zsoca25 Elküldve Október2, 2011 Megoszt Elküldve Október2, 2011 Csak a W számra figyelj, hogy egyezzen az egyezzik W-1111 az ugyan az.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Október2, 2011 Megoszt Elküldve Október2, 2011 Sziasztok SOS-be kellene nekem egy bekötési rajz vagy kép a elektromikus gyujtás modul-ról az elósztó fedél alatt lévőről. van 1 kábel amit nem tudom hova vagy melyikhez kell plusba rakni... 4+2 kábel megy oda 2 a trafobol az megvan..... 4 , fehér, lila, barna-fekete, barna, a barna kábelnek nem találom a helyét. 1.6i c16nz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Október2, 2011 Megoszt Elküldve Október2, 2011 http://kep.psharing.com/415854.jpg erröl lenne szó Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október2, 2011 Megoszt Elküldve Október2, 2011 Ki készített már ajtóba piros világítást, ami akkor kapcsol be, ha nyitva az ajtó? (valami hasonlót) Emlékszem, hogy valaki csinálta, de a keresővel nem találom. :D Szerintem ha a belsővilágítás kapcsolójára rákötöd, akkor simán menni fog! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október2, 2011 Megoszt Elküldve Október2, 2011 Sziasztok SOS-be kellene nekem egy bekötési rajz vagy kép a elektromikus gyujtás modul-ról az elósztó fedél alatt lévőről. van 1 kábel amit nem tudom hova vagy melyikhez kell plusba rakni... 4+2 kábel megy oda 2 a trafobol az megvan..... 4 , fehér, lila, barna-fekete, barna, a barna kábelnek nem találom a helyét. 1.6i c16nz Ha csak a barnának nincs helye akkor az a maradék helyre megy nem? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október2, 2011 Megoszt Elküldve Október2, 2011 Értem akkor az jó lenne bele erre gondoltam: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1479459440.html Ilyen kell, de ez iszonyatosan drága, nem? :D Ja hogy le van festve... Amúgy meg van valami bibi a fordulatszámmérő mutatóval is. az enyémben szépen a helyén volt, de ezen... Ettől sokkal olcsóbban is vannak ám! :D Szerintem ha a belsővilágítás kapcsolójára rákötöd, akkor simán menni fog! :D Igen, arra gondoltam én is, állandóra, gyújtás nélküli működésre. --- Szétszedtem az isuzu világítás kapcsolóját, gondoltam kicserélem az égőt, de megszívtam ... megint ... kipattantak a golyók. :D fél óra próbálkozás után inkább holnapra halasztottam :P jobb a békesség! :P :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoca25 Elküldve Október2, 2011 Megoszt Elküldve Október2, 2011 Ilyen kell, de ez iszonyatosan drága, nem? :P Ja hogy le van festve... Amúgy meg van valami bibi a fordulatszámmérő mutatóval is. az enyémben szépen a helyén volt, de ezen... Ettől sokkal olcsóbban is vannak ám! :D Aham azt nem láttam h lejebb van a mutató... az gond lehet? Nem nagyon találtam ilyet olcsón... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október2, 2011 Megoszt Elküldve Október2, 2011 Aham azt nem láttam h lejebb van a mutató... az gond lehet? Nem nagyon találtam ilyet olcsón... Akár lehet probléma is, de lehet csak a kis pöcök hiányzik, de lehet szét is volt már szedve, és emiatt akár csalhat is... A napokban lehet intézek egy astrát, fordulatszámmérős, csak nem tudom, hogy milyen a W száma, de meglesem. Majd megkereslek PÜ-ben! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Ha csak a barnának nincs helye akkor az a maradék helyre megy nem? :D Az a gond hogy nincs maradék hely, így gondolom valamelyik helyre 2 kábel csatlakozik..... csak nem tudom melyikre. Ha lenne valakinek c16nz-s motorja megtenné hogy lefényképezi a csatlakozást. http://kep.psharing.com/415854.jpg Annó én is lefényképeztem de sajnos nem látszik teljesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoca25 Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Akár lehet probléma is, de lehet csak a kis pöcök hiányzik, de lehet szét is volt már szedve, és emiatt akár csalhat is... A napokban lehet intézek egy astrát, fordulatszámmérős, csak nem tudom, hogy milyen a W száma, de meglesem. Majd megkereslek PÜ-ben! :P Oké! rendben kösz! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Telepi Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Hello Vettem az astrámba egy ford számos km óra csoportot. (http://noob.hu/2011/10/03/IMG_0770.JPG) A kérdés az lenne, hogy ugyebár a gyári óra csak 220-ig van skálázva ez pedig 240-ig. Na már most így az óra 20-al többet mér nekem. Próbáltuk csak a kilométer órát kicserélni de a ford számos órába nem fér bele, kicsit más a kialakítása. Van valakinek valami ötlete a megoldáshoz? Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Hello Vettem az astrámba egy ford számos km óra csoportot. (http://noob.hu/2011/10/03/IMG_0770.JPG) A kérdés az lenne, hogy ugyebár a gyári óra csak 220-ig van skálázva ez pedig 240-ig. Na már most így az óra 20-al többet mér nekem. Próbáltuk csak a kilométer órát kicserélni de a ford számos órába nem fér bele, kicsit más a kialakítása. Van valakinek valami ötlete a megoldáshoz? Üdv. GYÍK! Vagy ha nem akarsz mókolni, akkor eladod, és veszel egy olyat, amilyen a tiedbe kell. :D 8ezer körül vannak. :P A te órád ilyenből való elvileg. De érdekes, mert csak 7000-ig van skálázva a fordulatszámmérőd. szerintem kicserélték a közepét, és úgy adták el. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Hello Vettem az astrámba egy ford számos km óra csoportot. (http://noob.hu/2011/10/03/IMG_0770.JPG) A kérdés az lenne, hogy ugyebár a gyári óra csak 220-ig van skálázva ez pedig 240-ig. Na már most így az óra 20-al többet mér nekem. Próbáltuk csak a kilométer órát kicserélni de a ford számos órába nem fér bele, kicsit más a kialakítása. Van valakinek valami ötlete a megoldáshoz? Üdv. Az nem érdekes, hogy meddig van skálázva, a lényeg, hogy a W-s szám megeggyezzen azzal amit kivettél. Ha az egyezik akkor ugyanúgy kell mutatnia feltéve ha nincs baja az órának. Mihez képest mutat 20-al többet? Ha gps-hez viszonyítasz akkor 8-10% csalás felfelé normális. Előírás hogy minden órának legalább 5%-al többet kell mutatni mint a valós. F-ben ez általában 8% körül szokott lenni amíg meg nem hekkeli valaki :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Qvízkérdés: A bendixnél a behúzótekercs bontható? Nem úgy néz ki , de oldalt meg van lapolva, gondoltam oka van neki.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Valaki akinek van c16nz-s motorja lefényképezné a gyújtás modulra menő kábeleket, ahol rácsatlakozik a modulra? thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Valaki akinek van c16nz-s motorja lefényképezné a gyújtás modulra menő kábeleket, ahol rácsatlakozik a modulra? thx A rajz szerint a jeladón a lábak: A - fehér B - lila-fehér C - barna-fekete D - barna a trafó felöl: B+ - piros C- - barna Elvileg mindnek van helye, a "D" pont, tehát a barna kábel lenn van testen is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Telepi Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Hello Km-óra problémám megoldódott egy harmadik órából lett belerakva a km óra. Most tökéletesen mér. Köszi a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 A rajz szerint a jeladón a lábak: A - fehér B - lila-fehér C - barna-fekete D - barna a trafó felöl: B+ - piros C- - barna Elvileg mindnek van helye, a "D" pont, tehát a barna kábel lenn van testen is! sajna 1 kábel szabadon maradt mivel 7 lábra 8 kábel megy azok stimmel amiket irtál de viszont közvetlen a rotorból is jön 2 kábel 1 zöld és 1 fehér.... ezért lenne szükségem egy fényképre mit k...... el :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 sajna 1 kábel szabadon maradt mivel 7 lábra 8 kábel megy azok stimmel amiket irtál de viszont közvetlen a rotorból is jön 2 kábel 1 zöld és 1 fehér.... ezért lenne szükségem egy fényképre mit k...... el :D A rotorból biztosan nem jön. Az alatta levő impulzus jeladóból inkább. Ám nincsenek meg azok a műanyag stekkerek? Csak a vezetékek a végükön a saruval? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 A rotorból biztosan nem jön. Az alatta levő impulzus jeladóból inkább. Ám nincsenek meg azok a műanyag stekkerek? Csak a vezetékek a végükön a saruval? Csak a saruk vannak rajta, de zsugorcsövet tettem rájuk..... Anno raktam fel képet ez lesz az ----> Csak pont a másik oldalról kellene fénykép és máris tudnám :D Ahogy Tudom a kábelek menetét fentről lefele 1- Zöld (rotorból jön ki) 2- Fehér vagy sárga passz de a lényeg (szintén rotorból jön) 3- Fehér (4-es csatiból jön) 4- Lila (szintén 4-es cs) 5- 6- ezek most nem ugranak be de a trafóból jön 2 kábel asszem 5-re 6-ra megy +megy rá még valami fekete cucc :P de ezeket tudom 7- és marad még 2 kábel ami 1 fekete 1 barna amik a 4-es csatiból jönnek, a feketének is megvan a helye így megmaradt a barna kábel amit nem vágok hova megy. A sejtésem hogy valamelyik helyre 2 kábel csatlakozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Csak a saruk vannak rajta, de zsugorcsövet tettem rájuk..... Anno raktam fel képet ez lesz az ----> http://kep.psharing.com/415854.jpg Csak pont a másik oldalról kellene fénykép és máris tudnám :D Modul 4 pólusú rész: 1. imp. jeladó 2. imp. jeladó 3. 4 pólusú csatlakozó A kapocs 4. 4 pólusú csatlakozó B kapocs Modul 3 pólusú rész: 1. 2 pólusú trafó csatlakozó 15-ös kapocs + a kondenzátor egyik pólusa. 2. 2 pólusú trafó csatlakozó 1-es kapocs 3. 4-es csatlakozó C kapocs Test csavar: 4 pólusú csatlakozó D kapocs Ám nekem is van kérdésem. A te elosztódban van-e, a testre csatlakoztatva egy kondenzátorszerűség, aminek a másik pólusa a modul hármas csatlakozójában az 1. pontra csatlakozik??? ...Nem aktuális, már látom a képen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Modul 4 pólusú rész: 1. imp. jeladó 2. imp. jeladó 3. 4 pólusú csatlakozó A kapocs 4. 4 pólusú csatlakozó B kapocs Modul 3 pólusú rész: 1. 2 pólusú trafó csatlakozó 15-ös kapocs 2. 2 pólusú trafó csatlakozó 1-es kapocs 3. 4-es csatlakozó C kapocs Test csavar: 4 pólusú csatlakozó D kapocs Ám nekem is van kérdésem. A te elosztódban van-e, a testre csatlakoztatva egy kondenzátorszerűség, aminek a másik pólusa a modul hármas csatlakozójában az 1. pontra csatlakozik??? ...Nem aktuális, már látom a képen. Na akkor majd megkeresem hol tudom letestelni a D kapocsból jövő kábelt, mert a kondi azt tudom hogy le van a 15-ös kapocsból jövő kábellel testelve, így akkor kell lennie még egy testelésre kialakított helynek vagy talán hozzá csatlakozik ahhoz a csavarhoz amivel a kondi van lerögzítve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Viszont most láttam ilyen stekkereket élősszőr, majd outóbótba benézek :D azt arra kicserélem. Köszönöm a segitséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Na akkor majd megkeresem hol tudom letestelni a D kapocsból jövő kábelt, mert a kondi azt tudom hogy le van a 15-ös kapocsból jövő kábellel testelve, így akkor kell lennie még egy testelésre kialakított helynek vagy talán hozzá csatlakozik ahhoz a csavarhoz amivel a kondi van lerögzítve? Igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Igen. Nem lesz gond hogy direktbe összeér a kondi a trafóból jövő kábellel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts