Prins... Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 kellene egy kis help ! a kilóméterórába ilyen foglalatos ledek kellenek? és ha igen mennyi db kell bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 kellene egy kis help ! a kilóméterórába ilyen foglalatos ledek kellenek? és ha igen mennyi db kell bele? Ja, 4db. De ez a 4darab ledes megoldás Ló*szt sem ér. Csúnyácska lesz foltos nem az igazi.. bőven több led kell bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Prins... Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Ja, 4db. De ez a 4darab ledes megoldás Ló*szt sem ér. Csúnyácska lesz foltos nem az igazi.. bőven több led kell bele. értem, igazából fehérrel szeretném megoldani, hogy ne ilyen **** sárga legyen, az a lényeg. fehérből sem elég a 4? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 értem, igazából fehérrel szeretném megoldani, hogy ne ilyen **** sárga legyen, az a lényeg. fehérből sem elég a 4? Ha olyan ledet veszel aminek a teteje nem kúpos hanem lapos, akkor az nem olyan csúnya. Vagy pedig ha mégis kúposat veszel akkor meg kell csiszolni a led tetejét laposra. De valami ellenállást vagy mit, kell hozzá forrasztani, mert különben nem sokáig bírják a ledek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
richy09 Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Ha beindítani nem tudod,csak forog körbe, valószínűleg eltört a gyújtáskapcsoló zárbetét pöcke. Én is jártam így ,csak én leállítani nem tudtam.:lol: Venni kell zárbetétet kulcsokkal,párezer forint. Viszont így külön kulcs kell majd az idításhoz és az ajtókhoz is. Erre is van biztos megoldás,de Én nem foglalkoztam a dologgal. Ilyesmi (a vége törik bele a gy.kapcsolóba): A GyIK -ban találsz leírást a cseréhez,ha az a gond! Köszi a választ és tényleg ez volt a baj, kicseréltem az elektronikai részt is, hogy azal se legyen gond utána, köszönöm a gyors választ / segitséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Ja, 4db. De ez a 4darab ledes megoldás Ló*szt sem ér. Csúnyácska lesz foltos nem az igazi.. bőven több led kell bele. Nem szokott. Egyedül a "hülyegyerek-kék", meg a tök piros szokott nem bántóan rosszul kinézni szórt fényű négyledessel, de egy szép fehéret, 4 ledből nem old meg :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Nincs valakinek egy akksitöltője kölcsönbe...? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Nincs valakinek egy akksitöltője kölcsönbe...? :lol: Van, gyere át érte ;) A kontakspray-ért cserébe :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Van, gyere át érte :lol: A kontakspray-ért cserébe ;) Ha tudnék menni, nem kellene a töltő... :) Na nem ám. Annyira azért még nem durva. Kicsit még teker. Hova menjek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joker22 Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 értem, igazából fehérrel szeretném megoldani, hogy ne ilyen **** sárga legyen, az a lényeg. fehérből sem elég a 4? Én ha jól emlékszem 32db 5mm 120fokos és 3mm ledet raktam az enyémbe (csak a láthatóság végett, bár még akarok rajta átalakítani számlapot majmolni neki, csak időszegény vagyok, tesómé jól sikerült a Pegojába) : mit mondjak egyesek szerint nem is kellene belsővilágítás de azért még azt is csináltam 42db leddel elöl hátul (késleltetős) ;) ha valkit érdekel majd töltök fel képeket Üdv. Nem lehet a multiméteredben kicsit merült az elem? Sztem ellenőrizd le valami tuti pontos feszültség megmérésével, hogy mennyire pontos (engem már szívatott ilyesmi). Most szereltem be egy voltmérőt a verdába ezért az elemel nem lehet baj de van 3 multiméterem lemérem majd mindel :lol: Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Én ha jól emlékszem 32db 5mm 120fokos és 3mm ledet raktam az enyémbe http://img703.imageshack.us/img703/4750/dscn0677j.th.jpg (csak a láthatóság végett, bár még akarok rajta átalakítani számlapot majmolni neki, csak időszegény vagyok, tesómé jól sikerült a Pegojába) : mit mondjak egyesek szerint nem is kellene belsővilágítás de azért még azt is csináltam 42db leddel elöl hátul (késleltetős) ;) ha valkit érdekel majd töltök fel képeket Üdv. Most szereltem be egy voltmérőt a verdába ezért az elemel nem lehet baj de van 3 multiméterem lemérem majd mindel :lol: Üdv. A késleltetést úgy érted hogy halványodva alszik el? ha igen azt hogy is lehet megvalósítani? :) :) :P köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Én ha jól emlékszem 32db 5mm 120fokos és 3mm ledet raktam az enyémbe http://img703.imageshack.us/img703/4750/dscn0677j.th.jpg (csak a láthatóság végett, bár még akarok rajta átalakítani számlapot majmolni neki, csak időszegény vagyok, tesómé jól sikerült a Pegojába) : mit mondjak egyesek szerint nem is kellene belsővilágítás de azért még azt is csináltam 42db leddel elöl hátul (késleltetős) ;) ha valkit érdekel majd töltök fel képeket Üdv. Most szereltem be egy voltmérőt a verdába ezért az elemel nem lehet baj de van 3 multiméterem lemérem majd mindel :lol: Üdv. Ez nagyon szép munka gartulálok!! Nem zavar este? Hisz a led fényerősségét nem lehet szabályozni azzal a tekerővel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Az enyémben 4 db kék led van, és semmi foltossága nincs. Csak annyi, hogy a piros vonalak nem látszanak éjszaka, mert ugye a kék nem tartalmazza a piros színt... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Az enyémben 4 db kék led van, és semmi foltossága nincs. Csak annyi, hogy a piros vonalak nem látszanak éjszaka, mert ugye a kék nem tartalmazza a piros színt... :lol: http://kepfeltoltes.hu/111123/PICT0008_www...ltoltes.hu_.jpg Ugyanígy néz ki az enyém is, csiszoltam így nem foltos, csak nincs piros ahogy írtad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Az enyémben 4 db kék led van, és semmi foltossága nincs. Csak annyi, hogy a piros vonalak nem látszanak éjszaka, mert ugye a kék nem tartalmazza a piros színt... :lol: http://kepfeltoltes.hu/111123/PICT0008_www...ltoltes.hu_.jpg Fehér LED-ből létezik olyan, ami ugyanilyen szépen terít? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Fehér LED-ből létezik olyan, ami ugyanilyen szépen terít? Tutira lehet csinálni... 1 db fehér LED-et én 15 forintért vettem. 1 db ellenállás kb 10 forint. A régi izzó foglalatát felhasználva lehet csinálni olyat mint a gyári... Lényeg, hogy a led elejét egyenesre kell csiszolni, valamint ajánlott a led oldalát is körbe csiszolni polírpapírral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Fehér LED-ből létezik olyan, ami ugyanilyen szépen terít? Van. Súghatok? Ezeket töröld ki a kép linkjéből. :lol: ( ) Amúgy kösz a töltőt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 sziasztok, olyan kérdésem lenne,m hogy x17dtl-em van, tavaly lett generálozva, plusz uj akksit is kapott, a kocsiban hogy fogalmazzak túlzás, hogy nagy zene van benne, de azért beleremeg a kasztni mikor duruzsol maxon, szal kondenzátor is van, leállítom a kocsit reggel (15km használat után) bekapcsolom központi plusz riasztót, másnap reggel (24 óra elteltével) alig akar beindulni...létezik hogy a kondenzátort télire kikéne baszni vagy milenne a megoldás? gyertyák porlasztósúcsok jók! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 sziasztok, olyan kérdésem lenne,m hogy x17dtl-em van, tavaly lett generálozva, plusz uj akksit is kapott, a kocsiban hogy fogalmazzak túlzás, hogy nagy zene van benne, de azért beleremeg a kasztni mikor duruzsol maxon, szal kondenzátor is van, leállítom a kocsit reggel (15km használat után) bekapcsolom központi plusz riasztót, másnap reggel (24 óra elteltével) alig akar beindulni...létezik hogy a kondenzátort télire kikéne baszni vagy milenne a megoldás? gyertyák porlasztósúcsok jók! Megkellene mérni, hogy stand by-ban mennyit vesz fel a gépsas az akksiból... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Megkellene mérni, hogy stand by-ban mennyit vesz fel a gépsas az akksiból... arra gondolsz, hogyha leállítom a kocsit, bekapcs riasztó, és utána mennyit mennyi fogyasztás van a kocsin,vagy a kondi mennyit szív? mert ezt már mértük, és elvileg riasztó bekapcs után semmi fogyasztás nincs, fixen 12.9-en áll. De mire másik reggelt elérjük, a kondi mutatja a saját kis 12.8-át de az aksi alig tudja pörgetni a motort... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 arra gondolsz, hogyha leállítom a kocsit, bekapcs riasztó, és utána mennyit mennyi fogyasztás van a kocsin,vagy a kondi mennyit szív? mert ezt már mértük, és elvileg riasztó bekapcs után semmi fogyasztás nincs, fixen 12.9-en áll. De mire másik reggelt elérjük, a kondi mutatja a saját kis 12.8-át de az aksi alig tudja pörgetni a motort... Nem feszültséget, hanem áramfelvételt kéne mérni. 70-80mA felett már gyanús lehet a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 arra gondolsz, hogyha leállítom a kocsit, bekapcs riasztó, és utána mennyit mennyi fogyasztás van a kocsin,vagy a kondi mennyit szív? mert ezt már mértük, és elvileg riasztó bekapcs után semmi fogyasztás nincs, fixen 12.9-en áll. De mire másik reggelt elérjük, a kondi mutatja a saját kis 12.8-át de az aksi alig tudja pörgetni a motort... Nem a feszültség érdekel, hanem a felvett áram. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Nem a feszültség érdekel, hanem a felvett áram. :) azt a azzal a sárga bizbasszal meglehet mérni? :lol: csak mert azért ez már túlszárnyalja a határaimat:D de akkor szerintetek is a kondi lesz a hibás ugye?(csak azért kérdem, mert mire hozzájutok egy iylen sárga szarhoz, az hétfőn lesz, és én pénteken megyek 24ezni, aztán nincs kedvem tologatni vagy esetleg behuzatni magam szombat reggel....;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 azt a azzal a sárga bizbasszal meglehet mérni? :lol: csak mert azért ez már túlszárnyalja a határaimat:D de akkor szerintetek is a kondi lesz a hibás ugye?(csak azért kérdem, mert mire hozzájutok egy iylen sárga szarhoz, az hétfőn lesz, és én pénteken megyek 24ezni, aztán nincs kedvem tologatni vagy esetleg behuzatni magam szombat reggel....;) Egyszerű a megoldás: mielőtt mész dolgozni, kösd le, ha reggelre nem merül le, akkor az volt a bűnös :) Egyébként többlet fogyasztást az is tud okozni, ha pl. a rádió úgy van bekötve, hogy mindig menjen, ne csak gyújtáson. Találkoztam már olyan rádióval, ami így bekötve simán megkajált 200mA-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Egyszerű a megoldás: mielőtt mész dolgozni, kösd le, ha reggelre nem merül le, akkor az volt a bűnös :lol: Egyébként többlet fogyasztást az is tud okozni, ha pl. a rádió úgy van bekötve, hogy mindig menjen, ne csak gyújtáson. Találkoztam már olyan rádióval, ami így bekötve simán megkajált 200mA-t. mármint ha nicns benne a kulcs úgy is megy a rádió, erre gondolsz ugye? mert az mondjuk így van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts