Tiv. Elküldve Június28, 2012 Megoszt Elküldve Június28, 2012 Sziasztok! Sima fekete lökhárítóba lehet rakni gyári ködlámpát? Úgy gondolom hogy kivágni a helyét és oda berakni. Mert megnéztem megvan a 3 csavarhely és a kivágandó résznek a kontúrja is megvan. Nem szeretném ha ronda lenne ezért le szeretném fújatni a lökhárítókat az autó színére. Igen, lehet rakni bele. Ott kell kivágni, ahol a kontúrt látod. A fényezés már nehezebb dolog. Ezen a puha anyagú lökösön nehezen áll meg a festék. Főleg ha már volt szilikonozva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június28, 2012 Megoszt Elküldve Június28, 2012 Nekem ilyen lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június28, 2012 Megoszt Elküldve Június28, 2012 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
loksa93 Elküldve Június28, 2012 Megoszt Elküldve Június28, 2012 Igen, lehet rakni bele. Ott kell kivágni, ahol a kontúrt látod. A fényezés már nehezebb dolog. Ezen a puha anyagú lökösön nehezen áll meg a festék. Főleg ha már volt szilikonozva. Köszönöm! Sajnos volt már szilikonozva. De nem is itthon szeretném megcsinálni hanem profi fényező műhelyben csináltatnám. (csiszolás, kittelés, csiszolás, alapozás, fényezés, 1-2* utána lakk) így is könnyen leperegne róla? Vagy érdemesebb lenne venni egy gyárilag fényezett ködlámpásat és azt átfújni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június28, 2012 Megoszt Elküldve Június28, 2012 Köszönöm! Sajnos volt már szilikonozva. De nem is itthon szeretném megcsinálni hanem profi fényező műhelyben csináltatnám. (csiszolás, kittelés, csiszolás, alapozás, fényezés, 1-2* utána lakk) így is könnyen leperegne róla? Vagy érdemesebb lenne venni egy gyárilag fényezett ködlámpásat és azt átfújni? Igen, ez a biztos megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoleem3 Elküldve Június28, 2012 Megoszt Elküldve Június28, 2012 Két hete csináltam. :) A Vectra elektromos motort tettem bele, passzol a motor, és a burkolat is. Mindennel együtt kb. 15 perc volt az egész. A belső világitásról kap áramot. Ez nem komfortelektronikás. Bátran nekiállhatsz. hmm nekem is tekerős jövőhetén be is nézek pár bontóba hátha találok hozzá alkatrészt és én is át alakítom mert mostanság elég sokat kell tekergetni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
loksa93 Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 Sziasztok! A projectoros ködlámpának ugyan olyan alakja van mint a sima foncsorosnak? Képek alapján különboző de állítólag ugyan az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpeti Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 Üdv. Ez a meleg úgylátom nem csak nekem tett be sorra jönnek az apró hibát... látom itt is téma fűtőmotor előtét,öninditó stb. Nekem előjött mégegy fantasztikus dolog...Múlthét péntek hatalmas esők egyszer csak felvillant a nincs töltés gondoltam kapott egy kis vizet a generátor aztán megmakkant majd kiszárad hozzáteszem nem volt még ilyen eset. Hát kiszáradt délutánra jó lett nem jött elő a hiba volt töltés örültem nagyon. Ma eset indítom a kocsit és megint nem alszik el egy hétig jó volt most megint nincs töltés... ( ugye mondanom se kell ma esőnek nyoma se volt :D ) majd fél óra kocsikázás után elkezd villogni töltés visszajött és hazáig jó is volt. Kérdésem a következő: Egyértelműen generátor hibám lesz vagy esetleg van valami köztes alkatrész ami így meg tudja bolondítani a rendszert? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 Üdv. Ez a meleg úgylátom nem csak nekem tett be sorra jönnek az apró hibát... látom itt is téma fűtőmotor előtét,öninditó stb. Nekem előjött mégegy fantasztikus dolog...Múlthét péntek hatalmas esők egyszer csak felvillant a nincs töltés gondoltam kapott egy kis vizet a generátor aztán megmakkant majd kiszárad hozzáteszem nem volt még ilyen eset. Hát kiszáradt délutánra jó lett nem jött elő a hiba volt töltés örültem nagyon. Ma eset indítom a kocsit és megint nem alszik el egy hétig jó volt most megint nincs töltés... ( ugye mondanom se kell ma esőnek nyoma se volt :D ) majd fél óra kocsikázás után elkezd villogni töltés visszajött és hazáig jó is volt. Kérdésem a következő: Egyértelműen generátor hibám lesz vagy esetleg van valami köztes alkatrész ami így meg tudja bolondítani a rendszert? Minden egyes csatlakozás és saru, olyan pont ami erősen be tudja zavarni a renCert ;) Elsőre nézd végig a kábeleket, csatlakozásokat, esetleg takarítsd el, és úgy csavard vissza őket. Meg rá is kéne mérni, hogy most miért is világít a szerencsétlen, mennyi a valós töltése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 Üdv. Ez a meleg úgylátom nem csak nekem tett be sorra jönnek az apró hibát... látom itt is téma fűtőmotor előtét,öninditó stb. Nekem előjött mégegy fantasztikus dolog...Múlthét péntek hatalmas esők egyszer csak felvillant a nincs töltés gondoltam kapott egy kis vizet a generátor aztán megmakkant majd kiszárad hozzáteszem nem volt még ilyen eset. Hát kiszáradt délutánra jó lett nem jött elő a hiba volt töltés örültem nagyon. Ma eset indítom a kocsit és megint nem alszik el egy hétig jó volt most megint nincs töltés... ( ugye mondanom se kell ma esőnek nyoma se volt :D ) majd fél óra kocsikázás után elkezd villogni töltés visszajött és hazáig jó is volt. Kérdésem a következő: Egyértelműen generátor hibám lesz vagy esetleg van valami köztes alkatrész ami így meg tudja bolondítani a rendszert? Két dolog: - nézd meg az ékszíjat, elég feszes-e. - a generátor testelése egy vezetékkel történik, amivel a motorblokkhoz testelik, ezt ellenőrizd, amikor világít a tölésjelző, egy műszerrel mérj feszültséget a generátor háza és a motorblokk között, 0.1-0.2V-nál több nem jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpeti Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Az a baj ,hogy hol vilagit hol nem szoval ez a rameres vicces. Most epp hol nem allapot van. Az ekszij amugy rendben! Csatlakozok rendben sehol nem csapta ki a sarukat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne,hogy astra f gyári központizár a téma és nem nyitja eggyik ajtót sem csak a vezető oldalit és a tanksapkát sem!Nem nyit ki ott sem a retesz!És az lenne a kérdésem,hogy a rellét hogy lehetne átthidalni?Vagy hogy lehetne kinyit a tanksapkát? Előre is köszönöm! Üdv.:zozo Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne,hogy astra f gyári központizár a téma és nem nyitja eggyik ajtót sem csak a vezető oldalit és a tanksapkát sem!Nem nyit ki ott sem a retesz!És az lenne a kérdésem,hogy a rellét hogy lehetne átthidalni?Vagy hogy lehetne kinyit a tanksapkát? Előre is köszönöm! Üdv.:zozo Caravannal, de szerintem egyéb kivitelnél is a csomagtérből hozzá lehet férni a zárnyító mocihoz. Ott aztán vagy kézzel ki lehet húzni a pöcköt, vagy lekötni és akár egy 9Voltos elemmel kinyitni. Vagy ha nem akarod bontani a káblet szúrsz bele két tűt és onnan táplálod meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpeti Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Beszéltem egy szerelővel töltés ügyben azt mondta , hogy van egy relé A oszlopnál jobb oldalt ami a töltésért felelhet relét találtam ami az izzitóé ha jól sejtem. Linkelek egy képet mert csináltam egy fotót lila gőzöm nincs mi mi, aki esetleg jobban képbe van segíthetne... A kis sárga foglalatban van egy 70A-es GE relé csak kiszedtem az érintkezőket megtisztítani Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 Caravannal, de szerintem egyéb kivitelnél is a csomagtérből hozzá lehet férni a zárnyító mocihoz. Ott aztán vagy kézzel ki lehet húzni a pöcköt, vagy lekötni és akár egy 9Voltos elemmel kinyitni. Vagy ha nem akarod bontani a káblet szúrsz bele két tűt és onnan táplálod meg. Köszi ezt majd megpróbálom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Július4, 2012 Megoszt Elküldve Július4, 2012 üdv segitséget kérné! ha baszakodott a koránykapcsolóm a a fénykürt nem megy tűvolsági kapcsolásnál csak az egyik oldalt kapcsolta ha erősen nyomtam ment mind a 2 távolsági most pedig ojat játszik a gép hgy ha megy a tomptottam és le akarom állitani az atót leveszem a gyujtást a motor tovább jár és a lámpa lekapcsolásánál leáll az autó viszont ha csak gyujtást adok neki nlha megy a hejzetjelzőm ugyh nincs hejzetjelzőre kapcsolva a lámpakapcsoló most pedig szoltak a haverok hogy jobbra tekerésnél a kormányt felvillannak a hejzetjelzőm de nem mindig! összefüggésbe hozható a hejzetjelző világitása a rossz kormánykapcsolóval köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Július4, 2012 Megoszt Elküldve Július4, 2012 üdv segitséget kérné! ha baszakodott a koránykapcsolóm a a fénykürt nem megy tűvolsági kapcsolásnál csak az egyik oldalt kapcsolta ha erősen nyomtam ment mind a 2 távolsági most pedig ojat játszik a gép hgy ha megy a tomptottam és le akarom állitani az atót leveszem a gyujtást a motor tovább jár és a lámpa lekapcsolásánál leáll az autó viszont ha csak gyujtást adok neki nlha megy a hejzetjelzőm ugyh nincs hejzetjelzőre kapcsolva a lámpakapcsoló most pedig szoltak a haverok hogy jobbra tekerésnél a kormányt felvillannak a hejzetjelzőm de nem mindig! összefüggésbe hozható a hejzetjelző világitása a rossz kormánykapcsolóval köszönöm Most akkor próbáld meg leírni tagoltan, írásjelekkel, magyarul. Nyugodtan bunkózz le, de ha segítséget akarsz, írj ÉRTELMESEN. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Július4, 2012 Megoszt Elküldve Július4, 2012 üdv segitséget kérné! néha baszakodott a koránykapcsolóm, a fénykürt nem megy távolsági kapcsolásnál csak az egyik oldalt kapcsolta ha erősen nyomtam ment mind a 2 távolság!i most pedig olyat játszik a gép, hogy ha megy a tompítottam és le akarom állitani az autót, leveszem a gyujtást a motor tovább jár és a lámpa lekapcsolásánál leáll az autó! viszont ha csak gyujtást adok neki néha megy a helyzetjelzőm ugy, hogy nincs hejzetjelzőre kapcsolva a lámpakapcsoló most pedig szoltak a haverok hogy ha jobbra tekerem a kormányt felvillannak a helyzetjelzőim de nem mindig! összefüggésbe hozható a helyzetjelző világitása a rossz kormánykapcsolóval? köszönöm Így már olvashatóbb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Július4, 2012 Megoszt Elküldve Július4, 2012 Szerintem bonyolultabb a hiba, nem a kormánykapcsolóé. Főleg a gyújtáskapcsoló is érdekes. Volt valami elektromos szerelve mostanság? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Július4, 2012 Megoszt Elküldve Július4, 2012 Szerintem bonyolultabb a hiba, nem a kormánykapcsolóé. Főleg a gyújtáskapcsoló is érdekes. Volt valami elektromos szerelve mostanság? Kormány tekerés közben két dolog "kapcsolhat" a kürt,( +12-je, testje), illetve ha légzsákos akkor a légzsák testje! De ezeknek semmi közük a fényszórókhoz. Így autó villanyász, vagy ha te piszkáltad, akkor nézd át újra! Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 üdv segitséget kérné! néha baszakodott a koránykapcsolóm, a fénykürt nem megy távolsági kapcsolásnál csak az egyik oldalt kapcsolta ha erősen nyomtam ment mind a 2 távolság!i most pedig olyat játszik a gép, hogy ha megy a tompítottam és le akarom állitani az autót, leveszem a gyujtást a motor tovább jár és a lámpa lekapcsolásánál leáll az autó! viszont ha csak gyujtást adok neki néha megy a helyzetjelzőm ugy, hogy nincs hejzetjelzőre kapcsolva a lámpakapcsoló most pedig szoltak a haverok hogy ha jobbra tekerem a kormányt felvillannak a helyzetjelzőim de nem mindig! összefüggésbe hozható a helyzetjelző világitása a rossz kormánykapcsolóval? köszönöm Így már olvashatóbb? sztem bonts le a kormány takarót és húz ki a 2 bajuszkapcsolót a helyéről, szemre vétellel nézd meg nem-e éget át valahol de mondjuk ha ott van/lenne a hiba az sem magyarázna minden jelenséget, én megnézném még a bizt. táblát is Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 A gyujtás kapcsoló kapcsolóval megy az inditás nyomógombos villamosságis embrke csinálta, kb 3éve igy megy, szal ez kizárva h ott vmi gubanc van kábelok jók átnéztem! du jön a index kapcs. uj! utánna ha fennáll a helyzet akk tovább keresgélés lesz! H vmi ujdonságot találok akk jelzem hátha másnak is lex hasonló gondja lehet igy könyebb lesz elindulnia a hibakeresésbe, semmi sem lehetetlen! kössz a tippeket Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 jah hogy bütykölve volt, értem, akkor bárhol lehet a hiba :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 A gyujtás kapcsoló kapcsolóval megy az inditás nyomógombos villamosságis embrke csinálta, kb 3éve igy megy, szal ez kizárva h ott vmi gubanc van kábelok jók átnéztem! du jön a index kapcs. uj! utánna ha fennáll a helyzet akk tovább keresgélés lesz! H vmi ujdonságot találok akk jelzem hátha másnak is lex hasonló gondja lehet igy könyebb lesz elindulnia a hibakeresésbe, semmi sem lehetetlen! kössz a tippeket akkor lehet hogy a villanyos ember nem túl időtálló kötéseket használt, vagy valami.... igen, sajna át kell nézni az egészet Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 Sziasztok! Központi zár bekötésében tudna nekem valaki segíteni? Vettem egy távirányítós centrálzár vezérlő egységet. Eddig is volt benne központi zár, de az csak kulccsal működött. Adtak hozzá egy bekötési rajzot, de megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs melyik drót hova megy. Sem a kábel színei és még a darabszámuk sem egyezik meg a régi vezérlőegységével. A régibe 5 száll ment az újba meg már 6 száll kéne... Mellékeltem egy pár képet, meg a bekötési rajzot is. Kérem aki tud segítsen! Nagyon köszönöm! 1. kép: az ajtóba szerelt központi zár motor kábelei 2. kép: na ezek a kábelek mennének a vezérlőegységhez 3. az új távirányítású vezérlőegység bekötési rajza Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts