Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok! A hátsó ablaktörlő motorom baromi lassan töröl csak,kész kín kivárni mire végigmegy a lapát!Ma reggel már félúton meg is állt...Mitől ilyen gyenge a villanymotor??Még a jó időben szét volt szedve,bezsíroztam picit a tengelyt is,minden okénak tűnt..Melegben ment is szépen,de most ahogy bejöttek a hidegek,lelassult mint a csiga..A csom.tér ajtónál el volt törve néhány vezeték,de azt megoldottam,szépen visszakötöttem őket szín szerint,meg ki is próbáltam,és a nyáron még tök jó volt minden..Akkor javultak meg a hátsó ablak fűtőszálai is..de hogy ez mitől lett ilyen baromi gyenge,eszem sincs...Dobjam ki,és bontó,vagy megéri valamit bazirgálni vele??Bár ahogy emlékszem,nagyon szét sem lehet szedni a motort.... Astra C14NZ 92'

Elküldve
Sziasztok!

Rádiót cseréltem a kocsiban, működik is mindene, viszont a csere óta hosszabb út után kiszálláskor megcsíp a kasztni.

Nem hiszem hogy én töltődök fel, mert ugyanazokban a ruhákban vezetek, mint eddig.

A rádió testje nincs összekötve belül a csatlakozójának a GND-jével? Vagy külön össze kell kötnöm a rádió házát a karosszériával? Ha igen, hova érdemes testelni?

Üdv, Ákos

Sziasztok!Nekem a gyári magnó van benne/blaupunkt car 300/de mikor nyáron megvettem a kocsit engem is csipkedett..Azt hittem csak az előző kocsim/swift/sajátossága volt,de nem..Aztán kaptam egy tippet,hogy a rádió házát,ahol nem sérülnek a kanócok meg egyéb,fúrjam ki és egy pici lemezcsavarral meg vezetékkel kössem oda a kasztnihoz..Be is vált,azóta semmi..Én a műszerfal mögött kerestem egy stabilabb fém részt,és ahhoz csavaroztam a vezetéket...

Na ezt magyarázza nekem el valaki. Szerintem ez marhaság, mi köze lehet egy rádió bekötésének a statikus feltöltődéshez???

A rádió ugye 12V-ról megy az nem csíp. Ha leföldeled a rádiót akkor esetleg ha állandóan a rádióhoz nyúlkálnál és annak fém gombjai lennének akkor esetleg "kis adagokban" kisüthetnéd magad amitől kiszálláskor nem ütne akkorát. de ugye műanyagok a gombok meg nem is piszkálja az ember állandóan.

Szóval nem értem ;)

Elküldve
Sziasztok! A hátsó ablaktörlő motorom baromi lassan töröl csak,kész kín kivárni mire végigmegy a lapát!Ma reggel már félúton meg is állt...Mitől ilyen gyenge a villanymotor??Még a jó időben szét volt szedve,bezsíroztam picit a tengelyt is,minden okénak tűnt..Melegben ment is szépen,de most ahogy bejöttek a hidegek,lelassult mint a csiga..A csom.tér ajtónál el volt törve néhány vezeték,de azt megoldottam,szépen visszakötöttem őket szín szerint,meg ki is próbáltam,és a nyáron még tök jó volt minden..Akkor javultak meg a hátsó ablak fűtőszálai is..de hogy ez mitől lett ilyen baromi gyenge,eszem sincs...Dobjam ki,és bontó,vagy megéri valamit bazirgálni vele??Bár ahogy emlékszem,nagyon szét sem lehet szedni a motort.... Astra C14NZ 92'

Ezeket tudom elképzelni:

-újra kiszáradt a zsír, estleg bejutott a víz és megszorult a motor tengelye

-valami a bekötésnél nem ok. Írtad az ablakfűtést....próbáltad már, hogy ablakfűtéssel együtt bekapcsolva lassú csak vagy anélkül is.

-estleg a motorban koptak el a szénkefék, érintkezők.

Elküldve
Na ezt magyarázza nekem el valaki. Szerintem ez marhaság, mi köze lehet egy rádió bekötésének a statikus feltöltődéshez???

A rádió ugye 12V-ról megy az nem csíp. Ha leföldeled a rádiót akkor esetleg ha állandóan a rádióhoz nyúlkálnál és annak fém gombjai lennének akkor esetleg "kis adagokban" kisüthetnéd magad amitől kiszálláskor nem ütne akkorát. de ugye műanyagok a gombok meg nem is piszkálja az ember állandóan.

Szóval nem értem ;)

Nem mertem ezt kijelenteni, amit te, mert engem is csípett az astra rádió nélkül is (benne sem volt). Meg úgy általában szinte mindegyik autó megcsíp. ;)

Múltkor a főnökkel mikor kezetfogtunk szabályosan hallatszott, hogy csattant. :lol: :lol:

Elküldve
Na ezt magyarázza nekem el valaki. Szerintem ez marhaság, mi köze lehet egy rádió bekötésének a statikus feltöltődéshez???

A rádió ugye 12V-ról megy az nem csíp. Ha leföldeled a rádiót akkor esetleg ha állandóan a rádióhoz nyúlkálnál és annak fém gombjai lennének akkor esetleg "kis adagokban" kisüthetnéd magad amitől kiszálláskor nem ütne akkorát. de ugye műanyagok a gombok meg nem is piszkálja az ember állandóan.

Szóval nem értem ;)

Nos,az a helyzet hogy énis egy tipp alapján vezetékeltem le,nem a"saját eszemtől" ;) de ami biztos,hogy mostmár oké..Megmagyarázni nem tudom,de itt egy cartársnak is bejött állítólag..Énis ugyanazokban a ruhákban vezetek,tehát a ruhára nem lehet fogni,csak a vezetékelés után szűnt meg a csipkedés..Ámbár lehet tényleg az égvilágon semmi köze nincs hozzá,csak mostmár "megtanultam"normálisan kiszállni!? :lol:

Elküldve
Ezeket tudom elképzelni:

-újra kiszáradt a zsír, estleg bejutott a víz és megszorult a motor tengelye

-valami a bekötésnél nem ok. Írtad az ablakfűtést....próbáltad már, hogy ablakfűtéssel együtt bekapcsolva lassú csak vagy anélkül is.

-estleg a motorban koptak el a szénkefék, érintkezők.

A segítséget köszi..Majd szépen sorban végignézem a felsoroltakat,mást nem tudok csinálni..Nincs összefüggésben a hátsó ablak fűtéssel,azzal is anélkül is lassú...

Elküldve
Nem gyári az biztos.

Szerintem valami utólagos immo vagy riasztó alkatrésze.

Immo az van benne, de az az indító kapcsoló melett kell odaérinteni, viszont valami gemini alarm system van benne, lehet hogy ez annak valami alkatrésze?

Köszi a segítséget.

Elküldve
A segítséget köszi..Majd szépen sorban végignézem a felsoroltakat,mást nem tudok csinálni..Nincs összefüggésben a hátsó ablak fűtéssel,azzal is anélkül is lassú...

Nekem akkor volt lassú az első amikor olyen szinten meg volt szorulva az egyik tengelye , hogy kiszerelve kézzel nem is tudtam mozgatni. Csoda hogy a moci nem égett le. Csak satuba fogva nagy nehezen tudtam folyamatosan ide-oda forgatva kihúzni a perselyből, de aztán húzta magával a perselyt is inkább. Jól be volt rohadva pedig szinte egyik napról a másikra lassult be.

Elküldve

Hali!

Honnan tudnék legegyszerűbben kapcsolt 12v-ot szerezni a műszerfal alatt? Gondolom a biztitábla környékén. Valaki vágja fejből hogy melyikről?

A rádióé nem jó, mert arról már megy pluszba egy telefontöltő.

Elküldve

Hello!!

Olyan kérdésem lenne,hogy itt az injekor saránál ami megy a hengerfejhez,ott van betekerva vami 1 kék vezeték meg rá az mi lenne??

hőfok jeladó?

Elküldve
Hello!!

Olyan kérdésem lenne,hogy itt az injekor saránál ami megy a hengerfejhez,ott van betekerva vami 1 kék vezeték meg rá az mi lenne??

hőfok jeladó?

Ha erre gondolsz, akkor igen:

http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=b6ea61687...&aid=159630

Jeladót kell kicserélnem mert nem jó mutatja a hőmérsékletet...

Mérd ki az ellenállás értékeket:

Üzemi hőfoknál kb. 100 ohm

4-5fokC esetén kb. 2000 ohm

Elküldve
Hali!

Honnan tudnék legegyszerűbben kapcsolt 12v-ot szerezni a műszerfal alatt? Gondolom a biztitábla környékén. Valaki vágja fejből hogy melyikről?

A rádióé nem jó, mert arról már megy pluszba egy telefontöltő.

Na és ha a szivargyujtót csapolnád meg a kardánboxban?

Elküldve
Az egyvezetées a szívócsonkban fent a vezérlés mellett az óráé, a kétvezetékes az injeketor alatt hátul meg az ECU-nak küld jelet. Az első csak téged copat, a másik már a motort is. ;)

aham

értem ok

kössz a felvilágosítást ;)

Elküldve
Benzinpumpa szokott úgy haldokolni,hogy egyszer megy egyszer nem?

Menet közben megáll,de még sikerül elindítani. Aztán gondolom majd egyszer nem sikerül. ;)

Szokott.

Elküldve
Sziasztok! A hátsó ablaktörlő motorom baromi lassan töröl csak,kész kín kivárni mire végigmegy a lapát!Ma reggel már félúton meg is állt...Mitől ilyen gyenge a villanymotor??Még a jó időben szét volt szedve,bezsíroztam picit a tengelyt is,minden okénak tűnt..Melegben ment is szépen,de most ahogy bejöttek a hidegek,lelassult mint a csiga..A csom.tér ajtónál el volt törve néhány vezeték,de azt megoldottam,szépen visszakötöttem őket szín szerint,meg ki is próbáltam,és a nyáron még tök jó volt minden..Akkor javultak meg a hátsó ablak fűtőszálai is..de hogy ez mitől lett ilyen baromi gyenge,eszem sincs...Dobjam ki,és bontó,vagy megéri valamit bazirgálni vele??Bár ahogy emlékszem,nagyon szét sem lehet szedni a motort.... Astra C14NZ 92'

Ha ferdehátúd van akkor ez elég gyakori hiba. Nálam az új kocsi 60 ezer kilométeres koráig tartott az első törlőmotor, aztán megszorult. Céges kocsi lévén cseréltettük. Aztán 40-50 ezer km után újra....

Később tudtam meg, hogy egyszerű tisztítás és zsírozás után meggyógyul. Persze egy céges kocsinál nem fogok ilyenhez hozzá!

A saját Caravánomnál 19 év óta az eredeti dolgozik.

Elküldve
Akkor inkább a tápellátása akadozik ezek szerint.

Benzinpumpa relé.... Találkoztam a problémával sajnos.

A relé 2-3 ezer Ft, de a hibakeresés, vontatással, javítással együtt egy huszasba került....

Szerencsémre a kocsi a garázsomban döglött be, amikor reggel váratlanul nem indult. Én elmentem dolgozni motorral, a szerelő meg kihúzigálta a kocsit a garázsomból, elvitte az ő műhelyébe, miután nem tudta megoldani a problémát, áthúzta a villamosságishoz, az kijavította és másnap mire hazajöttem munkából, otthon várt a megjavított kocsi! ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.