Dáwid Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Sziasztok! Van egy 92-es F Astrám, és az a probléma az elektromos ablakkal (gyári) , hogy mikor húzom fel, akkor negyedével mielőtt felér elkezd kicsúszni kívülre a gumin kívülre, tehát nem a helyén van, és mozog is az üveg jobbra balra, vagyis előre bukik és ez miatt van. Mi törhetett el hogyan lehet megcsinálni, mi lehet a baj, mit kell venni hozzá? Köszi választ előre is, sürgős lenne megcsinálnom. 4 perc alatt választ kaptál, ott, ahova először leírtad. Miért kell szét-spammelni több topicot ugyan azzal a kérdéssel, amikor már választ is kaptál rá? :rolleyes: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Üdv! Szeretnék egy darab villogó ledet az autóba hogyan lehet megoldani hogy villogjon? Mit kell rátenni hogy 12 voltos legyen? Csak kamuriasztónak akarom a régi rossz mozgásérzékelő házába a szélvédőre. 600 forintért adnak komplett ilyen cuccot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lazy jack Elküldve Április11, 2012 Megoszt Elküldve Április11, 2012 Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy mekkora ellenállású az Astra F üzemanyagszintmérő-ellenállása min.-max. értéknél (tehát amit az úszó mozgat a tankban, pl.:0-90 Ohm vagy ilyesmi...)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április12, 2012 Megoszt Elküldve Április12, 2012 Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy mekkora ellenállású az Astra F üzemanyagszintmérő-ellenállása min.-max. értéknél (tehát amit az úszó mozgat a tankban, pl.:0-90 Ohm vagy ilyesmi...)? Neked sem mér jól? Nekem mióta órát(ford.számos) cseréltem jobb lett, de így sem vmi bajnok pontosan mér... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április12, 2012 Megoszt Elküldve Április12, 2012 Ha valakit érdekel, vmi összekötöttem vmivel és felmegy az ablak, ha bezárom a kocsit, na nem egy gyári extra, de pénzbe nem van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április12, 2012 Megoszt Elküldve Április12, 2012 Ha valakit érdekel, vmi összekötöttem vmivel és felmegy az ablak, ha bezárom a kocsit, na nem egy gyári extra, de pénzbe nem van. háttőő... de. Ez egy gyári extra :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április12, 2012 Megoszt Elküldve Április12, 2012 háttőő... de. Ez egy gyári extra :D Nekem az ablakemelő is plussz extra, szóval nem volt benne eredetileg(GL). Meg nem is egy szép megoldás, de felhúzza. Ha jól tom a gyárinál elfordítva kell tartani a kulcsot ugye? meg más benne a kozp.zár vez., meg a kábelezés is. na mind1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április12, 2012 Megoszt Elküldve Április12, 2012 Nekem az ablakemelő is plussz extra, szóval nem volt benne eredetileg(GL). Meg nem is egy szép megoldás, de felhúzza. Ha jól tom a gyárinál elfordítva kell tartani a kulcsot ugye? meg más benne a kozp.zár vez., meg a kábelezés is. na mind1 Jóó, azt nem mondtad, milyen elemekből csináltad, csak azért mondtam, mert létezik gyári ablakemelő, gyári központizárral összekötés. Nem muszáj még a kulcsot sem elfordítva tartani, van akinek elég lenyomni az ajtógombot, és az ablakokat is fölhúzza (gyári elemekből) :rolleyes: Egy GL-ben minden plusz extra, az ülésen és a kormányon kívül, én is arról indultam :D (és az ülést meg a kormányt is kicseréltem azért, biztos ami biztos xD ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
lazy jack Elküldve Április12, 2012 Megoszt Elküldve Április12, 2012 Neked sem mér jól? Nekem mióta órát(ford.számos) cseréltem jobb lett, de így sem vmi bajnok pontosan mér... nekem jól mér, én más miatt szeretném tudni háttőő... de. Ez egy gyári extra :D jó tudni! én azt hittem a riasztó csinálja ezt mostanában viszont azt csinálja (amióta egyszer lemerült az aksi), hogy ha a riasztó távirányítóval zárom be, lemegy a gomb, majd egyből fel is jön (riasztó aktív marad)...utána kiriasztom (a zár nyitva marad) és újra beriasztva simán bezáródik és úgy is marad. Nem tudom miért csinálja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április13, 2012 Megoszt Elküldve Április13, 2012 nekem jól mér, én más miatt szeretném tudni jó tudni! én azt hittem a riasztó csinálja ezt mostanában viszont azt csinálja (amióta egyszer lemerült az aksi), hogy ha a riasztó távirányítóval zárom be, lemegy a gomb, majd egyből fel is jön (riasztó aktív marad)...utána kiriasztom (a zár nyitva marad) és újra beriasztva simán bezáródik és úgy is marad. Nem tudom miért csinálja... nem, a központi zár csinálja a felhúzást, azt meg a riasztó zárja be ez sima közp.zárnál is van, nekem is volt ilyen szorulhat a valamelyik zár és mivel "naon okos" és nem kap zárt állapotjelzést visszanyitja záráskor nézz rá lehúzza-e mindegyik gombot rendesen, ha vmelyik nem megy le az gyanús, nameg a tankajtó, meg a csomagtartó, lehet az uccsó kettővel nem foglalkozik most nincs előttem a kapcs.raj nekem ezt egyébként télen hidegben csinálta, mikor a kenés egy kicsit bemerevedett a zárban Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breeze Elküldve Április14, 2012 Megoszt Elküldve Április14, 2012 SOS!!!!SOS!!!!SOS!!!!SOS!!!! Lécci valaki segítsen! Van a vasam c14nz: olyat csinál, hogy hidegen indul, 2 perc alapjárat és leáll.Köszörülés és semmi szikra a trafóbol.(gyújtásnál van 1 szikra tehát műűködik).De ha eléri az üzemi hőt mint az óra úgy jár.Amiket cseréltem:gyertya,kábel,rotor,elosztó.trafó,jeladó.Tápszivattyú fújja mint az állat a benyát. Mi lehet a baj??? Aki megoldja a problémámat az jó nálam 10üveg sörre. Ha lenne valaki Gödöllő környékéröl kérem segítsen.Tel szám privibe.SOS Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április14, 2012 Megoszt Elküldve Április14, 2012 SOS!!!!SOS!!!!SOS!!!!SOS!!!! Lécci valaki segítsen! Van a vasam c14nz: olyat csinál, hogy hidegen indul, 2 perc alapjárat és leáll.Köszörülés és semmi szikra a trafóbol.(gyújtásnál van 1 szikra tehát műűködik).De ha eléri az üzemi hőt mint az óra úgy jár.Amiket cseréltem:gyertya,kábel,rotor,elosztó.trafó,jeladó.Tápszivattyú fújja mint az állat a benyát. Mi lehet a baj??? Aki megoldja a problémámat az jó nálam 10üveg sörre. Ha lenne valaki Gödöllő környékéröl kérem segítsen.Tel szám privibe.SOS A trafó alatti gyujtásmodult is cserélted? Az szokott hidegen vagy éppen melegen gyujtásgondokat okozni.Jeladóra a rotor alatti hall-jeladóra gondolsz amit cseréltél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breeze Elküldve Április14, 2012 Megoszt Elküldve Április14, 2012 N A trafó alatti gyujtásmodult is cserélted? Az szokott hidegen vagy éppen melegen gyujtásgondokat okozni.Jeladóra a rotor alatti hall-jeladóra gondolsz amit cseréltél? Nem,hanem a trafó alatti vékony technikát cseréltem,de a régi is müxik rendesen.Az a dolog befolyásolná a gyújtást? Mert kulcs fordításnál lő egy szikrát és utánna semmi.Hül 1 órát és indul de mint melegszik leáll,üzemin meg mint írtam mint az óra úgy ketyeg.X-akta az egész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április14, 2012 Megoszt Elküldve Április14, 2012 N Nem,hanem a trafó alatti vékony technikát cseréltem,de a régi is müxik rendesen.Az a dolog befolyásolná a gyújtást? Mert kulcs fordításnál lő egy szikrát és utánna semmi.Hül 1 órát és indul de mint melegszik leáll,üzemin meg mint írtam mint az óra úgy ketyeg.X-akta az egész. Igen, a gyújtáselosztó mögött található Hall-jeladó okozhat érdekes dolgokat. Elvileg az mondja meg az ECU-nak, mikor áll a vezérműtengely alaphelyzetben, ehhez képest számolja ki az ECU a gyújtási időpontokat. Egy cserét megérhet a dolog. Mielőtt leveszed az elosztó fém házát, jelöld össze a hengerfejjel, hogy ugyanúgy tedd vissza utána! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Április14, 2012 Megoszt Elküldve Április14, 2012 Sziasztok! Valakinek jó áron eladó hibátlanul működő klímás astrából való generátora nincs véletlenül? 97-es autóba kellene! 1.4-es motorhoz! Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaboric Elküldve Április14, 2012 Megoszt Elküldve Április14, 2012 Sziasztok! Manuális F Astra lámpába ki lehet venni manuális állítóját és bele lehet rakni motorost állítót? érdekelne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április14, 2012 Megoszt Elküldve Április14, 2012 SOS!!!!SOS!!!!SOS!!!!SOS!!!! Lécci valaki segítsen! Van a vasam c14nz: olyat csinál, hogy hidegen indul, 2 perc alapjárat és leáll.Köszörülés és semmi szikra a trafóbol.(gyújtásnál van 1 szikra tehát műűködik).De ha eléri az üzemi hőt mint az óra úgy jár.Amiket cseréltem:gyertya,kábel,rotor,elosztó.trafó,jeladó.Tápszivattyú fújja mint az állat a benyát. Mi lehet a baj??? Aki megoldja a problémámat az jó nálam 10üveg sörre. Ha lenne valaki Gödöllő környékéröl kérem segítsen.Tel szám privibe.SOS én is csatlakoznék az előttem szólóhoz a felsoroltak alapján már csak a gyújtás modul maradt ami az elosztóban van, nekem C16NZ volt hasonló bajom igaz abban indukciós jeladó van, de melegre az is leállt, 10körül van kb a modul Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április14, 2012 Megoszt Elküldve Április14, 2012 Sziasztok! Manuális F Astra lámpába ki lehet venni manuális állítóját és bele lehet rakni motorost állítót? érdekelne... Nem lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április15, 2012 Megoszt Elküldve Április15, 2012 Nem lehet. Őőő nem úgy van hogy csak bizonyos márkában lehet cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április15, 2012 Megoszt Elküldve Április15, 2012 Nem lehet. Őőő nem úgy van hogy csak bizonyos márkában lehet cserélni? De, lehet. Carelloba pl berakható a bosch állítómotor. (Enyém is Carello és bosch motorok vannak benne) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április15, 2012 Megoszt Elküldve Április15, 2012 De, lehet. Carelloba pl berakható a bosch állítómotor. (Enyém is Carello és bosch motorok vannak benne) Manuális Carello volt, amibe később raktál Bosch motort? Minden esetre Valeo és Depo között nem működik a cserebere, az 100%. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április15, 2012 Megoszt Elküldve Április15, 2012 Manuális Carello volt, amibe később raktál Bosch motort? Minden esetre Valeo és Depo között nem működik a cserebere, az 100%. Nekem gyárilag motorosak. De azt tudom, hogy az enyémek Carello-k és Bosch motorok vannak benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április15, 2012 Megoszt Elküldve Április15, 2012 Nekem gyárilag motorosak. De azt tudom, hogy az enyémek Carello-k és Bosch motorok vannak benne. Ja, ez világos. -_- De a kérdés azt hiszem az volt, hogy manuálisba belemegy-e a motor utólag. Erre mondtam, hogy szerintem nem. Depo mauálisba a Valeo motor pedig biztos nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lazy jack Elküldve Április15, 2012 Megoszt Elküldve Április15, 2012 nem, a központi zár csinálja a felhúzást, azt meg a riasztó zárja be ez sima közp.zárnál is van, nekem is volt ilyen szorulhat a valamelyik zár és mivel "naon okos" és nem kap zárt állapotjelzést visszanyitja záráskor nézz rá lehúzza-e mindegyik gombot rendesen, ha vmelyik nem megy le az gyanús, nameg a tankajtó, meg a csomagtartó, lehet az uccsó kettővel nem foglalkozik most nincs előttem a kapcs.raj nekem ezt egyébként télen hidegben csinálta, mikor a kenés egy kicsit bemerevedett a zárban Megfigyeltem, a vezető oldali gombot tényleg lassabban húzza le. Akkor ez lehet a gond. Hova nyomjam a wd40-et? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Április15, 2012 Megoszt Elküldve Április15, 2012 Megfigyeltem, a vezető oldali gombot tényleg lassabban húzza le. Akkor ez lehet a gond. Hova nyomjam a wd40-et? Szedd le az ajtókárpitot, és kiderítheted mit kell meg kenni... Monitoron keresztül nem látjuk hogy akad, szorul, koszos.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts