Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok SOS-be kellene nekem egy bekötési rajz vagy kép a elektromikus gyujtás modul-ról az elósztó fedél alatt lévőről. van 1 kábel amit nem tudom hova vagy melyikhez kell plusba rakni... 4+2 kábel megy oda 2 a trafobol az megvan..... 4 , fehér, lila, barna-fekete, barna, a barna kábelnek nem találom a helyét.

1.6i c16nz

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok SOS-be kellene nekem egy bekötési rajz vagy kép a elektromikus gyujtás modul-ról az elósztó fedél alatt lévőről. van 1 kábel amit nem tudom hova vagy melyikhez kell plusba rakni... 4+2 kábel megy oda 2 a trafobol az megvan..... 4 , fehér, lila, barna-fekete, barna, a barna kábelnek nem találom a helyét.

1.6i c16nz

Ha csak a barnának nincs helye akkor az a maradék helyre megy nem? :D

Link to comment
Megosztás:

Értem akkor az jó lenne bele erre gondoltam:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1479459440.html

Ilyen kell, de ez iszonyatosan drága, nem? :D Ja hogy le van festve...

Amúgy meg van valami bibi a fordulatszámmérő mutatóval is. az enyémben szépen a helyén volt, de ezen...

Ettől sokkal olcsóbban is vannak ám! :D

Szerintem ha a belsővilágítás kapcsolójára rákötöd, akkor simán menni fog! :D

Igen, arra gondoltam én is, állandóra, gyújtás nélküli működésre.

---

Szétszedtem az isuzu világítás kapcsolóját, gondoltam kicserélem az égőt, de megszívtam ... megint ... kipattantak a golyók. :D fél óra próbálkozás után inkább holnapra halasztottam :P jobb a békesség! :P :D :)

Link to comment
Megosztás:

Aham azt nem láttam h lejebb van a mutató... az gond lehet?

Nem nagyon találtam ilyet olcsón...

Akár lehet probléma is, de lehet csak a kis pöcök hiányzik, de lehet szét is volt már szedve, és emiatt akár csalhat is...

A napokban lehet intézek egy astrát, fordulatszámmérős, csak nem tudom, hogy milyen a W száma, de meglesem. Majd megkereslek PÜ-ben! :D

Link to comment
Megosztás:

Ha csak a barnának nincs helye akkor az a maradék helyre megy nem? :D

Az a gond hogy nincs maradék hely, így gondolom valamelyik helyre 2 kábel csatlakozik..... csak nem tudom melyikre. Ha lenne valakinek c16nz-s motorja megtenné hogy lefényképezi a csatlakozást.

http://kep.psharing.com/415854.jpg

Annó én is lefényképeztem de sajnos nem látszik teljesen.

Link to comment
Megosztás:

Akár lehet probléma is, de lehet csak a kis pöcök hiányzik, de lehet szét is volt már szedve, és emiatt akár csalhat is...

A napokban lehet intézek egy astrát, fordulatszámmérős, csak nem tudom, hogy milyen a W száma, de meglesem. Majd megkereslek PÜ-ben! :P

Oké! rendben kösz! :D

Link to comment
Megosztás:

Hello

Vettem az astrámba egy ford számos km óra csoportot. (http://noob.hu/2011/10/03/IMG_0770.JPG)

A kérdés az lenne, hogy ugyebár a gyári óra csak 220-ig van skálázva ez pedig 240-ig.

Na már most így az óra 20-al többet mér nekem.

Próbáltuk csak a kilométer órát kicserélni de a ford számos órába nem fér bele, kicsit más a kialakítása.

Van valakinek valami ötlete a megoldáshoz?

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Hello

Vettem az astrámba egy ford számos km óra csoportot. (http://noob.hu/2011/10/03/IMG_0770.JPG)

A kérdés az lenne, hogy ugyebár a gyári óra csak 220-ig van skálázva ez pedig 240-ig.

Na már most így az óra 20-al többet mér nekem.

Próbáltuk csak a kilométer órát kicserélni de a ford számos órába nem fér bele, kicsit más a kialakítása.

Van valakinek valami ötlete a megoldáshoz?

Üdv.

GYÍK!

Vagy ha nem akarsz mókolni, akkor eladod, és veszel egy olyat, amilyen a tiedbe kell. :D 8ezer körül vannak. :P

A te órád ilyenből való elvileg. De érdekes, mert csak 7000-ig van skálázva a fordulatszámmérőd. szerintem kicserélték a közepét, és úgy adták el. :P

Link to comment
Megosztás:

Hello

Vettem az astrámba egy ford számos km óra csoportot. (http://noob.hu/2011/10/03/IMG_0770.JPG)

A kérdés az lenne, hogy ugyebár a gyári óra csak 220-ig van skálázva ez pedig 240-ig.

Na már most így az óra 20-al többet mér nekem.

Próbáltuk csak a kilométer órát kicserélni de a ford számos órába nem fér bele, kicsit más a kialakítása.

Van valakinek valami ötlete a megoldáshoz?

Üdv.

Az nem érdekes, hogy meddig van skálázva, a lényeg, hogy a W-s szám megeggyezzen azzal amit kivettél. Ha az egyezik akkor ugyanúgy kell mutatnia feltéve ha nincs baja az órának.

Mihez képest mutat 20-al többet? Ha gps-hez viszonyítasz akkor 8-10% csalás felfelé normális. Előírás hogy minden órának legalább 5%-al többet kell mutatni mint a valós. F-ben ez általában 8% körül szokott lenni amíg meg nem hekkeli valaki :D

Link to comment
Megosztás:

Valaki akinek van c16nz-s motorja lefényképezné a gyújtás modulra menő kábeleket, ahol rácsatlakozik a modulra? thx

A rajz szerint a jeladón a lábak:

A - fehér

B - lila-fehér

C - barna-fekete

D - barna

a trafó felöl:

B+ - piros

C- - barna

Elvileg mindnek van helye, a "D" pont, tehát a barna kábel lenn van testen is!

Link to comment
Megosztás:

A rajz szerint a jeladón a lábak:

A - fehér

B - lila-fehér

C - barna-fekete

D - barna

a trafó felöl:

B+ - piros

C- - barna

Elvileg mindnek van helye, a "D" pont, tehát a barna kábel lenn van testen is!

sajna 1 kábel szabadon maradt mivel 7 lábra 8 kábel megy azok stimmel amiket irtál de viszont közvetlen a rotorból is jön 2 kábel 1 zöld

és 1 fehér.... ezért lenne szükségem egy fényképre mit k...... el :D

Link to comment
Megosztás:

sajna 1 kábel szabadon maradt mivel 7 lábra 8 kábel megy azok stimmel amiket irtál de viszont közvetlen a rotorból is jön 2 kábel 1 zöld

és 1 fehér.... ezért lenne szükségem egy fényképre mit k...... el :D

A rotorból biztosan nem jön. Az alatta levő impulzus jeladóból inkább. Ám nincsenek meg azok a műanyag stekkerek? Csak a vezetékek a végükön a saruval?

gallery_4683_230_179884.jpg

gallery_4683_230_218143.jpg

Link to comment
Megosztás:

A rotorból biztosan nem jön. Az alatta levő impulzus jeladóból inkább. Ám nincsenek meg azok a műanyag stekkerek? Csak a vezetékek a végükön a saruval?

Csak a saruk vannak rajta, de zsugorcsövet tettem rájuk.....

Anno raktam fel képet ez lesz az ----> 415854.jpg

419539.jpg

Csak pont a másik oldalról kellene fénykép és máris tudnám :D

Ahogy Tudom a kábelek menetét fentről lefele

1- Zöld (rotorból jön ki)

2- Fehér vagy sárga passz de a lényeg (szintén rotorból jön)

3- Fehér (4-es csatiból jön)

4- Lila (szintén 4-es cs)

5-

6- ezek most nem ugranak be de a trafóból jön 2 kábel asszem 5-re 6-ra megy +megy rá még valami fekete cucc :P de ezeket tudom

7- és marad még 2 kábel ami 1 fekete 1 barna amik a 4-es csatiból jönnek, a feketének is megvan a helye így megmaradt a barna kábel amit nem

vágok hova megy. A sejtésem hogy valamelyik helyre 2 kábel csatlakozik.

Link to comment
Megosztás:

Csak a saruk vannak rajta, de zsugorcsövet tettem rájuk.....

Anno raktam fel képet ez lesz az ----> http://kep.psharing.com/415854.jpg

Csak pont a másik oldalról kellene fénykép és máris tudnám :D

Modul 4 pólusú rész:

1. imp. jeladó

2. imp. jeladó

3. 4 pólusú csatlakozó A kapocs

4. 4 pólusú csatlakozó B kapocs

Modul 3 pólusú rész:

1. 2 pólusú trafó csatlakozó 15-ös kapocs + a kondenzátor egyik pólusa.

2. 2 pólusú trafó csatlakozó 1-es kapocs

3. 4-es csatlakozó C kapocs

Test csavar: 4 pólusú csatlakozó D kapocs

Ám nekem is van kérdésem.

A te elosztódban van-e, a testre csatlakoztatva egy kondenzátorszerűség, aminek a másik pólusa a modul hármas csatlakozójában az 1. pontra csatlakozik???

...Nem aktuális, már látom a képen.

Link to comment
Megosztás:

Modul 4 pólusú rész:

1. imp. jeladó

2. imp. jeladó

3. 4 pólusú csatlakozó A kapocs

4. 4 pólusú csatlakozó B kapocs

Modul 3 pólusú rész:

1. 2 pólusú trafó csatlakozó 15-ös kapocs

2. 2 pólusú trafó csatlakozó 1-es kapocs

3. 4-es csatlakozó C kapocs

Test csavar: 4 pólusú csatlakozó D kapocs

Ám nekem is van kérdésem.

A te elosztódban van-e, a testre csatlakoztatva egy kondenzátorszerűség, aminek a másik pólusa a modul hármas csatlakozójában az 1. pontra csatlakozik???

...Nem aktuális, már látom a képen.

Na akkor majd megkeresem hol tudom letestelni a D kapocsból jövő kábelt, mert a kondi azt tudom hogy le van a 15-ös kapocsból jövő kábellel testelve, így akkor kell lennie még egy testelésre kialakított helynek vagy talán hozzá csatlakozik ahhoz a csavarhoz amivel a kondi van lerögzítve?

Link to comment
Megosztás:

Na akkor majd megkeresem hol tudom letestelni a D kapocsból jövő kábelt, mert a kondi azt tudom hogy le van a 15-ös kapocsból jövő kábellel testelve, így akkor kell lennie még egy testelésre kialakított helynek vagy talán hozzá csatlakozik ahhoz a csavarhoz amivel a kondi van lerögzítve?

Igen.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.