Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok fiuk! segitség kellen mert már jön a tél,nyáron nem foglalkoztam vele,mondjuk probáltam de nem sok sikerrel.az a gondom hogy a hátsó ablakfütés nem müködik,állandóan kiveri a biztit.mihelyt bekapcsolom azonnal ki is vágja a biztit.oszt nincs ablakfütés hátul és már párásodik. mi csináljak?? tegyek be egy teatüzhelyt vagy egy kályhát??? valaki segitsen már köszöntem

Meg kell keresni a zárlat helyét, de lehet legegyszerűbb inkább újrakábelezni az egészet a hátsó ablakig.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2 din-es fejegység be épitése Astrába /F/ lehetséges? Technikai része az ok, maga hellyel van a problémám mivel konkrétan szerintem ebbe csak 1 din-ek van helye. keresgettem ezzel kapcsolatban de nem sok mindent találtam.

Képeket is várok az adamlodemkukacgmail.com ra aki már rakott be, hogy is néz ki mert a hang rendszer maga tök jó lenne de csak 2 dines fejegységel.

Mert ha nincs gyári rádió akkor már nincs nagy értelme a gyári bc nek ami csak az időt meg a dátumot jelezné...

Segitségeteket elöre is kösszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2 din-es fejegység be épitése Astrába /F/ lehetséges? Technikai része az ok, maga hellyel van a problémám mivel konkrétan szerintem ebbe csak 1 din-ek van helye. keresgettem ezzel kapcsolatban de nem sok mindent találtam.

Képeket is várok az adamlodemkukacgmail.com ra aki már rakott be, hogy is néz ki mert a hang rendszer maga tök jó lenne de csak 2 dines fejegységel.

Mert ha nincs gyári rádió akkor már nincs nagy értelme a gyári bc nek ami csak az időt meg a dátumot jelezné...

Segitségeteket elöre is kösszi

www.tvn.hu_79588803b2be9dd5c43ca453dc7a2092.jpg

Ilyesmire gondolsz? Corsa B-ben megoldható, de astrában is, szerintem! :P

Nagyméretű GPS, vagy tablet pc. Én ilyet tennék bele, az biztos. Erősen gondolkozok rajta, hogy így oldanám meg!

kép 2

kép 3

kép 4 Ez a legjobb, kamera is van felszerelve az autó elejére. :D

kép 5

Ha feláldozod a középső szellőzőket, simán megoldható! :P

Sőt akár a rádió+ TID kijelző is járható út! :D

Link to comment
Megosztás:

Ilyesmire gondolsz? Corsa B-ben megoldható, de astrában is, szerintem! :D

Nagyméretű GPS, vagy tablet pc. Én ilyet tennék bele, az biztos. Erősen gondolkozok rajta, hogy így oldanám meg!

Sőt akár a rádió+ TID kijelző is járható út! :P

Hát igen valami ilyesmi de ugye nem sík felületű az eleje hanem a tid kijelző előtt van egy kis tálca és az ami úgy mond ilyenkor bosszant mert ha beteszem a 2 din-t akkor vagy alul vagy felül kilóg a fejegység de le egy lehet hogy megdöntöm és ezzel fedem a kis tálcát. De hifis boltban hallani se akarnak erről..:-)

A középső szellőzőt azt nem akarom bántani mert ott van a vész villogó is az meg jól néz ki...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

astrámból a gyári rádiót nem sikerül kiszedni, 4 szöggel próbálkoztam benyomni, majd húzni a kazettanyilásnál, de meg se mozdul, más módszer nincs gondolom csak szétszedni a burkolatot?

Szedd ki a kis kijelzőt a rádió fölött (2 csavar fogja), kipiszkálod, és ott nyúlj be! :P

Hátha! :D

Vagy ki kell venni a kesztyűtartót és onnan megtolni, bár nekem csak így jött ki:

357403-20111010-yp8SH1.jpg

357404-20111010-Psb7Y0.jpg

Link to comment
Megosztás:

Hát igen valami ilyesmi de ugye nem sík felületű az eleje hanem a tid kijelző előtt van egy kis tálca és az ami úgy mond ilyenkor bosszant mert ha beteszem a 2 din-t akkor vagy alul vagy felül kilóg a fejegység de le egy lehet hogy megdöntöm és ezzel fedem a kis tálcát. De hifis boltban hallani se akarnak erről..:-)

A középső szellőzőt azt nem akarom bántani mert ott van a vész villogó is az meg jól néz ki...

A corsánál sem volt síkban, de szépen megoldotta a srác. :P nekem az is tetszik. :D

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenki

Olyan gondom lenne.hogy a minap este letettem a gépet munka után,majd reggel márt nem indult.Semmi jele nem volt haldoklo aksinak,szépen indult elsöre mindig.Ismi szerelö bemérte wisszatöltést,12,4 volt. Onnan mentem autovillamoságishoz,nah akkor jötek a gondok,csak a generátornár tudot feszültséget mérni, ott 14,5-15,1 volt, de sehol máshol nemtudot mérni feszültséget.Majd sokadszori probálkozásra sikerült az aksinál mérni ujra,11,7.azt monta 1 napos melo mire mindent átnéznek.Én arra tippelek h valahol vezetékszakadás,vagy letestelés van.Szerintetek?Válaszokat elöre is köszi.

Na átnyálaztam a vezetékeket. Az aksi mínusz pólusáról menő vastag barna vezeték volt a ludas ami a motor mögé az öninditora ment. 1 kicsit levolt hántolva a vezeték 1 cm hosza. Kicseréltem, most jo a viszatöltés 13,9. Láttam közben 1-2 érdekes vezetékelés megoldást még a k.kötegben, ami idövel lehet ujra gondot fog okozni. Érdemes bontott kábelköteget venni, és cserélni az egészet a motortérben??

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nos,a következő a problémám...A múltkor már írtam hogy vacakol az alapjáratom,indításnál szinte alig pötyögött az autó,majd néhány mp.elteltével felpörgött és beállt normálra....ill.menet közben néha simán leállt az autó,de újra életre kelt..vagy leállítás után nem is akart beindulni..Viszont mikor lehúztam a pill.szelep jeladó csatlakozóját,akkor újra beindult csak jobban pörgött,állítólag azért mert ha nem onnan kapja az ECU a jelet,akkor a főtengelytől veszi,és akkor kb.2000környékén tartja az alapjáratot...na meg ég a motorkontroll lámpa...Lefogadtam volna hogy a pill.szelep jeladó a hibás,ki is cseréltem,sőt már a második van rajta..Mindkettő bontott,de jók mert tökéletesen működő autókról valók..Ráadásul az egyik csak kölcsönben van nálam,tehát tudom hogy jó!Pár hétig jól működött aztán ma megint kezdtek előjönni az előbb felsoroltak...bár már úgy csinálom,hogyha leáll vagy nem indul el,akkor motorháztető felnyit,jeladó lehúz,és minden oké...csak baromira zavaró hogy pörög mint az állat,na meg hogy ég a hibalámpám...Kérdésem:mi a fene csinálhat még a pill.szelep jeladón kívül ilyen hibákat????Ha az előbb felsorolt hibák nem jelentkeznek akkor az alapjáratom is tökéletes.Kiszedtem már az alapjárati motort is,megtakarítottam tökéletesre,még a fészkét is..Sőt a jeladó vezetékeit is ellenőriztem,semmi..mozgattam ide-oda,hátha nem érintkezik,vagy szakadt a szál,de jó minden,és a hibák nem jöttek elő...Csak menet közben gondol egyet,és megáll/rángat/,majd ugyanúgy újraindul..Vagy leállítás után nem indul...Ezek a tünetek,és a jeladó lehúzásával tudom orvosolni,de mondom,már a második van rajta és jók!Szerintetek mi a túró lehet ami ilyen tüneteket okoz??? Előre is köszi! Astra C14NZ 92'

Link to comment
Megosztás:

Kiszúrtam, nem tudtam mi az a rúd keresztben a pedálok felett.

Figyeltem én is, de nem tudtam mi lehet, vasrúdnak néztem. :D

hali!

A műszerfalom a felkiáltójel az mit jelent?

Arra gondolsz, ami bal oldalt van az alsó sorban? :P

remélem nincs behúzva a kéziféked. :P (vagy esetleg elromlott a kapcsolója)

Ha egyik sem, akkor az a baj, amit fentebb írtak. :D

Na átnyálaztam a vezetékeket. Az aksi mínusz pólusáról menő vastag barna vezeték volt a ludas ami a motor mögé az öninditora ment. 1 kicsit levolt hántolva a vezeték 1 cm hosza. Kicseréltem, most jo a viszatöltés 13,9. Láttam közben 1-2 érdekes vezetékelés megoldást még a k.kötegben, ami idövel lehet ujra gondot fog okozni. Érdemes bontott kábelköteget venni, és cserélni az egészet a motortérben??

Minek?

Az sem jobb mint a tied, esetleg ha egy sokkal fiatalabból veszed.

Ha megint gondot okoz valami, legalább mostmár tudod, hogy hol keresd az okát! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nos,a következő a problémám...A múltkor már írtam hogy vacakol az alapjáratom,indításnál szinte alig pötyögött az autó,majd néhány mp.elteltével felpörgött és beállt normálra....ill.menet közben néha simán leállt az autó,de újra életre kelt..vagy leállítás után nem is akart beindulni..Viszont mikor lehúztam a pill.szelep jeladó csatlakozóját,akkor újra beindult csak jobban pörgött,állítólag azért mert ha nem onnan kapja az ECU a jelet,akkor a főtengelytől veszi,és akkor kb.2000környékén tartja az alapjáratot...na meg ég a motorkontroll lámpa...Lefogadtam volna hogy a pill.szelep jeladó a hibás,ki is cseréltem,sőt már a második van rajta..Mindkettő bontott,de jók mert tökéletesen működő autókról valók..Ráadásul az egyik csak kölcsönben van nálam,tehát tudom hogy jó!Pár hétig jól működött aztán ma megint kezdtek előjönni az előbb felsoroltak...bár már úgy csinálom,hogyha leáll vagy nem indul el,akkor motorháztető felnyit,jeladó lehúz,és minden oké...csak baromira zavaró hogy pörög mint az állat,na meg hogy ég a hibalámpám...Kérdésem:mi a fene csinálhat még a pill.szelep jeladón kívül ilyen hibákat????Ha az előbb felsorolt hibák nem jelentkeznek akkor az alapjáratom is tökéletes.Kiszedtem már az alapjárati motort is,megtakarítottam tökéletesre,még a fészkét is..Sőt a jeladó vezetékeit is ellenőriztem,semmi..mozgattam ide-oda,hátha nem érintkezik,vagy szakadt a szál,de jó minden,és a hibák nem jöttek elő...Csak menet közben gondol egyet,és megáll/rángat/,majd ugyanúgy újraindul..Vagy leállítás után nem indul...Ezek a tünetek,és a jeladó lehúzásával tudom orvosolni,de mondom,már a második van rajta és jók!Szerintetek mi a túró lehet ami ilyen tüneteket okoz??? Előre is köszi! Astra C14NZ 92'

Jó lenne akkor kivillogtatni a hibakódot, amikor produkálja a furcsaságokat.

Amikor kivillogtattad, milyen hibákat tárolt? :D

Link to comment
Megosztás:

Jó lenne akkor kivillogtatni a hibakódot, amikor produkálja a furcsaságokat.

Amikor kivillogtattad, milyen hibákat tárolt? :P

Azt hogyan tudom"kivillogtatni"?? Vagy arra gondolsz,mikor a motordiagnosztika lámpa ég??Az azért és olyankor ég,mikor lehúzom a pill.szelep jeladót..Dehát azt meg tudom hogy miért ég,mert nincs csati a jeladón...Vagy milyen kivillogtatásra gondolsz?? :D és milyen módszerrel tudom megnézni?? Köszi előre is....

Link to comment
Megosztás:

Azt hogyan tudom"kivillogtatni"?? Vagy arra gondolsz,mikor a motordiagnosztika lámpa ég??Az azért és olyankor ég,mikor lehúzom a pill.szelep jeladót..Dehát azt meg tudom hogy miért ég,mert nincs csati a jeladón...Vagy milyen kivillogtatásra gondolsz?? :D és milyen módszerrel tudom megnézni?? Köszi előre is....

Erre gondolok:

"Világít a motorvezérlés ikon a mûszerfalon? Nincs kedve vagy pénze szervizbe vinni az autót? Akkor itt van egy lehetõség a hibakódok kilistázására. A leírás alapvetõen Astra F-hez készült, de alapvetõen az össze Opel típuson alkalmazható.

Az F Astrában a diagnosztikai csatlakozó a biztosítékdoboz bal oldalán található. A listázáshoz az A és B lábakat egy gemkapoccsal vagy egy darab dróttal össze kell kötni.

Ha ez megvan akkor csak a gyújtást kell ráadni, és a motorvezérlés ikont figyelni. Ez villogással fogja a hibakódokat kiírni. Mindig a 12-es kóddal (diagnózis kezdete) kezd."

Hibakód kivillogtatása.

Ezen az ábrán megtalálod, hogy melyik 2 csatit is kell összezárnod!

kisebb csati

nagyobb csati

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.