zozo astra1.6 16v Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Itt vannak a képek! Majdnem jól emlékeztem, 100/90-eseim vannak, (6-os ez is csak fordítva) ;) Köszi szépen a képeket!Látom magyar gyártmány!Milyen márkájú?Hol lehet ilyet beszerezni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Köszi szépen a képeket!Látom magyar gyártmány!Milyen márkájú?Hol lehet ilyet beszerezni? Tungsram (ha jól tudom), egyszerű autósboltban vettem. Érdekes amit ITT ír róla. "A TUNGSRAM halogén járműlámpák különleges kvarcüveg burával készül, amely kiszűri a fény UV komponensét, ezért ezek a lámpák biztonsággal az elszíneződés veszélye nélkül használhatók műanyag reflektorokban is." Nekem tényleg nem mattult (még ezidáig) be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Köszi szépen a képeket!Látom magyar gyártmány!Milyen márkájú?Hol lehet ilyet beszerezni? Ha jól láttam a képen GE felirat van rajta, =general electric, =tungsram Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Miután az a hőgomba a test felé van bekötve, a túl magas feszültség szakadásra utal, pl. kontakthibás a csatlakozója, szakadt a vezeték valahol. Ez a hőgomba most melyik??Az amelyikre egy szál vezeték megy,és a szelepfedél mögött van,vagy a másik,amelyik az injektor mögött van becsavarva a szívócsonkba?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Sziasztok!Ma délelőtt kivillogtattam a hibakódokat..Van egyszer egy 15-ös,és egy 22-es..A 22-esről tudom hogy a pillangószelep poti jeladó,a 15-öst viszont sajna nem tudom..Viszont ezek meg nem épp gyújtásmodul hibára utalnak..Ráadásul az eddigi leállásokkor nem is volt hibakód,most is csak kíváncsiságból néztem meg,és most van kettő is...Létezik az hogy hiába villogtat mást az ECU,mégis a gyújtásmodul carakszik??Hogy annak a hibáját esetleg más jeladókon mutatja ki??Vagy egyszerre esetleg 2-3 dolog hibásodott meg???Vagy hagyjam a francba az ECU villogásait,cseréljem ki a gyújtásmodult,és csókolom?? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Ez a hőgomba most melyik??Az amelyikre egy szál vezeték megy,és a szelepfedél mögött van,vagy a másik,amelyik az injektor mögött van becsavarva a szívócsonkba?? Az, amelyikre 2 vezeték megy, kicsit lejjebb van a motor hátulján a másiknál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Tungsram (ha jól tudom), egyszerű autósboltban vettem. "A TUNGSRAM halogén járműlámpák különleges kvarcüveg burával készül, amely kiszűri a fény UV komponensét, ezért ezek a lámpák biztonsággal � az elszíneződés veszélye nélkül � használhatók műanyag reflektorokban is." Nekem tényleg nem mattult (még ezidáig) be. Lehet,hogy beszerzek egy ilyet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
trnokikoma Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 halihó sorstársak tudnátok segíteni? az autómban cserélni szeretném a már meglévő riasztót és a kpzár modult bicskakulcsosra(ennek van saját riasztója is). elkeztem a beszerelést és a kpzár motor beszerlelésénél elakadtam. addig jutottam, hogy a nyitó és záró szálat sikerült megtalálnom és összekötni, de nem mozgatja a motort. 5 db kábel jön ki a motorból 1 fekete(gondolom test) 1 szürke és 1 kék (ezek a záró és nyitó szálak) és 1 barna és 1 fehér ezekre nem sikerült rájönnöm hogy mik. HELP Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 halihó sorstársak tudnátok segíteni? az autómban cserélni szeretném a már meglévő riasztót és a kpzár modult bicskakulcsosra(ennek van saját riasztója is). elkeztem a beszerelést és a kpzár motor beszerlelésénél elakadtam. addig jutottam, hogy a nyitó és záró szálat sikerült megtalálnom és összekötni, de nem mozgatja a motort. 5 db kábel jön ki a motorból 1 fekete(gondolom test) 1 szürke és 1 kék (ezek a záró és nyitó szálak) és 1 barna és 1 fehér ezekre nem sikerült rájönnöm hogy mik. HELP Ezek a vezetékek az utólagos motorból jönnek kifelé? Ha igen akkor keress egy típusazonos kapcsrajzot. Így látatlanban nem hiszem hogy tudna segíteni valaki. Egyébként általában a barna szokott a test lenni és a fekete a 12V. Link to comment Megosztás: More sharing options...
trnokikoma Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Ezek a vezetékek az utólagos motorból jönnek kifelé? Ha igen akkor keress egy típusazonos kapcsrajzot. Így látatlanban nem hiszem hogy tudna segíteni valaki. Egyébként általában a barna szokott a test lenni és a fekete a 12V. eddig még nem találtam hozzá való kapcsolási rajzot, de próbálkozom Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 halihó sorstársak tudnátok segíteni? az autómban cserélni szeretném a már meglévő riasztót és a kpzár modult bicskakulcsosra(ennek van saját riasztója is). elkeztem a beszerelést és a kpzár motor beszerlelésénél elakadtam. addig jutottam, hogy a nyitó és záró szálat sikerült megtalálnom és összekötni, de nem mozgatja a motort. 5 db kábel jön ki a motorból 1 fekete(gondolom test) 1 szürke és 1 kék (ezek a záró és nyitó szálak) és 1 barna és 1 fehér ezekre nem sikerült rájönnöm hogy mik. HELP Nem gyári kpzár van a kocsidban véletlenül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
trnokikoma Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Nem gyári kpzár van a kocsidban véletlenül? autron kz-5 van írva a vezérlőre, a távirányítóm eredeti opel Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 autron kz-5 van írva a vezérlőre, a távirányítóm eredeti opel Ez az? A motor belseje: Link to comment Megosztás: More sharing options...
trnokikoma Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Ez az? A motor belseje: jaja ez az. ez eredeti? azt tudom hogy a szürke és a kék a nyitó és záró szál, a fekete a test szál, de a többiról lövésem sincs. elektronikában láma vagyok teljesen Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Sziasztok!Na szóval,akkor lehetséges hogy a rossz gyújtásmodulom zavarja be a pill.szelep poti érzékelőjét meg motor hőfok jeladót is???Mert kissé valószínűtlen/nem lehetetlen/hogy egyszerre 3 dolog is tönkremenjen a kocsiban...Már néztem a két jeladó csatlakozóját,meg vezetékeit,de sehol nem találtam hibát benne..A gyújtásmodulra meg pont ráillenek a produkált hibák...Itt a fórumon találtam régebbről modul problémákat,és teljesen hasonló az enyémhez!"A modul haldoklásának első jelei,hogy üzem melegen leáll vagy nem ill.nehezen-sokadik próbálkozásra indul be a kocsi!Aztán akár a tűző napon álló/ettől mostmár nem kell tartani a hidegek miatt/ autó sem akar beindulni!Végül már egyáltalán nem lehet beindítani,a végső stádiumban!"Hát nekem dettó ugyanezen hibákat produkálja,mindig üzem melegen áll le,és először még elsőre újraindult,majd egyre többet kellett indítózni hogy beröffenjen!Odáig még nem jutottam hogy egyáltalán ne induljon,de azt nem is akarom megvárni...de most kicsit bezavart hogy a potiról meg a hőfokjeladóról is küldi a hibakódokat/holott azoknál semmi problémát sem találtam/!Ezért kérdezem hogy az lehet-e,hogy a modul hibáját más jeladókon vetíti ki az ECU???Annál is inkább,mert megtaláltam a hibatáblázatot,és ott egyik kód sem kapcsolódik a modul hibájához! Köszi.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Sziasztok!Na szóval,akkor lehetséges hogy a rossz gyújtásmodulom zavarja be a pill.szelep poti érzékelőjét meg motor hőfok jeladót is???Mert kissé valószínűtlen/nem lehetetlen/hogy egyszerre 3 dolog is tönkremenjen a kocsiban...Már néztem a két jeladó csatlakozóját,meg vezetékeit,de sehol nem találtam hibát benne..A gyújtásmodulra meg pont ráillenek a produkált hibák...Itt a fórumon találtam régebbről modul problémákat,és teljesen hasonló az enyémhez!"A modul haldoklásának első jelei,hogy üzem melegen leáll vagy nem ill.nehezen-sokadik próbálkozásra indul be a kocsi!Aztán akár a tűző napon álló autó sem akar beindulni!Végül már egyáltalán nem lehet beindítani,a végső stádiumban!"Hát nekem dettó ugyanezen hibákat produkálja,mindig üzem melegen áll le,és először még elsőre újraindult,majd egyre többet kellett indítózni hogy beröffenjen!Odáig még nem jutottam hogy egyáltalán ne induljon,de azt nem is akarom megvárni...de most kicsit bezavart hogy a potiról meg a hőfokjeladóról is küldi a hibakódokat/holott azoknál semmi problémát sem találtam/!Ezért kérdezem hogy az lehet-e,hogy a modul hibáját más jeladókon vetíti ki az ECU???Annál is inkább,mert megtaláltam a hibatáblázatot,és ott egyik kód sem kapcsolódik a modul hibájához! Köszi.. Modul hibánál nekem sem irtki semijen hibakódott csak egyszerűen hol ment hol nem , de ha adhatok 1 tanácsot ,bontottan ne vegyél mert én vettem és nem sokáig tartott és aztán mégis csak újjat kellet vennem így már kicsit húzósabb lett ez ára amúgy kb 10000-be kerűlt volna így meg majdne 20000 lett mert aszonták ,hogy nagyon drága és mégsem csak utána kell járni . Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Sziasztok!Na szóval,akkor lehetséges hogy a rossz gyújtásmodulom zavarja be a pill.szelep poti érzékelőjét meg motor hőfok jeladót is???Mert kissé valószínűtlen/nem lehetetlen/hogy egyszerre 3 dolog is tönkremenjen a kocsiban...Már néztem a két jeladó csatlakozóját,meg vezetékeit,de sehol nem találtam hibát benne..A gyújtásmodulra meg pont ráillenek a produkált hibák...Itt a fórumon találtam régebbről modul problémákat,és teljesen hasonló az enyémhez!"A modul haldoklásának első jelei,hogy üzem melegen leáll vagy nem ill.nehezen-sokadik próbálkozásra indul be a kocsi!Aztán akár a tűző napon álló/ettől mostmár nem kell tartani a hidegek miatt/ autó sem akar beindulni!Végül már egyáltalán nem lehet beindítani,a végső stádiumban!"Hát nekem dettó ugyanezen hibákat produkálja,mindig üzem melegen áll le,és először még elsőre újraindult,majd egyre többet kellett indítózni hogy beröffenjen!Odáig még nem jutottam hogy egyáltalán ne induljon,de azt nem is akarom megvárni...de most kicsit bezavart hogy a potiról meg a hőfokjeladóról is küldi a hibakódokat/holott azoknál semmi problémát sem találtam/!Ezért kérdezem hogy az lehet-e,hogy a modul hibáját más jeladókon vetíti ki az ECU???Annál is inkább,mert megtaláltam a hibatáblázatot,és ott egyik kód sem kapcsolódik a modul hibájához! Köszi.. Ha zavarforrást keresel, akkor már inkább a trafó lehet gyanús. Nekem is van itthon olyan (Vectrából származó gyújtótrafóm, ami annyi zavart generált, hogy pl. a BC meghülyült tőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balahu Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Hali! A hátsó sárvédőben lévő antenna kiszedése hogy történik? Belső kárpit lebont, egy csavar fogja ha jól látom, és lefelé kihúz? Az antenna tetején lévő fekete gombot le lehet tekerni, vagy hogy jön le? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Hali! A hátsó sárvédőben lévő antenna kiszedése hogy történik? Belső kárpit lebont, egy csavar fogja ha jól látom, és lefelé kihúz? Az antenna tetején lévő fekete gombot le lehet tekerni, vagy hogy jön le? Hatchback, sedan? Előbbinél, igen le kell venni a belső műanyag kárpitot, de nem csak egy csavar tartja, kicsit többet kell bontani hogy kijöjjön. Ha jól tudom felfelémegy ki egyben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Hali! A hátsó sárvédőben lévő antenna kiszedése hogy történik? Belső kárpit lebont, egy csavar fogja ha jól látom, és lefelé kihúz? Az antenna tetején lévő fekete gombot le lehet tekerni, vagy hogy jön le? Nekem ki volt szedve a lámpabúra is, ott vettem ki (az elektromost). ;) Keresem a képet, de nem találom. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
balahu Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Hatchback, sedan? Előbbinél, igen le kell venni a belső műanyag kárpitot, de nem csak egy csavar tartja, kicsit többet kell bontani hogy kijöjjön. Ha jól tudom felfelémegy ki egyben. 5 ajtós. Term. a kárpitot nem 1 csavar tartja, azt már leszedtem (1 csavar meg jópár bolha), hanem az antennát ;) Elektromosra akarom majd cserélni, azért kérdem. Van ugye a kasztnin az a barna műanyag, amiből az antenna kihuzható, azért gondoltam hogy az nem bontható, csak az antenna jön lefele ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Sziasztok!Na szóval,akkor lehetséges hogy a rossz gyújtásmodulom zavarja be a pill.szelep poti érzékelőjét meg motor hőfok jeladót is???Mert kissé valószínűtlen/nem lehetetlen/hogy egyszerre 3 dolog is tönkremenjen a kocsiban...Már néztem a két jeladó csatlakozóját,meg vezetékeit,de sehol nem találtam hibát benne..A gyújtásmodulra meg pont ráillenek a produkált hibák...Itt a fórumon találtam régebbről modul problémákat,és teljesen hasonló az enyémhez!"A modul haldoklásának első jelei,hogy üzem melegen leáll vagy nem ill.nehezen-sokadik próbálkozásra indul be a kocsi!Aztán akár a tűző napon álló/ettől mostmár nem kell tartani a hidegek miatt/ autó sem akar beindulni!Végül már egyáltalán nem lehet beindítani,a végső stádiumban!"Hát nekem dettó ugyanezen hibákat produkálja,mindig üzem melegen áll le,és először még elsőre újraindult,majd egyre többet kellett indítózni hogy beröffenjen!Odáig még nem jutottam hogy egyáltalán ne induljon,de azt nem is akarom megvárni...de most kicsit bezavart hogy a potiról meg a hőfokjeladóról is küldi a hibakódokat/holott azoknál semmi problémát sem találtam/!Ezért kérdezem hogy az lehet-e,hogy a modul hibáját más jeladókon vetíti ki az ECU???Annál is inkább,mert megtaláltam a hibatáblázatot,és ott egyik kód sem kapcsolódik a modul hibájához! Köszi.. A hőfok jeladót ki lehet mérni, hidegen-melegen, beírod az értékeket, megmondják a cartársak jó-e.....amúgy úgy rémlik üzemi hőfokon 470ohm körül van, és nem függ össze a gyujtásmodullal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Nekem ki volt szedve a lámpabúra is, ott vettem ki (az elektromost). ;) Keresem a képet, de nem találom. ;) Én nem vettem ki a lámpát hanem bent a burkolat lebont és ott a legalsó nagy lyukon kibujtattam!Pont előző héten szedtem ki mert megint eltört az a műanyag drótféleség ami a közepén megy!És már másodszorra! Nem jó utángyárit venni!Ha nekem is mégegyszer eltörik ugyhagyom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 5 ajtós. Term. a kárpitot nem 1 csavar tartja, azt már leszedtem (1 csavar meg jópár bolha), hanem az antennát ;) Elektromosra akarom majd cserélni, azért kérdem. Van ugye a kasztnin az a barna műanyag, amiből az antenna kihuzható, azért gondoltam hogy az nem bontható, csak az antenna jön lefele ki. Azt bennehagyod a kaszniba!Lefele huzod ki!Az antennét asszem egy csavar fogja! Link to comment Megosztás: More sharing options...
balahu Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Azt bennehagyod a kaszniba!Lefele huzod ki!Az antennét asszem egy csavar fogja! Ok kösz, én is így képzeltem. Viszont mi van az antenna tetején lévő gombal? Azt le kell tekerni? Mert az nem fér át a lyukon lefele. Legalábbis ránézésre ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts