Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szerinted mi történik az akksival, ha rövidzárat kap? :huh:

Az a minimum, hogy meg kéne próbálni feltölteni. -_-

Jó kérdés. De szerintem a kábelkötegben lévő 1-es vagy 1.5es vezeték előbb szétég mint az akksi lemerülne.

Elküldve

Jó kérdés. De szerintem a kábelkötegben lévő 1-es vagy 1.5es vezeték előbb szétég mint az akksi lemerülne.

Egy sima rövidzár szerintem nem vágja haza az akkut nálam is volt már jópárszor volt hogy csavarhúzónak megolvadt a vége, de csak a bizti olvadt le.

Elküldve

Üdv mindenkinek!

Minap vettem egy Pio DEH-2300UB-t a zőccségemnek, hogy pendrájvról szóljon a talpalávaló. Minden OK, a rádiót már a parkolóban kicseréltem, mert adtak hozzá tikbelet is, így csak kábel rádug, és már toltam is a helyére. Beállítgattam mindent, amit úgy éreztem, hogy kell. Szól is szépen, amíg le nem állítom a motort és újra nem indítom. Ilyenkor kezdődik minden beállítás elölről (adók beállítása, kijelző/hangszín beállítások, stb.). Ennek nem kéne megtartania a beállításokat? Vagy trükközni kéne valamit a kábelekkel? Tud valaki segíteni?

Előre is köszönöm!

Elküldve

opeléknál fordítva van a táp meg a memória szál :D

az én lejátszómon van mind a két szálon biztosíték így egyszerű dolog volt megoldani.

Üdv mindenkinek! Minap vettem egy Pio DEH-2300UB-t a zőccségemnek, hogy pendrájvról szóljon a talpalávaló. Minden OK, a rádiót már a parkolóban kicseréltem, mert adtak hozzá tikbelet is, így csak kábel rádug, és már toltam is a helyére. Beállítgattam mindent, amit úgy éreztem, hogy kell. Szól is szépen, amíg le nem állítom a motort és újra nem indítom. Ilyenkor kezdődik minden beállítás elölről (adók beállítása, kijelző/hangszín beállítások, stb.). Ennek nem kéne megtartania a beállításokat? Vagy trÜkközni kéne valamit a kábelekkel? Tud valaki segíteni? Előre is köszönöm!
Elküldve

Üdv mindenkinek!

Minap vettem egy Pio DEH-2300UB-t a zőccségemnek, hogy pendrájvról szóljon a talpalávaló. Minden OK, a rádiót már a parkolóban kicseréltem, mert adtak hozzá tikbelet is, így csak kábel rádug, és már toltam is a helyére. Beállítgattam mindent, amit úgy éreztem, hogy kell. Szól is szépen, amíg le nem állítom a motort és újra nem indítom. Ilyenkor kezdődik minden beállítás elölről (adók beállítása, kijelző/hangszín beállítások, stb.). Ennek nem kéne megtartania a beállításokat? Vagy trükközni kéne valamit a kábelekkel? Tud valaki segíteni?

Előre is köszönöm!

Nekem majdnem ugyanilyen Pioneer van, és a kábele olyan, hogy át tudod cserélni a kapcsolt meg a fix tápot, illetve akár mind a kettőre fix tápot köthetsz. Banándugó szerűségekkel vannak a szálak összekötve, forrasztani sem kell hozzá semmit. Szerintem neked is ilyen kábelt adtak hozzá. A piros a kapcsolt, a sárga a fix táp, a sárgáról megy a memóriája.

Elküldve

opeléknál fordítva van a táp meg a memória szál :D

az én lejátszómon van mind a két szálon biztosíték így egyszerű dolog volt megoldani.

Milyen igaz. :D Néztem is a régin (sony), hogy mi a frászkarikának van a piros a sárgába, a sárga meg a pirosba kötve! :goofy:

Köszi! Neked is Krajcso. :icon13:

Elküldve

Sziasztok!

Ebay-en láttam plazma számlapot, viszonylag jó áron, az lenne a kérdésem, hogy hogy lehet ezeket beépíteni, van valakinek valami leírása, esetleg, egy műhely ahol beszerelik?

http://www.ebay.de/itm/PLASMA-TACHO-Scheiben-Tachoscheiben-SET-Opel-Vectra-A-220-km-h-schwarz-weiss-/260945115645?pt=DE_Autoteile&hash=item3cc18a79fd

Illetve, ennek a vízfokmérője 110 fokig mutat, azt meg lehet oldani valahogy, hogy jó mutassa ( az enyém 100 fokig mér)?

Elküldve

Sziasztok!

Ebay-en láttam plazma számlapot, viszonylag jó áron, az lenne a kérdésem, hogy hogy lehet ezeket beépíteni, van valakinek valami leírása, esetleg, egy műhely ahol beszerelik?

http://www.ebay.de/i...=item3cc18a79fd

Illetve, ennek a vízfokmérője 110 fokig mutat, azt meg lehet oldani valahogy, hogy jó mutassa ( az enyém 100 fokig mér)?

Hozzá való jeladóval még el lehetne játszani, de ez vectráé, az üzemanyagszint skálája is 60 literes lesz :rolleyes:

Elküldve

szevasztok!

lehet h nem a témához tartozik konkrétan de azér megkérdem. Opel astra 1.7D jár a motor, leállítom kiveszem a kulcsot a kocsi meg magától tovább indítózik, akksi leszív. önindítóval van baj? vagy csak a mágnes kapcsolójával? volt már valakinek ilyen baja? előre is köszi

Elküldve

szevasztok!

lehet h nem a témához tartozik konkrétan de azér megkérdem. Opel astra 1.7D jár a motor, leállítom kiveszem a kulcsot a kocsi meg magától tovább indítózik, akksi leszív. önindítóval van baj? vagy csak a mágnes kapcsolójával? volt már valakinek ilyen baja? előre is köszi

Talán inkább a gyujtáskapcsolóval, ha az önindító lenne akkor szerintem akkor is pörögne amikor jár a motor és már rég leégett volna. Emlékeim szerint az önindítónál nincs állandó táp, csak akkor tud pörögni ha a kulcs elfordításával adsz neki tápot.

Elküldve

Talán inkább a gyujtáskapcsolóval, ha az önindító lenne akkor szerintem akkor is pörögne amikor jár a motor és már rég leégett volna. Emlékeim szerint az önindítónál nincs állandó táp, csak akkor tud pörögni ha a kulcs elfordításával adsz neki tápot.

valaki azt mondta hogy ami ott a motortér jobb oldalán van doboz és relék vannak benne, hogy tán azzal lehet baj.
Elküldve

valaki azt mondta hogy ami ott a motortér jobb oldalán van doboz és relék vannak benne, hogy tán azzal lehet baj.

Hát igazából nekem nincs ott semmi és mégis műkszik az önindító tehát én nem ott keresném a hibát . Abban sem vagyok biztos hogy egyáltalán relézve van, bár a motorhang miatt nem hallatszik hogy indításkor van-e kattanás vagy nincs.

Elküldve

Szép jó napokat

Lenne egy hülye kérdésem nem rég sikerült vennem egy 96 Astrát 1.6 16v a kérdésem a következő lenne manuális ablak emelő van benne és szeretnék rakni elektromos ajtókárpital együtt.

Elég ha a kábel köteget kicserélem vagy az A oszlopba lévő kábelt is cserélni kell egy szóval elő van készítve gyárilag csak másik kábel köteg kell az ajtóba vagy sem?

köszönettel előre is Zsoca83

Elküldve

szevasztok!

lehet h nem a témához tartozik konkrétan de azér megkérdem. Opel astra 1.7D jár a motor, leállítom kiveszem a kulcsot a kocsi meg magától tovább indítózik, akksi leszív. önindítóval van baj? vagy csak a mágnes kapcsolójával? volt már valakinek ilyen baja? előre is köszi

Lehet, hogy a bendix behúzótekercs végéről leesett a réz kontakthíd, vagy például eltörött a mágnes visszahúzó rugója.

Vedd le a vezérlő szálat a behúzó mágnesről és ha továbbra is forog, akkor az önindítóban keresd a hibát, ha nem, akkor a gyújtáskapcsolóban.

Elküldve

Szép jó napokat

Lenne egy hülye kérdésem nem rég sikerült vennem egy 96 Astrát 1.6 16v a kérdésem a következő lenne manuális ablak emelő van benne és szeretnék rakni elektromos ajtókárpital együtt.

Elég ha a kábel köteget kicserélem vagy az A oszlopba lévő kábelt is cserélni kell egy szóval elő van készítve gyárilag csak másik kábel köteg kell az ajtóba vagy sem?

köszönettel előre is Zsoca83

Hali.

Be lehet építeni, de valószínű, hogy nem egy ilyen kihúz-összedug dolog lesz. Az ajtóba való kábelköteg kell hozzá mindenképp. Az A oszlopban nincs kábel, hanem a műszerfal alatt megy át az ajtóba. Hogy elő van-e készítve, azt nem tudom, mert van ilyen is olyan is. Meg kell nézni. Ha elő van készítve, akkor egyszerűbb dolgod lesz.

Elküldve

Lehet, hogy a bendix behúzótekercs végéről leesett a réz kontakthíd, vagy például eltörött a mágnes visszahúzó rugója.

Vedd le a vezérlő szálat a behúzó mágnesről és ha továbbra is forog, akkor az önindítóban keresd a hibát, ha nem, akkor a gyújtáskapcsolóban.

Oké de azt írja hogy csak a kulcs kivétele után csinálja, ha eltörött volna a rugó akkor mindíg bent lenne és már leégett volna nem? Ezért gyanúsabb nekem a gyujtáskapcsoló elektromos részének a hibája.

Elküldve

Hali.

Be lehet építeni, de valószínű, hogy nem egy ilyen kihúz-összedug dolog lesz. Az ajtóba való kábelköteg kell hozzá mindenképp. Az A oszlopban nincs kábel, hanem a műszerfal alatt megy át az ajtóba. Hogy elő van-e készítve, azt nem tudom, mert van ilyen is olyan is. Meg kell nézni. Ha elő van készítve, akkor egyszerűbb dolgod lesz.

Köszönöm a segítséget

Elküldve

Hát igazából nekem nincs ott semmi és mégis műkszik az önindító tehát én nem ott keresném a hibát . Abban sem vagyok biztos hogy egyáltalán relézve van, bár a motorhang miatt nem hallatszik hogy indításkor van-e kattanás vagy nincs.

értem. Na kiszedtem az önindítót biztos ami biztos holnap elviszem egy villamosságis kollegámhoz és hát majd megmondja hogy jó-e. Köszi a válaszokat amugy.
Elküldve

Oké de azt írja hogy csak a kulcs kivétele után csinálja, ha eltörött volna a rugó akkor mindíg bent lenne és már leégett volna nem? Ezért gyanúsabb nekem a gyujtáskapcsoló elektromos részének a hibája.

több opelos ismerősömnek kellett már gyujtáskapcsolót cserélnie, szóval nem kizárt hogy az.
Elküldve

értem. Na kiszedtem az önindítót biztos ami biztos holnap elviszem egy villamosságis kollegámhoz és hát majd megmondja hogy jó-e. Köszi a válaszokat amugy.

Hát igazából annyit kell tudnia hogy adsz rá 12Voltot és beránt majd elkezd forogni. Csak jól markold meg, mert kiugrik a kezedből. A villamosságis sokat nem tud vele kezdeni, mert egyedül a bronzkefét szokták cserélni annak kopása meg nem szokott rejtéjes önindítás végrehajtani. A behúzótekercsei meg sajna préselve vannak, nem bonthatók, de azért írd meg mire jutottatok vele. :icon1:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.