Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Nem sok boyracer jár ide szerintem. :lol:

Vannak tök pofás, nem teszkó&fjúriusz ledes lámpák is ;) Nekem pl. nagyon tetszene igazán sötét burával. Azon már úgysem egyszerű átvilágítani, és ha már magamnak csinálnám, persze hogy még a kábele is LEDből lenne :lol: :lol: :lol:

Gyáriba viszont... ;) Kölyök vett aranyért olyan LED szettet a hátsó lámpákba, ami annyiba került mint 2 hátsó lámpa, és 2 hét múlva már villogott némelyik :lol:

Link to comment
Megosztás:

Vannak tök pofás, nem teszkó&fjúriusz ledes lámpák is ;) Nekem pl. nagyon tetszene igazán sötét burával. Azon már úgysem egyszerű átvilágítani, és ha már magamnak csinálnám, persze hogy még a kábele is LEDből lenne :lol: :lol: :lol:

Gyáriba viszont... ;) Kölyök vett aranyért olyan LED szettet a hátsó lámpákba, ami annyiba került mint 2 hátsó lámpa, és 2 hét múlva már villogott némelyik :lol:

Akkor ezt javaslod igaz? :lol:

http://www.rs-shop.hu/LAMPA-ALLITO-MOTOR/T...atso-Lampa.html

Pont erre lettem volna kíváncsi, hogy a gyárilag ledes lámpák mennyi idő után villognak.

Link to comment
Megosztás:

Akkor ezt javaslod igaz? :lol:

http://www.rs-shop.hu/LAMPA-ALLITO-MOTOR/T...atso-Lampa.html

Pont erre lettem volna kíváncsi, hogy a gyárilag ledes lámpák mennyi idő után villognak.

Egyiket sem fogom javasolni, mert nem próbáltam/ismerem egyiket sem, nekem a sötét burásból is inkább a gyári tetszik, amibe én csinálnék LED-et magamnak. A srác aki vette azt a szettet tök fekete hátsó lámpákkal jár, de a LED-ek korrektül átvilágítanak rajta, csak ezeket a vackokcat, foglalatostul, aranyért adják. Neki viszont az egyik helyzetjezője nagyon gyorsan megadta magát, ahhoz képest hogy mennyibe került. Ilyen tyuning lámpákra (én) nem tennék túl nagy összeget ;) Lehet jó, de ha jó is, nekem még mindig ott a pici probléma, hogy nem tetszik ;)

Link to comment
Megosztás:

Egyiket sem fogom javasolni, mert nem próbáltam/ismerem egyiket sem, nekem a sötét burásból is inkább a gyári tetszik, amibe én csinálnék LED-et magamnak. A srác aki vette azt a szettet tök fekete hátsó lámpákkal jár, de a LED-ek korrektül átvilágítanak rajta, csak ezeket a vackokcat, foglalatostul, aranyért adják. Neki viszont az egyik helyzetjezője nagyon gyorsan megadta magát, ahhoz képest hogy mennyibe került. Ilyen tyuning lámpákra (én) nem tennék túl nagy összeget ;) Lehet jó, de ha jó is, nekem még mindig ott a pici probléma, hogy nem tetszik ;)

Újonnan én sem gondoltam, vagy legalábbis nem ennyiért.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

lenne egy kis gondom,nem tudom,hogy valaki tudna-e segíteni.

van egy 1994-s caravanom, C18xe.

nem tujuk beinditani öniditóval,de tolásra indul.

mintha gyújtás baja lenne

ki lett csetrélve: trafó,gyertyák,vez.tengely jeladó,főtengely jeladó,kopogásérzékelő, az indítómotor fell lett újitva. mi lehet a baj?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

lenne egy kis gondom,nem tudom,hogy valaki tudna-e segíteni.

van egy 1994-s caravanom, C18xe.

nem tujuk beinditani öniditóval,de tolásra indul.

mintha gyújtás baja lenne

ki lett csetrélve: trafó,gyertyák,vez.tengely jeladó,főtengely jeladó,kopogásérzékelő, az indítómotor fell lett újitva. mi lehet a baj?

Kb. mennyit kell tolni hozzá, hogy beinduljon?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

lenne egy kis gondom,nem tudom,hogy valaki tudna-e segíteni.

van egy 1994-s caravanom, C18xe.

nem tujuk beinditani öniditóval,de tolásra indul.

mintha gyújtás baja lenne

ki lett csetrélve: trafó,gyertyák,vez.tengely jeladó,főtengely jeladó,kopogásérzékelő, az indítómotor fell lett újitva. mi lehet a baj?

elég gyorsan forgat az öninditó?

nincs hibás testkábel?

Link to comment
Megosztás:

üdv! kérdésem a következő! vettem egy ford szám mérős müszeregységet a régi nem az volot bekötöttem a ford mérőt minden müködik viszont a km/h 10km/hval többet mutat pontosan 10-zel a hőfok a benya minden jó csak ez nem a régi számaW1102 azÚj w1102 tehát megegyezik! Ilyenkor mi lehet a gond?

Link to comment
Megosztás:

üdv! kérdésem a következő! vettem egy ford szám mérős müszeregységet a régi nem az volot bekötöttem a ford mérőt minden müködik viszont a km/h 10km/hval többet mutat pontosan 10-zel a hőfok a benya minden jó csak ez nem a régi számaW1102 azÚj w1102 tehát megegyezik! Ilyenkor mi lehet a gond?

Cseréld ki!

Tedd át az új műszeregységbe a te régi műszeregységed sebességmérő óráját, ugyanolyan a kettő! ;)

Lepattintod a plexit előlről (4 fülecske fogja összesen alul-felül, az órát pedig hátulról 4 torx csavar (vagy sima csavarhúzós), és szedd le a csatlakozót is, ki ne tépd! ;)

Link to comment
Megosztás:

Szia most volt időm kivillogattam a hibakódot de nem tudom megfejteni mert ami táblázatom van az alapján nem értem.

villogni 10 1 10 10 szünet és kezdi előröl, ha tudja valaki mi lehet ez jól jönne a segítség.

F caravan 18 16v x18xe 96 os

A 10 villogás nulla kódértékkel bír, tehát amit villogott az nem más mint P0100. Ez OBD2 hibalista alapján: "P0100=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés funkció-rendellenesség".

Link to comment
Megosztás:

A 10 villogás nulla kódértékkel bír, tehát amit villogott az nem más mint P0100. Ez OBD2 hibalista alapján: "P0100=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés funkció-rendellenesség".

Köszi de akkor nem értem mert most lett kicserélve a légtömegmérő és mégis rossz?

Vagy mi lehet akkor a rossz?

Link to comment
Megosztás:

Szép napot mindenkinek!

Van egy fejtörős problémám, OPEL ASTRA F 1.8 16V. 96-os Ecotec motor, már öt szerelőnél voltam és elég ötlethiányosak a gondommal kapcsolatban.

A gond úgy kezdődött kb egy- másfél évvel ezelőtt hogy néha elment az alapjárat de ez havonta egyszer vagy ritkábban volt, két-három nagy gázfröccs és jó is volt, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, sárga lámpa nem volt.

Mostanában elkezdet rendetlenkedni mert sűrűsödött az alapjárat elmenetel és jött mellé olyan hogy sárga lámpa és alapjárat maradt de gázadásnál megtorpan huh.gif ?

Voltak egyéb apró problémák is mert azért a 200e km-en már túl vagyok vele. Csináltattam egy motorgenerált ami jól is sikerült mert a motor erősebb lett és pl. a ciripelés is eltűnt. Na de jöttek a hibakódok és a torpanások, alapjárat elmenetelek sűrűsége.

Elkezdtük javítani, hibakód olvasás Lambdaszonda hibás, CSERE, hiba maradt újabb hibakód: légtömegmérő CSERE,

hiba maradt, gondoltam talán gyújtás, gyújtókábelek- gyertya CSERE, hiba maradt, ekkor elvittem egy másik villamossági szerelőhöz akik komolyabban fel voltak szerelve kütyükkel, elkezdtek méregetni azt mondták: alkatrészek helyes értékeket adnak le csak a computer nem értelmezi jól valószínű meghibásodott, ohmy.gif , na ez is CSERE a hiba maradt de a "tököm" már bocsánat egyre inkább tele lett. Vissza vittem sajnálják de nincs több ötletük valószínű valahol contakt hiba lesz és bele kell hasalni ( köszönöm szépen, belehasalnak másfél napra 5000-res órabérért kb 60.000 ezerért és kiderül hogy mégsem, hát ebből nem kérnék).

Én már átnéztem a csatikat és azok jók mert a kocsi megy mint a szél folyamatos gáznál nincs vele semmi gond csak mikor leesik alapjáratra akkor sárga lámpa és gázadásnál megtorpan de utánna megy, ha hosszabb utat megyek pl autópályán akkor kb 5 perc alapjárati ketyegés után jön elő ez a bibi, egyébként tökéletes alapjárat van. Ja egyszer volt olyan hogy adtam egy kis gázt és az alapjárat nem eset vissza de ez csak egyszer volt.

Szóval ez a nagy helyzet vajon mi lehet a gond ha valaki találkozott ilyennel léci adjon ötleteket mert én és a soproni szerelők már kifogytak a találgatásokból. Vagy ha tud valaki Sopronban Opel szakit és összehozna vele azt megköszönném.

Most volt időm kivillogattam a hibakódot de nem tudom megfejteni mert ami táblázatom van az alapján nem értem.

villogni 10 1 10 10 szünet és kezdi előröl, ha tudja valaki mi lehet ez jól jönne a segítség.

F caravan 18 16v x18xe 96 os

A 10 villogás nulla kódértékkel bír, tehát amit villogott az nem más mint P0100. Ez OBD2 hibalista alapján: "P0100=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés funkció-rendellenesség".

Na akkor azt nem értem hogyha kicseréltem a légtömegmérőt akkor hogy lehet mégis rossz?

Ez a jó kérdés ?

Link to comment
Megosztás:

pár métert

Én arra gondolok, hogy van valahol a motortérben egy kontakthiba. Amikor betoljátok a kocsit, akkor érintkezik (pl. mert a motor kicsit elmozdul olyankor az erőhatásoktól), ezért beindul. Azt kéne megnézni, hogy mikor önindítóval próbálod indítani, akkor mi nincs: szikra vagy üzemanyag? Így könnyebb lenne elindulni a hibakeresésben.

Link to comment
Megosztás:

Én arra gondolok, hogy van valahol a motortérben egy kontakthiba. Amikor betoljátok a kocsit, akkor érintkezik (pl. mert a motor kicsit elmozdul olyankor az erőhatásoktól), ezért beindul. Azt kéne megnézni, hogy mikor önindítóval próbálod indítani, akkor mi nincs: szikra vagy üzemanyag? Így könnyebb lenne elindulni a hibakeresésben.

szikra nincs

Link to comment
Megosztás:

szikra nincs

Szerintem is keress kontakthibát, pl. a DIS modul csatlakozásánál. Próbáld meg, hogy járó motornál megmozgatsz minden elektromos csatlakozást a motortérben (gyertyakábeleket nem kell), és amelyiknél leáll, vagy megtorpan a motor, az a bűnös. Meg kéne nézni, nincs-e tárolt hibakód, hátha valamelyik jeladó (főtengely-, vagy vezérműtengely-jeladó) kontakthibás.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.