FPepe Elküldve Április22, 2012 Megoszt Elküldve Április22, 2012 Sziasztok! Leginkább a LEDezőkhöz lenne kérdésem :D a műszeregységembe bele tettünk 1m smd-t, a mutatók sehogyse akarnak világolni rendesen, igazából pirosat szeretnék a mutatóknak, de nem tudtam rájönni hogy lehetne megvalósítani. köszönettel elfogadnám ebben a segítségeteket :D :D illetve amint a képeken is látszik itt ott foltos , pedig sehol nem kapja telibe a fényt, a ford.szám mérőnél és a km óránál körbefut a műanyagon (az óracsoport házán) a led, a víz meg a tank visszajelzőnél pedig az óracsoporton fut körbe, nem fért a falra a kialakítása miatt. ha valakinek van valami építő jellegű hozzáfűznivalója szívesen venném :D köszi! Esetleg egy tipp: ha piros mutatót szeretnél (nem csak piros színnel világít, hanem piros maga a mutató is) azt legegyszerűbben üvegfestékkel lehet megoldani, én így csináltam, egyszerűen belemártod a mutatót, és kész. Ha csak a világítása legyen piros, akkor meg a mutató tövét, ahonnan a fényt kapja elég így befesteni, viszont ez esetben a megvilágítás lehetőleg fehér legyen, mert a kék háttérvilágítás nem sok piros komponenst tartalmaz, nem lesz piros fény a mutatón. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április22, 2012 Megoszt Elküldve Április22, 2012 Te miről beszélsz? Fél éve hozzá se nyúltál!! XD Igen, de a műszeregységemhez meg másfél éve :lol: :D (amúgy nekem ilyen lett, mutató festéssel: Nagyon hulla fénye lett, és mivel csak ződ festékem volt éppen, azért ződ lett, ami viszont sose tetszett, csak mégis befestettem :lol: Mindegy, szóval ilyen lett nah :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Április22, 2012 Megoszt Elküldve Április22, 2012 köszöntem a segítségeteket, az üvegfesétkes megoldás annyira nem lenne jó, mivel marad kék a műszerfal :D most került bele tegnap, még nem untam meg :D majd kipróbálom a gyári helyes megoldást. piros leddel vettem az órát, semmi nem világított rendesen, csak a mutatók. a gyári helyekre voltak bepakolva, kettesével. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április22, 2012 Megoszt Elküldve Április22, 2012 köszöntem a segítségeteket, az üvegfesétkes megoldás annyira nem lenne jó, mivel marad kék a műszerfal :D most került bele tegnap, még nem untam meg :D majd kipróbálom a gyári helyes megoldást. piros leddel vettem az órát, semmi nem világított rendesen, csak a mutatók. a gyári helyekre voltak bepakolva, kettesével. Nah, hibátlan. AZokat tedd vissza, és árnyékold körbe a plexinek azt a részét, ami a LEDre rányúlik. (értsd tekerd körbe fekete szigszalaggal) Így csak a mutatókhoz megy majd a piros fény, a többi meg hátulról lesz világítva a kékkel. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Április25, 2012 Megoszt Elküldve Április25, 2012 Tegnap este a bal hátsó kétpólusú izzóm kiégett és nem volt hátsó világításom a másik oldalon sem,sőt jobb hátsó indexem sem!Kicseréltem azt azt egy égőt és lőn világosság!Szerintem ez nem gyári kötés lehet!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Április25, 2012 Megoszt Elküldve Április25, 2012 Tegnap este a bal hátsó kétpólusú izzóm kiégett és nem volt hátsó világításom a másik oldalon sem,sőt jobb hátsó indexem sem!Kicseréltem azt azt egy égőt és lőn világosság!Szerintem ez nem gyári kötés lehet!! De nem ám! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 Sziasztok A töltés visszajelző lámpám villogva parázslik alapjáraton, ahogy emelem a fordulatszámot, erősen villog majd folyamatosan világít. Ha ráadok terhelést, pl lámpát vagy belsőlevegő keringető ventit, akkor már alapjáraton is világít. Ez ugye elvileg azt jelezné hogy nincs töltés, viszont... Akksin mérve a töltés 14,8-15, világítás és venti mellett 13,1-13,4 emelt fordulaton 16-17V. Én feszültségszabályzóra tippelek. Szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 Sziasztok A töltés visszajelző lámpám villogva parázslik alapjáraton, ahogy emelem a fordulatszámot, erősen villog majd folyamatosan világít. Ha ráadok terhelést, pl lámpát vagy belsőlevegő keringető ventit, akkor már alapjáraton is világít. Ez ugye elvileg azt jelezné hogy nincs töltés, viszont... Akksin mérve a töltés 14,8-15, világítás és venti mellett 13,1-13,4 emelt fordulaton 16-17V. Én feszültségszabályzóra tippelek. Szerintetek? Az lesz. Diódahíd és szabályzó csere. Elvileg egyben van a kettő, úgyhogy tökmindegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 Nos, cseréltem a szabályzót, de nem jött be, diódahíd kaputt. Delco generátor és ebben külön vannak. Szereztem egy másik generátort, ideiglenesen jó lesz, amíg meg nem javítják az enyémet. Viszont a töltés visszajelző lámpám, még a próbálkozásoknál kiégett, szóval ezzel nem tudok kipróbálni hogy működik-e a generátor, mivel nincs gerjesztő áram. Holnap autósbolt, vagy Opelszervíz. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 Hello! Nincs véletlenül valakinek egy eladó TID kijelző F astrába, Budapesten vagy környékén? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április28, 2012 Megoszt Elküldve Április28, 2012 Nos, cseréltem a szabályzót, de nem jött be, diódahíd kaputt. Delco generátor és ebben külön vannak. Szereztem egy másik generátort, ideiglenesen jó lesz, amíg meg nem javítják az enyémet. Viszont a töltés visszajelző lámpám, még a próbálkozásoknál kiégett, szóval ezzel nem tudok kipróbálni hogy működik-e a generátor, mivel nincs gerjesztő áram. Holnap autósbolt, vagy Opelszervíz. <_< A helyzetjelzőben ugyanolyan izzó van. Csak ki kell húzni a foglalatból: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Április28, 2012 Megoszt Elküldve Április28, 2012 A helyzetjelzőben ugyanolyan izzó van. Csak ki kell húzni a foglalatból: :omg: Tudtam hogy valahonnan ismerős. Köszi az infót. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április28, 2012 Megoszt Elküldve Április28, 2012 Hello! Nincs véletlenül valakinek egy eladó TID kijelző F astrába, Budapesten vagy környékén? Ha a középkonzolon lévő óra-rádió-hőmérő kombóra gondolsz, akkor van. Igaz nem pesten. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április28, 2012 Megoszt Elküldve Április28, 2012 :omg: Tudtam hogy valahonnan ismerős. Köszi az infót. :lol: Nincs mit. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Április28, 2012 Megoszt Elküldve Április28, 2012 Nincs mit. :icon1: Annyiban különbözik hogy amit kivettem az 3W a helyzetjelző meg 5W de tényleg ua a foglalat és működik is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Április29, 2012 Megoszt Elküldve Április29, 2012 Ha a középkonzolon lévő óra-rádió-hőmérő kombóra gondolsz, akkor van. Igaz nem pesten. Igen arra gondolok. Merre van? Milyen messze? Mennyiért adnád, esetleg posta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve Április29, 2012 Megoszt Elküldve Április29, 2012 Hali !Olyan problémám lenne ,hogy van a km óra egységemhez ijen világitós számlap már beis szereltem csak bekéne kötni van rajta 1 kapcsoló is amivel tudom váltani kék vagy zold legyen a világitása .Az lenne a kérdésem,hogy hová kell kötni?Világitás kapcsolóra tippeltem csak nemtudom meik szál megy a belsövilágitásra és meik a km órához. <_< Ha valaki csinált már ijet és tudna nekem segiteni ebben akkor előre is köszönöm! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Április29, 2012 Megoszt Elküldve Április29, 2012 Annyiban különbözik hogy amit kivettem az 3W a helyzetjelző meg 5W de tényleg ua a foglalat és működik is. :) Ha az adja a gerjesztést a generátornak, akkor nem kellene bele inkább egy 3W-osat keresni majd? :confused: Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Április29, 2012 Megoszt Elküldve Április29, 2012 sziasztok! gyújtótrafót keresek x14nzhez ,enyém zizegmár meg amikor lehuzom az 1es hengerről akkor nem torpan semmit mig a többi hengernél lentebb esik a fordulat egyből. Ha van valakinek akkor irjon megegyezzünk. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április29, 2012 Megoszt Elküldve Április29, 2012 sziasztok! gyújtótrafót keresek x14nzhez ,enyém zizegmár meg amikor lehuzom az 1es hengerről akkor nem torpan semmit mig a többi hengernél lentebb esik a fordulat egyből. Ha van valakinek akkor irjon megegyezzünk. köszi ööö az nem elosztó-rotoros és csak egy trafó van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve Április29, 2012 Megoszt Elküldve Április29, 2012 Hali !Olyan problémám lenne ,hogy van a km óra egységemhez ijen világitós számlap már beis szereltem csak bekéne kötni van rajta 1 kapcsoló is amivel tudom váltani kék vagy zold legyen a világitása .Az lenne a kérdésem,hogy hová kell kötni?Világitás kapcsolóra tippeltem csak nemtudom meik szál megy a belsövilágitásra és meik a km órához. <_< Ha valaki csinált már ijet és tudna nekem segiteni ebben akkor előre is köszönöm! :icon1: Probléma megoldva :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április29, 2012 Megoszt Elküldve Április29, 2012 Hali !Olyan problémám lenne ,hogy van a km óra egységemhez ijen világitós számlap már beis szereltem csak bekéne kötni van rajta 1 kapcsoló is amivel tudom váltani kék vagy zold legyen a világitása .Az lenne a kérdésem,hogy hová kell kötni?Világitás kapcsolóra tippeltem csak nemtudom meik szál megy a belsövilágitásra és meik a km órához. <_< Ha valaki csinált már ijet és tudna nekem segiteni ebben akkor előre is köszönöm! :icon1: A világításkapcsoló 58K jelű pontjára kell kötni, szürke-zöld vezeték megy rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve Április29, 2012 Megoszt Elküldve Április29, 2012 A világításkapcsoló 58K jelű pontjára kell kötni, szürke-zöld vezeték megy rá. Köszi én arra a csatlakozora kötöttem ami egyböl az órába csatlakozik kimértem müszerrel hogy meik két szálon jön áram :icon1: .Kiszedtem a világitáskapcsolot is meg az izocsatlakozot de az nemjött le annyira hogy megblankoljam a vezetéket igy a csatlakozó egyszerübb volt! :icon1: DE köszi a segitséget! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Április30, 2012 Megoszt Elküldve Április30, 2012 ööö az nem elosztó-rotoros és csak egy trafó van? de igen egy trafó abból megy egy vezeték a gyujtóelosztó fedélhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április30, 2012 Megoszt Elküldve Április30, 2012 de igen egy trafó abból megy egy vezeték a gyujtóelosztó fedélhez. Akkor nem hiszem hogy a trafó a ludas azért mert az 1.es henger nem megy...inkább gyertya-kábel, elosztófedél... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts