Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Vettem egy gyári központi zárat csomagtér ajtóhoz. Jelenleg a négy ajtóban utángyártott zár van. Kérdésem az lenne, hogy össze lehet-e hozni a gyári csomagtartó nyitót az utángyártott centrálzárral?

Másik dolog, hogy bontottan vettem a csomagtérzárat és nem adtak hozzá csatlakozó kábelt. Valaki meg tudná mondani, hogy hány bemenete van és azokat hova kell kötni?

Mellékeltem róla képeket.

Aki tud kérem segítsen!

Elsőre nekem ez a tanksapka záró motorjának tűnik. Legalábbis a vectrában a tanksapié ilyen, a csomagtérzáré nem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vettem egy gyári központi zárat csomagtér ajtóhoz. Jelenleg a négy ajtóban utángyártott zár van. Kérdésem az lenne, hogy össze lehet-e hozni a gyári csomagtartó nyitót az utángyártott centrálzárral?

Másik dolog, hogy bontottan vettem a csomagtérzárat és nem adtak hozzá csatlakozó kábelt. Valaki meg tudná mondani, hogy hány bemenete van és azokat hova kell kötni?

Mellékeltem róla képeket.

Aki tud kérem segítsen!

Szia!

A zár csomagtérajtóra való, az teljesen OK. Nekem is nem gyári van az ajtókban, hátra viszont gyárit tettem.

Igazából én az egyik hátsó ajtó vezetékjeit csapoltam meg, két drót az egész.

De kellene hozzá szerezned csatit, mert így macerás lesz. Kérdezz itt körbe, én is itt szereztem bontottat.

A másik, hogy kell két "bolhát" is szerezni amibe majd belecsavarozod, az ajtóhoz.

Link to comment
Megosztás:

http://www.tuning-te...scription#anch1

ilyennel van valakinek tapasztalata? van hátránya (pl nehezebben látszódik, vagy nem méretpontos, ilyesmik)

tudom nem ezt kérdezted, de ez elég olcsó nem? jól olvastam, hogy 1pár ennyi? mondjuk szép

Sziasztok!

Vettem egy gyári központi zárat csomagtér ajtóhoz. Jelenleg a négy ajtóban utángyártott zár van. Kérdésem az lenne, hogy össze lehet-e hozni a gyári csomagtartó nyitót az utángyártott centrálzárral?

Másik dolog, hogy bontottan vettem a csomagtérzárat és nem adtak hozzá csatlakozó kábelt. Valaki meg tudná mondani, hogy hány bemenete van és azokat hova kell kötni?

Mellékeltem róla képeket.

Aki tud kérem segítsen!

Jah csati nem árt rá, ajánlom a ezt kapcs.rajzot:

http://www.taylor.hu/astra/1300.jpg

M60 jelű a te zárad és tényleg csak 2drót, eb@szni se lehet, max fordítva fog működni :D

Link to comment
Megosztás:

Szia!

A zár csomagtérajtóra való, az teljesen OK. Nekem is nem gyári van az ajtókban, hátra viszont gyárit tettem.

Igazából én az egyik hátsó ajtó vezetékjeit csapoltam meg, két drót az egész.

De kellene hozzá szerezned csatit, mert így macerás lesz. Kérdezz itt körbe, én is itt szereztem bontottat.

A másik, hogy kell két "bolhát" is szerezni amibe majd belecsavarozod, az ajtóhoz.

hirtelen nagyon megijedtem, hogy nem csomagtérzárat vettem! :D na szóval megpróbálok egy gyári csatlakozót beszerezni, de ha véletlenül nem sikerülne levágom a végét és ráforrasztom a drótokat a panelra. Viszont tuti, hogy csak 2 drót megy be? Tudom, hogy a segédmotornak csak kettő kell, de ennek olyan nagy az "útja", szóval nem tom elképzelni, hogy ugyanannyi idő alatt be fog zárni mint az első ajtók. Attól félek, hogy az ajtókat gyorsan behúzza aztán ez meg el se tud indulni szinte. Nyugtassatok meg, hogy ez nem így van.

Másik dolog,hogy fogja nekem bezárni az csomagtérajtót? Kézzel kulccsal el kellett fordítani a zárbetétet. Most ez a motor ugyan ezt megcsinálja kulcs nélkül?

Bocsi a hülye kérdésért, de tényleg fogalmam sincs...

Link to comment
Megosztás:

hirtelen nagyon megijedtem, hogy nem csomagtérzárat vettem! :D na szóval megpróbálok egy gyári csatlakozót beszerezni, de ha véletlenül nem sikerülne levágom a végét és ráforrasztom a drótokat a panelra. Viszont tuti, hogy csak 2 drót megy be? Tudom, hogy a segédmotornak csak kettő kell, de ennek olyan nagy az "útja", szóval nem tom elképzelni, hogy ugyanannyi idő alatt be fog zárni mint az első ajtók. Attól félek, hogy az ajtókat gyorsan behúzza aztán ez meg el se tud indulni szinte. Nyugtassatok meg, hogy ez nem így van.

Másik dolog,hogy fogja nekem bezárni az csomagtérajtót? Kézzel kulccsal el kellett fordítani a zárbetétet. Most ez a motor ugyan ezt megcsinálja kulcs nélkül?

Bocsi a hülye kérdésért, de tényleg fogalmam sincs...

Tuti elég két drót :D

Szóval úgy működik, hogy nem bezárni fogja, hanem megakadályozza hogy be tudd nyomni a gombot az ajtón. Odacsúszik a tengely, és nem tudod benyomni. Attól még nem lesz zárva az ajtó, de így működik.

Link to comment
Megosztás:

tudom nem ezt kérdezted, de ez elég olcsó nem? jól olvastam, hogy 1pár ennyi? mondjuk szép

Jah csati nem árt rá, ajánlom a ezt kapcs.rajzot:

http://www.taylor.hu/astra/1300.jpg

M60 jelű a te zárad és tényleg csak 2drót, eb@szni se lehet, max fordítva fog működni :D

köszi a kapcsolási rajzot, de sajnos ez nekem kínai. annyit sikerült kiolvasnom, hogy az M60-ashoz 2 drót megy :D

Link to comment
Megosztás:

Tuti elég két drót :D

Szóval úgy működik, hogy nem bezárni fogja, hanem megakadályozza hogy be tudd nyomni a gombot az ajtón. Odacsúszik a tengely, és nem tudod benyomni. Attól még nem lesz zárva az ajtó, de így működik.

na így már értem. Nagyon köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Ilyen a gyári. Nyitott központival:

kep%28625%29.jpg

és a zárt központival így fest:

kep%28626%29.jpg

Remélem segíthettem!

Megj: a bütyök elforgását nem a központizár motor csinálja. Az csak egy személtetés, hogy mikor zárva van a központi, akkor elfordított kulcsállásban, hogyan lehet kinyitni az ajtót. Ugye a kis bevágás miatt enm ütözik akadályba a tárcsa.

Link to comment
Megosztás:

Következő kérdés :)

Eddig azért nem akartam angel eyest, mert nem láttam motorosat (nekem az van)

http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/TUNING-SHOP/VILAGITAS/ELS%C5%90-LAMPAK/OPEL/ASTRA-F/De_SWO03D-R373-Opel-Astra-F-91-98-Dectane-Angel-Eyes-Lampa.html

ez viszont elvileg az, és nem is drága, lámpát így is úgy is szeretnék venni újat

elvileg ebbe akkor símán átrakom a motort oszt kész?

Link to comment
Megosztás:

Következő kérdés :)

Eddig azért nem akartam angel eyest, mert nem láttam motorosat (nekem az van)

http://www.rs-shop.h...Eyes-Lampa.html

ez viszont elvileg az, és nem is drága, lámpát így is úgy is szeretnék venni újat

elvileg ebbe akkor símán átrakom a motort oszt kész?

Motorfüggő. Lehet, hogy nagyobb gömbfej kell. Lehet venni ilyen toldót.

Link to comment
Megosztás:

Következő kérdés :)

Eddig azért nem akartam angel eyest, mert nem láttam motorosat (nekem az van)

http://www.rs-shop.h...Eyes-Lampa.html

ez viszont elvileg az, és nem is drága, lámpát így is úgy is szeretnék venni újat

elvileg ebbe akkor símán átrakom a motort oszt kész?

A gyáriak engem is érdekelnének! Jó állapotban vannak?Jól világítanak?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Egy nagyon buta kérdésem lenne. Van egy 1997 sedan astrám. Most fogom egy kicsit rendbe rakatni a drágát ( 250 ezeré :) ) lakatolás szélvédő csere stb. Ja meg hátsó lámpa csere (ferdehátú astra lámpákra) Nagyon tetszik ez a megoldás Az lenne a kérdésem hogy ki kell bontanom a műszerfalat,mert órát kell cseerélni. A G astra műszert bele lehet varátzsólni valahogy? vagy esetleg az egész G műszerfalat??? A válaszokat köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Leginkább a LEDezőkhöz lenne kérdésem :D

a műszeregységembe bele tettünk 1m smd-t, a mutatók sehogyse akarnak világolni rendesen, igazából pirosat szeretnék a mutatóknak, de nem tudtam rájönni hogy lehetne megvalósítani. köszönettel elfogadnám ebben a segítségeteket :D :D

illetve amint a képeken is látszik itt ott foltos , pedig sehol nem kapja telibe a fényt, a ford.szám mérőnél és a km óránál körbefut a műanyagon (az óracsoport házán) a led, a víz meg a tank visszajelzőnél pedig az óracsoporton fut körbe, nem fért a falra a kialakítása miatt.

ha valakinek van valami építő jellegű hozzáfűznivalója szívesen venném :D

köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Leginkább a LEDezőkhöz lenne kérdésem :D

a műszeregységembe bele tettünk 1m smd-t, a mutatók sehogyse akarnak világolni rendesen, igazából pirosat szeretnék a mutatóknak, de nem tudtam rájönni hogy lehetne megvalósítani. köszönettel elfogadnám ebben a segítségeteket :D :D

illetve amint a képeken is látszik itt ott foltos , pedig sehol nem kapja telibe a fényt, a ford.szám mérőnél és a km óránál körbefut a műanyagon (az óracsoport házán) a led, a víz meg a tank visszajelzőnél pedig az óracsoporton fut körbe, nem fért a falra a kialakítása miatt.

ha valakinek van valami építő jellegű hozzáfűznivalója szívesen venném :D

köszi!

A mutatók színezéséhez használd bátran a gyári helyeket. Azoknak a fényét bevezeti a plexi, a mutatók tövéhez. Ha nem tetszik, akkor még tehetsz a mutatók tövéhez közvetlen smd-ket, de naggggyon kicsi a hely, és nagyon nagyon faragós. (plexibe belesüllyesztett vezeték, mutató alá rögzített led, árnyékolás, stb.) A galériámban van kép, a gyári helyekről világított mutatókról, a foltmentesítéssel már nem annyira foglalkoztam, mert élőben ennyire nem vészes, meg amúgy is már az RGB projekt van :D A foltmentesítéshez, amúgy próbálj meg, valami fény vezető fóliát, vagy opálos, de áttetsző valamit ragasztani a számlapra, az sokat javít rajta ;)

Link to comment
Megosztás:

A mutatók színezéséhez használd bátran a gyári helyeket. Azoknak a fényét bevezeti a plexi, a mutatók tövéhez. Ha nem tetszik, akkor még tehetsz a mutatók tövéhez közvetlen smd-ket, de naggggyon kicsi a hely, és nagyon nagyon faragós. (plexibe belesüllyesztett vezeték, mutató alá rögzített led, árnyékolás, stb.) A galériámban van kép, a gyári helyekről világított mutatókról, a foltmentesítéssel már nem annyira foglalkoztam, mert élőben ennyire nem vészes, meg amúgy is már az RGB projekt van :D A foltmentesítéshez, amúgy próbálj meg, valami fény vezető fóliát, vagy opálos, de áttetsző valamit ragasztani a számlapra, az sokat javít rajta ;)

Te miről beszélsz? Fél éve hozzá se nyúltál!! XD

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.