lazy jack Elküldve Április15, 2012 Elküldve Április15, 2012 "Szedd le az ajtókárpitot" Ez az, amit szerettem volna megúszni. :icon1: Na mindegy tudom, hogy muszáj lesz...
Tiv. Elküldve Április15, 2012 Elküldve Április15, 2012 "Szedd le az ajtókárpitot" Ez az, amit szerettem volna megúszni. :icon1: Na mindegy tudom, hogy muszáj lesz... Hol van a hiba? :sneaky:
daykiller Elküldve Április15, 2012 Elküldve Április15, 2012 Ja, ez világos. -_- De a kérdés azt hiszem az volt, hogy manuálisba belemegy-e a motor utólag. Erre mondtam, hogy szerintem nem. Depo mauálisba a Valeo motor pedig biztos nem. Tudtommal berakható. Valaki már rakott már bele utólag. :)
Imi (Astra) Elküldve Április15, 2012 Elküldve Április15, 2012 Sziasztok! Furcsa kérdésem lenne: láttam egy megoldást ledezésre, ami nagyon tetszik, és ha jól látom szép homogén fényt biztosít, nem csak egy pontba világít. Erről az oldalról lenne szó: http://xfree.hu/album_show.tvn?aid=148974 Kérdésem: ha valaki csinált már ilyet (esetleg maga az oldal készítője), honnan vezette el a tápot a led-szalaghoz? Hogy oldotta meg a betáplálást? Köszönöm....
lazy jack Elküldve Április15, 2012 Elküldve Április15, 2012 Hol van a hiba? :sneaky: bocsi, ez válasz lett volna az előttem szólónak. :)
Tiv. Elküldve Április15, 2012 Elküldve Április15, 2012 bocsi, ez válasz lett volna az előttem szólónak. :) :icon1: ok. ly-j :D
wookie Elküldve Április15, 2012 Elküldve Április15, 2012 Igaz nem astra, de vectrában a bosch lámpát át lehet faragni motorosra, már megcsináltam, de van két eladó motoros astra lámpám is, igaz motor nélkül és első generációs.
Dark_Errant Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 Sziasztok! Furcsa kérdésem lenne: láttam egy megoldást ledezésre, ami nagyon tetszik, és ha jól látom szép homogén fényt biztosít, nem csak egy pontba világít. Erről az oldalról lenne szó: http://xfree.hu/albu....tvn?aid=148974 Kérdésem: ha valaki csinált már ilyet (esetleg maga az oldal készítője), honnan vezette el a tápot a led-szalaghoz? Hogy oldotta meg a betáplálást? Köszönöm.... A gyári izzó foglalatból. Úgy ahogy a ledet látni az ellenállással. Csak a helyett két vezetéket forrasztasz oda.
stirlitz Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 Megfigyeltem, a vezető oldali gombot tényleg lassabban húzza le. Akkor ez lehet a gond. Hova nyomjam a wd40-et? Ha nagyon nem akarod szétszedni(azé mégis az a tuti) próbáld, meg a zár felől fújkálni, esetleg kiszeded az egyik zártartó csavart (ha jól emléxem átmenő) és azon dugd be a WD vékony csövét...esetleg.... nekem is az hallt meg, én zár motort cseréltem benne
blakahblakah Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 Üdv! Érdeklődnék, hogy szerintetek milyen tipusú gyertyát érdemes egy 1,4-es C14NZ motor mellé adagolni? Megérett már a cserére és gondoltam jó lenne kihozni belőle a legjobbat. Illetve fogalmam sincs, hogy miféle különbségek vannak egyes gyújtókábelek között. A gyújtófedél és a rotor, oké, de kábeleknél olyan árkülönbségeket látok, hogy csak lesek. Érdemes költeni drágább szettre? Előre is köszönöm a válaszotokat!
daykiller Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 Üdv! Érdeklődnék, hogy szerintetek milyen tipusú gyertyát érdemes egy 1,4-es C14NZ motor mellé adagolni? Megérett már a cserére és gondoltam jó lenne kihozni belőle a legjobbat. Illetve fogalmam sincs, hogy miféle különbségek vannak egyes gyújtókábelek között. A gyújtófedél és a rotor, oké, de kábeleknél olyan árkülönbségeket látok, hogy csak lesek. Érdemes költeni drágább szettre? Előre is köszönöm a válaszotokat! Gyertyakábelben elvielg csak a gyári a jó, de az murvadrága. Így volt, aki vett egy occó gagyitron2000 márkájút, aztán ráhúzott fekete 11-es gégecsöves és így olyan jó mint a gyári. Ugyanis ezek az "occóé" kábelek már az indítástól fogva szikráznak mindenhova, nem csak a gyertyára vezetik a "ménkűt". Gyertya? Szerintem Bosch-t vegyél, mivel a tied rotoros, elég az 1 pólusú. Esetleg még az NKG is szóbajöhet, de vigyázz, mert hamisítják. :)
blakahblakah Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 Hmm! Köszönöm a felvilágosítást! Több pólusú gyertyát, akkor nem is fontolgatok. A kábelen meg vacilálok még egy kicsit. Mennyire tud az ilyen elhasználódni, illetve milyen időközönként kellene cserélni?
FPepe Elküldve Április16, 2012 Elküldve Április16, 2012 Hmm! Köszönöm a felvilágosítást! Több pólusú gyertyát, akkor nem is fontolgatok. A kábelen meg vacilálok még egy kicsit. Mennyire tud az ilyen elhasználódni, illetve milyen időközönként kellene cserélni? Gyertyából pl. NGK BPR6ES, Beru 14R-7-DU, Bosch WR7DC. Nézz be sötétben a motortérbe járó motornál, ha nem látsz szikrákat a gyújtókábelek körül, és nincsenek kirepedezve sztem felesleges cserélni, csak ha valami rendellenességet tapasztalsz.
Breeze Elküldve Április17, 2012 Elküldve Április17, 2012 én is csatlakoznék az előttem szólóhoz a felsoroltak alapján már csak a gyújtás modul maradt ami az elosztóban van, nekem C16NZ volt hasonló bajom igaz abban indukciós jeladó van, de melegre az is leállt, 10körül van kb a modul Na hy all!!! Szétszedtem mint foxi a lábtörlőt ugyebár semmit nem látok a jeladón.Folyékony csavarhúzóval (wd40) befúlytam kitakarítottam és láss csodát azóta nem akar kicsinálni idegileg.Köszi a tippet eddig működik.
Krajcso Elküldve Április17, 2012 Elküldve Április17, 2012 Sziasztok! Benzinszintjelzőt szedett már ki valaki a tankból? Ferdehátúnál úgy tudom egy helyen van az AC-vel. A gondom az, hogy a piros vonal teteje és a végtelen között mutat a mutatóm. Minél több van a tankban, annál többet csal felfele, 30 liternél már ki akar menni a képernyőből a mutató. A műszeregységem szerintem jó, kalibráltam is, valamint ugyanennyit csal a Board Computerem is, a rossz érték alapján számolja túl a hátralévő km-t. Szóval szerintem a szintjelző a rossz. Van rajta valami javítható, érdemes kiszednem, vagy rögtön azzal kezdjek hogy beszerzek egy másikat?
daykiller Elküldve Április17, 2012 Elküldve Április17, 2012 Sziasztok! Benzinszintjelzőt szedett már ki valaki a tankból? Ferdehátúnál úgy tudom egy helyen van az AC-vel. A gondom az, hogy a piros vonal teteje és a végtelen között mutat a mutatóm. Minél több van a tankban, annál többet csal felfele, 30 liternél már ki akar menni a képernyőből a mutató. A műszeregységem szerintem jó, kalibráltam is, valamint ugyanennyit csal a Board Computerem is, a rossz érték alapján számolja túl a hátralévő km-t. Szóval szerintem a szintjelző a rossz. Van rajta valami javítható, érdemes kiszednem, vagy rögtön azzal kezdjek hogy beszerzek egy másikat? Ha nálad csak az üzemanyagmennyiség jelző hülyül, de a hűtővíz hőmérséklet műszere ugyanúgy viselkedik, akkor a szintjelző a dög. Javítani? Hááát... Ki kell szedni aztán meglátod szerintem. Mindenesetre nekem is volt már iylen problémám, amit a műszeregyégben lévő hiba okozott a LED-ezésem miatt. Igaz, ekkor mindkét műszer behülyült.
Imi (Astra) Elküldve Április17, 2012 Elküldve Április17, 2012 Sziasztok! Sikerült beszereznem a fordulatszámmérős órát, és így kint, jobban szemügyre tudtam venni a műszeregységet. A műszerfalban ill. km órában látom a helyét egy (talán) öv bekapcsolására figyelmeztető jelzésnek. Ez alapból be van vezetékelve, csak az izzó hiányzik belőle, vagy kell hozzá vmi plusz vezeték? Esetleg valaki tudja hogyan lehet ezt bekötni? Továbbá a kézifék-re figyelmeztető jel mellett található hasonló (P) jelölés mi akar lenni? Automata váltósnál Parkoló jelzés? Köszönöm
Krajcso Elküldve Április17, 2012 Elküldve Április17, 2012 Ha nálad csak az üzemanyagmennyiség jelző hülyül, de a hűtővíz hőmérséklet műszere ugyanúgy viselkedik, akkor a szintjelző a dög. Javítani? Hááát... Ki kell szedni aztán meglátod szerintem. Mindenesetre nekem is volt már iylen problémám, amit a műszeregyégben lévő hiba okozott a LED-ezésem miatt. Igaz, ekkor mindkét műszer behülyült. A vízhőmérséklet mutatóm tökjól működik, ezért gondolok a szintjelzőre. Valószínű gyári, tehát már 21 éves.. Sziasztok! Sikerült beszereznem a fordulatszámmérős órát, és így kint, jobban szemügyre tudtam venni a műszeregységet. A műszerfalban ill. km órában látom a helyét egy (talán) öv bekapcsolására figyelmeztető jelzésnek. Ez alapból be van vezetékelve, csak az izzó hiányzik belőle, vagy kell hozzá vmi plusz vezeték? Esetleg valaki tudja hogyan lehet ezt bekötni? Továbbá a kézifék-re figyelmeztető jel mellett található hasonló (P) jelölés mi akar lenni? Automata váltósnál Parkoló jelzés? Köszönöm http://astra.auto.pl/generator-ikonek-opel-astra-f Alsó sorban jobbról a másodikra gondolsz? Valószínű övbekapcsolásra figyelmeztető jelzés akarna lenni, de én még nem hallottam olyan gyári Astra F ülésről ami támogatja ezt. A két fék jel közül a P betűs a kézifék behúzásakor világít, a felkiáltó jeles pedig az alacsony fékfolyadék szintre figyelmeztet, a fékfolyadék készlettartály kupakjában van az érzékelő hozzá.
daykiller Elküldve Április17, 2012 Elküldve Április17, 2012 Sziasztok! Sikerült beszereznem a fordulatszámmérős órát, és így kint, jobban szemügyre tudtam venni a műszeregységet. A műszerfalban ill. km órában látom a helyét egy (talán) öv bekapcsolására figyelmeztető jelzésnek. Ez alapból be van vezetékelve, csak az izzó hiányzik belőle, vagy kell hozzá vmi plusz vezeték? Esetleg valaki tudja hogyan lehet ezt bekötni? Továbbá a kézifék-re figyelmeztető jel mellett található hasonló (P) jelölés mi akar lenni? Automata váltósnál Parkoló jelzés? Köszönöm Tudtommal csak a Vectrákban használták a műszeregység eme funkcióját. :) Meg persze akkor kell hozzá olyan övcsat is.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április18, 2012 Elküldve Április18, 2012 Tudtommal berakható. Valaki már rakott már bele utólag. :) Gyárilag manuális cellartoba csak faragással megy bele a motor mert a kézi állító be van heggesztve/ragasztva. Nekem is ott figyel a két motor az állítóval mindennel, de még nem vettem rá magam, hogy szétfaragjam a lámpákat, hogy betehessem :(
Keszi89 Elküldve Április18, 2012 Elküldve Április18, 2012 Üdv mindenkinek! Szakmai segítségre szorulok így remélem jó helyre írok! :D Van egy 98' as Opel Astra F X14NZ motorkódú vasam amiben sajnos nem fordulatszámmérős óracsoport van de szeretnék betenni fordulatszámmérőset és annyi lenne a kérdésem hogy ki van e vezetékezve gyárilag vagy kell e bekötni valamilyen vezetéket? és ha igen akkor hova kell bekötni a csatlakozójába pontosan? Vezetékszín lábkiosztás akárhogy jöhet az infó! és előre is köszönöm! :smartass:
Dáwid Elküldve Április18, 2012 Elküldve Április18, 2012 Üdv mindenkinek! Szakmai segítségre szorulok így remélem jó helyre írok! :D Van egy 98' as Opel Astra F X14NZ motorkódú vasam amiben sajnos nem fordulatszámmérős óracsoport van de szeretnék betenni fordulatszámmérőset és annyi lenne a kérdésem hogy ki van e vezetékezve gyárilag vagy kell e bekötni valamilyen vezetéket? és ha igen akkor hova kell bekötni a csatlakozójába pontosan? Vezetékszín lábkiosztás akárhogy jöhet az infó! és előre is köszönöm! :smartass: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1797 (mert ugye, kérdés előtt beleolvastál a GyIK topicba, ezért is találtad meg az első oldalon :D <_< )
alcsaba Elküldve Április18, 2012 Elküldve Április18, 2012 Sziasztok! Vettem egy gyári központi zárat csomagtér ajtóhoz. Jelenleg a négy ajtóban utángyártott zár van. Kérdésem az lenne, hogy össze lehet-e hozni a gyári csomagtartó nyitót az utángyártott centrálzárral? Másik dolog, hogy bontottan vettem a csomagtérzárat és nem adtak hozzá csatlakozó kábelt. Valaki meg tudná mondani, hogy hány bemenete van és azokat hova kell kötni? Mellékeltem róla képeket. Aki tud kérem segítsen!
Recommended Posts