zotya975 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 hakapeszimaki írta: Akkor inkább a tápellátása akadozik ezek szerint. epk947 írta: Benzinpumpa relé.... Találkoztam a problémával sajnos. A relé 2-3 ezer Ft, de a hibakeresés, vontatással, javítással együtt egy huszasba került.... Szerencsémre a kocsi a garázsomban döglött be, amikor reggel váratlanul nem indult. Én elmentem dolgozni motorral, a szerelő meg kihúzigálta a kocsit a garázsomból, elvitte az ő műhelyébe, miután nem tudta megoldani a problémát, áthúzta a villamosságishoz, az kijavította és másnap mire hazajöttem munkából, otthon várt a megjavított kocsi! ;) Engem a pumpa csatija copatot jó sokáig, nem akart elindulni, persze mire körbejártam volna beröffent. Aztán egyszer sehogysem indult, akkor végeztem teljeskörű hibafelderítést, csak a csatiban kellett a lábakat meghajtani. Persze előbb rá kellett jönnöm, hol akadt el a táp.
hakapeszimaki Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 epk947 írta: Benzinpumpa relé.... Találkoztam a problémával sajnos. A relé 2-3 ezer Ft, de a hibakeresés, vontatással, javítással együtt egy huszasba került.... Szerencsémre a kocsi a garázsomban döglött be, amikor reggel váratlanul nem indult. Én elmentem dolgozni motorral, a szerelő meg kihúzigálta a kocsit a garázsomból, elvitte az ő műhelyébe, miután nem tudta megoldani a problémát, áthúzta a villamosságishoz, az kijavította és másnap mire hazajöttem munkából, otthon várt a megjavított kocsi! ;) Köszönöm. Ránézek arra is ha sikerül előhozni a hibát belőle.
zolpat Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 epk947 írta: Ha ferdehátúd van akkor ez elég gyakori hiba. Nálam az új kocsi 60 ezer kilométeres koráig tartott az első törlőmotor, aztán megszorult. Céges kocsi lévén cseréltettük. Aztán 40-50 ezer km után újra.... Később tudtam meg, hogy egyszerű tisztítás és zsírozás után meggyógyul. Persze egy céges kocsinál nem fogok ilyenhez hozzá! A saját Caravánomnál 19 év óta az eredeti dolgozik. Sziasztok!Ja,a ferdehátúm van,énis erre a szorulásra tippeltem..Akkor kiszedem és nekiesek,megtakarítom,egy kis zsír és elméletileg oké lesz.. ;) Köszi a segítséget!
kecsu84 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 sziasztok. astra f 92-es 1.4-es se motoros astrám van. segitség kellene.reggel mikor beindultam nem tudtam beinditani a kocsit.gyujtás meg minden volt csak nem indult az öninditó.kiszereltem.áram alá helyeztem és azt tapasztaltam hogy csak búg.nem pörög,nem kattog,csak búg,...... szétszedtem megtakaritottam.összeraktam rendesen és akkor is csak búúúúúúúúúúúg.mi lehetett vele egyik napról a másikra.semmi baja nem volt,de még jele se hogy rossz lenne. egykis segitséget kérnék ha valaki tudja hogy miért búúúúúúúúúúúúúúg. köszönöm
zotya975 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 kecsu84 írta: sziasztok. astra f 92-es 1.4-es se motoros astrám van. segitség kellene.reggel mikor beindultam nem tudtam beinditani a kocsit.gyujtás meg minden volt csak nem indult az öninditó.kiszereltem.áram alá helyeztem és azt tapasztaltam hogy csak búg.nem pörög,nem kattog,csak búg,...... szétszedtem megtakaritottam.összeraktam rendesen és akkor is csak búúúúúúúúúúúg.mi lehetett vele egyik napról a másikra.semmi baja nem volt,de még jele se hogy rossz lenne. egykis segitséget kérnék ha valaki tudja hogy miért búúúúúúúúúúúúúúg. köszönöm Mennyire szedted szét? Csak magát a forgórészt vetted ki, vagy a bendixet is eltakarítottad? Próbáltál magára a villanymotorra 12V-ot adni?
Sch Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Sziasztok! Érdeklődnék, hogy van-e valakinek felesleges vagy eladó fűtőmotor előtét ellenállása 96-os F Astrához (4 fokozatú)? Ezenkívül még szivargyújtót keresek. Köszönöm: Sc
Endre06 Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 kecsu84 írta: sziasztok. astra f 92-es 1.4-es se motoros astrám van. segitség kellene.reggel mikor beindultam nem tudtam beinditani a kocsit.gyujtás meg minden volt csak nem indult az öninditó.kiszereltem.áram alá helyeztem és azt tapasztaltam hogy csak búg.nem pörög,nem kattog,csak búg,...... szétszedtem megtakaritottam.összeraktam rendesen és akkor is csak búúúúúúúúúúúg.mi lehetett vele egyik napról a másikra.semmi baja nem volt,de még jele se hogy rossz lenne. egykis segitséget kérnék ha valaki tudja hogy miért búúúúúúúúúúúúúúg. köszönöm Próbáltál már egyet ráütni kalapáccsal? Nem poénból mondom, pl előző autómba nem indúlt mert picit megszorúlt valami ráütöttem 2hétig jó volt. Aztán megint néha nem. Egypróbát megér, persze csak ideiglenes hibaelhárítás. ;)
kecsu84 Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 zotya975 írta: Mennyire szedted szét? Csak magát a forgórészt vetted ki, vagy a bendixet is eltakarítottad? Próbáltál magára a villanymotorra 12V-ot adni? szia. kajakra szétszedtem.kivéve a mágneskapcsolót mert ugy bevan rohadva a csavar hogy egyszerüen nem birtam kitekerni.de külön nem adtam áramot a villanymotorra de a mai nap megnézem és este válaszolok hogy mi történt köszi a válaszod,este irok hogy mi van
kecsu84 Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 Endre06 írta: Próbáltál már egyet ráütni kalapáccsal? Nem poénból mondom, pl előző autómba nem indúlt mert picit megszorúlt valami ráütöttem 2hétig jó volt. Aztán megint néha nem. Egypróbát megér, persze csak ideiglenes hibaelhárítás. ;) ütöttem vágtam de semmi
epk947 Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 kecsu84 írta: szia. kajakra szétszedtem.kivéve a mágneskapcsolót mert ugy bevan rohadva a csavar hogy egyszerüen nem birtam kitekerni.de külön nem adtam áramot a villanymotorra de a mai nap megnézem és este válaszolok hogy mi történt köszi a válaszod,este irok hogy mi van Pedig ha a mágnes nem ad kontaktust a kefének, akkor csak a mágnes búúúúúúg! ;) Ezért kellene direktet adni a szénkeféknek. Ha akkor is csak búg, akkor megszorult a forgórész, de akkor igencsak izzítja a tápot! ;)
zotya975 Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 kecsu84 írta: szia. kajakra szétszedtem.kivéve a mágneskapcsolót mert ugy bevan rohadva a csavar hogy egyszerüen nem birtam kitekerni.de külön nem adtam áramot a villanymotorra de a mai nap megnézem és este válaszolok hogy mi történt köszi a válaszod,este irok hogy mi van Ugye csak magát motor részt lehet javítani, a behúzótekercset nem, mert nem bontható. Tehát ha a szénkefékre adott direkt tápra pörög, csak nem húz be, akkor felejtős, behúzótekercs újan 7-8-ezer forint, bontott komplett önindító 6-8-ezer forint. Ha behúz, csak nem kezd el forogni, akkor meg lehet nézni pölö a szénkeféket. Igazából nem értem a behúzórészt miért nem csinálták bonthatóra mint pölö a ladánál. ;)
kecsu84 Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 na sziasztok.megint szétszettem az öninditót.külön adtam áramot a mágneskapcsolónak,és külön a forgórésznek,és mind a kettő csak búúúúg. szóval fogalmam sincs szerintem hogy mi lehet a baj de szerintem kuka,sajnálom pedig a bendixnek semmi baja.és baszott erős,1.1kw-os. szerintem zárlat mert fekete szénpor féleség jön belöle.pedig tegnap kitakaritottam.nem hiszem hogy szorulna a forgórész mert a kezemmel könnyedén forgatom.itt szabolcsban 15 ezer körül van öninditó.holnap hoznak is egy 96-astráét,de az sokkal kisseb mint az ennyém.minden megegyezik csak kisseb a motor része,az enyém robosztusabb volt.egyszerüen meghalt. köszönöm segitségeteket!!
zotya975 Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 kecsu84 írta: na sziasztok.megint szétszettem az öninditót.külön adtam áramot a mágneskapcsolónak,és külön a forgórésznek,és mind a kettő csak búúúúg. szóval fogalmam sincs szerintem hogy mi lehet a baj de szerintem kuka,sajnálom pedig a bendixnek semmi baja.és baszott erős,1.1kw-os. szerintem zárlat mert fekete szénpor féleség jön belöle.pedig tegnap kitakaritottam.nem hiszem hogy szorulna a forgórész mert a kezemmel könnyedén forgatom.itt szabolcsban 15 ezer körül van öninditó.holnap hoznak is egy 96-astráét,de az sokkal kisseb mint az ennyém.minden megegyezik csak kisseb a motor része,az enyém robosztusabb volt.egyszerüen meghalt. köszönöm segitségeteket!! A szénpor össze szokta zárni a kommutátor rézlemezkéit, szikével ki lehet kapirgálni onnan. 15-ért? Az dupla ár, miért nem veszel neten? ;) Hmmm...ez miért lehet csak ennyi?Klikk. ;)
zolpat Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Sziasztok! Az AC pumpát van értelme kiszedni és megtakarítani??Mert állítólag van rajta előszűrő,és gondolom azt azért néha nem árt megtakarítani...Vagy gondoltam kiszedem az egész tankot és ki is mosom,a majd 20év gondolom felhalmozott benne egy kis koszt.. ;) Most szabin vagyok,végülis ráérek.. Hogyan kell a tankot pontosan kiszedni??
epk947 Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 zolpat írta: Sziasztok! Az AC pumpát van értelme kiszedni és megtakarítani??Mert állítólag van rajta előszűrő,és gondolom azt azért néha nem árt megtakarítani...Vagy gondoltam kiszedem az egész tankot és ki is mosom,a majd 20év gondolom felhalmozott benne egy kis koszt.. ;) Most szabin vagyok,végülis ráérek.. Hogyan kell a tankot pontosan kiszedni?? Miért kezdesz olyanhoz aminek semmi értelme? Ha már szűrőt akarsz tisztítani, vagy inkább cserélni, akkor a vezető ülés alatti benzinszűrőt cseréld ki inkább! (Ne az ülés alatt keresd, hanem a padlólemez alatt alulról!)
zolpat Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 epk947 írta: Miért kezdesz olyanhoz aminek semmi értelme? Ha már szűrőt akarsz tisztítani, vagy inkább cserélni, akkor a vezető ülés alatti benzinszűrőt cseréld ki inkább! (Ne az ülés alatt keresd, hanem a padlólemez alatt alulról!) Szóval akkor semmi értelme az általam eltervezett melónak!?Így elvenni az ember kedvét ;) De akkor nem háborgatom,ha fölösleges..Inkább megcsinálom a hátsó ablak törlőmet! ;) Azt a szűrőt már cseréltem,a jobb hátsó kerék előtt a kasztnihoz van rögzítve...
zotya975 Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 zolpat írta: Szóval akkor semmi értelme az általam eltervezett melónak!?Így elvenni az ember kedvét ;) De akkor nem háborgatom,ha fölösleges..Inkább megcsinálom a hátsó ablak törlőmet! ;) Azt a szűrőt már cseréltem,a jobb hátsó kerék előtt a kasztnihoz van rögzítve... Semmi értelme, mert a pumpa alatt található előszűrő sokkal durvább mint a külső szűrő. Ha valami eltömődik akkor az nem a pumpa alatti lesz.
zolpat Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 zotya975 írta: Semmi értelme, mert a pumpa alatt található előszűrő sokkal durvább mint a külső szűrő. Ha valami eltömődik akkor az nem a pumpa alatti lesz. Értem..Köszi a hasznos tanácsokat..Amúgy hogy áll a géped Zotya?Megjött már a lambda szondád?Az enyém úgy néz ki helyre jött,a trafóra menő vezeték volt lelazulva,legalábbis azt találtam első körben,de azóta nem csinálja a leállós-rángatós témát...Már vagy 1hete,remélem tényleg ez volt a nyűgje...
zotya975 Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 zolpat írta: Értem..Köszi a hasznos tanácsokat..Amúgy hogy áll a géped Zotya?Megjött már a lambda szondád?Az enyém úgy néz ki helyre jött,a trafóra menő vezeték volt lelazulva,legalábbis azt találtam első körben,de azóta nem csinálja a leállós-rángatós témát...Már vagy 1hete,remélem tényleg ez volt a nyűgje... Megjött a szonda, ki is cseréltem, de maradt ugyanolyan car. Most kivettem a Hall-jeladót kicsit piszkáltam visszaraktam, jobb lett, úgyhogy most az a fő gyanusított.
hetyke Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 zolpat írta: Sziasztok! A hátsó ablaktörlő motorom baromi lassan töröl csak,kész kín kivárni mire végigmegy a lapát!Ma reggel már félúton meg is állt...Mitől ilyen gyenge a villanymotor??Még a jó időben szét volt szedve,bezsíroztam picit a tengelyt is,minden okénak tűnt..Melegben ment is szépen,de most ahogy bejöttek a hidegek,lelassult mint a csiga..A csom.tér ajtónál el volt törve néhány vezeték,de azt megoldottam,szépen visszakötöttem őket szín szerint,meg ki is próbáltam,és a nyáron még tök jó volt minden..Akkor javultak meg a hátsó ablak fűtőszálai is..de hogy ez mitől lett ilyen baromi gyenge,eszem sincs...Dobjam ki,és bontó,vagy megéri valamit bazirgálni vele??Bár ahogy emlékszem,nagyon szét sem lehet szedni a motort.... Astra C14NZ 92' Apróra tudod szedni a motort! ;) Le kell fúrni a szegecseket a lemezről, majd 2.5-ös fúróval átfúrni a helyét, és számítógép csavarokkal visszarögzíteni a takaró lemezt. Tengelyt ki tudod ütni belőle, és szépen lecsiszolni, zsírozni. Ha a motor megáll valahol az is javítható... van egy bimetál, ami szorulás esetén többnyire felég, és nem viszi át az áramot. Azt kell kiszedni, megtisztítani, és visszatenni. Piros kis dobozkája van motoron belül a szénkefék mellett. ;) Zsír új állapotú lesz, csak könnyebb lesz kenni...
zolpat Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 hetyke írta: Apróra tudod szedni a motort! :lol: Le kell fúrni a szegecseket a lemezről, majd 2.5-ös fúróval átfúrni a helyét, és számítógép csavarokkal visszarögzíteni a takaró lemezt. Tengelyt ki tudod ütni belőle, és szépen lecsiszolni, zsírozni. Ha a motor megáll valahol az is javítható... van egy bimetál, ami szorulás esetén többnyire felég, és nem viszi át az áramot. Azt kell kiszedni, megtisztítani, és visszatenni. Piros kis dobozkája van motoron belül a szénkefék mellett. :lol: Zsír új állapotú lesz, csak könnyebb lesz kenni... Köszi szépen!Akkor megvan a mai meló is.. ;) Ja még egy kérdés:A fűtőszálaim ugyan működnek,de csak kb.fele..Néztem,és meg vannak szakadva+van ahol már nincs is..Lehet esetleg valahol kapni utólagosan felrakható fűtőszálakat,vagy tanuljak meg együtt élni a problémával? ;) Fűtőszál ragasztót találtam a neten,de én komplett fűtőszál"rácsozatra"gondoltam,tekintve hogy elég ramaty állapotban vannak az enyéim..Ha netán be lehet szerezni,akkor a felrakás módja?Ragasszam rá a másikra,vagy szedjem le?Bár ahogy elnéztem nem is könnyű a gyárit leszedni...rajta van rendesen..
Marek Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 Sziasztok! Lassan jön a hideg és a sport fokozat visszajelzö villogása az automata váltónak. Ilyenkor d be húzva ránt egyett és erötlen. meldgités után no problem. tavaly télen 1x se csinálta kiváncsi leszek idén. ötlet hogy mitöl lehet?
petiii Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 Hello! Gps-t szeretnék vásárolni és tanácsot szeretnék kérni. milyet? melyik mennyiért éri meg? szoftverrel vagy anélkül vegyem meg. én egy ilyenre gondotam http://www.220volt.hu/WayteQ+x960BT+HD+terkep+nelkul ki mennyire ismeri? árban esetleg jó? vagy valami mást ajánlanátok. jah ésazért jo lenne 30 alatt szoftver nélkül
zotya975 Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 zolpat írta: Köszi szépen!Akkor megvan a mai meló is.. ;) Ja még egy kérdés:A fűtőszálaim ugyan működnek,de csak kb.fele..Néztem,és meg vannak szakadva+van ahol már nincs is..Lehet esetleg valahol kapni utólagosan felrakható fűtőszálakat,vagy tanuljak meg együtt élni a problémával? ;) Fűtőszál ragasztót találtam a neten,de én komplett fűtőszál"rácsozatra"gondoltam,tekintve hogy elég ramaty állapotban vannak az enyéim..Ha netán be lehet szerezni,akkor a felrakás módja?Ragasszam rá a másikra,vagy szedjem le?Bár ahogy elnéztem nem is könnyű a gyárit leszedni...rajta van rendesen.. Én egy kis tubusban vettem ezüstszínű kencét, azzal kellett átecsetelni a szakadás helyét, 8-10X egymás után , vagy 8-helyen volt szakadásom. A szakadásokat próbalámpával vagy multiméterrel lehet megkeresni.
zolpat Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 zotya975 írta: Én egy kis tubusban vettem ezüstszínű kencét, azzal kellett átecsetelni a szakadás helyét, 8-10X egymás után , vagy 8-helyen volt szakadásom. A szakadásokat próbalámpával vagy multiméterrel lehet megkeresni. Oké,köszi akkor majd kipróbálom azt a kencét,vaterán néztem kb.2-3ezer forint...
Recommended Posts