Imi (Astra) Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Nekem ilyen: http://kepfeltoltes.hu/view/120405/DSC_0068_www.kepfeltoltes.hu_.jpg de sajna a kép nem adja vissza, a valóságban kicsit szebb :) És hogy oldottad meg, hogy a mutató piros legyen? Építésről nincs képed véletlenül? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Nekem ilyen: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg de sajna a kép nem adja vissza, a valóságban kicsit szebb :) Ez nekem is tetszik! :) Ha az enyém is ilyen lenne. :) Jól néz ki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 A fordulatszámmérőhöz tartozó vezeték egy classic astrában biztosra veheted, hogy ki van spórolva. Ledezéshez meg ha nem tudsz komolyabban forrasztani jobb ha hozzá se kezdesz. Tökéletes eredményt amúgy is képtelenség elérni mivel a fólia amin átvilágítanak az izzók, az izzó helye fölött be van sötétítve és ezért ha ledekkel tökéletesen világítod is meg hátulról akkor sem lesz egységes fénye, vagyis foltos lesz, így én a foglalatos ledeket elvből kizárnám. Saját műszerem sikerült úgy ahogy megcsinálnom, kb 60 ledből egész jó lett. ^.^ És ha hiányozna ez a vezeték utólag behúzható? Honnan hová kell mennie? CSak ez az egy szál kell hozzá? Autóelektrós vagyok, szóval a bekötés nem gond, csak kérdés, ennyi kell-e hozzá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 És ha hiányozna ez a vezeték utólag behúzható? Honnan hová kell mennie? CSak ez az egy szál kell hozzá? Autóelektrós vagyok, szóval a bekötés nem gond, csak kérdés, ennyi kell-e hozzá... Ennyi. A vezeték másik végének pedig az ECU-ba kell érkeznie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Ennyi. A vezeték másik végének pedig az ECU-ba kell érkeznie. És azt esetleg meg tudod mondani, hogy az ECU-ba hová? És merre van az ECU az autóban? Hálistennek eddig nem kellett bántani... Utólag szted beköthető? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 És azt esetleg meg tudod mondani, hogy az ECU-ba hová? És merre van az ECU az autóban? Hálistennek eddig nem kellett bántani... Utólag szted beköthető? Itt le van írva minden: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1797 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Itt le van írva minden: http://www.opelforum...?showtopic=1797 :) Köszi szépen! Azt tudod esetleg, mi az a hőfok-skála különbség, amiről szó van? Mit takar ez pontosan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Köszi szépen! Azt tudod esetleg, mi az a hőfok-skála különbség, amiről szó van? Mit takar ez pontosan? Kétféle műszeregység létezik. A 100 fokosig skálázott és a 110 fokosig. Mindegyikhez más-más vízhőfok érzékelő kell. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Azt még tegyük hozzá, hogy az A vectra műszere is bemegy az astrába de ott a hőfok 110e mellett a tankszint is 60ig van skálázva. Imi a mutató ledezésénél teljesen szét kellett szedni mindegyik műszert és a plexit ki kellett marni ott ahol a mutató átmegy rajta, ebbe a feltágított lyukba ragasztgattam pár smd ledet és annyi. :D A sebességmérőnél meg oldalra is kellett egy kis vájatot marni, hogy a ledhez menő vezeték el tudjon jutni kívülre, mert a mutató rúdján a rugó túl közel van a plexihez és emiatt nem képes folyamatosan mutatni a sebességet hanem akad a mutató és ugrál. Remélem sikerült kibogozni amit megfogalmaztam, sok sikert a szerelgetéshez! Képeket azért nem csináltam mert elég kókány lett és csak a végeredmény számított. :evilgrin: Azt a zöld vezetéket amit a leírás is emleget egy bontóban rohadó astrából bogoztam ki, és angolosan távoztam. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Sziasztok! 1.4NZ központi befecsis motorról lenne szó! A műszeregységen nem folyamatosan ki van feküdve a vízhőmérséklet jelző! A szívósornál megnéztem a kék vezetéket, ami a hőgombára van téve nincs eltörve. Hogy lehetne kideríteni melyik a rossz a hőgomba vagy a hőfokmutató egység? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Találtam egy táblázatot a hőfok jeladóhoz: 0 fok : 4.8-6.6 Kohm 20 fok : 2.2-2.8 Kohm 40 fok : 1.0-1.4 Kohm 80 fok : 270-380 ohm Feltételezve, hogy jó a műszer, lehetséges, hogy az alábbi értékeket mértem? Leállítás után tíz perc, kb 80c, 470ohm kicsit később, még elég forró, 2.6Kohm kicsit később, még elég meleg a termosztát, 100-110Kohm Rossz jeladó esetén adhat ilyesmi értéket? Fogyasztás kb.12l, alapjárat elég későn megy le 900, és 1000 közé. A porszívó viszont hamar kikapcsol indítás után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Találtam egy táblázatot a hőfok jeladóhoz: 0 fok : 4.8-6.6 Kohm 20 fok : 2.2-2.8 Kohm 40 fok : 1.0-1.4 Kohm 80 fok : 270-380 ohm Feltételezve, hogy jó a műszer, lehetséges, hogy az alábbi értékeket mértem? Leállítás után tíz perc, kb 80c, 470ohm kicsit később, még elég forró, 2.6Kohm kicsit később, még elég meleg a termosztát, 100-110Kohm Rossz jeladó esetén adhat ilyesmi értéket? Fogyasztás kb.12l, alapjárat elég későn megy le 900, és 1000 közé. A porszívó viszont hamar kikapcsol indítás után. Ezeket az értékeket a motortében mérted műszerrel ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Ezeket az értékeket a motortében mérted műszerrel ? Igen. A jeladóról nem tudtam leakasztani a kábelt, még nem jöttem rá a drót nyitjára. A motor túloldaláb volt egy toldás, azt húztam szét, és ott mértem egy egyszerű multiméterrel, 2000-es, majd a végén már talán 200k-s állásban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Április7, 2012 Megoszt Elküldve Április7, 2012 Végre opel elektromos ablakok vannak hátul is... igaz nem Astra, hanem Omega B, de 3 lukat kellett csak fúrni, és szinte 100%-osan passzol. Az ablakok mondjuk majdnem teljesen lemennek, de majd rakok feljebb 1-1 gumi ütközőt, hogy ne húzza le ennyire. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Sziasztok Soroksár környékén tudtok autóvillamossági szerelőt aki jól dolgozik és azért még az ára sem drága? gyújtásomat kellene beállítani.,kérdés hogy most akarok vezérlést cserélni hogy utána vigyem el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Sziasztok! tudna abban valaki segíteni, hogy van egy 98-as F astra Caravánom. A két ablakotörlőlapátnak mennyi a gyári hossza? Tavaly vettem egyet aminek a csomagolásán rajta volt, hogy a fenti típushoz való és az eredeti lapátot kidobtam. kiderült, hogy egyforma hosszú a kettő és emiatt a jobb oldali hosszabb. Lelóg a szélvédőről de úgy hagytam. De már szeretnek "rendeset". Egyébként milyen javasoltok ami ár érték arányban jó? Van valakinek valami "bejáratott" típusa? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Sziasztok! tudna abban valaki segíteni, hogy van egy 98-as F astra Caravánom. A két ablakotörlőlapátnak mennyi a gyári hossza? Tavaly vettem egyet aminek a csomagolásán rajta volt, hogy a fenti típushoz való és az eredeti lapátot kidobtam. kiderült, hogy egyforma hosszú a kettő és emiatt a jobb oldali hosszabb. Lelóg a szélvédőről de úgy hagytam. De már szeretnek "rendeset". Egyébként milyen javasoltok ami ár érték arányban jó? Van valakinek valami "bejáratott" típusa? Köszi Úgy rémlik 53 centi hosszú kell, igazából lehet márkát venni jó pénzért Bosch pölö de nekem tecsós gagyitron van bent már egy éve és nem csíkoznak. A Bosch sem bírta tovább 3000-ért nem is fogok mégegyszer ennyi pénzt kiadni lapátra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Üdv! Gyujtás utáni áramot keresnék nem gyujtáskapcsolóról! valaki tud segíteni hol kressek? PL: A oszlop alatti kötegbe ksszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Úgy rémlik 53 centi hosszú kell, igazából lehet márkát venni jó pénzért Bosch pölö de nekem tecsós gagyitron van bent már egy éve és nem csíkoznak. A Bosch sem bírta tovább 3000-ért nem is fogok mégegyszer ennyi pénzt kiadni lapátra. Sziasztok! tudna abban valaki segíteni, hogy van egy 98-as F astra Caravánom. A két ablakotörlőlapátnak mennyi a gyári hossza? Tavaly vettem egyet aminek a csomagolásán rajta volt, hogy a fenti típushoz való és az eredeti lapátot kidobtam. kiderült, hogy egyforma hosszú a kettő és emiatt a jobb oldali hosszabb. Lelóg a szélvédőről de úgy hagytam. De már szeretnek "rendeset". Egyébként milyen javasoltok ami ár érték arányban jó? Van valakinek valami "bejáratott" típusa? Köszi Nekem 45 cm rémlik. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Nekem 45 cm rémlik. :) Nekem 53 van vezetőoldalon, utasoldalon pedig 50. Utóbbinál 4-5cm nem fekszik fel normál állapotban de menetközben már igen, nem lóg túl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Nekem 2 db 45-ös ééroblééd van fönt és a jobb oldali még így is eláll 2-3 centit. Le nem lóg, de már nem simul föl. Most vettem egy 45-öst, meg egy 43-ast, de még jók ezek, csak tarcsiba vettem mert megint ócsó volt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Üdv! Gyujtás utáni áramot keresnék nem gyujtáskapcsolóról! valaki tud segíteni hol kressek? PL: A oszlop alatti kötegbe ksszi A biztosíték táblában kell lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Üdv! Gyujtás utáni áramot keresnék nem gyujtáskapcsolóról! valaki tud segíteni hol kressek? PL: A oszlop alatti kötegbe ksszi Én tükörhöz kerestem és ha jól emlékszem a vezető oldali lábtérnél lévő nagy csatlakozóban (X6) egy vastag fekete színű pont jó, a szélesebb csatiban a nagyobb féle érintkezőkhöz megy valamelyikhez. Ha van egy multimétered, meglesz hamar, könnyű hozzáférni! Esetleg a rádió mögött is találsz, ha az közelebb van neked. Zotya én pont rengeteget szívtam a Tesco gazdaságos ablaktörlőkkel, havonta cseréltem, aztán elegem lett és vettem két Valeot 1800/db-ért kb. szeptemberben. Télen nagyon sokat volt használva a havas időben, még mindig tökéletesen töröl :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Én tükörhöz kerestem és ha jól emlékszem a vezető oldali lábtérnél lévő nagy csatlakozóban (X6) egy vastag fekete színű pont jó, a szélesebb csatiban a nagyobb féle érintkezőkhöz megy valamelyikhez. Ha van egy multimétered, meglesz hamar, könnyű hozzáférni! Esetleg a rádió mögött is találsz, ha az közelebb van neked. Zotya én pont rengeteget szívtam a Tesco gazdaságos ablaktörlőkkel, havonta cseréltem, aztán elegem lett és vettem két Valeot 1800/db-ért kb. szeptemberben. Télen nagyon sokat volt használva a havas időben, még mindig tökéletesen töröl :) Volt Valeom is Sampion is Bosch is....most tecsós van, már egy éve...igaz vigyázok rá jeget nem törlök stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Én tükörhöz kerestem és ha jól emlékszem a vezető oldali lábtérnél lévő nagy csatlakozóban (X6) egy vastag fekete színű pont jó, a szélesebb csatiban a nagyobb féle érintkezőkhöz megy valamelyikhez. Ha van egy multimétered, meglesz hamar, könnyű hozzáférni! Esetleg a rádió mögött is találsz, ha az közelebb van neked. Zotya én pont rengeteget szívtam a Tesco gazdaságos ablaktörlőkkel, havonta cseréltem, aztán elegem lett és vettem két Valeot 1800/db-ért kb. szeptemberben. Télen nagyon sokat volt használva a havas időben, még mindig tökéletesen töröl :) Nekem gyári van vagy 4 éve, és még tökéletes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts