Hjoe Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 Szerinted mi történik az akksival, ha rövidzárat kap? :huh: Az a minimum, hogy meg kéne próbálni feltölteni. -_- Jó kérdés. De szerintem a kábelkötegben lévő 1-es vagy 1.5es vezeték előbb szétég mint az akksi lemerülne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Jó kérdés. De szerintem a kábelkötegben lévő 1-es vagy 1.5es vezeték előbb szétég mint az akksi lemerülne. Egy sima rövidzár szerintem nem vágja haza az akkut nálam is volt már jópárszor volt hogy csavarhúzónak megolvadt a vége, de csak a bizti olvadt le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Üdv mindenkinek! Minap vettem egy Pio DEH-2300UB-t a zőccségemnek, hogy pendrájvról szóljon a talpalávaló. Minden OK, a rádiót már a parkolóban kicseréltem, mert adtak hozzá tikbelet is, így csak kábel rádug, és már toltam is a helyére. Beállítgattam mindent, amit úgy éreztem, hogy kell. Szól is szépen, amíg le nem állítom a motort és újra nem indítom. Ilyenkor kezdődik minden beállítás elölről (adók beállítása, kijelző/hangszín beállítások, stb.). Ennek nem kéne megtartania a beállításokat? Vagy trükközni kéne valamit a kábelekkel? Tud valaki segíteni? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 opeléknál fordítva van a táp meg a memória szál :D az én lejátszómon van mind a két szálon biztosíték így egyszerű dolog volt megoldani. Üdv mindenkinek! Minap vettem egy Pio DEH-2300UB-t a zőccségemnek, hogy pendrájvról szóljon a talpalávaló. Minden OK, a rádiót már a parkolóban kicseréltem, mert adtak hozzá tikbelet is, így csak kábel rádug, és már toltam is a helyére. Beállítgattam mindent, amit úgy éreztem, hogy kell. Szól is szépen, amíg le nem állítom a motort és újra nem indítom. Ilyenkor kezdődik minden beállítás elölről (adók beállítása, kijelző/hangszín beállítások, stb.). Ennek nem kéne megtartania a beállításokat? Vagy trÜkközni kéne valamit a kábelekkel? Tud valaki segíteni? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Üdv mindenkinek! Minap vettem egy Pio DEH-2300UB-t a zőccségemnek, hogy pendrájvról szóljon a talpalávaló. Minden OK, a rádiót már a parkolóban kicseréltem, mert adtak hozzá tikbelet is, így csak kábel rádug, és már toltam is a helyére. Beállítgattam mindent, amit úgy éreztem, hogy kell. Szól is szépen, amíg le nem állítom a motort és újra nem indítom. Ilyenkor kezdődik minden beállítás elölről (adók beállítása, kijelző/hangszín beállítások, stb.). Ennek nem kéne megtartania a beállításokat? Vagy trükközni kéne valamit a kábelekkel? Tud valaki segíteni? Előre is köszönöm! Nekem majdnem ugyanilyen Pioneer van, és a kábele olyan, hogy át tudod cserélni a kapcsolt meg a fix tápot, illetve akár mind a kettőre fix tápot köthetsz. Banándugó szerűségekkel vannak a szálak összekötve, forrasztani sem kell hozzá semmit. Szerintem neked is ilyen kábelt adtak hozzá. A piros a kapcsolt, a sárga a fix táp, a sárgáról megy a memóriája. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 opeléknál fordítva van a táp meg a memória szál :D az én lejátszómon van mind a két szálon biztosíték így egyszerű dolog volt megoldani. Milyen igaz. :D Néztem is a régin (sony), hogy mi a frászkarikának van a piros a sárgába, a sárga meg a pirosba kötve! :goofy: Köszi! Neked is Krajcso. :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tempi88 Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Sziasztok! Ebay-en láttam plazma számlapot, viszonylag jó áron, az lenne a kérdésem, hogy hogy lehet ezeket beépíteni, van valakinek valami leírása, esetleg, egy műhely ahol beszerelik? http://www.ebay.de/itm/PLASMA-TACHO-Scheiben-Tachoscheiben-SET-Opel-Vectra-A-220-km-h-schwarz-weiss-/260945115645?pt=DE_Autoteile&hash=item3cc18a79fd Illetve, ennek a vízfokmérője 110 fokig mutat, azt meg lehet oldani valahogy, hogy jó mutassa ( az enyém 100 fokig mér)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Sziasztok! Ebay-en láttam plazma számlapot, viszonylag jó áron, az lenne a kérdésem, hogy hogy lehet ezeket beépíteni, van valakinek valami leírása, esetleg, egy műhely ahol beszerelik? http://www.ebay.de/i...=item3cc18a79fd Illetve, ennek a vízfokmérője 110 fokig mutat, azt meg lehet oldani valahogy, hogy jó mutassa ( az enyém 100 fokig mér)? Hozzá való jeladóval még el lehetne játszani, de ez vectráé, az üzemanyagszint skálája is 60 literes lesz :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tempi88 Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Hozzá való jeladóval még el lehetne játszani, de ez vectráé, az üzemanyagszint skálája is 60 literes lesz :rolleyes: Rosszat linkeltem :) Ez az: http://www.ebay.de/itm/PLASMA-TACHO-Opel-Astra-F-220-WEISSE-Beleuchtung-NEU-/250488390587?pt=DE_Autoteile&hash=item3a524583bb Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Rosszat linkeltem :) Ez az: http://www.ebay.de/i...=item3a524583bb A beszerelése nem lehet bonyolult, főleg ha szedted már ki vagy szét a műszereket. Amúgy a készlethez a leírás szerint tartozik egy beépítési utasítás is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bangyi Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Sziasztok! Központizár távirányítójával kapcsolatban (2001-es G-s Astra) tud valaki segíteni? A képen jelölt kondi sajnos letört. Tud valaki kapcsolási rajzot, vagy valaki nem tudja véletlenül milyen értékű a kondi? https://picasaweb.go...346282466037954 Előre is kösz a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Sziasztok! 1.8-as f astrába elég ez az aksi? 12V 55 Ah 420A Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Sziasztok! 1.8-as f astrába elég ez az aksi? 12V 55 Ah 420A Szerintem igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hullagyali Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 szevasztok! lehet h nem a témához tartozik konkrétan de azér megkérdem. Opel astra 1.7D jár a motor, leállítom kiveszem a kulcsot a kocsi meg magától tovább indítózik, akksi leszív. önindítóval van baj? vagy csak a mágnes kapcsolójával? volt már valakinek ilyen baja? előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 szevasztok! lehet h nem a témához tartozik konkrétan de azér megkérdem. Opel astra 1.7D jár a motor, leállítom kiveszem a kulcsot a kocsi meg magától tovább indítózik, akksi leszív. önindítóval van baj? vagy csak a mágnes kapcsolójával? volt már valakinek ilyen baja? előre is köszi Talán inkább a gyujtáskapcsolóval, ha az önindító lenne akkor szerintem akkor is pörögne amikor jár a motor és már rég leégett volna. Emlékeim szerint az önindítónál nincs állandó táp, csak akkor tud pörögni ha a kulcs elfordításával adsz neki tápot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hullagyali Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 Talán inkább a gyujtáskapcsolóval, ha az önindító lenne akkor szerintem akkor is pörögne amikor jár a motor és már rég leégett volna. Emlékeim szerint az önindítónál nincs állandó táp, csak akkor tud pörögni ha a kulcs elfordításával adsz neki tápot. valaki azt mondta hogy ami ott a motortér jobb oldalán van doboz és relék vannak benne, hogy tán azzal lehet baj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 valaki azt mondta hogy ami ott a motortér jobb oldalán van doboz és relék vannak benne, hogy tán azzal lehet baj. Hát igazából nekem nincs ott semmi és mégis műkszik az önindító tehát én nem ott keresném a hibát . Abban sem vagyok biztos hogy egyáltalán relézve van, bár a motorhang miatt nem hallatszik hogy indításkor van-e kattanás vagy nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoca83 Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 Szép jó napokat Lenne egy hülye kérdésem nem rég sikerült vennem egy 96 Astrát 1.6 16v a kérdésem a következő lenne manuális ablak emelő van benne és szeretnék rakni elektromos ajtókárpital együtt. Elég ha a kábel köteget kicserélem vagy az A oszlopba lévő kábelt is cserélni kell egy szóval elő van készítve gyárilag csak másik kábel köteg kell az ajtóba vagy sem? köszönettel előre is Zsoca83 Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 szevasztok! lehet h nem a témához tartozik konkrétan de azér megkérdem. Opel astra 1.7D jár a motor, leállítom kiveszem a kulcsot a kocsi meg magától tovább indítózik, akksi leszív. önindítóval van baj? vagy csak a mágnes kapcsolójával? volt már valakinek ilyen baja? előre is köszi Lehet, hogy a bendix behúzótekercs végéről leesett a réz kontakthíd, vagy például eltörött a mágnes visszahúzó rugója. Vedd le a vezérlő szálat a behúzó mágnesről és ha továbbra is forog, akkor az önindítóban keresd a hibát, ha nem, akkor a gyújtáskapcsolóban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 Szép jó napokat Lenne egy hülye kérdésem nem rég sikerült vennem egy 96 Astrát 1.6 16v a kérdésem a következő lenne manuális ablak emelő van benne és szeretnék rakni elektromos ajtókárpital együtt. Elég ha a kábel köteget kicserélem vagy az A oszlopba lévő kábelt is cserélni kell egy szóval elő van készítve gyárilag csak másik kábel köteg kell az ajtóba vagy sem? köszönettel előre is Zsoca83 Hali. Be lehet építeni, de valószínű, hogy nem egy ilyen kihúz-összedug dolog lesz. Az ajtóba való kábelköteg kell hozzá mindenképp. Az A oszlopban nincs kábel, hanem a műszerfal alatt megy át az ajtóba. Hogy elő van-e készítve, azt nem tudom, mert van ilyen is olyan is. Meg kell nézni. Ha elő van készítve, akkor egyszerűbb dolgod lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 Lehet, hogy a bendix behúzótekercs végéről leesett a réz kontakthíd, vagy például eltörött a mágnes visszahúzó rugója. Vedd le a vezérlő szálat a behúzó mágnesről és ha továbbra is forog, akkor az önindítóban keresd a hibát, ha nem, akkor a gyújtáskapcsolóban. Oké de azt írja hogy csak a kulcs kivétele után csinálja, ha eltörött volna a rugó akkor mindíg bent lenne és már leégett volna nem? Ezért gyanúsabb nekem a gyujtáskapcsoló elektromos részének a hibája. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoca83 Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 Hali. Be lehet építeni, de valószínű, hogy nem egy ilyen kihúz-összedug dolog lesz. Az ajtóba való kábelköteg kell hozzá mindenképp. Az A oszlopban nincs kábel, hanem a műszerfal alatt megy át az ajtóba. Hogy elő van-e készítve, azt nem tudom, mert van ilyen is olyan is. Meg kell nézni. Ha elő van készítve, akkor egyszerűbb dolgod lesz. Köszönöm a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hullagyali Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 Hát igazából nekem nincs ott semmi és mégis műkszik az önindító tehát én nem ott keresném a hibát . Abban sem vagyok biztos hogy egyáltalán relézve van, bár a motorhang miatt nem hallatszik hogy indításkor van-e kattanás vagy nincs. értem. Na kiszedtem az önindítót biztos ami biztos holnap elviszem egy villamosságis kollegámhoz és hát majd megmondja hogy jó-e. Köszi a válaszokat amugy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hullagyali Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 Oké de azt írja hogy csak a kulcs kivétele után csinálja, ha eltörött volna a rugó akkor mindíg bent lenne és már leégett volna nem? Ezért gyanúsabb nekem a gyujtáskapcsoló elektromos részének a hibája. több opelos ismerősömnek kellett már gyujtáskapcsolót cserélnie, szóval nem kizárt hogy az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 értem. Na kiszedtem az önindítót biztos ami biztos holnap elviszem egy villamosságis kollegámhoz és hát majd megmondja hogy jó-e. Köszi a válaszokat amugy. Hát igazából annyit kell tudnia hogy adsz rá 12Voltot és beránt majd elkezd forogni. Csak jól markold meg, mert kiugrik a kezedből. A villamosságis sokat nem tud vele kezdeni, mert egyedül a bronzkefét szokták cserélni annak kopása meg nem szokott rejtéjes önindítás végrehajtani. A behúzótekercsei meg sajna préselve vannak, nem bonthatók, de azért írd meg mire jutottatok vele. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts