Udi Elküldve Június13, 2005 Elküldve Június13, 2005 Km órám likainak 70%-ban nincs izzó. Esélyes, h ha telipakolom, akkor nyerek +funkciókat, vagy ne is álmodjak róla? :lol: Ne is álmodj róla, ahhoz több dolog is kell jeladó stb. Én kicsit tunigoltam rajta a kiegyenlítő tartályhoz és a mosófolyadék tartályhoz vettem jeladós "sapikat" és azt bekábeleztem a műszeregységhez + 2 égő és már villágít is ha gond van. :lol: Biztonsági övet is lehetett volna de ahhoz nem volt hagulatom, kicsit drága!
egyhapsi Elküldve Június13, 2005 Elküldve Június13, 2005 Ne is álmodj róla, ahhoz több dolog is kell jeladó stb. Én kicsit tunigoltam rajta a kiegyenlítő tartályhoz és a mosófolyadék tartályhoz vettem jeladós "sapikat" és azt bekábeleztem a műszeregységhez + 2 égő és már villágít is ha gond van. :lol: Biztonsági övet is lehetett volna de ahhoz nem volt hagulatom, kicsit drága! Hol vettél ilyen ilyen jeladós sapikat ? Mit kell tudni róluk ? Milyen áron vannak ezek ?
Laci4 Elküldve Június13, 2005 Elküldve Június13, 2005 van egy úszókapcsoló a sapiban.. illetve a kis szárán, és ha kevés az adott löttyi, akkor bejelez...
16DA Elküldve Június14, 2005 Elküldve Június14, 2005 Sajnos létezik olyan hiba amit a régebbi motorvezérlő egységek nem tárolnak ha nem tartós a hiba! Ha a hibajelzés megszűnt akkor 5-10 indítás után töröl. Nálam egy 1993-as Astra GL 1.4i (C14NZ) esetében mikor a lambdaszonda kezdett meghalni akkor bevillant a sárga lámpa de nem tárolta le. Mikor már fél percig is villágított akkor jelzett hibát. Célszerű lenne komputerrel megnézni és ha szükséges párhuzamos mérést is végezni sok mindenre fény derülhet pl: MAP szenzor hiba, ECU hiba stb. Nekem nem fél percig égett hanem amíg le nem állítottam a motort. De mostanában nam csinálja.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Június14, 2005 Elküldve Június14, 2005 Szevasztok! Új opeles vagyok és máris egy makacs elektromos hibával küzdök. Kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek elektromos kapcsolási rajza 95-ös 1.6 16v ecotec motoros asztrához. Nagy segítség lenne. Köszi.
FPepe Elküldve Június14, 2005 Elküldve Június14, 2005 Nem tud vki véletlenül használati útmutatót a régi SC-202 tipusú rádióhoz? Arra nem jöttem rá, hogy lehet adót tárolni benne... Van olyan CD-s, netán MP3-as autórádió, ami hajlandó együttműködni a kijelzőegységgel?
Psziho Elküldve Június14, 2005 Elküldve Június14, 2005 Ha megvan az állomás hosszan nyomvatart a kívánt szám ?
Viper Elküldve Június14, 2005 Elküldve Június14, 2005 Nem tud vki véletlenül használati útmutatót a régi SC-202 tipusú rádióhoz? Arra nem jöttem rá, hogy lehet adót tárolni benne... Van olyan CD-s, netán MP3-as autórádió, ami hajlandó együttműködni a kijelzőegységgel? Elég sok rádiónál működik az a dolog, hogy sokáig nyomvatart és adó tárolódik! Vannak olyan gyártók, akiknek van olyan rádiója, ami kezeli az opelek kijelzőjét. Ha jól tudom akkor az eggyik ilyen a VDO és talán a Kenwood bizonyos tipusai! Utána kéne kérdezni egy két viszonteladónál, ők biztos tudnak segíteni! Üdv: Viper
Atommanó Elküldve Június15, 2005 Elküldve Június15, 2005 Gabi lekoppintották a melód, és kicsit továbbfejlesztették, na meg dobtak az árra is... :lol: http://www.v-tuning.com/tid_info_display.htm
egyhapsi Elküldve Június15, 2005 Elküldve Június15, 2005 Gabi lekoppintották a melód, és kicsit továbbfejlesztették, na meg dobtak az árra is... :lol: http://www.v-tuning.com/tid_info_display.htm Mi ez ami a linken van ? Ki csinálta ezt meg ?
aztec Elküldve Június15, 2005 Elküldve Június15, 2005 Gabi lekoppintották a melód, és kicsit továbbfejlesztették, na meg dobtak az árra is... :lol: http://www.v-tuning.com/tid_info_display.htm hát csak egy laza 30ast :lol:
Atommanó Elküldve Június15, 2005 Elküldve Június15, 2005 Na de azért jópofa dolgokat mér neeeeem??? :wink: Gabinak frissíteni kéne... :lol:
leslie Elküldve Június15, 2005 Elküldve Június15, 2005 Azért kiváncsi lennék, h olaj hőmérséklet méréshez honnan veszi a jelet? Van benne gyárilag érzékelő?
wzsolt_1.6_16V Elküldve Június15, 2005 Elküldve Június15, 2005 Köszönöm már kaptam szervízkönyvet amiben benne van a kapcs rajz így a hibát is sikerült megtalálni. A biztosítéktábla mögött egy régi rejtett kapcsolót iktattam ki ami az ac szivattyút szekította meg de tönkrement mivel már bent van az új riasztó inkább kivettem. Azóta minden ok és indul a szekér. De most az ablakemelőm hülyéskedik. Konkrétan nem működik az automata mód (hosszan megnyomom és fel ill le megy teljesen) most csak addíg megy amíg nyomom. Ez a javítás előtt még működött.
opel16v Elküldve Június15, 2005 Elküldve Június15, 2005 Szerintem ez nem tud többet, mint az enyém. :lol: A most készülő fogyasztásmérős kiegészítő modulban benne lesz az analóg mérési funkció is 7 csatornára, tehát lehet majd vele feszültséget, vízhőmérsékletet, tankszintet, olajnyomást, olajhőt, turbónyomást, vákumot is mérni. :lol: Ezek közül szinte mindegyik Opelben a vízhőmérő és a tankszint (no meg a feszültség) van csak jelen, a többi szenzort be kell építeni.
opel16v Elküldve Június15, 2005 Elküldve Június15, 2005 Javaslom a tanulmányozását a jelenlegi komputer leírásának, azon emberek részére, akik úgy gondolják, hogy ez a 140fontos lehúzás többet tud... : http://www.opel16v.hu/CDL_hasznalati.doc
egyhapsi Elküldve Június15, 2005 Elküldve Június15, 2005 Javaslom a tanulmányozását a jelenlegi komputer leírásának, azon emberek részére, akik úgy gondolják, hogy ez a 140fontos lehúzás többet tud... : http://www.opel16v.hu/CDL_hasznalati.doc Szia.:-) Ez szép és jó, de hol hogyan, és mennyiért lehet a tiédhez jutni ? Kéne :lol:
leslie Elküldve Június15, 2005 Elküldve Június15, 2005 Szia.:-) Ez szép és jó, de hol hogyan, és mennyiért lehet a tiédhez jutni ? Kéne :lol: Dízelbe nem jáccik a cucc sajna, ha jól tévedek.
opel16v Elküldve Június15, 2005 Elküldve Június15, 2005 Ja, dízelben nincs fordszámjel, ezzel veszik a fordulatszámmérés, max. fordszámmérés és váltásjelzés funkció. A többi ott is meglenne a sebességjelből. Egyébként már gyűjtöm az infókat, hogy a generátorról jövő jel milyen kondíciókkal futkos, és lehet hogy megoldom a dízelesek részére is a komputer használhatóságát. :lol:
egyhapsi Elküldve Június15, 2005 Elküldve Június15, 2005 Ja, dízelben nincs fordszámjel, ezzel veszik a fordulatszámmérés, max. fordszámmérés és váltásjelzés funkció. A többi ott is meglenne a sebességjelből. Egyébként már gyűjtöm az infókat, hogy a generátorról jövő jel milyen kondíciókkal futkos, és lehet hogy megoldom a dízelesek részére is a komputer használhatóságát. :lol: Milyen fordszámjel kellene hozzá ? Milyen jeladó ? Az enyémban különben van fordulatszámmérő.
Laci4 Elküldve Június15, 2005 Elküldve Június15, 2005 Köszönöm már kaptam szervízkönyvet amiben benne van a kapcs rajz így a hibát is sikerült megtalálni. A biztosítéktábla mögött egy régi rejtett kapcsolót iktattam ki ami az ac szivattyút szekította meg de tönkrement mivel már bent van az új riasztó inkább kivettem. Azóta minden ok és indul a szekér. De most az ablakemelőm hülyéskedik. Konkrétan nem működik az automata mód (hosszan megnyomom és fel ill le megy teljesen) most csak addíg megy amíg nyomom. Ez a javítás előtt még működött. Levetted az aksit? mert ha igen, akkor próbáld ki: ablak lehúz..amikor leért gomb még nyomvatart kb. 1-2 sec-ig. (ha csendes helyen vagy hallasz egy kattanást. aztán fel.. és szintén eljátszod ezt. ezekután elvileg ok.
SZaB Elküldve Június15, 2005 Elküldve Június15, 2005 Hmm akkor most már tudom, hogy az enyém mitől gyógyult meg.
Atommanó Elküldve Június15, 2005 Elküldve Június15, 2005 Látod Gabi hogy csinálom én ám neked a reklámot... :wink:
Recommended Posts