább 2fajta van:

1, régi fajta, régi kapcsolokkal, ahol furcsa keresztkötések vannak a kapcsolónál

2, új fajta, ahol csak egy sima váltóérintkező van a kapcsolón, ehhez általában olyan emelő kell, amin van modul

Elküldve

létezik, a gyári befér oda, én "bebarkácsoltam", nem venni észre, hogy eredetileg nem volt ott

BE lehet tenni az eredeti kapcsolót, a már meglévő kárpitba :hiya: .

De kell hozzá az a kárpit amiből kivetted a kapcsoló-modult-dobozt.

A "turkált" kárpitból ki tudod venni (a műanyag "nitteket" le kell vágni) a tartó keretet, és ezt át tudod operálni az autódban levő kárpitba. Készítettem egy fénykép-sorozatot erről a műveletről, de még nem volt időm feltölteni valahova.

Persze a legegyszerübb, ha sikerűl ugyanolyan színű ajtó-kárpitot turkálni.

PS: ha már úgyis leszedtem, a fűrdőkádban kimostam az egész kócerájt, volt a kárpitban kosz elég. Csak vigyázni kell, hogy a farost-lemezt ne sokat áztassad.

Elküldve

Vettem bontóba kárpitot. Színe ugyan az, csak a mintázata tér el egy kicsit, de nem zavaróan. Ezzel majd együtt kell élnem...

Nos a szerelőmhöz ( autóvillamossági szakember, ezzel is foglalkozik napi szinten) ma reggel vittem a gépet, hogy kösse be az emelőket. Mondom neki, hogy amikor beszereltem a szerkezeteket, akksiról hajtotttam meg őket, hogy be tudjam állítani. DE felső és alsó végállás most nincs! Tehát, ha egy balf@sz utas rajtfelejti az ujjacskáját a gombon, a motor kapja a delejt, s attól félek h leég vagy ilyesmi! Na de én olvastam itten a gyikban, hogy ezeket be lehet tanítani, tovább kell nyomva tartani 2-3 mp-el a kapcsolót a felső állásban, s kattanás után frankó lesz a dolog, mert tudja, hogy meddig mehet, Ezt elmeséltem neki, erre ugyan azt mondta, h ezeknek az emelőknek, amiket most beszereltem kell egy vezérlő doboz is... mondom neki erre, hogy lehetséges, hogy a dupla kapcsolóba van beépítve? ( mert a bontóból egyben elhoztam kapcsolóval együtt a kárpitot), azt mondta, hogy nem. Ez addíg fog menni, míg nyomom a gombot...

Ha bekötötte, majd kipróbálom ezt a betanításos dolgot...

Jah még egy dolog. Olvastam, hogy volt, aki belepakolta a régi kárpitba a kapcsolókat... Képet dobhatnátok fel, mert ha nagyon zavarni fogja a szememet az eltérő kárpit mintázat, lehet, hogy megpróbálom én is belebarkácsolni...

Üdv: demars

Elküldve

Vettem bontóba kárpitot. Színe ugyan az, csak a mintázata tér el egy kicsit, de nem zavaróan. Ezzel majd együtt kell élnem...

Nos a szerelőmhöz ( autóvillamossági szakember, ezzel is foglalkozik napi szinten) ma reggel vittem a gépet, hogy kösse be az emelőket. Mondom neki, hogy amikor beszereltem a szerkezeteket, akksiról hajtotttam meg őket, hogy be tudjam állítani. DE felső és alsó végállás most nincs! Tehát, ha egy balf@sz utas rajtfelejti az ujjacskáját a gombon, a motor kapja a delejt, s attól félek h leég vagy ilyesmi! Na de én olvastam itten a gyikban, hogy ezeket be lehet tanítani, tovább kell nyomva tartani 2-3 mp-el a kapcsolót a felső állásban, s kattanás után frankó lesz a dolog, mert tudja, hogy meddig mehet, Ezt elmeséltem neki, erre ugyan azt mondta, h ezeknek az emelőknek, amiket most beszereltem kell egy vezérlő doboz is... mondom neki erre, hogy lehetséges, hogy a dupla kapcsolóba van beépítve? ( mert a bontóból egyben elhoztam kapcsolóval együtt a kárpitot), azt mondta, hogy nem. Ez addíg fog menni, míg nyomom a gombot...

Ha bekötötte, majd kipróbálom ezt a betanításos dolgot...

Jah még egy dolog. Olvastam, hogy volt, aki belepakolta a régi kárpitba a kapcsolókat... Képet dobhatnátok fel, mert ha nagyon zavarni fogja a szememet az eltérő kárpit mintázat, lehet, hogy megpróbálom én is belebarkácsolni...

Üdv: demars

Úgy tudom hogy a vezérlő, a motornál van, nem a kapcsolónál. Már hogyan felejtené valaki rajta az ujját? :D Elég erősen kell nyomni azt a gombot. :icon1:

Nekem komfortos mindkét oldal, és mindkét oldalon működik a becsípődés védelem is. A dupla kapcsolót én is befaragtam a gyári helyére.

Elküldve

Úgy tudom hogy a vezérlő, a motornál van, nem a kapcsolónál. Már hogyan felejtené valaki rajta az ujját? :D Elég erősen kell nyomni azt a gombot. :icon1:

Nekem komfortos mindkét oldal, és mindkét oldalon működik a becsípődés védelem is. A dupla kapcsolót én is befaragtam a gyári helyére.

Mindkét oldali motor komfort vezérléses. Ezért sem értettem, hogy milyen vezérlő egységet keres a szaki???

Holnap kiderül!

Viszont a fóliát a kárpit alól csak darabokban tudtam leszedni. Sima fólia jó lesz helyette?

Elküldve

Mindkét oldali motor komfort vezérléses. Ezért sem értettem, hogy milyen vezérlő egységet keres a szaki???

Holnap kiderül!

Viszont a fóliát a kárpit alól csak darabokban tudtam leszedni. Sima fólia jó lesz helyette?

Teljesen jó, pl. mezőgazdasági fólia, kétoldalas ragasztóval felrakva.

Elküldve

Teljesen jó, pl. mezőgazdasági fólia, kétoldalas ragasztóval felrakva.

:D

Értem én! De honnan tudod, hogy falusi vagyok?? :blush:

Egyébként a ragasztó már megvan, nagyon vékony és erős kétoldalas ragasztót kaptam. Csak valahol itt a fórumon mintha azt olvastam volna, hogy szigetelő anyagot érdemes ilyenkor betenni, ha már le lett szedve a kárpit! ( pl: laminált padlónál használt vékony anyagot, vagy hasnonló)

Elküldve

Most hívott a szerelő!

Állítása szerint nem jók a kapcsolók, amiket adtam neki, mert azok inpulzus kapcsolók...

Most füstöl a fejem nagyon!

Kell keresnem univerzális kapcsolókat 2 db-ot! Aztán megy bele a gyári kárpitba jobb illetve bal oldalra!

Elküldve

Hali!

Valaki árulja már el nekem,hogy azt a ki.aszott ventillátor előtét ellenállást,hogy a k.rva any.ba lehet kiszedni!

98-as Opel Astra F kombim van,meg is találtam kivül a ventillátort és az ellenálást,de a kezem se fér be annyira mélyen van!

Elküldve

Sziasztok.

Nincs valakinek véletlenül, két darab tükörháromszögbe való gyári csipogója?

elvileg meg van meg. nem dobtam ki azt tudom, De hogy hova bujt el az egy jo kerddes...

Elküldve

elvileg meg van meg. nem dobtam ki azt tudom, De hogy hova bujt el az egy jo kerddes...

Ha esetleg a kezedbe kerül, szólnál? :icon1:

Elküldve

Korbe nezek holnap a pincebe!

Pszilaj, viszont mi elvileg tallkozunk blitzen

:o

Ööö, én erről nem tudok...

Pontosabban nem tudok róla, hogy mennék a Blitzre... :(

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.