Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok. Mitől lehet az hogy az ABS visszajelző lámpám elkezd világítani ha megállok több másodpercig, vagy ha rükvercbe rakom egyből, és mindaddig el sem alszik amíg le nem állítom az motort. Természetesen ha újra indítom elalszik ahogy szokott.Ja és az index lámpám másodpercenként villan meg ha kanyarodni szeretnék.Arról már hallottam hogy gyorsabban villog a szokásosnál ha kiég valamelyik izzó, de ilyet hogy lassabban:( mi lehet???Köszi előre is a hozzászólásokat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Mitől lehet az hogy az ABS visszajelző lámpám elkezd világítani ha megállok több másodpercig, vagy ha rükvercbe rakom egyből, és mindaddig el sem alszik amíg le nem állítom az motort. Természetesen ha újra indítom elalszik ahogy szokott.Ja és az index lámpám másodpercenként villan meg ha kanyarodni szeretnék.Arról már hallottam hogy gyorsabban villog a szokásosnál ha kiég valamelyik izzó, de ilyet hogy lassabban:( mi lehet???Köszi előre is a hozzászólásokat.

1. Valamelyik jeladó a kerékagyaknál levők közül halódik, vagy kontakthibás a csatija. Szervízben tech műszerrel ki lehet faggatni, melyik szenzort nem találja.

2. Az indexrelé halódik sztem, próbáld ki egy kölcsön indexrelével, ha azzal is ezt csinálja, lehet még hibás az elakadásjelző kapcsoló is esetleg.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

valaki megmondaná hogy köll a gyári rádiót kiszerelni? valami speciál kihúzó köll hozzá?

Igen, van hozzá kiemelő. A 4 sarkán van 4 db imbusszfejű hernyócsavar azt kell kitekerni és oda passzol a kiemelő. Meg lehet próbálni 4 db pont belepasszoló szöggel is, de ezzel ugy csak a rögzítőfüleket tudod félrenyomni, húzni viszont nem lehet vele kifele. Ilyenkor vagy a kazettanyíláson kell bedugni a kezed és úgy húzni, esetleg ha kiveszed a kesztyűtartót onnan mögényúlva lehet kitolni. Néha nagyon beszorul pölö nekem is, és csak totális bontással vehető ki.

Link to comment
Megosztás:

Igen, van hozzá kiemelő. A 4 sarkán van 4 db imbusszfejű hernyócsavar azt kell kitekerni és oda passzol a kiemelő. Meg lehet próbálni 4 db pont belepasszoló szöggel is, de ezzel ugy csak a rögzítőfüleket tudod félrenyomni, húzni viszont nem lehet vele kifele. Ilyenkor vagy a kazettanyíláson kell bedugni a kezed és úgy húzni, esetleg ha kiveszed a kesztyűtartót onnan mögényúlva lehet kitolni. Néha nagyon beszorul pölö nekem is, és csak totális bontással vehető ki.

[/quot

értem, elég szar ez agyári rádió, egyszer szól egyszer néma, áramot kap mindig hangszóró is jó mer ha olyanja van sistörög, nemtom mi lehet vele.

Link to comment
Megosztás:

1. Valamelyik jeladó a kerékagyaknál levők közül halódik, vagy kontakthibás a csatija. Szervízben tech műszerrel ki lehet faggatni, melyik szenzort nem találja.

2. Az indexrelé halódik sztem, próbáld ki egy kölcsön indexrelével, ha azzal is ezt csinálja, lehet még hibás az elakadásjelző kapcsoló is esetleg.

Köszönöm....legalább van fogalmam mi lehet a baj forrása:D

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenki

Olyan gondom lenne.hogy a minap este letettem a gépet munka után,majd reggel márt nem indult.Semmi jele nem volt haldoklo aksinak,szépen indult elsöre mindig.Ismi szerelö bemérte wisszatöltést,12,4 volt. Onnan mentem autovillamoságishoz,nah akkor jötek a gondok,csak a generátornár tudot feszültséget mérni, ott 14,5-15,1 volt, de sehol máshol nemtudot mérni feszültséget.Majd sokadszori probálkozásra sikerült az aksinál mérni ujra,11,7.azt monta 1 napos melo mire mindent átnéznek.Én arra tippelek h valahol vezetékszakadás,vagy letestelés van.Szerintetek?Válaszokat elöre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenki

Olyan gondom lenne.hogy a minap este letettem a gépet munka után,majd reggel márt nem indult.Semmi jele nem volt haldoklo aksinak,szépen indult elsöre mindig.Ismi szerelö bemérte wisszatöltést,12,4 volt. Onnan mentem autovillamoságishoz,nah akkor jötek a gondok,csak a generátornár tudot feszültséget mérni, ott 14,5-15,1 volt, de sehol máshol nemtudot mérni feszültséget.Majd sokadszori probálkozásra sikerült az aksinál mérni ujra,11,7.azt monta 1 napos melo mire mindent átnéznek.Én arra tippelek h valahol vezetékszakadás,vagy letestelés van.Szerintetek?Válaszokat elöre is köszi.

Szia!

A generátor testelésével szokott gond lenni. Esetleg az aksit a kasznival, vagy a blokkal összekötő vezeték lehet még gyanús.

Az aksi és a generátor között egy darab piros vezeték van. Azt nagyon sokáig kell nézni, hogy kiteljen az 1 nap....

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenki

Olyan gondom lenne, hogy a minap este letettem a gépet munka után, majd reggel márt nem indult. Semmi jele nem volt haldokló akksinak, szépen indult elsőre mindig. Ismi szerelö bemérte töltést, 12.4 volt. Onnan mentem autó villamoságishoz, nah akkor jötek a gondok. Csak a generátornál tudott feszültséget mérni, ott 14.5-15.1 volt, de sehol máshol nem tudott mérni feszültséget. Majd sokadszori próbálkozásra sikerült az akksinál mérni újra 11.7-et. Azt monta 1 napos meló mire mindent átnéznek. Én arra tippelek hogy valahol vezetékszakadás, vagy letestelés van. Szerintetek?Válaszokat elöre is köszi.

Szerintünk is. :D Most ott van az autó, és fésülik a kábeleidet?

Link to comment
Megosztás:

Szia!

A generátor testelésével szokott gond lenni. Esetleg az aksit a kasznival, vagy a blokkal összekötő vezeték lehet még gyanús.

Az aksi és a generátor között egy darab piros vezeték van. Azt nagyon sokáig kell nézni, hogy kiteljen az 1 nap....

Szerintünk is. :D Most ott van az autó, és fésülik a kábeleidet?

[/quo

Nálam van az auto,nem hagytam ott.Az elektronika nem az erösségem,de én is valami kis gondra gondoltam elsöre,nem 1 egész napos programra.Akkor holnap nekiállok azt átfutom a kábeleket amit látok.Miwel a mérésnél a generátorbol kijövö feszültség jo volt,csak a kábeleknél van a gond szerintem.Köszi az infokat,ha jutok valamire megirom.

Link to comment
Megosztás:

Nálam van az auto,nem hagytam ott.Az elektronika nem az erösségem,de én is valami kis gondra gondoltam elsöre,nem 1 egész napos programra.Akkor holnap nekiállok azt átfutom a kábeleket amit látok.Miwel a mérésnél a generátorbol kijövö feszültség jo volt,csak a kábeleknél van a gond szerintem.Köszi az infokat,ha jutok valamire megirom.

Érdemes lenne megnézni először a generátorra menő testszálat (vastag barna - nekem legalábbis), azzal szoktak gondok lenni töltésügyben. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok fiuk! segitség kellen mert már jön a tél,nyáron nem foglalkoztam vele,mondjuk probáltam de nem sok sikerrel.az a gondom hogy a hátsó ablakfütés nem müködik,állandóan kiveri a biztit.mihelyt bekapcsolom azonnal ki is vágja a biztit.oszt nincs ablakfütés hátul és már párásodik. mi csináljak?? tegyek be egy teatüzhelyt vagy egy kályhát??? valaki segitsen már köszöntem

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.