FPepe Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 két szám is van rajta: 90 563 892 90 566 481 EPC-ben nem találtam, de a gugli szerint B Vekié. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 úgy sem a lámpába lesz a móka. Nekünk a citromba elhalványodós szereztem citrom lámpát és nekem nem halványodott. :lol: És tényleg igazad van az 2soros.. De vannak ilyen kis vékony 1sorosok 4-5pinnel számítógép tápon. Nekem is olyan van a lámpán most. Csak nekem 4tuskés. :D Nekem halványul a B omega 2 térképolvasós lámpám. :devlish: Építettem halványosítót. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Az index sötétítést nem tudom, de a fényszórónak nem lesz gyengébb a fénye ettől a sötétítéstől. Volt már aki megcsinálta... :lol: Én is gondolkozok rajta, de nincs merszem szétszedni a fényszórót! Így van. A csóvaképzésben résztvevő részek nincsenek lefestve, így nem változik semmi. Csináltam már egy pár párat. :D Ezt az index sötétítést meg nem ajánlom senkinek. Egyrészt gusztustalan, másrészt balesetveszélyes. A sorrendet döntse el mindenki maga. :devlish: Asszem tudom ki árulja pont ezeket a lámpákat...bár ez meglepő, hogy ismerem :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Így van. A csóvaképzésben résztvevő részek nincsenek lefestve, így nem változik semmi. Csináltam már egy pár párat. :lol: Ezt az index sötétítést meg nem ajánlom senkinek. Egyrészt gusztustalan, másrészt balesetveszélyes. A sorrendet döntse el mindenki maga. :D Asszem tudom ki árulja pont ezeket a lámpákat...bár ez meglepő, hogy ismerem :devlish: Te hogy szedted szét? Mert a ködlámpa is hasonlóan van összeragasztva és jó lenne kipucolni, mert elég koszos belül. Kupak nélkül használhatták és poros belül... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Te hogy szedted szét? Mert a ködlámpa is hasonlóan van összeragasztva és jó lenne kipucolni, mert elég koszos belül. Kupak nélkül használhatták és poros belül... Nem sok dolog van, amit nem hajlandó elárulni, de az egyik a lámpaépítés :devlish: Esélytelen hogy megtudod tőle :lol: (a másik a kiegyenlítő tartály kipucolása :D :devlish: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Nem sok dolog van, amit nem hajlandó elárulni, de az egyik a lámpaépítés :devlish: Esélytelen hogy megtudod tőle :lol: (a másik a kiegyenlítő tartály kipucolása :D :devlish: ) Pedig nem hiszem, hogy rontanám az üzletét ilyen messziről... :icon13: Dereng valami hőlégfúvós megoldás, de nem vagyok biztos benne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Pedig nem hiszem, hogy rontanám az üzletét ilyen messziről... :D Dereng valami hőlégfúvós megoldás, de nem vagyok biztos benne... Az nem az :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
janoo16 Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Szervusztok! Szerelt-e valaki közületek űlésfűtést? Vagyis szeretném fűteni (willannyal :lol: ) a két első fapados űlésemet. Az űlésfűtés-kapcsolós-hamutálcás konzolt már sikerült beszereznem, jönne a többi... kérdések: egy szett új, gyári Renault űlésfűtő-fólia "kompatibilis"-e az Astra F űléssel? mennyire nehéz lehámozni az űlések burkolatát (hogy alája tudjam betenni a fóliát), és honnan kell ennek nekifogni? (van-e valakinek egy jó How-To-ja?) köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Nem sok dolog van, amit nem hajlandó elárulni, de az egyik a lámpaépítés :devlish: Esélytelen hogy megtudod tőle :lol: (a másik a kiegyenlítő tartály kipucolása :D :devlish: ) Én így csináltam : 1: Kimostam brigécióllal 2: Feltöltöttem hidegzsíroldó+forróvíz kombóval, és hagytam 2 órát állni 3: Kimostam utánna forróvízzel 4: Nyomtam bele megint hidegzsíroldót, és kavicsokat tettem bele egy kis maréknyit, kb 5mm, és 1cm darabokat és ezt jól összeráztam jó sokáig 5: Ismételten kimostam forróvízzel 6: És kész Nem lesz gyári állapotú, de szép tiszta lett nekem :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 EPC-ben nem találtam, de a gugli szerint B Vekié. Köszi, köszi! :D Meg is találtam a Veki rajzán. Kiderült, hogy a számítógépben a CD-t meg a hangkártyát összekötő (egyébként teljesen felesleges) kábel csatija pont beleillik. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoleem3 Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Így van. A csóvaképzésben résztvevő részek nincsenek lefestve, így nem változik semmi. Csináltam már egy pár párat. :lol: Ezt az index sötétítést meg nem ajánlom senkinek. Egyrészt gusztustalan, másrészt balesetveszélyes. A sorrendet döntse el mindenki maga. :D Asszem tudom ki árulja pont ezeket a lámpákat...bár ez meglepő, hogy ismerem :devlish: egy bordó caravan tulaj árulta és az övén nagyon csini volt. Az index nekem is erőst sötét de biztos azt is meglehet oldani úgy ahogy a fényszórókat. Ha a közelbe laknál biztos megcsináltatnám veled de sajnos pár 100km a táv :devlish: lehet kérek pár tanácsot, hogy hogyan is tudom megoldani. (csak egyszer rendbe szedetem az elejét a Caravannak) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Olyat látott már valaki, hogy az egyik pillanatban még 90en áll a vízhőfok, megelőzöl egy autót, kicsit kinyomod a szemét a kocsinak, rápillantasz az órára és már a pirosban van. Aztán nagy hirtelen megállsz, leállítod. Kiugrasz, mocitető felpattint, körbevizslat, víz van, hűtő meleg ( de nem forró ), ventillátor nem megy. Visszaülsz, ráadod a gyújtást és normál hőfokra áll vissza. Utána taposod neki megint, csak kíváncsiságból és utána nem csinálja. :lol: Ha kontakt hiba lenne, akkor leesne a mutató, nem felkúszna. A venti egyébként működik, bekapcsol időben. De majdnem megállt az ütő bennem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Olyat látott már valaki, hogy az egyik pillanatban még 90en áll a vízhőfok, megelőzöl egy autót, kicsit kinyomod a szemét a kocsinak, rápillantasz az órára és már a pirosban van. Aztán nagy hirtelen megállsz, leállítod. Kiugrasz, mocitető felpattint, körbevizslat, víz van, hűtő meleg ( de nem forró ), ventillátor nem megy. Visszaülsz, ráadod a gyújtást és normál hőfokra áll vissza. Utána taposod neki megint, csak kíváncsiságból és utána nem csinálja. :lol: Ha kontakt hiba lenne, akkor leesne a mutató, nem felkúszna. A venti egyébként működik, bekapcsol időben. De majdnem megállt az ütő bennem. :D Nekem már volt iljen 2szer is ,de az okát nem tudom talán a lélek , szólt a jármű ,hogy nem szeretem ezt a tempót . :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Akkor már ketten leszünk. :lol: beszálok én is... :D Én linkeltem... :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Mondjuk nekem csak a komfortrésze kellene, a pirosgombos extrákra semmi szükségem. Az elakadásjelző elég közel van, kényelmesen elérem. fekete gombal nem látszik! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Olyat látott már valaki, hogy az egyik pillanatban még 90en áll a vízhőfok, megelőzöl egy autót, kicsit kinyomod a szemét a kocsinak, rápillantasz az órára és már a pirosban van. Aztán nagy hirtelen megállsz, leállítod. Kiugrasz, mocitető felpattint, körbevizslat, víz van, hűtő meleg ( de nem forró ), ventillátor nem megy. Visszaülsz, ráadod a gyújtást és normál hőfokra áll vissza. Utána taposod neki megint, csak kíváncsiságból és utána nem csinálja. :lol: Ha kontakt hiba lenne, akkor leesne a mutató, nem felkúszna. A venti egyébként működik, bekapcsol időben. De majdnem megállt az ütő bennem. :D Az pedig érintkezési hiba! mert ha testet kap, akkor felfele megy!!! Ha nem érintkezik semmivel akkor lefele! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Az pedig érintkezési hiba! mert ha testet kap, akkor felfele megy!!! Ha nem érintkezik semmivel akkor lefele! Így van, valahol letestelt egy pillanatra a vezeték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Így van, valahol letestelt egy pillanatra a vezeték. Valószínűleg vhol ledörzsölődött a szigetelés. Nézd át :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti94 Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Sziasztok. nekem '94 1.4 f astram van, és az a gond vele mostanság, hogy alig akar beindulni, de már másik nap megy normálisan. Egyre gyakrabban csinálja ezt. Mostanság gyakrabban előfordul az is hogy pl megyek egy 50 tempoval 4be letaposom neki és a motor lefullad, letorpam meg volt rá eset hogy le is állt. Szerintetek mi lehet a porbléma? Köszönöm előre a választ! Szép estét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január7, 2012 Megoszt Elküldve Január7, 2012 Az pedig érintkezési hiba! mert ha testet kap, akkor felfele megy!!! Ha nem érintkezik semmivel akkor lefele! Így van, valahol letestelt egy pillanatra a vezeték. Valószínűleg vhol ledörzsölődött a szigetelés. Nézd át :lol: Köszönöm. Utána nézek :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január7, 2012 Megoszt Elküldve Január7, 2012 Sziasztok. nekem '94 1.4 f astram van, és az a gond vele mostanság, hogy alig akar beindulni, de már másik nap megy normálisan. Egyre gyakrabban csinálja ezt. Mostanság gyakrabban előfordul az is hogy pl megyek egy 50 tempoval 4be letaposom neki és a motor lefullad, letorpam meg volt rá eset hogy le is állt. Szerintetek mi lehet a porbléma? Köszönöm előre a választ! Szép estét! Halódó AC-pumpa vagy eltömődött üzemanyagszűrő pl. okozhat ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti94 Elküldve Január7, 2012 Megoszt Elküldve Január7, 2012 Halódó AC-pumpa vagy eltömődött üzemanyagszűrő pl. okozhat ilyet. Köszi az ötletet. megnézem lehet hogyaz lesz.. de mostanság kezdte el azt is csinálni hogy pukkadozik.. a gyujtáshoz nem nyultam. szóval magátol elállíthatotod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kritya Elküldve Január7, 2012 Megoszt Elküldve Január7, 2012 sziasztok lenne egy kérdésem? van egy 2.0 16 v gsi 93 as. sajnos nem indul mert gyújtáskor a kis motor ellenörző lámpa nem gyullad ki és nem indul! tudna valaki segiteni ennek a probléma megoldásában? előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti16 Elküldve Január7, 2012 Megoszt Elküldve Január7, 2012 Hellósztok! Akérdésem az lenne hogy ha szeretnék berakni a gépbe elektromos ablakot akkor ahhoz mi szükséges?? 2 szerkezet, gombok, meg a kábal köteg?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január7, 2012 Megoszt Elküldve Január7, 2012 sziasztok lenne egy kérdésem? van egy 2.0 16 v gsi 93 as. sajnos nem indul mert gyújtáskor a kis motor ellenörző lámpa nem gyullad ki és nem indul! tudna valaki segiteni ennek a probléma megoldásában? előre is köszönöm. Mindenképp hibakódot villogtassál ki, mert az ilyet eltárolja. Valamelyik érzékelőt nem érzékeli, ami szükséges az induláshoz, akkor szokott ilyet csinálni. Lehet például a főtengelyjeladó, kopogásérzékelő ha van, satöbbi. Lehet szétcsúszott csatlakozó is a probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts