Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sajna nincselőkészítve a DTL-be gyárilag az elektromos lámpamagasság állító motor. ;)

De a donorban szerencsére benne van, majd abból kibontom.

Ez lesz az szerintem. (a 3 szálas vezeték - fekete csatival - barna-barna-sárga vezetékekkel)

kép 1, kép 2, kép 3.

Kb honnan nem folytatták tovább a vezetékelését? ;) A kapcsolónál megvan, az hova megy onnan tovább, valamelyik csatiba? :lol:

Nincs erről valakinek leírása esetleg? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sajna nincselőkészítve a DTL-be gyárilag az elektromos lámpamagasság állító motor. ;)

De a donorban szerencsére benne van, majd abból kibontom.

Ez lesz az szerintem. (a 3 szálas vezeték - fekete csatival - barna-barna-sárga vezetékekkel)

kép 1, kép 2, kép 3.

Kb honnan nem folytatták tovább a vezetékelését? ;) A kapcsolónál megvan, az hova megy onnan tovább, valamelyik csatiba? :lol:

Nincs erről valakinek leírása esetleg? :lol:

Sztem keresztül kell haladnia a nagy karosszéria-csatikon, amik a bal lábtértakaró műanyag alatt találhatók, ott kéne megnézni, hogy onnan megy-e előre tovább.

Link to comment
Megosztás:

Sajna nincselőkészítve a DTL-be gyárilag az elektromos lámpamagasság állító motor. ;)

De a donorban szerencsére benne van, majd abból kibontom.

Ez lesz az szerintem. (a 3 szálas vezeték - fekete csatival - barna-barna-sárga vezetékekkel)

kép 1, kép 2, kép 3.

Kb honnan nem folytatták tovább a vezetékelését? ;) A kapcsolónál megvan, az hova megy onnan tovább, valamelyik csatiba? :lol:

Nincs erről valakinek leírása esetleg? :lol:

A műszerfalban a kapcsolonak az ellenrésze nekem is ott van!Bemegy a műszerfalba és hogy onnan hova mehet a vezeték azt nem tom!Mert a fényszóróknál nem találtam fölösleges csatit!

Link to comment
Megosztás:

Ha van egy elektromos tükör donorom, de más színű a műanyag, át tudom rakni a saját (fekete műanyag) manuális tükörházamba?

Egyszerűbb ha csak a színezett borítást cseréled meg. Fölösleges szerintem az egész tükör belét át rakni... Ha jól értelmeztem a kérdést.

Link to comment
Megosztás:

Azt meg tudjátok mondani hogyan tudom kideríteni, hogy DIS gyújtásom van-é?

Ha a hengerfej (szemben állva) jobb oldalán egy fekete dobozszerű cuccból jönnek ki a gyújtókábelek, egymás alatt sorban, az DIS gyújtás. Ha ott egy fekete vagy narancssárga hengeres cucc van, amiből kör alakban jönnek ki a gyújtókábelek, plusz a közepéből egy ötödik megy a gyújtótrafóra, az a hagyományos elosztós gyújtás.

Link to comment
Megosztás:

Ha a hengerfej (szemben állva) jobb oldalán egy fekete dobozszerű cuccból jönnek ki a gyújtókábelek, egymás alatt sorban, az DIS gyújtás. Ha ott egy fekete vagy narancssárga hengeres cucc van, amiből kör alakban jönnek ki a gyújtókábelek, plusz a közepéből egy ötödik megy a gyújtótrafóra, az a hagyományos elosztós gyújtás.

Szuper, köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valakinek estleg elfekvőben F-kombihoz jobb állapotú tetőantenna nem volna?Előre is köszi!

Caravan ;) itt próbáld meg, ha valaki tud, akkor válaszol. Amúgy olcsóért lehet kapni autós boltokban tetőantennákat, nekm pl. 4-es golfra kitalált van rajta, és teljesen jól érzi magát. (nekem jobban is tetszik, mert nem áll olyan meredeken mint az eredeti, de a csomagtartóhoz sem ér még hozzá, ha fel van nyitva.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Beírom a kis sztorimat, hátha másnak is segítek vele...

Történt, hogy a Isuzu dízelem elkezdte azt a parajelenséget csinálni, hogy hidegen nem volt töltésem,fordulatszámmérő feküdt, melegen viszont tökéletes volt minden.

Egyúttal halk csörgést lehetett hallani, mintha valami lemez rezegne, a kormány alátekerésére felvillant a töltésvisszajelző.

Ezután nekiálltunk javítgatni, mivel az isuzu híres a szar generátorról, ezért először generátor csere (30 ezres),

következő, mivel addig nem volt töltés, amíg ment az utóizzítás, izzítórelé csere (15 ezres).

Ezek után javult a helyzet, de a fordulatszámmérő továbbra sem működött, vagy ha igen, késéssel és maradt a halk csörgés.

Következett a szíjcsere, bár nem volt hangja és 1 éves szíjak voltak, de ez legalább olcsó, hát hajrá...

Most jött a poén, a szíjak levételénél a főtengely szíjtárcsája a kezünkben maradt, elengedte a középső gumiágyazása...

Tehát egy rühes szíjtárcsa szivatott 1 évig.

Hasonló hibánál érdemes az ilyen apróságokat is ellenőrizni, nem kerül semmibe... ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.