Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok. Mitől lehet az hogy az ABS visszajelző lámpám elkezd világítani ha megállok több másodpercig, vagy ha rükvercbe rakom egyből, és mindaddig el sem alszik amíg le nem állítom az motort. Természetesen ha újra indítom elalszik ahogy szokott.Ja és az index lámpám másodpercenként villan meg ha kanyarodni szeretnék.Arról már hallottam hogy gyorsabban villog a szokásosnál ha kiég valamelyik izzó, de ilyet hogy lassabban:( mi lehet???Köszi előre is a hozzászólásokat.

Elküldve
Sziasztok. Mitől lehet az hogy az ABS visszajelző lámpám elkezd világítani ha megállok több másodpercig, vagy ha rükvercbe rakom egyből, és mindaddig el sem alszik amíg le nem állítom az motort. Természetesen ha újra indítom elalszik ahogy szokott.Ja és az index lámpám másodpercenként villan meg ha kanyarodni szeretnék.Arról már hallottam hogy gyorsabban villog a szokásosnál ha kiég valamelyik izzó, de ilyet hogy lassabban:( mi lehet???Köszi előre is a hozzászólásokat.

1. Valamelyik jeladó a kerékagyaknál levők közül halódik, vagy kontakthibás a csatija. Szervízben tech műszerrel ki lehet faggatni, melyik szenzort nem találja.

2. Az indexrelé halódik sztem, próbáld ki egy kölcsön indexrelével, ha azzal is ezt csinálja, lehet még hibás az elakadásjelző kapcsoló is esetleg.

Elküldve
Nem lesz gond hogy direktbe összeér a kondi a trafóból jövő kábellel?

A test kábel nem a 15-ös kapocsról jön. Az egy másik. A 15-ösről jövő a kondi másik lábával van házasítva.

Elküldve
sziasztok

valaki megmondaná hogy köll a gyári rádiót kiszerelni? valami speciál kihúzó köll hozzá?

Igen, van hozzá kiemelő. A 4 sarkán van 4 db imbusszfejű hernyócsavar azt kell kitekerni és oda passzol a kiemelő. Meg lehet próbálni 4 db pont belepasszoló szöggel is, de ezzel ugy csak a rögzítőfüleket tudod félrenyomni, húzni viszont nem lehet vele kifele. Ilyenkor vagy a kazettanyíláson kell bedugni a kezed és úgy húzni, esetleg ha kiveszed a kesztyűtartót onnan mögényúlva lehet kitolni. Néha nagyon beszorul pölö nekem is, és csak totális bontással vehető ki.

Elküldve

Igen, van hozzá kiemelő. A 4 sarkán van 4 db imbusszfejű hernyócsavar azt kell kitekerni és oda passzol a kiemelő. Meg lehet próbálni 4 db pont belepasszoló szöggel is, de ezzel ugy csak a rögzítőfüleket tudod félrenyomni, húzni viszont nem lehet vele kifele. Ilyenkor vagy a kazettanyíláson kell bedugni a kezed és úgy húzni, esetleg ha kiveszed a kesztyűtartót onnan mögényúlva lehet kitolni. Néha nagyon beszorul pölö nekem is, és csak totális bontással vehető ki.

[/quot

értem, elég szar ez agyári rádió, egyszer szól egyszer néma, áramot kap mindig hangszóró is jó mer ha olyanja van sistörög, nemtom mi lehet vele.

Elküldve
értem, elég szar ez agyári rádió, egyszer szól egyszer néma, áramot kap mindig hangszóró is jó mer ha olyanja van sistörög, nemtom mi lehet vele.

Antenna megvan?

Elküldve
1. Valamelyik jeladó a kerékagyaknál levők közül halódik, vagy kontakthibás a csatija. Szervízben tech műszerrel ki lehet faggatni, melyik szenzort nem találja.

2. Az indexrelé halódik sztem, próbáld ki egy kölcsön indexrelével, ha azzal is ezt csinálja, lehet még hibás az elakadásjelző kapcsoló is esetleg.

Köszönöm....legalább van fogalmam mi lehet a baj forrása:D

Elküldve
egy csávó azt kérdezi hogy F astra 2007-eshez jó e :D 2007-ben még volt f astra ?

nem semmi akkor a csávó érthet a kocsikhoz.ha azt hiszi h neki az f astra 2007-es...

még jó h csak 2002-ig gyártották őket.

Elküldve

Hali mindenki

Olyan gondom lenne.hogy a minap este letettem a gépet munka után,majd reggel márt nem indult.Semmi jele nem volt haldoklo aksinak,szépen indult elsöre mindig.Ismi szerelö bemérte wisszatöltést,12,4 volt. Onnan mentem autovillamoságishoz,nah akkor jötek a gondok,csak a generátornár tudot feszültséget mérni, ott 14,5-15,1 volt, de sehol máshol nemtudot mérni feszültséget.Majd sokadszori probálkozásra sikerült az aksinál mérni ujra,11,7.azt monta 1 napos melo mire mindent átnéznek.Én arra tippelek h valahol vezetékszakadás,vagy letestelés van.Szerintetek?Válaszokat elöre is köszi.

Elküldve
Hali mindenki

Olyan gondom lenne.hogy a minap este letettem a gépet munka után,majd reggel márt nem indult.Semmi jele nem volt haldoklo aksinak,szépen indult elsöre mindig.Ismi szerelö bemérte wisszatöltést,12,4 volt. Onnan mentem autovillamoságishoz,nah akkor jötek a gondok,csak a generátornár tudot feszültséget mérni, ott 14,5-15,1 volt, de sehol máshol nemtudot mérni feszültséget.Majd sokadszori probálkozásra sikerült az aksinál mérni ujra,11,7.azt monta 1 napos melo mire mindent átnéznek.Én arra tippelek h valahol vezetékszakadás,vagy letestelés van.Szerintetek?Válaszokat elöre is köszi.

Szia!

A generátor testelésével szokott gond lenni. Esetleg az aksit a kasznival, vagy a blokkal összekötő vezeték lehet még gyanús.

Az aksi és a generátor között egy darab piros vezeték van. Azt nagyon sokáig kell nézni, hogy kiteljen az 1 nap....

Elküldve
Hali mindenki

Olyan gondom lenne, hogy a minap este letettem a gépet munka után, majd reggel márt nem indult. Semmi jele nem volt haldokló akksinak, szépen indult elsőre mindig. Ismi szerelö bemérte töltést, 12.4 volt. Onnan mentem autó villamoságishoz, nah akkor jötek a gondok. Csak a generátornál tudott feszültséget mérni, ott 14.5-15.1 volt, de sehol máshol nem tudott mérni feszültséget. Majd sokadszori próbálkozásra sikerült az akksinál mérni újra 11.7-et. Azt monta 1 napos meló mire mindent átnéznek. Én arra tippelek hogy valahol vezetékszakadás, vagy letestelés van. Szerintetek?Válaszokat elöre is köszi.

Szerintünk is. :D Most ott van az autó, és fésülik a kábeleidet?

Elküldve
Szia!

A generátor testelésével szokott gond lenni. Esetleg az aksit a kasznival, vagy a blokkal összekötő vezeték lehet még gyanús.

Az aksi és a generátor között egy darab piros vezeték van. Azt nagyon sokáig kell nézni, hogy kiteljen az 1 nap....

Szerintünk is. :D Most ott van az autó, és fésülik a kábeleidet?

[/quo

Nálam van az auto,nem hagytam ott.Az elektronika nem az erösségem,de én is valami kis gondra gondoltam elsöre,nem 1 egész napos programra.Akkor holnap nekiállok azt átfutom a kábeleket amit látok.Miwel a mérésnél a generátorbol kijövö feszültség jo volt,csak a kábeleknél van a gond szerintem.Köszi az infokat,ha jutok valamire megirom.

Elküldve
Nálam van az auto,nem hagytam ott.Az elektronika nem az erösségem,de én is valami kis gondra gondoltam elsöre,nem 1 egész napos programra.Akkor holnap nekiállok azt átfutom a kábeleket amit látok.Miwel a mérésnél a generátorbol kijövö feszültség jo volt,csak a kábeleknél van a gond szerintem.Köszi az infokat,ha jutok valamire megirom.

Érdemes lenne megnézni először a generátorra menő testszálat (vastag barna - nekem legalábbis), azzal szoktak gondok lenni töltésügyben. :D

Elküldve
nem semmi akkor a csávó érthet a kocsikhoz.ha azt hiszi h neki az f astra 2007-es...

még jó h csak 2002-ig gyártották őket.

ott van a kérdések közt alul, ha rákattintasz a linkre :D

Elküldve

Sziasztok fiuk! segitség kellen mert már jön a tél,nyáron nem foglalkoztam vele,mondjuk probáltam de nem sok sikerrel.az a gondom hogy a hátsó ablakfütés nem müködik,állandóan kiveri a biztit.mihelyt bekapcsolom azonnal ki is vágja a biztit.oszt nincs ablakfütés hátul és már párásodik. mi csináljak?? tegyek be egy teatüzhelyt vagy egy kályhát??? valaki segitsen már köszöntem

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.