Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

kéne a kocsin kívűlről elrejteni egy teljes áramtalanító kapcsolót(mint a rally autókon) csak akkor meg nem működik se a központi zár, se a riasztó:lol: de mondjuk azért komoly lenne, nem?;) nah hát holnap akkor kikötöm a kondit...köszönöm a seggedségeteket!

Elküldve

Az enyémben 4 db kék led van, és semmi foltossága nincs. Csak annyi, hogy a piros vonalak nem látszanak éjszaka, mert ugye a kék nem tartalmazza a piros színt... ;)

Ez nagyon tetszik! :lol:

Minden izzót ki lehet cserélni ledre? Óra,rádió alatti rész,elektromos ablak gombjai... :)

Elküldve

Üdv! Van valami jelentősége annak hogy a generátorról ami jön töltőáram hová megy? Az akksira kell közvetlenül vagy jó az önindítóvezetékre is?

Elküldve
Az enyémben 4 db kék led van, és semmi foltossága nincs. Csak annyi, hogy a piros vonalak nem látszanak éjszaka, mert ugye a kék nem tartalmazza a piros színt... ;)

Ez nagyon tetszik! :lol:

Minden izzót ki lehet cserélni ledre? Óra,rádió alatti rész,elektromos ablak gombjai... :)

Igen, de az elektronyos ablakét nem tudom. Viszont a világítás kapcsolóét is ki lehet, az utastér világítást, kesztyűtartó világítást, a helyzetjelzőt(elől, hátul), rendszámtábla megvilágítást... :P

Ja és a féklámpát is...mind a hármat... :)

Elküldve
Üdv! Van valami jelentősége annak hogy a generátorról ami jön töltőáram hová megy? Az akksira kell közvetlenül vagy jó az önindítóvezetékre is?

Gyárilag az önindítóvezetéken keresztül jut az aksihoz a töltőáram. Két "toldás" is van útközben benne, de a testnek sincs külön kábele a generátortól. Hogy ez elég-e, az főleg korrózió kérdése :lol:

Elküldve
Gyárilag az önindítóvezetéken keresztül jut az aksihoz a töltőáram. Két "toldás" is van útközben benne, de a testnek sincs külön kábele a generátortól. Hogy ez elég-e, az főleg korrózió kérdése :lol:

Köszi! Azt tudom hogy opelon így van csak ezt egy kertikrator miatt kérdeztem mert nem tölt az utólagos generátorral pedig eddig jó volt. Rémlett valami bikázásos leírás hogy nem lehet az akksira tenni vagy mi de asszem az a test volt.

Elküldve

Ma észrevettem hogy elkezdett veszettül szólni a generátorom ,gyorsan szétkaptam és kicseréltem benne az első csapágyat . Sajnos csak nyitottat találtam vajon menyit bir ez a megoldás ?

Elküldve
Köszi! Azt tudom hogy opelon így van csak ezt egy kertikrator miatt kérdeztem mert nem tölt az utólagos generátorral pedig eddig jó volt. Rémlett valami bikázásos leírás hogy nem lehet az akksira tenni vagy mi de asszem az a test volt.

Két vastag vezetékkel akár direktbe is kötheted a generátor kimenetét az aksira, teljesen mindegy, csak tiszták legyenek a csatlakozások.

Így már csak a generátort meg az aksit kell méregetni, hogy melyik a rossz.

Elküldve
Igen, de az elektronyos ablakét nem tudom. Viszont a világítás kapcsolóét is ki lehet, az utastér világítást, kesztyűtartó világítást, a helyzetjelzőt(elől, hátul), rendszámtábla megvilágítást... :P

Ja és a féklámpát is...mind a hármat... ;)

:) :)

Aha,de az ilyen rizsszemizzó szerű igaz? Hány wattosak is ezek az izzók?(műszerfal,+a többi) Bocsi,csak biztosra akarok menni! :lol:

Elküldve

sziasztok!

Olyanban kérném a segítségeteket,hogy a hátsó ködlámpám nem jó.Elmondom tehát bekapcsolom a kapcsolón a visszajelző világít illetve a műszerfalon is ég a visszajelző

viszont nem világít. Biztosíték egy 10A van a hátsó ködlámának ha jól tudom,illetve hányas égő jár bele mert néztem de az égő is nincs kiégve lehet,hogy valamit összecseréltem benne csak nem emlékszem rá és azért nem jó?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Elküldve
:) :)

Aha,de az ilyen rizsszemizzó szerű igaz? Hány wattosak is ezek az izzók?(műszerfal,+a többi) Bocsi,csak biztosra akarok menni! :lol:

Nem igazán értem a kérdést.

Az eredeti izzók közül a rizsszemek kb 1,2W, a nagyobbak 2W, a helyzetjelző 5W, féklámpa izzó 21W.

A ledeket nem tudom így megadni, mert nem úgy kell számolni. ;)

Ugyanis ha a led fogyasztását nézem, akkor olyan 0,06W körül van.

A féklámpámban egyenként 2,5W teljesítményű led van, a hátsó helyzetjelző pedig 0,5W teljesítményen megy...

Elküldve
sziasztok!

Olyanban kérném a segítségeteket,hogy a hátsó ködlámpám nem jó.Elmondom tehát bekapcsolom a kapcsolón a visszajelző világít illetve a műszerfalon is ég a visszajelző

viszont nem világít. Biztosíték egy 10A van a hátsó ködlámának ha jól tudom,illetve hányas égő jár bele mert néztem de az égő is nincs kiégve lehet,hogy valamit összecseréltem benne csak nem emlékszem rá és azért nem jó?

Válaszotokat előre is köszönöm.

A hátsó ködlámpa izzó, a féklámpa izzóval van egybe. Vagyis két izzószál van az izzóba. Nézd meg, hogy egyáltalán a két izzószálas van-e benne egyáltalán. 12V 21/5W-os kell bele.

http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikksz.../feklampa-izzo/

Elküldve
Nem külön foglalata van a hátsó ködlámpának?

Az enyém 1996 évjárat és én ugy emlékszem,hogy nekem külön foglalata van :lol:

Az előbb rosszul írtam. A hátsó helyzetjelzővel van egybe, nem pedig a féklámpával. Nekem egybe van a hátsó helyzetjelzővel.

Elküldve
Az előbb rosszul írtam. A hátsó helyzetjelzővel van egybe, nem pedig a féklámpával. Nekem egybe van a hátsó helyzetjelzővel.

Nekem a hátsó világítás melett van még egy foglalat és ahogy beazonosítóttam az a ködlámpa mivel a jobb oldali lámpában nincs olyan foglalat.

Elküldve
Nekem a hátsó világítás melett van még egy foglalat és ahogy beazonosítóttam az a ködlámpa mivel a jobb oldali lámpában nincs olyan foglalat.

Ferdehátúnál külön van, nekem is olyan. Ha van első ködlámpád gyárilag, akkor reléje is van a hátsónak, az is meghalhat.

Nekem azért nem világított a hátsó, mert az előző tulaj kétszálasat rakott bele és az nem érintkezik. Boltban biztos ezt adták neki :lol:

Ki tudod pattintani a hátsó lámpa foglalatait egyben, kicsit mozgasd meg az izzót, a vezetékeket, megfújhatod kontaktsray-vel az érintkezőket, meg egy multiméter is elárulja, ott van-e a 12 volt ;)

10 amperes biztosíték való oda, és 21W-os izzó.

Elküldve

srácok lekötöttem a kondenzátort, 1 fokkal jobban indult a kocsi, de még midnig nem tökéletes, megmérettem villamosságival a milliampert meg minden szart amit tud mérni az a kis srága bizbasz, de semmi áramot nem vesz fel semmi, leállított állapotban...szerintetek akkor mitől merülhet az aksi?(nincs egy éves)

Elküldve
srácok lekötöttem a kondenzátort, 1 fokkal jobban indult a kocsi, de még midnig nem tökéletes, megmérettem villamosságival a milliampert meg minden szart amit tud mérni az a kis srága bizbasz, de semmi áramot nem vesz fel semmi, leállított állapotban...szerintetek akkor mitől merülhet az aksi?(nincs egy éves)

Szerintem annyira nem lehet jó az az akksi, csak hidegben csinálja ezt? Próbáld meg feltenni töltőre egy jópár órára. Ha utánna jobb lesz de csak pár napig akkor tuti kaki az akksi. Vagy ha hamar választ akarsz kérj valakitől kölcsön egy akksit és próbáld meg azzal. Ha újat veszel vegyél olyat aminek magasabb az indítóamperja.

Elküldve
Szerintem annyira nem lehet jó az az akksi, csak hidegben csinálja ezt? Próbáld meg feltenni töltőre egy jópár órára. Ha utánna jobb lesz de csak pár napig akkor tuti kaki az akksi. Vagy ha hamar választ akarsz kérj valakitől kölcsön egy akksit és próbáld meg azzal. Ha újat veszel vegyél olyat aminek magasabb az indítóamperja.

Nem tudod kimérni az akkut?

Elküldve

Sziasztok!

Abban kérném a segítségeteket,hogy a külső-hőmérséklet kijelzőm nem gyengén csal.Ebben a télies időben 37 fokot mutat. :lol: Hol lehet a probléma?

Elküldve
Sziasztok!

Abban kérném a segítségeteket,hogy a külső-hőmérséklet kijelzőm nem gyengén csal.Ebben a télies időben 37 fokot mutat. :lol: Hol lehet a probléma?

Valszeg a jeladó halódik, vagy csak kontakthibás a csatija. Az első lökös alján van bepattintva a vezetőoldalon.

Elküldve
Valszeg a jeladó halódik, vagy csak kontakthibás a csatija. Az első lökös alján van bepattintva a vezetőoldalon.

Köszi FPepe!!:lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.