Krajcso Elküldve December9, 2011 Megoszt Elküldve December9, 2011 Meg kéne nézni, hogy a BC 50 vagy 52 Literes tankhoz van-e állítva, ill. igen, a tankszintjelző pontosságán is múlik a dolog. Nekem úgy fogyott ki, hogy 50km volt hátra ;) Illetve volt még benne, csak egy meredek emelkedő következett és ferdén már nem kapta fel a benzint.. Azóta 50km alá nem merek menni :lol: Bár a műszeregységemen a mutató sosem megy le a pirosba, gondolom a szintmérő pontatlan. Tempomatot hogy lehet bekötni? Elektromos gázpedál kell hozzá, nem? A tempomat a pillangószelepet állítja motorosan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
janoo16 Elküldve December9, 2011 Megoszt Elküldve December9, 2011 Hétvégén nagy villanyászkodás lesz az Astrán, a terítéken a következő feladatok lesznek :lol: -állítható intervallumos ablaktörlő -tempomat -olvasólámpa Hát a tempomat része, az engem is érdekel(ne)... valami gyári megoldás at-műtése (vectra, stb-ből), vagy utángyártott (waeco) cucc? a többiben tudunk segíteni, ha kell Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December9, 2011 Megoszt Elküldve December9, 2011 Nem tudom milyen BC van benne, de van nekem még egy, ami tuti ilyen autóba való, mert az én régi C20XE kombimból származik. Lehet ebben már cserélték. A tempomat gyári lesz, egy V6-os Omegából származik. Előkészítve nincs hozzá semmi, de annyira nem vészes a bekötése. Inkább azzal lesznek problémáim, hogy hová rakom a tempomat motort. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve December9, 2011 Megoszt Elküldve December9, 2011 Sziasztok! Srácok,aki netán még valamilyen úton-módon kapcsolatban van "Zotya975"-el,aki sajna állítólag elhagyta a fórumot,nos azt arra kérem hogy tolmácsolja már neki a KÖSZÖNETEM a segítségéért..Mert hasonló gyújtásproblémákkal küszködtünk,és neki a trafó oldotta meg a problémáját!Hasonló módon üzent nekem,hogy neki a trafó volt a gond..Kicseréltem énis,és megjavult az autó!!Elég sok többlet költségtől kímélve meg így az ünnepek előtt engem!Köszönöm a segítségetek előre is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December9, 2011 Megoszt Elküldve December9, 2011 Nem tudom milyen BC van benne, de van nekem még egy, ami tuti ilyen autóba való, mert az én régi C20XE kombimból származik. Lehet ebben már cserélték. A tempomat gyári lesz, egy V6-os Omegából származik. Előkészítve nincs hozzá semmi, de annyira nem vészes a bekötése. Inkább azzal lesznek problémáim, hogy hová rakom a tempomat motort. ;) Na ez engem is érdekelne. A tempomatos indexkarom már úgyis megvan hozzá. :lol: Jó lenne, ha tudnád fényképezni is a szerelést. :) Baromi kíváncsi vagyok hogyan lehet ezt megoldani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December9, 2011 Megoszt Elküldve December9, 2011 Nem tudom milyen BC van benne, de van nekem még egy, ami tuti ilyen autóba való, mert az én régi C20XE kombimból származik. Lehet ebben már cserélték. A tempomat gyári lesz, egy V6-os Omegából származik. Előkészítve nincs hozzá semmi, de annyira nem vészes a bekötése. Inkább azzal lesznek problémáim, hogy hová rakom a tempomat motort. :lol: A tankméret ellenőrzése vagy beállítása itt a 15-16. oldalon. :) Neked a nyelvvel sem lesz gond. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December9, 2011 Megoszt Elküldve December9, 2011 Sziasztok! Srácok,aki netán még valamilyen úton-módon kapcsolatban van "Zotya975"-el,aki sajna állítólag elhagyta a fórumot,nos azt arra kérem hogy tolmácsolja már neki a KÖSZÖNETEM a segítségéért..Mert hasonló gyújtásproblémákkal küszködtünk,és neki a trafó oldotta meg a problémáját!Hasonló módon üzent nekem,hogy neki a trafó volt a gond..Kicseréltem énis,és megjavult az autó!!Elég sok többlet költségtől kímélve meg így az ünnepek előtt engem!Köszönöm a segítségetek előre is... Akár Te magad is megteheted, hiszen aktívan fórumozik jelenleg is. Itt nem, de egy másik fórumon megtalálod :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December9, 2011 Megoszt Elküldve December9, 2011 Jajaja, az autókban és egyéb háztartási eszközökben levő elektronikák ún. ólommentes technológiával készülnek, ami sokkal ridegebb és emiatt kontakt hibákra hajlamosabb forrasztásokat eredményeznek.Ettől van az, hogy ami elromolhat az el is romlik. :) A számítástechnika átka és a reballozás fellendítése Uniós szabály miatt. ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hansel Elküldve December10, 2011 Megoszt Elküldve December10, 2011 valaki megtudná nekem mondani, hogy a cabrio hátsó ablakemelője passzol egy csapott hátú modellbe is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve December10, 2011 Megoszt Elküldve December10, 2011 valaki megtudná nekem mondani, hogy a cabrio hátsó ablakemelője passzol egy csapott hátú modellbe is? Nem. Teljesen más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 Sziasztok! Megint a BC bekötésével fordulok hozzátok :lol: Olvasgattam és megszúrta a szememet már az elején ... " Még egy fontos információ, beszerelés előtt győződjünk meg róla, hogy a 12 pines csatiban minden vezeték be van-e kötve, vagy egyszerűen úgy is megtudhatjuk, hogy ha nyomjuk a TID kijelzőn a két gombot egyszerre pár másodpercig, akkor kiírja e a jelenlegi sebességet. Ha igen, valamint hőmérsékletet is ír, akkor minden bizonnyal minden vezeték megvan." Nos nekem nem is ilyen kijelző van a kocsiba, nem osztott, nem ír ki hőmérsékletet, se sebességet, vagyis tarthatom pár másodpercig a gombokat de akkor csak lenulláz mindent... szóval gondolom így nem fogom megtudni hogy minden kábel be van e kötve... Van itt valaki aki elég jól vágja ezt a témát és nem zavarom ha privátba segítséget kérek tőle néha, ha elakadok? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 Sziasztok! Megint a BC bekötésével fordulok hozzátok :lol: Olvasgattam és megszúrta a szememet már az elején ... " Még egy fontos információ, beszerelés előtt győződjünk meg róla, hogy a 12 pines csatiban minden vezeték be van-e kötve, vagy egyszerűen úgy is megtudhatjuk, hogy ha nyomjuk a TID kijelzőn a két gombot egyszerre pár másodpercig, akkor kiírja e a jelenlegi sebességet. Ha igen, valamint hőmérsékletet is ír, akkor minden bizonnyal minden vezeték megvan." Nos nekem nem is ilyen kijelző van a kocsiba, nem osztott, nem ír ki hőmérsékletet, se sebességet, vagyis tarthatom pár másodpercig a gombokat de akkor csak lenulláz mindent... szóval gondolom így nem fogom megtudni hogy minden kábel be van e kötve... Van itt valaki aki elég jól vágja ezt a témát és nem zavarom ha privátba segítséget kérek tőle néha, ha elakadok? ;) Nekem írhatsz nyugodtan, anno végigbogarásztam a bekötést elég alaposan :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apetya Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 Sziasztok Már korábban írtam, hogy jártam a verdámmal astra f 1,8 16v 96 os, alapjáraton légtömegmérőt hoz folyamatosan hibakódnak és gázadásnál megtorpan de csak alapjáraton (hüm). Mihelyt 1000 felé emelkedik az alapjárat a sárga lámpa kialszik és mintha misem történt volna megy a kocsi mint a villám. A fogyasztása tökéletes alapjárat is rendben van szép egyenletes csak néha csinálja hogy elmegy az alapjárat de újraindítok és rendbe szokott jönni. A légtömegmérőt kicseréltem az volt az első de nem változott a dolog, lambdaszondát is kicseréltem mivel befolyásolhatja a dolgokat, de semmi. Autó villamoságisnál kimérték az egész autót kábelek, érzékelők minden rendben de, hogy miért van ez azt nem tudják megmondani. Már a compit is kicseréltük de az se hozott változást, ja ami még érdekes hogy csak meleg motornál csinálja hidegen minden a régi. Tegnap olvastam egy topikos bejegyzést ami 90% ban megegyezik az én gondommal de ha ez a baj akkor én lehidalok, ezen a linken eltudjátok olvasni hátha valakinek használ illetve kíváncsi lennék a véleményetekre mit szóltok hozzá? http://nepitelet.hu/autok/opel/astra_1998/okulasul/ Mert azért ez durva szerintem. Na persze ha valakinek van ötlete azt is szivesen várom mert rajtam kívül senki se tudja vezetni. Mert indulásnál mindenkinek lefullad, csak érzékeny úgymond tojás gázzal lehet vele elindulni de utána megy mint a szél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 A légtömegmérőnek milyen kimenete van? Ellenállás, fesz., vagy valami digitális dolog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 A légtömegmérőnek milyen kimenete van? Ellenállás, fesz., vagy valami digitális dolog? Nekem a diag műszer feszültséget mutat, mint légtömegmérő jel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 Nekem a diag műszer feszültséget mutat, mint légtömegmérő jel. Viszont ha jól emléxem a légtömemérőben potik vannak és egy feszosztóként működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 Na ez engem is érdekelne. A tempomatos indexkarom már úgyis megvan hozzá. :lol: Jó lenne, ha tudnád fényképezni is a szerelést. :lol: Baromi kíváncsi vagyok hogyan lehet ezt megoldani. Ezen a hétvégén odáig sajnos nem jutottam el, hogy a tempomattal is foglalkozzak, csak az állítható intervallumú ablaktörlőt sikerült megoldani. Annyit tudtam haladni a dologgal, hogy a tempomatmotornak sikerült helyet találnom a motortérben. ;) A tankméret ellenőrzése vagy beállítása itt a 15-16. oldalon. :lol: Neked a nyelvvel sem lesz gond. :) Köszi szépen! :) Akkor szerintem én is beállítom -3-ra, jobb a biztonság. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Viszont ha jól emléxem a légtömemérőben potik vannak és egy feszosztóként működik. Akkor "Apetya" kolléga megpróbálhatna légtömegmérő helyett valamilyen feszültségszintet szimulálni az ECU-nak. Hogy van-e egyáltalán olyan érték, aki tetszik neki :lol: Ha nincs, akkor hiába cseréli ki.. Viszont így nem értem, amit írtak a linkelt cikkben, hogy össze kell pársítani az ECU-t és a légtömegmérőt. Egy sima feszültségjelből nem lehet felismerni az eszközt.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apetya Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 A légtömegmérőnek milyen kimenete van? Ellenállás, fesz., vagy valami digitális dolog? Négy lábas érintkezője van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apetya Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Akkor "Apetya" kolléga megpróbálhatna légtömegmérő helyett valamilyen feszültségszintet szimulálni az ECU-nak. Hogy van-e egyáltalán olyan érték, aki tetszik neki :lol: Ha nincs, akkor hiába cseréli ki.. Viszont így nem értem, amit írtak a linkelt cikkben, hogy össze kell pársítani az ECU-t és a légtömegmérőt. Egy sima feszültségjelből nem lehet felismerni az eszközt.. Hát én annyira nem értek hozzá, a villamoságis mondta hogy a megfelelő értéket adja le de a vezérlő egység nem látja ezt az értéket, de csak alapjáraton. De ha segítetek megpróbálhatom multiméterem van itthon vagy nem tudom mi kell hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Ezen a hétvégén odáig sajnos nem jutottam el, hogy a tempomattal is foglalkozzak, csak az állítható intervallumú ablaktörlőt sikerült megoldani. Annyit tudtam haladni a dologgal, hogy a tempomatmotornak sikerült helyet találnom a motortérben. :lol: Oké, ha lesznek eredmények szívesen látjuk a beszámolódat. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Hát én annyira nem értek hozzá, a villamoságis mondta hogy a megfelelő értéket adja le de a vezérlő egység nem látja ezt az értéket, de csak alapjáraton. De ha segítetek megpróbálhatom multiméterem van itthon vagy nem tudom mi kell hozzá. Azt hiszem a kép magáért beszél! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apetya Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 http://www.justanswer.com/uploads/amedee/2...flow_sensor.gif Azt hiszem a kép magáért beszél! :lol: Köszi a képet de ezt kimérték és rendben volt. Vagy nincs valami relé vagy akármi közte és a vezérlő között ami rossz lehet vagy rosszul működhet? Fokozatosan lett rossz valami mert fokozatosan sürüsödött a probléma és a sárga lámpa is egyre sűrűbben villogott ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Köszi a képet de ezt kimérték és rendben volt. Vagy nincs valami relé vagy akármi közte és a vezérlő között ami rossz lehet vagy rosszul működhet? Fokozatosan lett rossz valami mert fokozatosan sürüsödött a probléma és a sárga lámpa is egyre sűrűbben villogott ki. Üzem közben mérték? Én TECH műszerrel nézném a "élő" adatokat. Lehet egyszerű kontakt hiba is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
N.Péter Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Sziasztok! Egy '92-es c14nz motorral ellátott astram van. Az lenne a kérdésem, hogy mikor felkapcsolom a világítást, annak a műszerfalon van visszajelzője? Mert nekem csak a reflektornak világít a kék. Zöld világítás ikon nincs. (lehet kiégett?) A másik, most lettem figyelmes, (fél év után xD) hogy a műszerfal alatt vam egy dobozka, az van ráírva, hogy "piranha art. 107" van még rajta kettő ikon, az egyik valami ököl ami betöri a kocsi üvegét, meg egy óra. Ez ha a sejtéseim igazak: riasztó? Vagy csak volt, mert én úgy vettem, hogy nincs benne. Ez működhet? kábelek jönnek ki belölle.. kapcsolót nem kaptam hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts