wookie Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 Sziasztok! Érdeklődnék hogy van e valakinek elérhető kapcsolási rajza f astrához. Főleg a c16se motoros érdekelne. Meg ha van olyan, amin az is látszik hogy mi merre fut az autóban, az lenne a legnagyobb segítség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Busman Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 Szia! http://www.vectra16v.com/slp.html Itt ki tudod választani az évjáratot, szinte minden motor benn van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 Szia! http://www.vectra16v.com/slp.html Itt ki tudod választani az évjáratot, szinte minden motor benn van. Hálás kössz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dane Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Sziasztok, Új, nem gyári autórádiót szereltem be a kocsiba a CAR300 helyére. A tipikus memória problémával küzködöm még mindig. A GYIK-ban azt írták hogy cseréljem meg a pirosat és a feketét és akkor jó lesz. "Az alsó 8 érintkezőhelyes csatlakozóban találunk 6 érintkezést. Itt található az üzemi- és memóriatáp. A piros és fekete vezetéket fel kell cserélni, így elkerüljük azt a problémát, hogy állandóan feszültség alatt van a rádió és elfelejti a beállításainkat. Ehhez a művelethez ki kell venni a beépítőkeretet, ahol könnyedén felcserélhetjük a két vezetéket." Nem vagyok biztos benne, hogy a test és a +12v felcserélése jó ötlet. Tudja valaki hogy pontosan melyik két vezetéket cseréljem fel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Sziasztok, Új, nem gyári autórádiót szereltem be a kocsiba a CAR300 helyére. A tipikus memória problémával küzködöm még mindig. A GYIK-ban azt írták hogy cseréljem meg a pirosat és a feketét és akkor jó lesz. "Az alsó 8 érintkezőhelyes csatlakozóban találunk 6 érintkezést. Itt található az üzemi- és memóriatáp. A piros és fekete vezetéket fel kell cserélni, így elkerüljük azt a problémát, hogy állandóan feszültség alatt van a rádió és elfelejti a beállításainkat. Ehhez a művelethez ki kell venni a beépítőkeretet, ahol könnyedén felcserélhetjük a két vezetéket." Nem vagyok biztos benne, hogy a test és a +12v felcserélése jó ötlet. Tudja valaki hogy pontosan melyik két vezetéket cseréljem fel? Nem a testet, és a tápot kell felcserélni, hanem a kapcsolt tápot, és a fix (memória) tápot. az egyik a piros, a másik meg azthiszem valami narancsos-fekete, de nem biztos a színe. Ami a gyújtáskapcsolóról jön, az a kapcsolt. (és linkeld be légszíves hogy hol találtad azt hogy a testet, meg a tápot kell felcserélni, mert azt akkor javítni kéne :rolleyes: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dane Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Nem a testet, és a tápot kell felcserélni, hanem a kapcsolt tápot, és a fix (memória) tápot. az egyik a piros, a másik meg azthiszem valami narancsos-fekete, de nem biztos a színe. Ami a gyújtáskapcsolóról jön, az a kapcsolt. (és linkeld be légszíves hogy hol találtad azt hogy a testet, meg a tápot kell felcserélni, mert azt akkor javítni kéne :rolleyes: ) http://www.opelforum...?showtopic=1789 Itt van a leirás. Amúgy én felcseréltem az alábbi rajz szerint az A7-est és az A4-est. Ez így akkor jó? A7 - +12V gyújtással (piros) A8 - test (fekete) A4 - +12V folyamatos (citromsárga) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hullagyali Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 sziasztok! a minap kerestem volna az opel indítómotor reléjét, ami egy okos szerint valahol a biztsítékdoboz mögött van a műszerfalban. Na hát én szétszedtem mindent de nem találtam.Esetleg valaki nem tud valamit hogy gyárilag módosítottak a helyén, vagy esetleg valahova házilag át szokták rakni? köszi astra 1.7D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 http://www.opelforum...?showtopic=1789 Itt van a leirás. Amúgy én felcseréltem az alábbi rajz szerint az A7-est és az A4-est. Ez így akkor jó? A7 - +12V gyújtással (piros) A8 - test (fekete) A4 - +12V folyamatos (citromsárga) Jó. ;) A gyári bekötés szerint ott piros és fekete vezetékek vannak. :icon1: (más rádióknál divat a narancssárga) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március17, 2012 Megoszt Elküldve Március17, 2012 Sziasztok, Új, nem gyári autórádiót szereltem be a kocsiba a CAR300 helyére. A tipikus memória problémával küzködöm még mindig. A GYIK-ban azt írták hogy cseréljem meg a pirosat és a feketét és akkor jó lesz. "Az alsó 8 érintkezőhelyes csatlakozóban találunk 6 érintkezést. Itt található az üzemi- és memóriatáp. A piros és fekete vezetéket fel kell cserélni, így elkerüljük azt a problémát, hogy állandóan feszültség alatt van a rádió és elfelejti a beállításainkat. Ehhez a művelethez ki kell venni a beépítőkeretet, ahol könnyedén felcserélhetjük a két vezetéket." Nem vagyok biztos benne, hogy a test és a +12v felcserélése jó ötlet. Tudja valaki hogy pontosan melyik két vezetéket cseréljem fel? Ehhez annyit tennék hozzá, hogy autóvillamosságban a fekete általában a +12V színe, nem a testé, mint más elektronikai területeken. Autóelektronikában a barna a test színe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Sziasztok! Pár napja olyat produkál az autom,hogy inditóznék....semmi. Megkopogtatom az öninditót és utána pöcröff. Megtudja valaki mondani,mit kéne rajta cserélni,pucolni,vagy akármit???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Magát az önindítót. Valószínű hogy áll benne a retek, ezért nem tud behúzni. Ki lehet azt takarítani szépen, ha nincs ropira törve a belseje, akkor nem kell cserélni. :rolleyes: (A tisztítás és az összerakás között, azért adj neki egy komolyabb mennyiségű zsírt :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Magát az önindítót. Valószínű hogy áll benne a retek, ezért nem tud behúzni. Ki lehet azt takarítani szépen, ha nincs ropira törve a belseje, akkor nem kell cserélni. :rolleyes: (A tisztítás és az összerakás között, azért adj neki egy komolyabb mennyiségű zsírt :D ) Köszi,megpróbálom szétkapni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Magát az önindítót. Valószínű hogy áll benne a retek, ezért nem tud behúzni. Ki lehet azt takarítani szépen, ha nincs ropira törve a belseje, akkor nem kell cserélni. :rolleyes: (A tisztítás és az összerakás között, azért adj neki egy komolyabb mennyiségű zsírt :D ) Köszi,megpróbálom szétkapni. Általában ilyenkor a bendix szorul azt a réz hengert kell letakarítani, hogy be tudja lökni a fogaskereket indításkor: Szerintem ha már szétt van szedve érdemes bronzkefét és kefetartót cserélni mert az általában a kefék kiszedésekor eltörik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabi16v Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 szevasztok! 1olyan kérdésem lenne h aksi cserére szántam magam,tud valaki jót ajánlani?ja és sürün hallgatok zenét gyujtás nélkül,ami most már 5percnél nem több,mer utána nem indul kocsi..természetesen mélyláda nélkül merül le,esetleg van olyan ami birja azt is állva?rendes legyen vagy zselés?esetleg valakinek tapasztalat e téren?elöre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március21, 2012 Megoszt Elküldve Március21, 2012 szevasztok! 1olyan kérdésem lenne h aksi cserére szántam magam,tud valaki jót ajánlani?ja és sürün hallgatok zenét gyujtás nélkül,ami most már 5percnél nem több,mer utána nem indul kocsi..természetesen mélyláda nélkül merül le,esetleg van olyan ami birja azt is állva?rendes legyen vagy zselés?esetleg valakinek tapasztalat e téren?elöre is köszi Igazából mindeféle akkunak bírnia kell a rádiózást, zenehallgatást ez nem akkufüggő. Órákat szoktam rádiózni álló motorral. Szerintem érdemes a márkát keresni, de nekem valami gagyi van bent már két éve és nincs vele gond, igaz 74Ah-ás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március21, 2012 Megoszt Elküldve Március21, 2012 Általában ilyenkor a bendix szorul azt a réz hengert kell letakarítani, hogy be tudja lökni a fogaskereket indításkor: Szerintem ha már szétt van szedve érdemes bronzkefét és kefetartót cserélni mert az általában a kefék kiszedésekor eltörik. Így van. Nekem is ropira tört a kefetartó, amikor kiszereltem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve Március22, 2012 Megoszt Elküldve Március22, 2012 Így van. Nekem is ropira tört a kefetartó, amikor kiszereltem. :) Már el is ment a kedvem tőle,nekem minden kis apró javitásból teljes generál szokott lenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2012 Megoszt Elküldve Március23, 2012 Ugye kiégett az egyik GE-megalight +90%-os tompítottja, most a tecsóben vettem 2500-ért szinten GE-t de csak +50%-os volt, viszont pont feleannyiba került mint az előző...azért annyival szerintem nem jobb. Olyan másfél évet és 20ezer kilómétert "mentek" az előzők. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március23, 2012 Megoszt Elküldve Március23, 2012 Ugye kiégett az egyik GE-megalight +90%-os tompítottja, most a tecsóben vettem 2500-ért szinten GE-t de csak +50%-os volt, viszont pont feleannyiba került mint az előző...azért annyival szerintem nem jobb. Olyan másfél évet és 20ezer kilómétert "mentek" az előzők. Két szett ilyen izzó árából megvan egy újrafoncsorozás, húszonéves autóknál szerintem többet ér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2012 Megoszt Elküldve Március23, 2012 Két szett ilyen izzó árából megvan egy újrafoncsorozás, húszonéves autóknál szerintem többet ér. Igazából nem látni hibát a foncsornál....de igazságod vagyon. Csak ugye akkor mivel járok dolgozni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Március23, 2012 Megoszt Elküldve Március23, 2012 Ugye kiégett az egyik GE-megalight +90%-os tompítottja, most a tecsóben vettem 2500-ért szinten GE-t de csak +50%-os volt, viszont pont feleannyiba került mint az előző...azért annyival szerintem nem jobb. Olyan másfél évet és 20ezer kilómétert "mentek" az előzők. Lassan másfél éve nekem is benne vannak,de még bírják ezek a GE Megalight 90%-osok!De amugy szoktam nézni tecsóban és nincs már a 90%-os csak az 50%-os van!90%-os asszem csak H7-esben van! És milyen ez a 50%-os?Jól világít?Jól látni vele?Esetleg egy képet tudsz nyomni róla,hogy-hogy világít? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2012 Megoszt Elküldve Március23, 2012 Lassan másfél éve nekem is benne vannak,de még bírják ezek a GE Megalight 90%-osok!De amugy szoktam nézni tecsóban és nincs már a 90%-os csak az 50%-os van!90%-os asszem csak H7-esben van! És milyen ez a 50%-os?Jól világít?Jól látni vele?Esetleg egy képet tudsz nyomni róla,hogy-hogy világít? Igazából ma délután raktam be, még egy métert sem mentem velük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Március23, 2012 Megoszt Elküldve Március23, 2012 Igazából ma délután raktam be, még egy métert sem mentem velük. Az jó! :) Mindegy akkor majd írj már róla egy pár sort,hogy milyen az égő!Kíváncsi vagyok rá,hogy milyen! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2012 Megoszt Elküldve Március23, 2012 Több mint kettő, azaz 2 éve már, hogy üzemelnek a tungsram megalightok. Nem GE Megalight, Tungsram. :) 90%-osak természetesen. Lassan egy éve megvettem a következő megalight párt, mert úgy gondoltam, hogy 1,5 évnél nem bírják tovább. :D De még mindig a kesztyűtartóban pihennek. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2012 Megoszt Elküldve Március23, 2012 Több mint kettő, azaz 2 éve már, hogy üzemelnek a tungsram megalightok. Nem GE Megalight, Tungsram. :) 90%-osak természetesen. De most akkor nem ugyanaz a kettő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts