megadave Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Inkább vásároljunk Tungsram Megalight +90%-osakat. :) Igen. H1 kell a simához, H3 a projektoros Bosch-hoz. :lol: Már meg is rendeltem :) H4 a fényszóróba és H1 a ködlámpába. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Már meg is rendeltem ;) H4 a fényszóróba és H1 a ködlámpába. :lol: Nagyon tuti lesz! Nekem H4 +50% van meg H1 +90% és igenjó és igenszép is. Viszont a szememben rontja a látványt a helyzetjelző sárgasága ami látszik tompítottnál is. Van ebből ilyen jégfehéres árnyalatú szerintetek? És amúgy milyen izzó is kell a helyzetjelzőbe? Azt még nem buheráltam ki és most nincskedvem koszolni köszi!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Nagyon tuti lesz! Nekem H4 +50% van meg H1 +90% és igenjó és igenszép is. Viszont a szememben rontja a látványt a helyzetjelző sárgasága ami látszik tompítottnál is. Van ebből ilyen jégfehéres árnyalatú szerintetek? És amúgy milyen izzó is kell a helyzetjelzőbe? Azt még nem buheráltam ki és most nincskedvem koszolni köszi!! Lehet kapni direkt ehhez a Tungi H4-hez való kék színnel bevont helyzetjelző izzót. :lol: Már azok is bent figyelnek a Tungik mellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Lehet kapni direkt ehhez a Tungi H4-hez való kék színnel bevont helyzetjelző izzót. :lol: Már azok is bent figyelnek a Tungik mellett. Vagy SMD LED... ;) Ha megjönnek a tungsramok berakom azt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Csak ajánlani tudom a tungsram izzót nekem több mint egy éve ilyen van, csak H4 ugye. És kop kop nincs vele gond! ((igaz jobb mint a régi, de ez sem napfény, mivel a foncsorom 1/3-áról lepattogzott már a krómozás...)) Lehet találtam megoldást, de ez kissé felborítja az autó hormonháztartását! :lol: Ha bevált akkor ne tartsd magadban! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Vagy SMD LED... :lol: Ha megjönnek a tungsramok berakom azt is. Úgy hallottam a ledes helyzetjelzők hamar tönkremennek mert túlközel van az energiaforráshoz és nembírja az ingadozó enerdzsit. Ebből mi igaz-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Csak ajánlani tudom a tungsram izzót nekem több mint egy éve ilyen van, csak H4 ugye. És kop kop nincs vele gond! ((igaz jobb mint a régi, de ez sem napfény, mivel a foncsorom 1/3-áról lepattogzott már a krómozás...)) Ha bevált akkor ne tartsd magadban! Ez az izzópár a tecsóban 2 vagy 2,5 ezer magyar forint, kicsit sok a 4950 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apetya Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Sziasztok Már korábban írtam, hogy jártam a verdámmal astra f 1,8 16v 96 os, alapjáraton légtömegmérőt hoz folyamatosan hibakódnak és gázadásnál megtorpan de csak alapjáraton (hüm). Mihelyt 1000 felé emelkedik az alapjárat a sárga lámpa kialszik és mintha misem történt volna megy a kocsi mint a villám. A fogyasztása tökéletes alapjárat is rendben van szép egyenletes csak néha csinálja hogy elmegy az alapjárat de újraindítok és rendbe szokott jönni. A légtömegmérőt kicseréltem az volt az első de nem változott a dolog, lambdaszondát is kicseréltem mivel befolyásolhatja a dolgokat, de semmi. Autó villamoságisnál kimérték az egész autót kábelek, érzékelők minden rendben de, hogy miért van ez azt nem tudják megmondani. Már a compit is kicseréltük de az se hozott változást, ja ami még érdekes hogy csak meleg motornál csinálja hidegen minden a régi. Tegnap olvastam egy topikos bejegyzést ami 90% ban megegyezik az én gondommal de ha ez a baj akkor én lehidalok, ezen a linken eltudjátok olvasni hátha valakinek használ illetve kíváncsi lennék a véleményetekre mit szóltok hozzá? http://nepitelet.hu/autok/opel/astra_1998/okulasul/ Mert azért ez durva szerintem. Na persze ha valakinek van ötlete azt is szivesen várom mert rajtam kívül senki se tudja vezetni. Mert indulásnál mindenkinek lefullad, csak érzékeny úgymond tojás gázzal lehet vele elindulni de utána megy mint a szél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Úgy hallottam a ledes helyzetjelzők hamar tönkremennek mert túlközel van az energiaforráshoz és nembírja az ingadozó enerdzsit. Ebből mi igaz-e? Az, hogy 12 Voltra tervezik őket, és azt nem bírja. (hogy az autóban meg 14,4 van.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Vagy SMD LED... :lol: Ha megjönnek a tungsramok berakom azt is. Szerintem nem annyira fontos a LED-ezés, mert nem kéthetente halnak meg, mint mondjuk a Philips 88Ft-os 60W-os izzók. :lol: Csak ajánlani tudom a tungsram izzót nekem több mint egy éve ilyen van, csak H4 ugye. És kop kop nincs vele gond! ((igaz jobb mint a régi, de ez sem napfény, mivel a foncsorom 1/3-áról lepattogzott már a krómozás...)) Ha bevált akkor ne tartsd magadban! 2009. október 26-n került be az első Tungsram Megalight +90%-os H4 pár a kocsimba. 2009. novemberben ezekkel műszakizott és múlthéten is (2 év után) még mindig ugyanezekkel volt a műszaki vizsgabázison. Jól bírják. :P Azóta mondjuk minden izzót kicseréltem Tungsramra a kocsimban. ;) Még év elején vettem eyg ugyanilyen pár izzót tartalékba, mert gondoltam, hogy 2 évet nem fognak kibírni, de mégis. :lol: Mindegy. Tartalékban ott vannak a kesztyátartóban. :) Meg ugye már a H1-esek is ilyen izzók a ködlámpákban. :) Tegnap használtam is őket éjszaka a tejködben. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Nagyon tuti lesz! Nekem H4 +50% van meg H1 +90% és igenjó és igenszép is. Viszont a szememben rontja a látványt a helyzetjelző sárgasága ami látszik tompítottnál is. Van ebből ilyen jégfehéres árnyalatú szerintetek? És amúgy milyen izzó is kell a helyzetjelzőbe? Azt még nem buheráltam ki és most nincskedvem koszolni köszi!! A tungsram +50%-ossal hogy látsz este?Jól világít?Nem nagyon kékes?Mert annak az üvegje kicsit olyan halványkékes!Nem? Mondjuk nekem most tungsram +90%-os van benne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 A tungsram +50%-ossal hogy látsz este?Jól világít?Nem nagyon kékes?Mert annak az üvegje kicsit olyan halványkékes!Nem? Mondjuk nekem most tungsram +90%-os van benne! De-de halványkékes az üveg és a fény is, de nem nagyon! Az én szememnek jobb ez a fény azt veszem észre.. Mondjuk ködben mind1. A +90%-osnak a végén van egy sötétkék csík az üvegen nem? Az nem kékesebb? Csak mert ilyen plusz90-es H1 izzó van a ködlámpámba és az kb ugyanannyira kék mint a H4-es 50es Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 De-de halványkékes az üveg és a fény is, de nem nagyon! Az én szememnek jobb ez a fény azt veszem észre.. Mondjuk ködben mind1. A +90%-osnak a végén van egy sötétkék csík az üvegen nem? Az nem kékesebb? Csak mert ilyen plusz90-es H1 izzó van a ködlámpámba és az kb ugyanannyira kék mint a H4-es 50es Igen az üveg végén van egy vékony kis kék csík!A többi része az fehér!Jól világít a sötétben!Jobb mint a sima fehér! Csak múltkor akciózták a tescoban és gondolkodtam az +50%-oson,hogy kipróbáljam,de végül nem vettem meg! H3-as ködlámpa izzót milyet érdemes venni?Ami nagyon jól világít,Milyet ajánlotok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolesz22 Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Kösz a segítséget srácok, legalább nem kell akkor agyalnom annyit hogy mégis hogyan csináljam meg :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boczus Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Helló. A tolatólámpa biztositéka az a 20-as számu és 20A-os és ha a biztositék menne ki akkor nem megy a szivaryújtód sem, nézd meg de szerintem is a jeladó lehet a bibis. Hy Dark Errant, Joker 22: köszi a tippeket, Srácok! A biztosíték nem volt rossz. Mikor ma délelőtt nekiálltam megnézni, mi a baj, működött a lámpa... A csatlakozót megtaláltam, befújtam wd40-el, megtisztítottam, most működik... remélem, csak ennyi volt a baj. üdv, B. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Sziasztok! Mit tudtok a duplasoros kijelzőröl a középkonzolban? Ha beteszem az egysoros (dátum/idő) helyére miket mutat majd ki ? egyáltalán ugyanolyan a csatija ? :lol: C14NZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Sziasztok! Mit tudtok a duplasoros kijelzőröl a középkonzolban? Ha beteszem az egysoros (dátum/idő) helyére miket mutat majd ki ? egyáltalán ugyanolyan a csatija ? :lol: C14NZ Simán nem tudod átrakni, így kell: BC Bekötése Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Simán nem tudod átrakni, így kell: BC Bekötése Köszi végigolvastam, nem egyszerű.. Van pár a dolog amit nem értek: 94-es 1.4 8szelepesbe gondoltam belerakni. Funkcióknál van olyan hogy: - külső hőmérséklet kijelzés - alacsony motorolaj-, hűtővíz- és ablakmosó folyadék szint figyelmeztetés szövegesen - kopott (első) fékbetétekre figyelmeztetés szövegesen Na most ilyenek biztos hogy nincsenek bekötve nekem pl: féknyereghez fékrásegítőhöz nem megy vezeték, ablakmosótartályhoz csak a 12V megy, hőmérsékletmérőt sincs benne. Gondolom ezek alapból kilőve a listáról. Ja és azt sem értem hogy a képeken hogyan jelzi ki h milyen adón van a rádió ;) És az utolsó hogy az ablaktörlő kapcsolón mit kell kicserélni?? Azt a részét nem értem... Nincs valaki Veszprém megyébe aki betudná nekem kötni ? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Köszi végigolvastam, nem egyszerű.. Van pár a dolog amit nem értek: 94-es 1.4 8szelepesbe gondoltam belerakni. Funkcióknál van olyan hogy: - külső hőmérséklet kijelzés - alacsony motorolaj-, hűtővíz- és ablakmosó folyadék szint figyelmeztetés szövegesen - kopott (első) fékbetétekre figyelmeztetés szövegesen Na most ilyenek biztos hogy nincsenek bekötve nekem pl: féknyereghez fékrásegítőhöz nem megy vezeték, ablakmosótartályhoz csak a 12V megy, hőmérsékletmérőt sincs benne. Gondolom ezek alapból kilőve a listáról. Ja és azt sem értem hogy a képeken hogyan jelzi ki h milyen adón van a rádió :) És az utolsó hogy az ablaktörlő kapcsolón mit kell kicserélni?? Azt a részét nem értem... Nincs valaki Veszprém megyébe aki betudná nekem kötni ? ;) Ne egy kijelzőnek kezeld. :) Ez nem egy kijelző, hanem egy fedélzeti computer. Ennek a kezelő gombjai vannak az ablaktörlő bajuszkapcsoló végén (tehát BC-s bajuszkapcsoló kell, ha szépen akarod megcsinálni) Semmi nem fog pluszban működni, amíg nincsenek hozzá kivezetve az érzékelők, tehát így kell jeladó a fékekhez (ehhez adott fék kell), a folyadékok tartályaihoz (szintén adott tartályok, illetve kupakok kellenek) és persze a hőmérő érzékelőjével együtt, amit ki kell vinni az első lökös sarkáig. A rádiót úgy jelzi ki, hogy a gyári rádió össze van kötve vele (ahogy a mostaniddal is össze kellet legyen kötve) csak cserélt fejegységnél nem fog jelezni semmit. A gyárinak egyébként is a DID-TID-MID a kijelzője, mert azoknak sajátja ugye nincsen. Ez a rendszert kiépíteni, nem egy, meg nem is két órás játék. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Ne egy kijelzőnek kezeld. :P Ez nem egy kijelző, hanem egy fedélzeti computer. Ennek a kezelő gombjai vannak az ablaktörlő bajuszkapcsoló végén (tehát BC-s bajuszkapcsoló kell, ha szépen akarod megcsinálni) Semmi nem fog pluszban működni, amíg nincsenek hozzá kivezetve az érzékelők, tehát így kell jeladó a fékekhez (ehhez adott fék kell), a folyadékok tartályaihoz (szintén adott tartályok, illetve kupakok kellenek) és persze a hőmérő érzékelőjével együtt, amit ki kell vinni az első lökös sarkáig. A rádiót úgy jelzi ki, hogy a gyári rádió össze van kötve vele (ahogy a mostaniddal is össze kellet legyen kötve) csak cserélt fejegységnél nem fog jelezni semmit. A gyárinak egyébként is a DID-TID-MID a kijelzője, mert azoknak sajátja ugye nincsen. Ez a rendszert kiépíteni, nem egy, meg nem is két órás játék. :lol: Értem. A Rádióval sajnos már nem működik az óra, egyszer összeérintettem vele egy másik vezetéket véletlen ,szikrázott egyet és azóta nem jön ki rajta áram ;) Nem tudom hol mehetett ki valami, mivel a rádióbol jön ki az áram az órához gondolom valami abban ment szét. Meg a baj hogy nincs hozzá meg a nagy csatlakozó, szóval érdekesen lesz megoldva az... még jó hogy van villanyszerelő-műszerész a családba :) Tudom hogy nem kevés munka, az univ. központival is 6 órát szencedtem mire kész lett... :) ..ja és csak 3ajtósba kellett betennni ...Köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 A tungsram +50%-ossal hogy látsz este?Jól világít?Nem nagyon kékes?Mert annak az üvegje kicsit olyan halványkékes!Nem? Mondjuk nekem most tungsram +90%-os van benne! Nekem GE Tungsram sportlight +50-es van a ködlámpában és a főfényszóróban is! Amit először észrevettem, a plusz fényerőn kívül, hogy sokkal jobban látszanak a felfestések az úton. Rendszeresen vezetek sötétben, valahogy nagyobb biztonságérzetet ad. Fehérebb, mint a sima izzó de még nem nevezném hideg kéknek.. nincs akkora különbség, mint mondjuk egy izzó és egy fénycső színe között és a xenontól is messze van. Az üvegje szerintem azért kékes hogy kiszűrje az izzószál sárga tartományát, biztos van benne azért valamennyi.. Értem. A Rádióval sajnos már nem működik az óra, egyszer összeérintettem vele egy másik vezetéket véletlen ,szikrázott egyet és azóta nem jön ki rajta áram ;) Nem tudom hol mehetett ki valami, mivel a rádióbol jön ki az áram az órához gondolom valami abban ment szét. Meg a baj hogy nincs hozzá meg a nagy csatlakozó, szóval érdekesen lesz megoldva az... még jó hogy van villanyszerelő-műszerész a családba :) Tudom hogy nem kevés munka, az univ. központival is 6 órát szencedtem mire kész lett... :) ..ja és csak 3ajtósba kellett betennni ...Köszönöm a segítséget. Ha nem szeretnéd használni az érzékelőket benne (olaj, víz, mosó, fék stb) akkor ezeket le lehet húzni földre (vagy fix12-re, attól függ melyik) és azt látja a BC hogy minden rendben van. A nagy csatlakozó nekem sem volt meg, de a floppyk szalagkábele passzol oda, én azzal csináltam meg! Az egész bekötés (ha a burkolatok leszedése gyorsan megy) akkor max 2 nap :lol: De Opel szalon kell a motorkódhoz állításhoz, addig nem mér jól! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Ha nem szeretnéd használni az érzékelőket benne (olaj, víz, mosó, fék stb) akkor ezeket le lehet húzni földre (vagy fix12-re, attól függ melyik) és azt látja a BC hogy minden rendben van. A nagy csatlakozó nekem sem volt meg, de a floppyk szalagkábele passzol oda, én azzal csináltam meg! Az egész bekötés (ha a burkolatok leszedése gyorsan megy) akkor max 2 nap :lol: De Opel szalon kell a motorkódhoz állításhoz, addig nem mér jól! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Ha nem szeretnéd használni az érzékelőket benne (olaj, víz, mosó, fék stb) akkor ezeket le lehet húzni földre (vagy fix12-re, attól függ melyik) és azt látja a BC hogy minden rendben van. A nagy csatlakozó nekem sem volt meg, de a floppyk szalagkábele passzol oda, én azzal csináltam meg! Az egész bekötés (ha a burkolatok leszedése gyorsan megy) akkor max 2 nap :lol: De Opel szalon kell a motorkódhoz állításhoz, addig nem mér jól! Köszi a segítséget, így már jobban fog menni ;) 2nap? A belső rész lebontása nekem kb 10perc, milliószor szedtem szét az egész kocsit :) Hozzá kell férni a műszeregység hátuljához, az ECU-hoz és a diag csatlakozóhoz, ehhez pár dolgot le kell szedni :) Ha igényesen szeretnéd bekötni (forrasztás, zsugorcső, kábelkötözők stb) és egyedül vagy, akkor el lehet vele játszani két napig. Nagy segítség, ha szerzel plusz érintkezőket a műszeregységhez és a diag csatihoz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Nekem GE Tungsram sportlight +50-es van a ködlámpában és a főfényszóróban is! Amit először észrevettem, a plusz fényerőn kívül, hogy sokkal jobban látszanak a felfestések az úton. Rendszeresen vezetek sötétben, valahogy nagyobb biztonságérzetet ad. Fehérebb, mint a sima izzó de még nem nevezném hideg kéknek.. nincs akkora különbség, mint mondjuk egy izzó és egy fénycső színe között és a xenontól is messze van. Az üvegje szerintem azért kékes hogy kiszűrje az izzószál sárga tartományát, biztos van benne azért valamennyi.. Ha nem szeretnéd használni az érzékelőket benne (olaj, víz, mosó, fék stb) akkor ezeket le lehet húzni földre (vagy fix12-re, attól függ melyik) és azt látja a BC hogy minden rendben van. A nagy csatlakozó nekem sem volt meg, de a floppyk szalagkábele passzol oda, én azzal csináltam meg! Az egész bekötés (ha a burkolatok leszedése gyorsan megy) akkor max 2 nap ;) De Opel szalon kell a motorkódhoz állításhoz, addig nem mér jól! Többféle fénycső szín létezik... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Többféle fénycső szín létezik... :lol: A hidegebb fajta, amit kb mindenhol használnak: iskolában, tescoban, gyártócsarnokokban ;) De remélem érzeni lehet azért, hogy mit akartam mondani :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts