hohoka Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Szerintem is keress kontakthibát, pl. a DIS modul csatlakozásánál. Próbáld meg, hogy járó motornál megmozgatsz minden elektromos csatlakozást a motortérben (gyertyakábeleket nem kell), és amelyiknél leáll, vagy megtorpan a motor, az a bűnös. Meg kéne nézni, nincs-e tárolt hibakód, hátha valamelyik jeladó (főtengely-, vagy vezérműtengely-jeladó) kontakthibás. nincs most hiba Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Cseréld ki! Tedd át az új műszeregységbe a te régi műszeregységed sebességmérő óráját, ugyanolyan a kettő! ;) Lepattintod a plexit előlről (4 fülecske fogja összesen alul-felül, az órát pedig hátulról 4 torx csavar (vagy sima csavarhúzós), és szedd le a csatlakozót is, ki ne tépd! ;) Megcsináltam faxa lett! Köszönet! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrac18xegt Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Sziasztok,Sasa vagyok.Lenne egy kérdésem:az autóm astra f 1.8gt,rengeteget fogyaszt,3000 ft-ból kb 35 km-t megyek el.Ennyit rátehet a kipufogó lambda szonda?Megvettem a kocsit,ami féléve állt,és nincs bekötve nála a lambda szonda,mert szétbarmolták,csokival lenne összetoldva,de most találjam ki hogy melyik kábel,melyikhez való;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Sziasztok,Sasa vagyok.Lenne egy kérdésem:az autóm astra f 1.8gt,rengeteget fogyaszt,3000 ft-ból kb 35 km-t megyek el.Ennyit rátehet a kipufogó lambda szonda?Megvettem a kocsit,ami féléve állt,és nincs bekötve nála a lambda szonda,mert szétbarmolták,csokival lenne összetoldva,de most találjam ki hogy melyik kábel,melyikhez való;) Hi! Már ne is haragudj, de ne csodálkozz, hogy ennyit fogyaszt lambda nélkül, gondolom a sárga hibalámpa is világít folyamatosan. Sztem kötögesd össze a vezetékeket, a színek alapján nem lehet bekötni? Vagy más vezetékszínek vannak a lambdán, mint a kocsi vezetékén? Ez esetben egy multiméter segíthet, a 4 vezetékes lambdánál 2 szál a fűtésre szolgál, ezeket ki tudod mérni, az autó elektromos rajza alapján pedig meg lehet nézni, azokat melyikkel kell összekötni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Hölgyeim és Uraim, van egy bejelenteni valóm: megoldottam a 110-es osztású hőmérő rejtélyét, megtudtam, hogy melyik hőgomba kell hozzá, hogy jól mérjen. Alapvetően (gyárilag) kétféle hőgomba volt az Astrákban: - 13 42 561, ez való a 100-as osztású órákhoz, az olcsóbb verziója pl. a Facet gyártmányú 7.3005 jelű (ebből van egy bontatlan, ha kell vkinek) - 13 42 569, ez való a 110-es osztású órákhoz, ennek az olcsóbb verziója pl. az EPS gyártmányú 1.830.170, vagy a Facet 7.3170 jelű Remélem segít pár embernek az infó ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Hölgyeim és Uraim, van egy bejelenteni valóm: megoldottam a 110-es osztású hőmérő rejtélyét, megtudtam, hogy melyik hőgomba kell hozzá, hogy jól mérjen. Alapvetően (gyárilag) kétféle hőgomba volt az Astrákban: - 13 42 561, ez való a 100-as osztású órákhoz, az olcsóbb verziója pl. a Facet gyártmányú 7.3005 jelű (ebből van egy bontatlan, ha kell vkinek) - 13 42 569, ez való a 110-es osztású órákhoz, ennek az olcsóbb verziója pl. az EPS gyártmányú 1.830.170 jelű Remélem segít pár embernek az infó ;) Köszönjük szépen az utánjárást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Hölgyeim és Uraim, van egy bejelenteni valóm: megoldottam a 110-es osztású hőmérő rejtélyét, megtudtam, hogy melyik hőgomba kell hozzá, hogy jól mérjen. Alapvetően (gyárilag) kétféle hőgomba volt az Astrákban: - 13 42 561, ez való a 100-as osztású órákhoz, az olcsóbb verziója pl. a Facet gyártmányú 7.3005 jelű (ebből van egy bontatlan, ha kell vkinek) - 13 42 569, ez való a 110-es osztású órákhoz, ennek az olcsóbb verziója pl. az EPS gyártmányú 1.830.170, vagy a Facet 7.3170 jelű Remélem segít pár embernek az infó ;) Lájk. Szerintem GyIK-ba egy rövid posztot megérne ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Ki találkozott már GM gyertyával? NGK-t vettem remélem az jobb ,még ha olcsóbb is volt ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Ki találkozott már GM gyertyával? NGK-t vettem remélem az jobb ,még ha olcsóbb is volt ;) Találkoztam ma egy szőke lánnyal és egy feketével...szerinted nekem melyik tetszik jobban? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Találkoztam ma egy szőke lánnyal és egy feketével...szerinted nekem melyik tetszik jobban? ;) Mindegy csak Kinai legyen Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Mindegy csak Kinai legyen Nekem gyári van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Ki találkozott már GM gyertyával? NGK-t vettem remélem az jobb ,még ha olcsóbb is volt ;) Azóta ami itt van, annyi változott, hogy a GM kétpólusú gyertya beadta az unalmast az előírt 30.e km-nél. Visszakerült a négypólusú Bosch és most 42.e-nél tart. Egyelőre jól indul, nem fogyaszt többet mint eddig, így marad még. (bosch katalógus szerint ehhez a motorhoz ez a gyertya 60.e km) A következő is ez lesz, csak az FR91-es, ami tényleg ehhez való. Ha már megvetted, akkor úgyis mindegy. :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 Azóta ami itt van, annyi változott, hogy a GM kétpólusú gyertya beadta az unalmast az előírt 30.e km-nél. Visszakerült a négypólusú Bosch és most 42.e-nél tart. Egyelőre jól indul, nem fogyaszt többet mint eddig, így marad még. (bosch katalógus szerint ehhez a motorhoz ez a gyertya 60.e km) A következő is ez lesz, csak az FR91-es, ami tényleg ehhez való. Ha már megvetted, akkor úgyis mindegy. ;) ;) Köszi a infót Nekem az NGK-k beváltak az előző autóimnál , viszont a GM márkanévvel még csak olajnál találkoztam és azt nagyon lehurrogta a fórum. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 Sziasztok! Az első ködlámpába milyen típusú izzó való? ;) Gyári Bosch ködlámpám van, de gondolom ez mindegy.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 Sziasztok! Az első ködlámpába milyen típusú izzó való? ;) Gyári Bosch ködlámpám van, de gondolom ez mindegy.. Azthiszem H1-es 12V 55W ködlámpa izzó Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 Köszi a infót Nekem az NGK-k beváltak az előző autóimnál , viszont a GM márkanévvel még csak olajnál találkoztam és azt nagyon lehurrogta a fórum. Nekem itt pihen a polcomon egy garnitúra GM gyertya, mert mikor megláttam rajta a Made in China feliratot, inkább nem az került a kocsiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 Azthiszem H1-es 12V 55W ködlámpa izzó Köszönöm :lol: Látom H1-ből is van már silver, +50, +90 meg mindenféle. Van valakinek tapasztalata, hogy melyiket érdemes beletenni? A főfényszórónál nekem a GE Sportlight +50-es nagyon bevált, kicsit fehérebb és erősebb mint a natúr, de még nem a gagyixenon kategória. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 Köszönöm :lol: Látom H1-ből is van már silver, +50, +90 meg mindenféle. Van valakinek tapasztalata, hogy melyiket érdemes beletenni? A főfényszórónál nekem a GE Sportlight +50-es nagyon bevált, kicsit fehérebb és erősebb mint a natúr, de még nem a gagyixenon kategória. Nem H3-as??? Én biztos hogy valami +90-est tennék be, mert a simával alig látszik, hogy világít... ;) Az enyém projektoros... Hol láttál ilyeneket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 Köszönöm :lol: Látom H1-ből is van már silver, +50, +90 meg mindenféle. Van valakinek tapasztalata, hogy melyiket érdemes beletenni? A főfényszórónál nekem a GE Sportlight +50-es nagyon bevált, kicsit fehérebb és erősebb mint a natúr, de még nem a gagyixenon kategória. Tegnap raktam a főfényszóróba ugyanazt ami neked is van. GE Sportlight 60/55W +50%-os és tényleg nagyon jó, szép színű és észrevehetően sokkal erősebb mint pl a 100/80Wattos mivel eddig ilyen volt nekem bennt. A ködlámpámba sima van és szinte semmit sem ér... Ha választasz egy +50 vagy 90-esizzót kérlek oszd majd meg a véleményed! Itt kérdeznék is gyorsan! Koccolt volt az autóm jobb eleje és az új jobbos lámpa eléggé vakítja az elöttem haladót, kicsit befelé is ver azthiszem. Hogyan illetve Hol tudom állítani hogy az út széle fele forduljon egy kicsit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 Nem H3-as??? Én biztos hogy valami +90-est tennék be, mert a simával alig látszik, hogy világít... :lol: Az enyém projektoros... Hol láttál ilyeneket? A sima H1 a projektoros meg H3. Nem lehetséges? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 A sima H1 a projektoros meg H3. Nem lehetséges? Az enyémben H3-as van...aminek az egyik vége drótos... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 Itt kérdeznék is gyorsan! Koccolt volt az autóm jobb eleje és az új jobbos lámpa eléggé vakítja az elöttem haladót, kicsit befelé is ver azthiszem. Hogyan illetve Hol tudom állítani hogy az út széle fele forduljon egy kicsit? Szerintem lazítsd meg a tartó csavarjait és kicsit igazíts a lámpán, ha megy. Ha nem akkor passzolom, mert én úgy tudom, hogy csak fel-le lehet állítani az F Astra lámpát, oldalra nem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 Tegnap raktam a főfényszóróba ugyanazt ami neked is van. GE Sportlight 60/55W +50%-os és tényleg nagyon jó, szép színű és észrevehetően sokkal erősebb mint pl a 100/80Wattos mivel eddig ilyen volt nekem bennt. A ködlámpámba sima van és szinte semmit sem ér... Ha választasz egy +50 vagy 90-esizzót kérlek oszd majd meg a véleményed! Itt kérdeznék is gyorsan! Koccolt volt az autóm jobb eleje és az új jobbos lámpa eléggé vakítja az elöttem haladót, kicsit befelé is ver azthiszem. Hogyan illetve Hol tudom állítani hogy az út széle fele forduljon egy kicsit? Szerintem lazítsd meg a tartó csavarjait és kicsit igazíts a lámpán, ha megy. Ha nem akkor passzolom, mert én úgy tudom, hogy csak fel-le lehet állítani az F Astra lámpát, oldalra nem. :lol: Remélem tudok segíteni eme kis képpel!!! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 Szerintem lazítsd meg a tartó csavarjait és kicsit igazíts a lámpán, ha megy. Ha nem akkor passzolom, mert én úgy tudom, hogy csak fel-le lehet állítani az F Astra lámpát, oldalra nem. ;) De lehet. Felül van egy tekerőke hozzá. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 De lehet. Felül van egy tekerőke hozzá. :lol: Szóval tévedtem, néha előfordul. :) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts