daykiller Elküldve Március23, 2012 Megoszt Elküldve Március23, 2012 De most akkor nem ugyanaz a kettő? De. Ugyanott gyártják, csak a csomagolás más. Csak ugye nekem nem GE rózsaszín dobozolás, hanem Tungsram kék-piros. :) Meg az izzóra is ez van ráírva. A következő pár, amit vettem régebben, azok már GE-k. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Március23, 2012 Megoszt Elküldve Március23, 2012 De. Ugyanott gyártják, csak a csomagolás más. Csak ugye nekem nem GE rózsaszín dobozolás, hanem Tungsram kék-piros. :) Meg az izzóra is ez van ráírva. A következő pár, amit vettem régebben, azok már GE-k. Akkor te még kaptál olyan égőt!Mostanában a tecsóban egy darab nincsen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2012 Megoszt Elküldve Március23, 2012 Akkor te még kaptál olyan égőt!Mostanában a tecsóban egy darab nincsen! Nem a Tescoban vettem. :) Tungsram márkaboltban. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március23, 2012 Megoszt Elküldve Március23, 2012 Akkor te még kaptál olyan égőt!Mostanában a tecsóban egy darab nincsen! Miért? Eddig volt? :blink: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Március24, 2012 Megoszt Elküldve Március24, 2012 Miért? Eddig volt? :blink: :lol: :D :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Március24, 2012 Megoszt Elküldve Március24, 2012 Nem a Tescoban vettem. :) Tungsram márkaboltban. :) Az más! :) sorry ! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március24, 2012 Megoszt Elküldve Március24, 2012 Igazából nem látni hibát a foncsornál....de igazságod vagyon. Csak ugye akkor mivel járok dolgozni? Hibát az enyémen se látni, viszont olyan matt mikor mellé teszem a jó foncsoromat hogy csuda. Nekem speciel van vagy 4 másik lámpám az autóhoz. :) (na meg igazából majdnem egy komplett plusz autó is) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 Sziasztok! "Kockatrafó" elhalálozásának mik lehetnek az elsődleges tünetei? Nem akarlak titeket befolyásolni, ezért nem árulom el miket produkál, de gyertya+kábel cserén már túl vagyok! <_< Előre is köszönöm az infókat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 Sziasztok! "Kockatrafó" elhalálozásának mik lehetnek az elsődleges tünetei? Nem akarlak titeket befolyásolni, ezért nem árulom el miket produkál, de gyertya+kábel cserén már túl vagyok! <_< Előre is köszönöm az infókat! Ha a kockatrafó a DIS akar lenni, akkor pl. gyújtáskimaradás, és általában mindjárt 2 hengerben is egyszerre, mivel kettesével adja a hengereknek a szikrát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 Ha a kockatrafó a DIS akar lenni, akkor pl. gyújtáskimaradás, és általában mindjárt 2 hengerben is egyszerre, mivel kettesével adja a hengereknek a szikrát. Az akar lenni. Akkor leírom: rángatás, de nem mindig. Van, hogy elmegyek 260 km-t, és csak 1-1 rángatás, de volt, hogy 60 km. alatt, 4x állt le. A leállás: rángat, gázadásra torpan (motorfék), és ha ilyenkor kiveszem sebességből, akkor le is áll (ezt szeretem, mert akkor se fék, se szervo). Leállás után indítás, de nem érkezik meg az isteni szikra. Ekkor 2-3 perc pihi és uccuneki, vagy kábelek lehúzógátasa, visszadugdosása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaboric Elküldve Április3, 2012 Megoszt Elküldve Április3, 2012 Ha kell valakinek jó Asta F km óra sima, nem ford.szám mérős nekem van egy felesleges. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jocco Elküldve Április3, 2012 Megoszt Elküldve Április3, 2012 Az akar lenni. Akkor leírom: rángatás, de nem mindig. Van, hogy elmegyek 260 km-t, és csak 1-1 rángatás, de volt, hogy 60 km. alatt, 4x állt le. A leállás: rángat, gázadásra torpan (motorfék), és ha ilyenkor kiveszem sebességből, akkor le is áll (ezt szeretem, mert akkor se fék, se szervo). Leállás után indítás, de nem érkezik meg az isteni szikra. Ekkor 2-3 perc pihi és uccuneki, vagy kábelek lehúzógátasa, visszadugdosása. nézd meg a trafó test kábelét ott van a pillangószelepnek a tetején(Barna vékony)!!! nekem is ezt csínálta ! meg volt lazulva az anya a kábelen! és hol volt test hol nem!!!:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 Sziasztok! Sokat olvasgattam itt a fórumon a kérdése(i)m témájában, de konkrét választ nem kaptam rá. Első körben szeretnék a jelenlegi normál műszeregységem helyett egy fordulatszámmérőset beépíteni. Az autóm egy utolsó kiadású (azok közül is a legvége), 2002-es 5 ajtós, benzines, alap F Astra Classic. Kérdés: Az új műszeregységet csak "egyszerűen" kicserélem a régivel és működni is fog (persze a W számra ügyelve)? Hogyan tudom ezt ellenőrizni (vagyis, hogy a szükséges vezetékek be vannak-e húzva)? Hogyan tudom kiszedni a régi egységet (különös tekintettel a spirálra gondolok itt)? Ha jól olvastam ezzel az új műszerrel az ún. "sárga lámpa", vagyis az alacsony üzemanyag szintet jelző lámpa is világítani fog? Ha igen, ez kb. mekkora mennyiségnél jelez? Másik kérdésem a LED-izzó: találtam róla leírást pár helyen, hogyan tudom beépíteni a LED-et a gyári foglalatos izzó helyére, viszont azt szeretném, ha a LED is olyan fényt adna, mint egy izzó. Mivel a LED alapból pontba világít, nem tudom, hogy itt a megtalálható "fényutak" megoldják ezt a szórást, vagy mókolni (pl. lecsiszolni a tetejéből, vagy homorú LED-et venni, stb...) kell vmit a LED-ekkel? Esetleg tippek? Képek vkinek aki megcsinálta, hogy milyen lett? Nagyon köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 Sziasztok! Sokat olvasgattam itt a fórumon a kérdése(i)m témájában, de konkrét választ nem kaptam rá. Első körben szeretnék a jelenlegi normál műszeregységem helyett egy fordulatszámmérőset beépíteni. Az autóm egy utolsó kiadású (azok közül is a legvége), 2002-es 5 ajtós, benzines, alap F Astra Classic. Kérdés: Az új műszeregységet csak "egyszerűen" kicserélem a régivel és működni is fog (persze a W számra ügyelve)? Hogyan tudom ezt ellenőrizni (vagyis, hogy a szükséges vezetékek be vannak-e húzva)? Hogyan tudom kiszedni a régi egységet (különös tekintettel a spirálra gondolok itt)? Ha jól olvastam ezzel az új műszerrel az ún. "sárga lámpa", vagyis az alacsony üzemanyag szintet jelző lámpa is világítani fog? Ha igen, ez kb. mekkora mennyiségnél jelez? Másik kérdésem a LED-izzó: találtam róla leírást pár helyen, hogyan tudom beépíteni a LED-et a gyári foglalatos izzó helyére, viszont azt szeretném, ha a LED is olyan fényt adna, mint egy izzó. Mivel a LED alapból pontba világít, nem tudom, hogy itt a megtalálható "fényutak" megoldják ezt a szórást, vagy mókolni (pl. lecsiszolni a tetejéből, vagy homorú LED-et venni, stb...) kell vmit a LED-ekkel? Esetleg tippek? Képek vkinek aki megcsinálta, hogy milyen lett? Nagyon köszönöm a segítséget! Műszeregység: Kiszed után fogod megtudni, hogy az a vezeték ami kell neked az be van kötve. Ez egy Zöld vezeték lesz a hosszabbik csatlakozó 8as lábán. http://www.opelforum.hu/uploads/1180273880/gallery_1646_202_30897.jpg Ha az ott van, akkor tényleg csak egyszerű csere. Kiszedés: kormány burkolat alsó 3 csavar, kormányt elcsavarva 1-1 szemből. Aztán az egységet takaró rész, 2-2 lent-fent, végül 3 csavar fogja a műszert. Ha már nem fogja semmi, akkor vmelyik irányba annyira megdöntve a műszert vhogy be kell nyúlnod mögé. Kitapogatva a spirált egy rögzítő lemez tartja. Lenyomod, lehúzod a spirált. Igen lesz szegénység jelződ ^^ kb 10L-nél kezd világítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 Sziasztok! Sokat olvasgattam itt a fórumon a kérdése(i)m témájában, de konkrét választ nem kaptam rá. Első körben szeretnék a jelenlegi normál műszeregységem helyett egy fordulatszámmérőset beépíteni. Az autóm egy utolsó kiadású (azok közül is a legvége), 2002-es 5 ajtós, benzines, alap F Astra Classic. Kérdés: Az új műszeregységet csak "egyszerűen" kicserélem a régivel és működni is fog (persze a W számra ügyelve)? Hogyan tudom ezt ellenőrizni (vagyis, hogy a szükséges vezetékek be vannak-e húzva)? Hogyan tudom kiszedni a régi egységet (különös tekintettel a spirálra gondolok itt)? Ha jól olvastam ezzel az új műszerrel az ún. "sárga lámpa", vagyis az alacsony üzemanyag szintet jelző lámpa is világítani fog? Ha igen, ez kb. mekkora mennyiségnél jelez? Másik kérdésem a LED-izzó: találtam róla leírást pár helyen, hogyan tudom beépíteni a LED-et a gyári foglalatos izzó helyére, viszont azt szeretném, ha a LED is olyan fényt adna, mint egy izzó. Mivel a LED alapból pontba világít, nem tudom, hogy itt a megtalálható "fényutak" megoldják ezt a szórást, vagy mókolni (pl. lecsiszolni a tetejéből, vagy homorú LED-et venni, stb...) kell vmit a LED-ekkel? Esetleg tippek? Képek vkinek aki megcsinálta, hogy milyen lett? Nagyon köszönöm a segítséget! A LED-et próbáltam én is, az biztos hogy a gyári fényvezető műanyag csak izzókkal terít rendesen, viszont sokat lehet javítani azzal, ha a led gömbölyű fejét síkba reszeled, majd az egész ledet 200as papírral bemattítod. A tetején van 2mm-ed legalább, ahol még csak tömör műanyag van, nyugodtan lehet levenni belőle. Nekem így egészen jól terített, de az igazán szép megoldás az a műszeregység szétszedése és pl ledszalaggal végigrakosgatása. Sajnos 4 "sima" LED kevés a műszeregységhez, valami nagy fényerejűt kell mindenképp beszerezni hozzá. Én Vaterán rendeltem olyan fehér ledeket amik foglalatba vannak téve már gyárilag, de nem tetszett a színhőmérséklete.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 A fordulatszámmérőhöz tartozó vezeték egy classic astrában biztosra veheted, hogy ki van spórolva. Ledezéshez meg ha nem tudsz komolyabban forrasztani jobb ha hozzá se kezdesz. Tökéletes eredményt amúgy is képtelenség elérni mivel a fólia amin átvilágítanak az izzók, az izzó helye fölött be van sötétítve és ezért ha ledekkel tökéletesen világítod is meg hátulról akkor sem lesz egységes fénye, vagyis foltos lesz, így én a foglalatos ledeket elvből kizárnám. Saját műszerem sikerült úgy ahogy megcsinálnom, kb 60 ledből egész jó lett. ^.^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 A fordulatszámmérőhöz tartozó vezeték egy classic astrában biztosra veheted, hogy ki van spórolva. Ledezéshez meg ha nem tudsz komolyabban forrasztani jobb ha hozzá se kezdesz. Tökéletes eredményt amúgy is képtelenség elérni mivel a fólia amin átvilágítanak az izzók, az izzó helye fölött be van sötétítve és ezért ha ledekkel tökéletesen világítod is meg hátulról akkor sem lesz egységes fénye, vagyis foltos lesz, így én a foglalatos ledeket elvből kizárnám. Saját műszerem sikerült úgy ahogy megcsinálnom, kb 60 ledből egész jó lett. ^.^ Led Szalaggal lehet szépen megcsinálni! Mint mar párunknak úgy van :P lsd itt Dáwid-dal csináljuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 Nekem ilyen: http://kepfeltoltes.hu/view/120405/DSC_0068_www.kepfeltoltes.hu_.jpg de sajna a kép nem adja vissza, a valóságban kicsit szebb :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 Itt kell sorba állni? :lol: (nem, sosem lesz teljesen foltmentesítve, mert ha egyszer rászánom magam, hogy újra hozzányúljak, akkor már az RGB pakk megy bele :D ((meg mert semmi indíttatásom nincs újra nekimenni... élőben már nem látszanak a foltok, fénykép meg nincs rá kiragasztva, úgyhogy nem érdekel :D )) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 Csináltam én is kék mutatókkal de az nekem túl harsány volt, az én szekeremben minden piros fehér megvilágításban van a középkonzolnál és a világításkapcsolónál is. :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 Nekem minden fehér, csak a fejegységemnek van egy kék gombja, aztán bekékültek a mutatók. Régen, még a fordulatszámmérős műszeregységem előtt voltak zöldek, de aztán valaki beszólt hogy fradi műszerfalam van :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Én most próbaképp csak úgy belelöktem ledet a négy izzó helyére, megfelelően pozícionálva ugyanolyan homogén megvilágítást ad, mint a gyári izzók. Egyébként ledesítésból meg ajánlom ezt az oldalt: http://www.aty.hu/kek/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Én most próbaképp csak úgy belelöktem ledet a négy izzó helyére, megfelelően pozícionálva ugyanolyan homogén megvilágítást ad, mint a gyári izzók. Egyébként ledesítésból meg ajánlom ezt az oldalt: http://www.aty.hu/kek/ Fényképezd le, és akkor látni fogod hogy hol mégsem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Méghogy nem lehet 4 db leddel matt egyenletes fényt kreálni... :D Mi az a ledszalag? :D Ja bocs, itt az egyik nem is világít, picit látni. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Fényképezd le, és akkor látni fogod hogy hol mégsem :D Megtörtént, látszik, de vezetés közben nem fényképezőn keresztül nézem. :) Akkor meg kit érdekel? :D http://kepfeltoltes.hu/120119/000_0084_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Ilyen. Kicsit erősebbek lehetnének a ledek, de ez volt ingyé, meg csak próba. De mint mondtam saját szemmel nézve nem venni észre. (pontosabban nekem ugyanolyan mint gyárilag) Méghogy nem lehet 4 db leddel matt egyenletes fényt kreálni... :D Mi az a ledszalag? :D Ja bocs, itt az egyik nem is világít, picit látni. :P Naugyehogy! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts