lombi Elküldve Április30, 2012 Megoszt Elküldve Április30, 2012 Akkor nem hiszem hogy a trafó a ludas azért mert az 1.es henger nem megy...inkább gyertya-kábel, elosztófedél... Ha zizeg az még nem jelenti azt hogy az rossz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április30, 2012 Megoszt Elküldve Április30, 2012 Ha zizeg az még nem jelenti azt hogy az rossz? Hát amig leadja a szikrát addíg jó, biztos hogy alapból nem kéne zizegnie, de én csak ezért nem cserélném.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
locker Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Üdv minden derék Opelesnek! Új vagyok itt, ezért kérem legyetek elnézőek ha valamit nem jól csinálok az első időkben. Manuális ablakemelőmet szeretném elektromosra cserélni. Már megrendeltem egy komplett bontott szetet, és arra vagyok kíváncsi csinált már valaki ilyesmit közületek? Van buktatója vagy viszonylag csomómentesen beszerelhető? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Üdv minden derék Opelesnek! Új vagyok itt, ezért kérem legyetek elnézőek ha valamit nem jól csinálok az első időkben. Manuális ablakemelőmet szeretném elektromosra cserélni. Már megrendeltem egy komplett bontott szetet, és arra vagyok kíváncsi csinált már valaki ilyesmit közületek? Van buktatója vagy viszonylag csomómentesen beszerelhető? Végülis semmi, lefúrod a régieket és berakod a elektromosat. Elől jó sokat kell bontani hogy bellülről is hozzáférj a gumiátvezetőkhöz. Mindenképpen biztivel védett tápot adjál neki, és olyan szálra kösd amiben csak gyujtás után van áram. Ugye az átvezetőnél vagy átfúrod az egészet és átviszed a szálakat vagy felhasználod a benne található csatikat, attól függ milyen a bontott. Az ajtóakban érdemes új fóliát tenni a kárpit alá a pára miatt. Ha nem cserélsz kárpitot akkor a kapcsolót is úgy kell belefaragni a kárpitba a vezetőoldalon és a tekerő helyét is el kell tüntetni egy vasbótban kapható csővég-dugóval asszem fél colos, de ez nem tuti. Mi egyszerre a gyujtáskapcsolónál csapoltuk meg a gyujtás utánni tápot onnan be a biztidobozba ugye majd aztán lett rákötve a bontott kábelköteg megfelelő szálára. A vezetéket úgy kell elrendezi és rögzíteni az ajtókban hogy a le és felmenű üveg ne akadjon és ne koptassa el. Mielőtt rögzítve lesz a szerkezet be kell állítani hogy mennyire menjen fel az üveg, de ennek a menetére már pontosan nem emlékszem úgy rémlik billetve lett a szerkezet az egyik szegecsen, és utánna lett a másik is popszegecselve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Üdv minden derék Opelesnek! Új vagyok itt, ezért kérem legyetek elnézőek ha valamit nem jól csinálok az első időkben. Manuális ablakemelőmet szeretném elektromosra cserélni. Már megrendeltem egy komplett bontott szetet, és arra vagyok kíváncsi csinált már valaki ilyesmit közületek? Van buktatója vagy viszonylag csomómentesen beszerelhető? Nagyon sokan csináltunk már ilyet, pl. én is. Igaz némi segítséggel. "köszi Karcsi" :hiya: A mechanikus részét nem bonyolult kicserélni, de kelleni fogy egy fúró a régi szerkezet szegecseinek lefúrásához, és egy szegecshúzó, az új rögzítéséhez. Elektromos része sem olyan komplikált, de most fejből nem tudom. Nekem komplett megvolt a gyári kábelkötege, és csak be kellett dugni a megfelelő helyre, a bal ajtó előtti burkolat mögött. Hogy pontosan mit hova, abban én sajnos nem tudok segiteni. De simán menni fog. Biztosan jön valaki, aki ebben járatos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
locker Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Végülis semmi, lefúrod a régieket és berakod a elektromosat. Elől jó sokat kell bontani hogy bellülről is hozzáférj a gumiátvezetőkhöz. Mindenképpen biztivel védett tápot adjál neki, és olyan szálra kösd amiben csak gyujtás után van áram. Ugye az átvezetőnél vagy átfúrod az egészet és átviszed a szálakat vagy felhasználod a benne található csatikat, attól függ milyen a bontott. Az ajtóakban érdemes új fóliát tenni a kárpit alá a pára miatt. Ha nem cserélsz kárpitot akkor a kapcsolót is úgy kell belefaragni a kárpitba a vezetőoldalon és a tekerő helyét is el kell tüntetni egy vasbótban kapható csővég-dugóval asszem fél colos, de ez nem tuti. Mi egyszerre a gyujtáskapcsolónál csapoltuk meg a gyujtás utánni tápot onnan be a biztidobozba ugye majd aztán lett rákötve a bontott kábelköteg megfelelő szálára. A vezetéket úgy kell elrendezi és rögzíteni az ajtókban hogy a le és felmenű üveg ne akadjon és ne koptassa el. Mielőtt rögzítve lesz a szerkezet be kell állítani hogy mennyire menjen fel az üveg, de ennek a menetére már pontosan nem emlékszem úgy rémlik billetve lett a szerkezet az egyik szegecsen, és utánna lett a másik is popszegecselve. Köszönöm a választ, remélem menni fog szépen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Köszönöm a választ, remélem menni fog szépen. Nincs mit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Köszönöm a választ, remélem menni fog szépen. Én cseréltem az autó teljes elektromos rendszerét a klíma +4 ablakos elektromos emelő miatt. Műszerfal, ülések, és szőnyeg kibontása után egész jól ki bírtam húzni mindent a helyéről, majd gyári minőségben visszaépíteni. Bárki megnézi, nem mondaná meg, hogy bármi utólagos... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Végülis semmi, lefúrod a régieket és berakod a elektromosat. Elől jó sokat kell bontani hogy bellülről is hozzáférj a gumiátvezetőkhöz. Mindenképpen biztivel védett tápot adjál neki, és olyan szálra kösd amiben csak gyujtás után van áram. ... Ugye az átvezetőnél vagy átfúrod az egészet és átviszed a szálakat vagy felhasználod a benne található csatikat, attól függ milyen a bontott. Az ajtóakban érdemes új fóliát tenni a kárpit alá a pára miatt. Ha nem cserélsz kárpitot akkor a kapcsolót is úgy kell belefaragni a kárpitba a vezetőoldalon és a tekerő helyét is el kell tüntetni egy vasbótban kapható csővég-dugóval asszem fél colos, de ez nem tuti. Mi egyszerre a gyujtáskapcsolónál csapoltuk meg a gyujtás utánni tápot onnan be a biztidobozba ugye majd aztán lett rákötve a bontott kábelköteg megfelelő szálára. A vezetéket úgy kell elrendezi és rögzíteni az ajtókban hogy a le és felmenű üveg ne akadjon és ne koptassa el. Mielőtt rögzítve lesz a szerkezet be kell állítani hogy mennyire menjen fel az üveg, de ennek a menetére már pontosan nem emlékszem úgy rémlik billetve lett a szerkezet az egyik szegecsen, és utánna lett a másik is popszegecselve. 3/4"-os ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 3/4"-os ;) kösz! :hug: Link to comment Megosztás: More sharing options...
locker Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 3/4"-os ;) Köszönöm, köszönöm! Lassan összejön annyi infó, hogy nem fog gondot okozni a dolog. Esetleg ha valami van még azé' jöhet. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
schrek Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Sziasztok. Lenne egy olyan kérdésem h van egy F astrám gyárilag nincsen benne fordulatszám mérő. Mit kell csinálnom h tegyek bele egyet azon kívül h veszejk egy fordulatszámmérős kijelzőpanelt :) Nagyon amatőr vagyok kérlek segítsetek! Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Sziasztok. Lenne egy olyan kérdésem h van egy F astrám gyárilag nincsen benne fordulatszám mérő. Mit kell csinálnom h tegyek bele egyet azon kívül h veszejk egy fordulatszámmérős kijelzőpanelt :) Nagyon amatőr vagyok kérlek segítsetek! Köszönöm Ez attól is függ, hogy mikori évjáratú a kocsi, ill. hogy benzines vagy diesel-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisz1119 Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Sziasztok ! ojan érdekelne hogy f astra 1.4 gl gyujtást rákapcsolom a sárga motorvilágítás ojkor ojkor nem villan fel és addig besem tudom indítani. van mkor pöccre indul demikor ojanja van nemakar felvillanni és addig nemindul . hallottam ojat hogy valoszínüleg vezérlő elektronika . valami ötlet vagy tanács ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisz1119 Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Ez attól is függ, hogy mikori évjáratú a kocsi, ill. hogy benzines vagy diesel-e? van rajta egy szám . W=1111 vagy 1102 stb annak a számnak eggyeznie kell ! megpersze hogy benzin vagy diesel . ennyi semmi több nemkell mert gyárilag bevan huzva a fordulatszámérő kábel . Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 van rajta egy szám . W=1111 vagy 1102 stb annak a számnak eggyeznie kell ! megpersze hogy benzin vagy diesel . ennyi semmi több nemkell mert gyárilag bevan huzva a fordulatszámérő kábel . Pont emiatt kérdeztem, mert gyárilag csak a '94 előtti (facelift előtti) kocsikba van gyárilag behúzva az a vezeték, a későbbiekben általában már nincs benne, kivéve a dieselekben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 classicban nincs benne csak :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Május2, 2012 Megoszt Elküldve Május2, 2012 classicban nincs benne csak :D Tévedsz Link to comment Megosztás: More sharing options...
schrek Elküldve Május2, 2012 Megoszt Elküldve Május2, 2012 Ez attól is függ, hogy mikori évjáratú a kocsi, ill. hogy benzines vagy diesel-e? 2000-es gyártási év 1.4 classic benzines ha tudnál segíteni hálás lennék :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
schrek Elküldve Május2, 2012 Megoszt Elküldve Május2, 2012 Pont emiatt kérdeztem, mert gyárilag csak a '94 előtti (facelift előtti) kocsikba van gyárilag behúzva az a vezeték, a későbbiekben általában már nincs benne, kivéve a dieselekben. Hol találom ezeket a számokat?? És ha nincs benne a kábel akkor hogy tudom megoldani a dolgot?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május2, 2012 Megoszt Elküldve Május2, 2012 classicban nincs benne csak :D 94/9-től csak a jobb felszereltségűek kapták meg, de azokban meg már benne volt a fordulatszámmérős műszeregység. Classicból meg ugye nem gyártottak már extrásat, csak fapadot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Május2, 2012 Megoszt Elküldve Május2, 2012 Hol találom ezeket a számokat?? És ha nincs benne a kábel akkor hogy tudom megoldani a dolgot?? A W-s számokat a műszeregység KM órájának a bal sarkában találod. Azt kell nézni hogy ugyan az legyen. Ez azért fontos mert ez jelöli a sebességmérő áttételét, ha más áttételűt raksz bele akkor csalni fog, vagy fel vagy le ( még többet mint gyárilag :) ). Az is jó, ha megnézed az órád gyártmányát, van Delco és egy másik gyártmány ( aki tudja egészítsen már ki pls ) A lényeg hogyha Delco órád van, de nem találsz olyan W számú fordulatszámmérőset, akkor ha eltérő W számút de ugyanolyan Delco gyártmányút veszel, akkor a sebességmérő kicserélhető. Én úgy tudom hogy a különböző gyártmányok nem cserélhetők össze sajnos. Ha nincs kábeled, akkor sem kell egyébként berosálni, mert csak egy vezetéket kell elhúzni az óráig az anyós lábtérből. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május2, 2012 Megoszt Elküldve Május2, 2012 A W-s számokat a műszeregység KM órájának a bal sarkában találod. Azt kell nézni hogy ugyan az legyen. Ez azért fontos mert ez jelöli a sebességmérő áttételét, ha más áttételűt raksz bele akkor csalni fog, vagy fel vagy le ( még többet mint gyárilag :) ). Az is jó, ha megnézed az órád gyártmányát, van Delco és egy másik gyártmány ( aki tudja egészítsen már ki pls ) A lényeg hogyha Delco órád van, de nem találsz olyan W számú fordulatszámmérőset, akkor ha eltérő W számút de ugyanolyan Delco gyártmányút veszel, akkor a sebességmérő kicserélhető. Én úgy tudom hogy a különböző gyártmányok nem cserélhetők össze sajnos. Ha nincs kábeled, akkor sem kell egyébként berosálni, mert csak egy vezetéket kell elhúzni az óráig az anyós lábtérből. :) VDO ;) Annyiban egészíteném még ki, hogy a km-óra hátulján, a sebesség jeladó csatlakozóját még meg kell nézni, mert 3 féle van belőle, és a csatlakozó másik fele pedig a fóliára van rágyógyítva, úgyhogy ha másmilyen, akkor nagy szívás cserélgetni. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Május2, 2012 Megoszt Elküldve Május2, 2012 VDO ;) Annyiban egészíteném még ki, hogy a km-óra hátulján, a sebesség jeladó csatlakozóját még meg kell nézni, mert 3 féle van belőle, és a csatlakozó másik fele pedig a fóliára van rágyógyítva, úgyhogy ha másmilyen, akkor nagy szívás cserélgetni. :rolleyes: Köszi a kiegészítést, a jeladóról el is feledkeztem. :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisz1119 Elküldve Május2, 2012 Megoszt Elküldve Május2, 2012 Pont emiatt kérdeztem, mert gyárilag csak a '94 előtti (facelift előtti) kocsikba van gyárilag behúzva az a vezeték, a későbbiekben általában már nincs benne, kivéve a dieselekben. nekem astra classic- om van 2002 es gyártású és belevan húzva !! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts