Dáwid Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Sziasztok! Egy '92-es c14nz motorral ellátott astram van. Az lenne a kérdésem, hogy mikor felkapcsolom a világítást, annak a műszerfalon van visszajelzője? Mert nekem csak a reflektornak világít a kék. Zöld világítás ikon nincs. (lehet kiégett?) A másik, most lettem figyelmes, (fél év után xD) hogy a műszerfal alatt vam egy dobozka, az van ráírva, hogy "piranha art. 107" van még rajta kettő ikon, az egyik valami ököl ami betöri a kocsi üvegét, meg egy óra. Ez ha a sejtéseim igazak: riasztó? Vagy csak volt, mert én úgy vettem, hogy nincs benne. Ez működhet? kábelek jönnek ki belölle.. kapcsolót nem kaptam hozzá. A tompítottnak nincs visszajelzője, azért lehet látni, hogy hol van a világításkapcsoló :lol: (ha meg sötét van, és ki van égve a kapcsoló világítása, akkor meg az látszik, ha az út nem látszik ;) ) Igen, van egy riasztód, ami viszont valamiért ki lett iktatva. Ha nincs hozzá se távirányítód, se semmid, akkor lehet hogy nem kéne próbálgatni, milyen életjeleket ad/nem ad, nehogy meglepjen miket tud :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Sziasztok 2 első új vagy újszerű !ÉPP! lámpát keresek, vagy valeo vagy klokkerhol(carello) érdekel. 13-ért ígérte egy ismerősöm darabját(kedvezménnyel) valeonak egy autósboltban de mikor megérkezett vissza is küldték mert törött fülü és használt volt mind a kettő, és azt mondták nem tudnak másikat hozni mert nincs készleten és nem is lesz !!sehol!! csak DEPO de az nem érdekel... Gondolom opel szervízben 50ezer lenne darabja. Ötlet hogy honnan tudnék szerezni 13-16ezer/db áron maximum? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Sziasztok 2 első új vagy újszerű !ÉPP! lámpát keresek, vagy valeo vagy klokkerhol(carello) érdekel. 13-ért ígérte egy ismerősöm darabját(kedvezménnyel) valeonak egy autósboltban de mikor megérkezett vissza is küldték mert törött fülü és használt volt mind a kettő, és azt mondták nem tudnak másikat hozni mert nincs készleten és nem is lesz !!sehol!! csak DEPO de az nem érdekel... Gondolom opel szervízben 50ezer lenne darabja. Ötlet hogy honnan tudnék szerezni 13-16ezer/db áron maximum? Köszönöm Bontásból. Tavaly előtt vettem 2 hibátlan Valeot 12-ért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Sziasztok 2 első új vagy újszerű !ÉPP! lámpát keresek, vagy valeo vagy klokkerhol(carello) érdekel. 13-ért ígérte egy ismerősöm darabját(kedvezménnyel) valeonak egy autósboltban de mikor megérkezett vissza is küldték mert törött fülü és használt volt mind a kettő, és azt mondták nem tudnak másikat hozni mert nincs készleten és nem is lesz !!sehol!! csak DEPO de az nem érdekel... Gondolom opel szervízben 50ezer lenne darabja. Ötlet hogy honnan tudnék szerezni 13-16ezer/db áron maximum? Köszönöm Bontó, www.patacsi.hu. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apetya Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Üzem közben mérték? Én TECH műszerrel nézném a "élő" adatokat. Lehet egyszerű kontakt hiba is... Üzem közben mérték élő adatott legalábbis azt mondták. Ők is azt mondták hogy valószínű kontakt hiba de átmérték a kábeleket teljesen a vezérlőig de minden oké. Ez nem valószínű mert csak alapjáraton lenne kontakt hibás és mindig? valami más lehet a bibis ?! Nem tudom lehet e összeköttetés valami alapjárati vezérlővel valahol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
N.Péter Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Hát köszönöm szépen Dáwid! Akkor nem cseszegetem azt a kis dobozt xD Amugy nincs valami leírásotok, mit jelent a többi kis jel? Mintha lenne ott 4 kerékmeghajtás ikon is? Mondjuk nemhiszem hogy gyártottak volna összkerekes astrát.. de kitudja.., meg biztonságiöv(ha nincs bekapcsolva akkor gondolom csipog,meg villog) Ha véletlen valakinek megvan, akkor átküldhetné, vagy leírhatná ide. Köszi szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Sziasztok 2 első új vagy újszerű !ÉPP! lámpát keresek, vagy valeo vagy klokkerhol(carello) érdekel. 13-ért ígérte egy ismerősöm darabját(kedvezménnyel) valeonak egy autósboltban de mikor megérkezett vissza is küldték mert törött fülü és használt volt mind a kettő, és azt mondták nem tudnak másikat hozni mert nincs készleten és nem is lesz !!sehol!! csak DEPO de az nem érdekel... Gondolom opel szervízben 50ezer lenne darabja. Ötlet hogy honnan tudnék szerezni 13-16ezer/db áron maximum? Köszönöm Én Vaterán vettem: 2db motoros Valeo, 2db motor + kapcsoló + posta = 13.000 Ft. Teljesen korrekt állapotú lámpát kaptam. Érdemes keresgélni, racing bazáron is ki lehet fogni ilyeneket.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Üdv Cartársak! SOS segítségre lenne szükségem. Valami a hétvége óta folyamatosan leszívja az akksit. A legutóbbi töltésem tegnap volt. Este5kor beraktam a kocsiba az aksit és fél9kor már el sem tudtam indítani. Amikor visszarakom a negatív pólust is, eléggé szikrázik. Olyan mintha valami folyamatosan venné az áramot. A pozitív pólusról lekötöttem az enyhén vastag fekete zsinórt, ami a kasztniba megy be. Ha olyankor rakom vissza a negatív sarut amikor az nincs rákötve akkor nem is szikrázik. Ebből következtetek arra hogy a generátornak és az önindítónak nincs baja. A lekötött fekete zsinór és a hozzá tartozó pozitív saru között multiteszterrel 0,24 A áramerősséget mértem. Meglátásom szerint ez rengeteg. Nem hinném, hogy a középkonzol kijelzője ennyi áramot zabál amíg felvillan, hogy állítsam be az időt és a dátumot. Hétvégén kellene az autó, de így nem merek vele elindulni sehova sem, mert leállás után nemsokkal már nem indul. A töltéssel nincs problémám, mert járó motornál 14,4V. Előre is köszönöm. Üdv: Petya! Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Üdv Cartársak! SOS segítségre lenne szükségem. Valami a hétvége óta folyamatosan leszívja az akksit. A legutóbbi töltésem tegnap volt. Este5kor beraktam a kocsiba az aksit és fél9kor már el sem tudtam indítani. Amikor visszarakom a negatív pólust is, eléggé szikrázik. Olyan mintha valami folyamatosan venné az áramot. A pozitív pólusról lekötöttem az enyhén vastag fekete zsinórt, ami a kasztniba megy be. Ha olyankor rakom vissza a negatív sarut amikor az nincs rákötve akkor nem is szikrázik. Ebből következtetek arra hogy a generátornak és az önindítónak nincs baja. A lekötött fekete zsinór és a hozzá tartozó pozitív saru között multiteszterrel 0,24 A áramerősséget mértem. Meglátásom szerint ez rengeteg. Nem hinném, hogy a középkonzol kijelzője ennyi áramot zabál amíg felvillan, hogy állítsam be az időt és a dátumot. Hétvégén kellene az autó, de így nem merek vele elindulni sehova sem, mert leállás után nemsokkal már nem indul. A töltéssel nincs problémám, mert járó motornál 14,4V. Előre is köszönöm. Üdv: Petya! Riasztó? Hifi cucc? A riasztó ugye mindig folyamatosan kap naftát.. Ha gellert kapott, szerintem tudja szlopálni az aksit. A másik amit anno olvastam, a srácnak hifi cucc volt a kocsiba kondi minden és ugyan ez volt a tünet 4aksit eljátszott majd kivette a kondit és meg szűnt a probléma. Valószínűleg a kondival lehetett neki gáz.... Vagy nem tudom.. De miután kivette meg szűntek a problémái. Ugyan ez volt a problémája mint neked. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Üdv Cartársak! SOS segítségre lenne szükségem. Valami a hétvége óta folyamatosan leszívja az akksit. A legutóbbi töltésem tegnap volt. Este5kor beraktam a kocsiba az aksit és fél9kor már el sem tudtam indítani. Amikor visszarakom a negatív pólust is, eléggé szikrázik. Olyan mintha valami folyamatosan venné az áramot. A pozitív pólusról lekötöttem az enyhén vastag fekete zsinórt, ami a kasztniba megy be. Ha olyankor rakom vissza a negatív sarut amikor az nincs rákötve akkor nem is szikrázik. Ebből következtetek arra hogy a generátornak és az önindítónak nincs baja. A lekötött fekete zsinór és a hozzá tartozó pozitív saru között multiteszterrel 0,24 A áramerősséget mértem. Meglátásom szerint ez rengeteg. Nem hinném, hogy a középkonzol kijelzője ennyi áramot zabál amíg felvillan, hogy állítsam be az időt és a dátumot. Hétvégén kellene az autó, de így nem merek vele elindulni sehova sem, mert leállás után nemsokkal már nem indul. A töltéssel nincs problémám, mert járó motornál 14,4V. Előre is köszönöm. Üdv: Petya! 1,2W-os izzók vannak a kijelzőben, ez 2x100mA plusz a kijelző agya, így meg is van a 0,24 A-od! A vékony fekete megy be a műszerfalhoz, rádió, riasztó, lámpák, stb. Aksi felveszi a töltést? Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Riasztó? Hifi cucc? A riasztó ugye mindig folyamatosan kap naftát.. Ha gellert kapott, szerintem tudja szlopálni az aksit. A másik amit anno olvastam, a srácnak hifi cucc volt a kocsiba kondi minden és ugyan ez volt a tünet 4aksit eljátszott majd kivette a kondit és meg szűnt a probléma. Valószínűleg a kondival lehetett neki gáz.... Vagy nem tudom.. De miután kivette meg szűntek a problémái. Ugyan ez volt a problémája mint neked. Riasztó rég kikötve. Hifi pedig nincs benne :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 1,2W-os izzók vannak a kijelzőben, ez 2x100mA plusz a kijelző agya, így meg is van a 0,24 A-od! A vékony fekete megy be a műszerfalhoz, rádió, riasztó, lámpák, stb. Aksi felveszi a töltést? Akksival semmi gond. 2-3 óra töltés után úgy indít mint a huzat. 2 akksim van. Mind2 jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Akksival semmi gond. 2-3 óra töltés után úgy indít mint a huzat. 2 akksim van. Mind2 jó. Akárhogy méred, ez a 0.24A a max. fogyasztás álló motornál? Próbaként szisztematikusan húzogasd ki a biztosítékokat.. hátha meglesz! Persze ezt csak akkor tudod eljátszani ha van több napod amikor nem gáz, ha bikázni kell esetleg.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Akárhogy méred, ez a 0.24A a max. fogyasztás álló motornál? Próbaként szisztematikusan húzogasd ki a biztosítékokat.. hátha meglesz! Persze ezt csak akkor tudod eljátszani ha van több napod amikor nem gáz, ha bikázni kell esetleg.. Nem feltétlenül. Ampermérőt rá kell tenni és úgy huzigálni a biztosítékokat és látszani fog, hogy melyik körön van a gubanc... Ha nem lesz egyiknél sem, akkor tudni fogja, hogy a biztik előtt megy el a nafta... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Nem feltétlenül. Ampermérőt rá kell tenni és úgy huzigálni a biztosítékokat és látszani fog, hogy melyik körön van a gubanc... Ha nem lesz egyiknél sem, akkor tudni fogja, hogy a biztik előtt megy el a nafta... ;) Szereted huzgálni, mi? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Szereted huzgálni, mi? :lol: Igen, mert az úgy felvillanyoz! :) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 Uraim! Úgy néz ki, hogy nincs zárlat sehol sem. Akksiról sarukat lehúzva, negatívot visszarakva, pozitívot sorba kötve a multiméter ampermérőjével, 0,27 ampert mérek. Kb 2 perc után visszaáll 0,01 amperra, tehát a kocsi áramfelvétele mondhatni semmi. Egyedül a ricsajgó nincs visszakötve. Majd a hétvégén visszakötöm, és meglesem, hogy úgy mennyi az áramfelvétel. Ha nagy akkor az döglött be. Tegnap este óta -kopp kopp- úgy indul mint a 21. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ramiusz Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 ...Egyedül a ricsajgó nincs visszakötve. Majd a hétvégén visszakötöm, és meglesem, hogy úgy mennyi az áramfelvétel. Ha nagy akkor az döglött be. Tegnap este óta -kopp kopp- úgy indul mint a 21. :lol: Lehet, hogy megvan ki a delejszipákoló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December16, 2011 Megoszt Elküldve December16, 2011 Sziasztok Nincs véletlenül valakinek képe egy 94utáni Fastra fűtőventillátor sebesség szabályzó kapcsolójának a csatlakozójáról? Nagyon jó lenne megtudni, hogy a felső négy vezeték milyen színű a csatiban és hol kell(ene) véget érnie. Jó dolog a súlycsökkentés, csak akkor idegesítő, amikor szétszeded a középkonzolt hogy kicseréld a kiégett rizsszem izzókat, aztán rájösz, hogy az izzóknak semmi baja ( mert benne van a szatyorban amit kaptál, hogyha kell valami vissza a kocsiba, rakd bele ) de aztán rájösz arra is hogy nem csak az izzók vannak a zacsiban, hanem a hozzávaló kábel is. Most kb lövésem sincs, hogy melyik kábel kell nekem és az gyárilag hova volt kötve. :lol: Szerk.: Elvileg az is elég, ha valaki megmondja nekem, hogy a gyári kapcsolási rajzokon melyik ábrát nézzem és hol találhatók rajta, azok a pilácsok. Onnan már talán ki tudom silabizálni valahogy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December16, 2011 Megoszt Elküldve December16, 2011 Adott egy CAR300-as gyári rádió, kód nélkül... Valamilyen számítógépes programmal meg lehet fejteni a kódját? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December16, 2011 Megoszt Elküldve December16, 2011 Adott egy CAR300-as gyári rádió, kód nélkül... Valamilyen számítógépes programmal meg lehet fejteni a kódját? :lol: Beírod Goolgle-ba és válogatsz. :) A 300-ról írják, hogy jó hozzá, nem próbáltam. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December17, 2011 Megoszt Elküldve December17, 2011 Sziasztok Nincs véletlenül valakinek képe egy 94utáni Fastra fűtőventillátor sebesség szabályzó kapcsolójának a csatlakozójáról? Nagyon jó lenne megtudni, hogy a felső négy vezeték milyen színű a csatiban és hol kell(ene) véget érnie. Jó dolog a súlycsökkentés, csak akkor idegesítő, amikor szétszeded a középkonzolt hogy kicseréld a kiégett rizsszem izzókat, aztán rájösz, hogy az izzóknak semmi baja ( mert benne van a szatyorban amit kaptál, hogyha kell valami vissza a kocsiba, rakd bele ) de aztán rájösz arra is hogy nem csak az izzók vannak a zacsiban, hanem a hozzávaló kábel is. Most kb lövésem sincs, hogy melyik kábel kell nekem és az gyárilag hova volt kötve. ;) Szerk.: Elvileg az is elég, ha valaki megmondja nekem, hogy a gyári kapcsolási rajzokon melyik ábrát nézzem és hol találhatók rajta, azok a pilácsok. Onnan már talán ki tudom silabizálni valahogy... :) :D :P Ez kegyetlen :lol: :lol: :lol: Én is kaptam sok autót dobozban-szatyorban, hogy rakjam össze magamnak, de 1:1-es méretarányban nekem nem jutott :lol: :lol: Tápin ne lepődj meg, ha valami ki van könnyítve, akkor az rendesen ki van könnyítve, nem az izzók voltak a nehezek :lol: (a fűtőmotor benne maradt? :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December17, 2011 Megoszt Elküldve December17, 2011 :) :lol: :) Ez kegyetlen :P :lol: :lol: Én is kaptam sok autót dobozban-szatyorban, hogy rakjam össze magamnak, de 1:1-es méretarányban nekem nem jutott :lol: :lol: Tápin ne lepődj meg, ha valami ki van könnyítve, akkor az rendesen ki van könnyítve, nem az izzók voltak a nehezek :D (a fűtőmotor benne maradt? ;) ) Hidd el. 1:1ben nem olyan fun, főleg télen. :D A fűtőmotor nem hiányzik, ha az nem lett volna benne, csak tavasszal vettem volna meg. ;) Egyébként kitaláltam azt, hogy a fűtőmotor csatijában, kimérem a 12-t és onnan veszem le az égőknek. Jobb 5letem nincs jelenleg. :D Szerk.: Megcsináltam. Egyetlen hátránya az, hogyha 3as vagy 4esen van a kapcsoló, akkor elhalványul a világítás. De legalább nem sok plusz súlyt adtam a kocsinak azzal hogy visszaszereltem azt a három égőt és 2db 5cms vezetéket csatlakozókkal együtt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December17, 2011 Megoszt Elküldve December17, 2011 Hidd el. 1:1ben nem olyan fun, főleg télen. :P A fűtőmotor nem hiányzik, ha az nem lett volna benne, csak tavasszal vettem volna meg. :lol: Egyébként kitaláltam azt, hogy a fűtőmotor csatijában, kimérem a 12-t és onnan veszem le az égőknek. Jobb 5letem nincs jelenleg. :) Szerk.: Megcsináltam. Egyetlen hátránya az, hogyha 3as vagy 4esen van a kapcsoló, akkor elhalványul a világítás. De legalább nem sok plusz súlyt adtam a kocsinak azzal hogy visszaszereltem azt a három égőt és 2db 5cms vezetéket csatlakozókkal együtt. ;) Az már majdnem 2 deka. :lol: Én a helyedben vigyáznék. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December17, 2011 Megoszt Elküldve December17, 2011 Hidd el. 1:1ben nem olyan fun, főleg télen. :) A fűtőmotor nem hiányzik, ha az nem lett volna benne, csak tavasszal vettem volna meg. :) Egyébként kitaláltam azt, hogy a fűtőmotor csatijában, kimérem a 12-t és onnan veszem le az égőknek. Jobb 5letem nincs jelenleg. ;) Szerk.: Megcsináltam. Egyetlen hátránya az, hogyha 3as vagy 4esen van a kapcsoló, akkor elhalványul a világítás. De legalább nem sok plusz súlyt adtam a kocsinak azzal hogy visszaszereltem azt a három égőt és 2db 5cms vezetéket csatlakozókkal együtt. :lol: ledet bele és akkor nem halványul el! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts