Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szia!

Én NGK-t használok és pontosan nem tudom a kódszámát, de kétpólusú az biztos ;) Nekem bevált. Legutóbb 25ezer km után cseréltem ki. Ezt dobta a gép De, ha pontosabban érdekel, akkor estére megnézem a számát. Nem hiszem, hogy az 1.8-asba más lenne ;)

Köszi, az jó lenne. Én nem cseréltem úgy 5 éve, s azóta kb 40 ezret mentem vele. Közben találtam, egy linket abban ez volt, de kép alapján kétpólusú. Jó lenne mostanság, hétvégén hozzájutni, kár, hogy nem nagyon vannak nyitva boltok. Vaterán láttam egy "boltot", de ott BKR6EK-t írtak...

BKR5EK

Type:BKR5EK

Order no.:7956

Details

Wrench size:16,0 mm

Thread diameter:14,0 mm

Thread Length:19,0 mm

Spark gap:0,8 mm

Middle electrode material:Nickel-Mittelelektrode

Resistance:entstört, 5 kOhm

Elküldve
Arra lennék kíváncsi, hogy használ-e valaki megnövelt fényerejű H4-es fényszóróizzót és ha igen, mik a tapasztalatai? A minap láttam párban 2800Ft körüli áron OSRAM-ot párban, ami +50%-os volt. Wattszámban ugyanaz mint a hagyományos, de más a technika. Érdemes ilyet venni?

Szia!Én ugyanolyanokat használok,tényleg jobb lett a fényereje mint a sima izzóval,viszont én nyáron tettem bele,mikor vettem a kocsit,és a múlt héten már ki égett az egyik..Azt mondták is a boltban,hogy ezek jobbak,de ez az időtartam rovására megy,nem bírnak annyit..De ezt leszámítva,nekem beváltak,csak ajánlani tudom..

Elküldve
Szia!Én ugyanolyanokat használok,tényleg jobb lett a fényereje mint a sima izzóval,viszont én nyáron tettem bele,mikor vettem a kocsit,és a múlt héten már ki égett az egyik..Azt mondták is a boltban,hogy ezek jobbak,de ez az időtartam rovására megy,nem bírnak annyit..De ezt leszámítva,nekem beváltak,csak ajánlani tudom..

Az biztos nem az égő hibája, hogy elszállt, hanem a (JÓ) Magyar utaknak köszönhető ;) Én is jártam így amikor teljesítmény növelt izzót raktam bele kb. másfél éve és 3 hónap után megadta magát. De mindig a jobb oldalon... ;)

Elküldve
Köszi, az jó lenne. Én nem cseréltem úgy 5 éve, s azóta kb 40 ezret mentem vele. Közben találtam, egy linket abban ez volt, de kép alapján kétpólusú. Jó lenne mostanság, hétvégén hozzájutni, kár, hogy nem nagyon vannak nyitva boltok. Vaterán láttam egy "boltot", de ott BKR6EK-t írtak...

BKR5EK

Megnézem délután és írok. De egyébként milyen van benne most?

Elküldve
Az biztos nem az égő hibája, hogy elszállt, hanem a (JÓ) Magyar utaknak köszönhető ;) Én is jártam így amikor teljesítmény növelt izzót raktam bele kb. másfél éve és 3 hónap után megadta magát. De mindig a jobb oldalon... ;)

Nekem +90%-os Tungsram van benne, kb. tavasz óta, eddig tökéletes.

Elküldve
Nekem +90%-os Tungsram van benne, kb. tavasz óta, eddig tökéletes.

Akkor majdnem duplán vakít és nem égeti szét a lámpa belét mint a Watt-ban megnöveltek ;) Beruházok ;) Köszi!

Elküldve
Akkor majdnem duplán vakít és nem égeti szét a lámpa belét mint a Watt-ban megnöveltek ;) Beruházok :lol: Köszi!

Nekem két hét múlva lesznek két évesek. ;)

Elküldve
Köszi, az jó lenne. Én nem cseréltem úgy 5 éve, s azóta kb 40 ezret mentem vele. Közben találtam, egy linket abban ez volt, de kép alapján kétpólusú. Jó lenne mostanság, hétvégén hozzájutni, kár, hogy nem nagyon vannak nyitva boltok. Vaterán láttam egy "boltot", de ott BKR6EK-t írtak...

BKR5EK-s van benne ;)

Elküldve
Arra lennék kíváncsi, hogy használ-e valaki megnövelt fényerejű H4-es fényszóróizzót és ha igen, mik a tapasztalatai? A minap láttam 2800Ft körüli áron OSRAM-ot párban, ami +50%-os volt. Wattszámban ugyanaz mint a hagyományos, de más a technika. Érdemes ilyet venni?

Nekem a +90%-os van, szerintem nagyon jó. Sokkal jobb a fénye.

Elküldve
Nekem a +90%-os van, szerintem nagyon jó. Sokkal jobb a fénye.

Igen, de annyival jobb az ára is ;) Megnézem majd mennyi a különbség és úgy kalkulálok ;)

Elküldve
Arra lennék kíváncsi, hogy használ-e valaki megnövelt fényerejű H4-es fényszóróizzót és ha igen, mik a tapasztalatai? A minap láttam 2800Ft körüli áron OSRAM-ot párban, ami +50%-os volt. Wattszámban ugyanaz mint a hagyományos, de más a technika. Érdemes ilyet venni?

Elvileg a 12V 60/55W 100/90CP H4 izzó emelt fényerejű és elegendő fényt ad, legalábbis az én fastrámban bőven elegendőt, észrevehetően többet mint a sima 60/55W. Sőt páran rám is villantottak, ezért egy kis állítás lejjebb a bal fényszórón és megoldódott a probléma. Én ajánlom a magasabb fényerőt főleg akinek idősebb az autója és már nem gyári tisztaságú a lámpabúrája.

De hallottam olyat is, hogy a műanyag lámpabúrás újabb autókét elszínezte-elégette a túl erős izzó.

Elküldve

Kérdezném, hogy blaupunkt 3utas hangszórót érdemes-e illetve lehet-e beépíteni átalakítás nélkül(max kiemelő keret) F astra első ajtajába??

Ha jól tudom a hangszóró beépítési mélysége 56mm(most nincs kedvem azért szétszedni hogy lemérjem ezért kérdezek)!

Egy pioneer fejegység és semmi más. Csak gondoltam jobban szólna mint a gyári hangszórók. Ehhez nem értek várom a válaszotok köszönöm!!!

Elküldve
Elvileg a 12V 60/55W 100/90CP H4 izzó emelt fényerejű és elegendő fényt ad, legalábbis az én fastrámban bőven elegendőt, észrevehetően többet mint a sima 60/55W. Sőt páran rám is villantottak, ezért egy kis állítás lejjebb a bal fényszórón és megoldódott a probléma. Én ajánlom a magasabb fényerőt főleg akinek idősebb az autója és már nem gyári tisztaságú a lámpabúrája.

De hallottam olyat is, hogy a műanyag lámpabúrás újabb autókét elszínezte-elégette a túl erős izzó.

Az én lámpám még csak 2 éves körüli. Elég lesz az 50%-os, azzal is f(v)akítani fog ;)

Elküldve
Igen, de annyival jobb az ára is ;) Megnézem majd mennyi a különbség és úgy kalkulálok ;)

A múltkor vettem a tescoba akciósan, ha jól emlékszem akkor 2600 vagy 2800 ft volt

Elküldve

Beakartam kötni a kejelzőt,dátumos,hőmérős,minden szinű vezetéket ugyan ahoz.

De most ha ráadom a gyuntást elmegy a magnótól az áram.meg ha leveszem akkor is csak felvillan és azza együtt a műszerfalon az oljjelző lámpa is felvillen....

Elküldve
Az biztos nem az égő hibája, hogy elszállt, hanem a (JÓ) Magyar utaknak köszönhető ;) Én is jártam így amikor teljesítmény növelt izzót raktam bele kb. másfél éve és 3 hónap után megadta magát. De mindig a jobb oldalon... ;)

Igazad lehet,mert nekem is a jobb oldali adta meg magát!! :lol:

Elküldve

És még valami..Újra előjött a leállós problémám!!! ;) Már kezdtem örülni,hogy a trafóra menő vezeték kilazulása volt a ludas,de nem..Most este,hazafelé menet megint megállt...és egyre nehezebben indult be..Még jó hogy a párommal voltam mikor produkálta a hibát,kiugrottam trafóról a kábel lehúz,párom indítózik...és nincs szikra!!Már a trafóból a gyújtáselosztóhoz menő kábel sem szikrázott!!Kb.a 7-8 próbálkozásra már produkált szikrát,és egyből be is indult..Így akkor már az elosztó-rotor,hall jeladó kilőve mint hibaforrás!Marad a trafó meg a gyújtásmodul..Ti melyikre tippelnétek elsőre a kettő közül???A trafó az nem olyan hogyha meghal akkor annyi és kész???Tehát nem olyan hogy hol ad,hol nem ad szikrát...Legalábbis én így tudom...A trafó és gyújtásmodul mögött meg már nemigen van semmi hibaforrás...Max.az ECU..Segítségetek elöre is köszi.. Ja,még valami..Ha jár a motor és hallgatozom a trafó környékén,furcsa kerepelő hang jön a trafóból!Ez normális??

Elküldve
És még valami..Újra előjött a leállós problémám!!! ;) Már kezdtem örülni,hogy a trafóra menő vezeték kilazulása volt a ludas,de nem..Most este,hazafelé menet megint megállt...és egyre nehezebben indult be..Még jó hogy a párommal voltam mikor produkálta a hibát,kiugrottam trafóról a kábel lehúz,párom indítózik...és nincs szikra!!Már a trafóból a gyújtáselosztóhoz menő kábel sem szikrázott!!Kb.a 7-8 próbálkozásra már produkált szikrát,és egyből be is indult..Így akkor már az elosztó-rotor,hall jeladó kilőve mint hibaforrás!Marad a trafó meg a gyújtásmodul..Ti melyikre tippelnétek elsőre a kettő közül???A trafó az nem olyan hogyha meghal akkor annyi és kész???Tehát nem olyan hogy hol ad,hol nem ad szikrát...Legalábbis én így tudom...A trafó és gyújtásmodul mögött meg már nemigen van semmi hibaforrás...Max.az ECU..Segítségetek elöre is köszi.. Ja,még valami..Ha jár a motor és hallgatozom a trafó környékén,furcsa kerepelő hang jön a trafóból!Ez normális??

A trafót ki lehet mérni multiméterrel, egyszerű kiszűrni. A kocsi orra felőli láb és a gyertyatkábel helye között 4-7Kohm, a két láb között 0.4ohm, a szélvédő felőli láb és a test között végtelen az ellenállás ha jó (testzárlat kiszűrés) akkor szokott kerepelni ha valahol átüt. Lehet még a Hall jeladó is a gyujtáselosztó alatt. Az ECU ritkán carik be, bár volt már rá példa. Mindenesetre örülj, így hamarabb meglesz a hiba, mintha csak időszakos. Kár hogy nem laksz közelebb.

Elküldve
Nekem is ilyen +90%-os van bent és nagyon jó!Már több mint 1 éve és bírják!Elég sokat használom is!Az a fajta van bent nekem amit a tescoba lehet kapni!

Én is a tescóba vettem. Az az osram márkájú. Én még nem régen vettem csak, úgyhogy tartósságról nem tudok nyilatkozni. Amúgy én is sokat használom, mert nekem mindig megy a világítás.

Elküldve
Én is a tescóba vettem. Az az osram márkájú. Én még nem régen vettem csak, úgyhogy tartósságról nem tudok nyilatkozni. Amúgy én is sokat használom, mert nekem mindig megy a világítás.

Tán automatikusan felkapcsol? ;)

Elküldve
Tán automatikusan felkapcsol? ;)

Nem. Fényérzékelős. Csak akkor világít, ha gazdaságos ;) Mint nálunk a közvilágítás... A reggeli szürkület idején kapcsolódik le, amikor a legnagyobb szükség lenne rá, főleg a zebrák környékén...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.