Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Lehet nem ide kapcsolódik a kérdés, de meg tudná valaki mondani hogy lehet a rádiót kiszedni? ugye van 4 lyuk, kis csavarokat kicsavarni, és valami kihúzó dolog kellene hozzá. Csináltam szögből, próbáltam ugy kiköszörülni de nem nagyon jött be, nem lehet kihúzni vele. Nem tudná valaki pontosan milyet kéne gyártani?

Link to comment
Megosztás:

Lehet nem ide kapcsolódik a kérdés, de meg tudná valaki mondani hogy lehet a rádiót kiszedni? ugye van 4 lyuk, kis csavarokat kicsavarni, és valami kihúzó dolog kellene hozzá. Csináltam szögből, próbáltam ugy kiköszörülni de nem nagyon jött be, nem lehet kihúzni vele. Nem tudná valaki pontosan milyet kéne gyártani?

2db U alakú valami kell 1-1 oldalra, erős acéldrótból meglehet csinálni. Bekell dugni az U alakú célszerszámot jobb és bal oldalon is ameddig lehet, az kiakasztja a pöcköket belül, majd finoman ellentétes irányba feszíteni őket, és mozgatni kifelé a rádiót. Egy autóhifis 500-1000 forintért kiszedi neked 33,4 másodperc alatt köszönéssel és fizetéssel együtt.

Link to comment
Megosztás:

2db U alakú valami kell 1-1 oldalra, erős acéldrótból meglehet csinálni. Bekell dugni az U alakú célszerszámot jobb és bal oldalon is ameddig lehet, az kiakasztja a pöcköket belül, majd finoman ellentétes irányba feszíteni őket, és mozgatni kifelé a rádiót. Egy autóhifis 500-1000 forintért kiszedi neked 33,4 másodperc alatt köszönéssel és fizetéssel együtt.

oké de épp az lenne a cél hogy azt az ezrest megspórolnám:D
Link to comment
Megosztás:

oké de épp az lenne a cél hogy azt az ezrest megspórolnám:D

A szöggel ugye ki tudod akasztani a karmokat de nem tudod kihúzni, vagy a kazettanyíláson nyúlsz be és úgy húzod, vagy kiszeded a kesztyűtartót és ott benyúlva megtolod, de nekem csak totális bontással lehetett kivenni annyira meg volt szorulva:

497747-20120311-As0DD1.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Hát elég összetett próblémával állok szemben...

Nem régiben kicseréltem a hátsó lámpámat, egy dectane lámpára..

A csere után olyan hibajelenségeket produkál az autó amiről álmodni nem mertem volna.. méghozzá:

Ha felkapcsolom a világítást akkor ég az összes lámpám, kivéve az index és a tolató...

Ha nem kapcsolom fel a világítást és rálépek a fékre akkor felgyúllad a helyzetjelzőm illetve a műszerfalvilágításom is...

Ha nem jár az autó, de elfordítom a kulcsot.. és rálépek a fékre, ahogy felgyúlladnak a lámpák úgy rá is adja a gyűjtást... :o

Ha jár az autó, és a féken állok nem tudom leállítani az autót, az előző eset miatt...

Valakinek esetleg valami ötlet? Mit köthettem rosszul, vagy mit hagyhattam ki?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő igen kellemetlen hiba jött elő ma hazafelé menet:

Egyszer csak kigyulladt a töltésvisszajelzőm. Ezzel egy időben a fordulatszámmérőm elkezdett kalimpálni. Kis idő múlva abbahagyta, és a lámpa is kialudt. A következő sarkon viszont a mutatóm lefeküdt pihenni, és a lámpa is világít folyamatosan azóta.

Megállás után benéztem a generátor környékére, és enyhe amperszagot éreztem, némi égett gumiszaggal együtt. De csak a generátor környékén.

Sötétben gyorsban megrángattam ott mindent, az ékszíjak jók, egyik sem volt forró. Járó motornál a generátor forog, fékrásegítésem is van, de a jelenség maradt.

Miután hazajöttem ismét megszagolgattam a dolgokat, de nem éreztem azt a szagot.

Mit lehet csinálni ilyenkor? Kicsit kellemetlen, mert hétvégére kellene a kocsi, illetve azzal járok dolgozni... (Jelenleg töltőn pihen reggelig...)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő igen kellemetlen hiba jött elő ma hazafelé menet:

Egyszer csak kigyulladt a töltésvisszajelzőm. Ezzel egy időben a fordulatszámmérőm elkezdett kalimpálni. Kis idő múlva abbahagyta, és a lámpa is kialudt. A következő sarkon viszont a mutatóm lefeküdt pihenni, és a lámpa is világít folyamatosan azóta.

Megállás után benéztem a generátor környékére, és enyhe amperszagot éreztem, némi égett gumiszaggal együtt. De csak a generátor környékén.

Sötétben gyorsban megrángattam ott mindent, az ékszíjak jók, egyik sem volt forró. Járó motornál a generátor forog, fékrásegítésem is van, de a jelenség maradt.

Miután hazajöttem ismét megszagolgattam a dolgokat, de nem éreztem azt a szagot.

Mit lehet csinálni ilyenkor? Kicsit kellemetlen, mert hétvégére kellene a kocsi, illetve azzal járok dolgozni... (Jelenleg töltőn pihen reggelig...)

Először mondjuk nézd átt az akku és a generátor között a barna testkábeleket és csatlakozásokat.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, fordszámmérős órában nem működik rendesen a vízhőfok és a benzinmutató, ezeket lehet külön cserélni, javítani, vagy nem? biztos az a hiba szerelővel végig néztünk mindent. köszi

Szia

Lehet külön cserélni, ki kell venni a műszeregységet és 2db csavar fogja azt az óracsoportot ami nem működik. Ha jól emlékszem 8as villáskulcs kell hozzájuk. Leveszed a műszeregységet borító plexit, leszeded a két anyát, kihúzod előrefelé azt a csoportot, berakod a másikat, vissza az alátét és az anya. Ennyire egyszerű, de visszaépítés előtt ellenőrizd le hogy tényleg az volt-e a baj, érdemes megnézni közben a fóliát is a műszeregység hátulján, nem-e sérült. Lehet az okozza a hibát.

Link to comment
Megosztás:

Szia

Lehet külön cserélni, ki kell venni a műszeregységet és 2db csavar fogja azt az óracsoportot ami nem működik. Ha jól emlékszem 8as villáskulcs kell hozzájuk. Leveszed a műszeregységet borító plexit, leszeded a két anyát, kihúzod előrefelé azt a csoportot, berakod a másikat, vissza az alátét és az anya. Ennyire egyszerű, de visszaépítés előtt ellenőrizd le hogy tényleg az volt-e a baj, érdemes megnézni közben a fóliát is a műszeregység hátulján, nem-e sérült. Lehet az okozza a hibát.

aha, ok, köszi, akkor már csak szereznem kell egy ilyet valahonnan...

Link to comment
Megosztás:

Vagy esetleg az is lehet hiba, állítólag opel betegség... Van a műszeregység hátulján egy 10V-os feszstab ami meg szokott nyekkenni. Ez szolgál egy állandó feszültség értéknek a műszer pontosságához, ha ez meghal akkor a műszer összevissza mutathat mindent. :smartass:

Viszont lehet cserélni és nem egetverően drága.

Link to comment
Megosztás:

Pölö:http://elektronika.v...1554568730.html Ha van rá igny valaki rendel egy kupaccal és széttosztogatja vagy mittudomén, soknak volt már vele problémája, most nem is csak 47liter a telitank.

Ez az érték pont nincs közte amit itt kapsz 80 pénzért,,, Szerintem ez volna az még ha nem is ITT gyártmány. => http://www.ret.hu/Page.aspx?pageid=8&code=40-01-33&mfnb=0

Link to comment
Megosztás:

Ez az érték pont nincs közte amit itt kapsz 80 pénzért,,, Szerintem ez volna az még ha nem is ITT gyártmány. => http://www.ret.hu/Pa...40-01-33&mfnb=0

Igaz azt nem is figyeltem... :blush:

ez az ic okozhatja a fordulatszámmérőm összevissza ugrálását is? :D (minden más ok)

Szerintem az ugrállást nem, főleg ha csak az egyik műszer csinálja, ott inkább valami kontakthiba lehet.

Link to comment
Megosztás:

ez az ic okozhatja a fordulatszámmérőm összevissza ugrálását is? :D (minden más ok)

Ennek az IC-nek csak ahhoz a két műszerhez van köze. A fordulatszámmérőd ugrálása valami más probléma lesz, szedtem már szét órát ledezéshez: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/395202_308868155833219_100001301120343_821937_530775226_n.jpg de nem tudom a fordulatmérő paneljén melyik alkatrész mire szolgál...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.