Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Oké, akkor ne forraszd meg... fújd tele wd40-el, aztán a maradékot purhabbal, és utána mártogasd bele redbullba. Úgy lehet hogy messzebbre tudod dobni...

megyek is megcsinálom, köszi;)

egyébként ez már a második ilyen órám, az előzőnek az a 10 lába azt hiszem annyi van neki, azok rendesen lelettek forrasztva, de ugyanezek a problémák jelentkeztek, hogy hol világított, hol nem. akkor kaptam egy zsírúj órát és tök jól működött...egy ideig...

Link to comment
Megosztás:

megyek is megcsinálom, köszi;)

egyébként ez már a második ilyen órám, az előzőnek az a 10 lába azt hiszem annyi van neki, azok rendesen lelettek forrasztva, de ugyanezek a problémák jelentkeztek, hogy hol világított, hol nem. akkor kaptam egy zsírúj órát és tök jól működött...egy ideig...

A rossz TID-ekre vevő vagyok :D

Link to comment
Megosztás:

Oké, akkor ne forraszd meg... fújd tele wd40-el, aztán a maradékot purhabbal, és utána mártogasd bele redbullba. Úgy lehet hogy messzebbre tudod dobni...

Nekem teljesen mindegy hogy mit csinál vele...segíteni szerettem volna. Mert szerintem nem kell egyből a legbonyolultabb munkával kezdeni, mikor lehet hogy nem is az a baja. Ha adsz neki kontakt tisztítót az nem hiszem hogy árt neki. Viszont ha ez nem használ, akkor lehet vakarózni a forrasztgatással.

De ha neked a purhab az ilyen problémán segített akkor fejet hajtok előtted. És nem szólok bele.

Link to comment
Megosztás:

Nekem teljesen mindegy hogy mit csinál vele...segíteni szerettem volna. Mert szerintem nem kell egyből a legbonyolultabb munkával kezdeni, mikor lehet hogy nem is az a baja. Ha adsz neki kontakt tisztítót az nem hiszem hogy árt neki. Viszont ha ez nem használ, akkor lehet vakarózni a forrasztgatással.

De ha neked a purhab az ilyen problémán segített akkor fejet hajtok előtted. És nem szólok bele.

Nekem az segített eddig kb. 10 TID-nél, amit leírtam, és rajtam kívül még legalább 3-an leírtak. Azt nem értem, hogy amikor több ember, egybehangzóan leírja, hogy pontosan mit kell csinálni vele, mert tapasztalatból pontosan tudják, hogy mi okozza a problémát, akkor miért megy még egy oldalon keresztül a szenvedés. Ha nem hiszi el az ember, amit mondanak neki tapasztalatból, akkor minek kérdez? Csatlakozó lábak, és nyákra forrasztott alkatrészek lábai kitöredeztek a rezgéstől, illetve az izzók lehetnek kontaktosak. Nem egy bonyolult eszköz a TID (viszont ha belefújja a kontaktsprayt, akkor azt szeretni fogja az LCD fóliája is, meg a valamikor fehérre festett fény vezetők is, amiknek el kéne vetíteni a fényt az LCD-ig.) A Pur hab rész arra vonatkozott, hogy ha belefúj wd40-el (még mindig nem azonos a kontaktspray-el...) akkor kb ugyan azt az eredményt éri el vele, mintha kinyomná habbal. Kidobhatja. Nem azzal van bajom hogy segítesz, ezért van a fórum, hanem azzal, hogy amikor már többen is elmondták a teendőket, még mindig ugyan az a kérdés lebeg oldalakon keresztül. -_-

Link to comment
Megosztás:

Nekem az segített eddig kb. 10 TID-nél, amit leírtam, és rajtam kívül még legalább 3-an leírtak. Azt nem értem, hogy amikor több ember, egybehangzóan leírja, hogy pontosan mit kell csinálni vele, mert tapasztalatból pontosan tudják, hogy mi okozza a problémát, akkor miért megy még egy oldalon keresztül a szenvedés. Ha nem hiszi el az ember, amit mondanak neki tapasztalatból, akkor minek kérdez? Csatlakozó lábak, és nyákra forrasztott alkatrészek lábai kitöredeztek a rezgéstől, illetve az izzók lehetnek kontaktosak. Nem egy bonyolult eszköz a TID (viszont ha belefújja a kontaktsprayt, akkor azt szeretni fogja az LCD fóliája is, meg a valamikor fehérre festett fény vezetők is, amiknek el kéne vetíteni a fényt az LCD-ig.) A Pur hab rész arra vonatkozott, hogy ha belefúj wd40-el (még mindig nem azonos a kontaktspray-el...) akkor kb ugyan azt az eredményt éri el vele, mintha kinyomná habbal. Kidobhatja. Nem azzal van bajom hogy segítesz, ezért van a fórum, hanem azzal, hogy amikor már többen is elmondták a teendőket, még mindig ugyan az a kérdés lebeg oldalakon keresztül. -_-

Jogos...bocsánat. Csak ötlet volt.

Hol világít, hol nem...oda kell menni ahol világít...onnan viszont nem szabad mozdulni.

A probléma megoldása a forrasztás.

Link to comment
Megosztás:

Nekem az segített eddig kb. 10 TID-nél, amit leírtam, és rajtam kívül még legalább 3-an leírtak. Azt nem értem, hogy amikor több ember, egybehangzóan leírja, hogy pontosan mit kell csinálni vele, mert tapasztalatból pontosan tudják, hogy mi okozza a problémát, akkor miért megy még egy oldalon keresztül a szenvedés. Ha nem hiszi el az ember, amit mondanak neki tapasztalatból, akkor minek kérdez? Csatlakozó lábak, és nyákra forrasztott alkatrészek lábai kitöredeztek a rezgéstől, illetve az izzók lehetnek kontaktosak. Nem egy bonyolult eszköz a TID (viszont ha belefújja a kontaktsprayt, akkor azt szeretni fogja az LCD fóliája is, meg a valamikor fehérre festett fény vezetők is, amiknek el kéne vetíteni a fényt az LCD-ig.) A Pur hab rész arra vonatkozott, hogy ha belefúj wd40-el (még mindig nem azonos a kontaktspray-el...) akkor kb ugyan azt az eredményt éri el vele, mintha kinyomná habbal. Kidobhatja. Nem azzal van bajom hogy segítesz, ezért van a fórum, hanem azzal, hogy amikor már többen is elmondták a teendőket, még mindig ugyan az a kérdés lebeg oldalakon keresztül. -_-

az a baj, hogy már egy ilyen órának a talpát megforrasztotta egy arra szakágasodott ember, és annak ugyanezek voltak a baja, az időt nem felejti el, szóval áramot kap folyamatosan, csak épp dfelkapcsolom a fényszórót elalszik...egyébként nemtom emlékeztek-e de egy két oldalal ezelőtt írtam hogy villog a kéziféklámpa...nah ma belenéztem motorháztető alá, és valamivel a minimum fölött volt a szint, töltöttem bele fékfolyadékot és láss csodát, már nem villog:D

Link to comment
Megosztás:

az a baj, hogy már egy ilyen órának a talpát megforrasztotta egy arra szakágasodott ember, és annak ugyanezek voltak a baja, az időt nem felejti el, szóval áramot kap folyamatosan, csak épp dfelkapcsolom a fényszórót elalszik...egyébként nemtom emlékeztek-e de egy két oldalal ezelőtt írtam hogy villog a kéziféklámpa...nah ma belenéztem motorháztető alá, és valamivel a minimum fölött volt a szint, töltöttem bele fékfolyadékot és láss csodát, már nem villog:D

Ha felkapcsolod a fényszórót, és elaszik a kijelződ, próbáld meg, hogy a lámpakapcsoló alatt a szabályzó potmétert feltekered. Ez szokott segiteni, ha esetleg le van véve a fényereje, szinte teljesen kialszik a kijelző. Igaz, a műszercsoport világítása is.

Link to comment
Megosztás:

az a baj, hogy már egy ilyen órának a talpát megforrasztotta egy arra szakágasodott ember, és annak ugyanezek voltak a baja, az időt nem felejti el, szóval áramot kap folyamatosan, csak épp dfelkapcsolom a fényszórót elalszik...egyébként nemtom emlékeztek-e de egy két oldalal ezelőtt írtam hogy villog a kéziféklámpa...nah ma belenéztem motorháztető alá, és valamivel a minimum fölött volt a szint, töltöttem bele fékfolyadékot és láss csodát, már nem villog:D

Igen, csak a világítás nem, tudniilik, ha felkapcsolod a világítást, akkor egy csökkentett fényerőre áll át az egész, mert úgy gondolja hogy ha világítasz, akkor sötét is van, és nem akarja bacni a szemed. Tehát az alap világítás táp megy, és ott kap delejt, a csökkentett fényerős meg nem... De mondom, cseréld ki akkor, a rosszakat meg még mindig átveszem. :D

Link to comment
Megosztás:

Igen, csak a világítás nem, tudniilik, ha felkapcsolod a világítást, akkor egy csökkentett fényerőre áll át az egész, mert úgy gondolja hogy ha világítasz, akkor sötét is van, és nem akarja bacni a szemed. Tehát az alap világítás táp megy, és ott kap delejt, a csökkentett fényerős meg nem... De mondom, cseréld ki akkor, a rosszakat meg még mindig átveszem. :D

igen, hiába tekerem nem megy...egyébként van ugy hogy bekapcsol magától menet közben, és akkor tök jól működik:D

Link to comment
Megosztás:

Üdv fórumozók!

Jó régen írtam már ide, de most szükségem lenne tanácsra. Sajna ma reggel megszívatott az akksim... nem újkeletű a probléma, 2 éves a noname akksim, az indítóáram gondolom nem egy "úthenger" méretű benne. Rámsóztak anno valami olcsót... nem emlékszem pontosan, de nem volt több az akksi 12 000 pengőnél.

Szóval. Ideje újat vennem, a kérdésem pedig, hogy milyet ajánlotok? (Keret 30 000 Ft max!)

Üdv

Norbi

Link to comment
Megosztás:

Üdv fórumozók!

Jó régen írtam már ide, de most szükségem lenne tanácsra. Sajna ma reggel megszívatott az akksim... nem újkeletű a probléma, 2 éves a noname akksim, az indítóáram gondolom nem egy "úthenger" méretű benne. Rámsóztak anno valami olcsót... nem emlékszem pontosan, de nem volt több az akksi 12 000 pengőnél.

Szóval. Ideje újat vennem, a kérdésem pedig, hogy milyet ajánlotok? (Keret 30 000 Ft max!)

Üdv

Norbi

Én Banner Starting Bull 55Ah-t vettem 18.000-ért, az előző aksi is Banner volt 2005-től bírta mostanáig!

Remélem ez is kibír ennyit :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan gondom van, hogy a magnóm nem képes a memóriába tárolni rádió állomásokat. Kikeresem az adót azután hosszan nyomvatartom az adott memória hely gombját el is halkul, mintha betárolná, ennek ellenére nem jegyzi meg..

Javítható? vagy kuka?

SC303-as Grundig

Az én fejegységem meg a gyári is olyan, hogy ha eltárolja akkor pittyen egyet a hangszórókon keresztűl, próbáld meg hátha ha hosszabb ideig nyomod a gombot akkor pittyen és eltárolja.

Üdv fórumozók!

Jó régen írtam már ide, de most szükségem lenne tanácsra. Sajna ma reggel megszívatott az akksim... nem újkeletű a probléma, 2 éves a noname akksim, az indítóáram gondolom nem egy "úthenger" méretű benne. Rámsóztak anno valami olcsót... nem emlékszem pontosan, de nem volt több az akksi 12 000 pengőnél.

Szóval. Ideje újat vennem, a kérdésem pedig, hogy milyet ajánlotok? (Keret 30 000 Ft max!)

Üdv

Norbi

Köv aksim ZAP márkájú lesz az tuti mert már többet ajánlották. Én autóm is ilyen hidegekbe igaz, hogy még elsőre indúl de azért picit tovább kell már neki tekerni. Így is még a gyári aksi van benne ami már 9éves! De remélem az idei telet még ki fogja bírni. Amúgy aksit meddig kell tölteni 12 vagy 24órát folyamatosan? Régi orosz töltőm van ami még tuti, de az állíthatósága a tekerő már nem igazán működik rajta. Bár másik aksit amikor töltöttem sokáig, akkor autómatice lejebb ment a mutató az aksitöltőn.

Link to comment
Megosztás:

Üdv fórumozók!

Jó régen írtam már ide, de most szükségem lenne tanácsra. Sajna ma reggel megszívatott az akksim... nem újkeletű a probléma, 2 éves a noname akksim, az indítóáram gondolom nem egy "úthenger" méretű benne. Rámsóztak anno valami olcsót... nem emlékszem pontosan, de nem volt több az akksi 12 000 pengőnél.

Szóval. Ideje újat vennem, a kérdésem pedig, hogy milyet ajánlotok? (Keret 30 000 Ft max!)

Üdv

Norbi

Ma reggel nekem is nehezebben indult a verda!Az akksi kicsit gyengének tüntRemélem az idei telet kibirja még!Az ablakmosó is alig jött a spricnin!

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Generátor kérdésem lenne. A csuszógyűrűket szabályozni szokták vagycserélhető? Bosch generátor. Valószinű én csinálom a csapágyazást meg az önindítót is fotózzak esetleg érdekel valakit?

Amíg lehet szabályozni addig szabályozzák, de ha nem akkor cserélik.Nem bonyolult művelet. Beviszed a generátor Bosch számát egy autóvillamossági üzletbe ott adni fognak neked csúszógyűrűt.

Link to comment
Megosztás:

Töltés, én 3 éve vettem az autót. akkor 4 hónapot állt bevallás szerint, azon a télen 2 vagy 3-szor kellett feltöltenem, tavaly 1-szer, és most pont a múlt héten töltöttem az idén.

Ez még szerintem nem gond, én is régi orosz töltőt használok, legkisebb amperral (ha állítható) legalább 12 órát lassú töltésként, és utána kiszoktak bírni a telet, a nyár meg ugye nem probléma...

Ablakmosóm, lidlis a felirat -19fokot tud, de valójában -9-10 fok körül van, optikai fokolóval nézve, most reggel -10 volt a gyári jelző szerint de tökéletesen folyékony volt!

Viszont az olaj az borzasztó sűrű, kentem az ajtópántot mert nyekergett...

Link to comment
Megosztás:

Ilyen hideg téli napokon én "infúzióra" szoktam kötni a kocsit: mikor a garázsban áll, egy kis adapterből készített csepptöltő van az akksira csíptetve. Nem tud sok áramot adni (~150mA), de arra pont elég, hogy reggelre ne gyengüljön úgy le az akksi.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.