Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem lehet esetleg fejegység gond? Nincs véletlenül egy másik amivel kipróbálhatnád? :D

pont ma próbáltam szétszedni egy csatit (ami a rádiónál van, iso csati) de nem jött össze, régi csati volt, de olyan szinten szoros, hogy kétlem, hogy meglazulhatna... De lehet én gondolom rosszul! :P

(a fejegységé lehet, de az iso-t nem hinném..)

Nincs most másik fejegységem sajna, de akkor a csatit majd még egyszer átnézem.

Elküldve
Nem lehet esetleg fejegység gond? Nincs véletlenül egy másik amivel kipróbálhatnád? :D

pont ma próbáltam szétszedni egy csatit (ami a rádiónál van, iso csati) de nem jött össze, régi csati volt, de olyan szinten szoros, hogy kétlem, hogy meglazulhatna... De lehet én gondolom rosszul! :P

(a fejegységé lehet, de az iso-t nem hinném..)

Nekem meglazult.

Elküldve
Igen? érdekes... akkor még egy hibaforrás, és a csavarhúzót is alig tudtam közényomni. :D

Elvittem egy autovillamosságishoz, mert nem tudtam mi lehet vele fejegységcsere után. Szemre nekem minden OK volt.

Aztán mutatta,hogy melyik két láb volt sz*r de ez már több mint egy éve volt nem emlékszem pontosan hogyan oldotta meg.

Elküldve
Elvittem egy autovillamosságishoz, mert nem tudtam mi lehet vele fejegységcsere után. Szemre nekem minden OK volt.

Aztán mutatta,hogy melyik két láb volt sz*r de ez már több mint egy éve volt nem emlékszem pontosan hogyan oldotta meg.

Néha akkor csal a szem is... Akkor jó erre is odafigyelni ezután. :D

Elküldve
Nem tudjátok hogyan kell szétszedni egy ilyet?

Sehogy sem sikerül... :D Kihúztam a sárga pöcköt, de így sem jön ki egyik sem, pedig feszegettem már mindenfelé. :P

Szétvágtam egy audi-ét, az is ilyesmi, de brutál egy tartása van, az biztos. :P Gondoltam kihúzom a szálakat, könnyebb lenne toldani, de akkor ígymarad. :D

A sárga pöcök amolyan végleg ne tudd szét szedni biztosító, vagyis azt kell elsőnek kiszedni... Az első képen amit linkeltél látszik, hogy mindegyik érintkező alatt és felett van 1-1 lyuk, ott kell betolni egy körmöt ami az érintkezőből áll ki a fekete foglalatba, ha ezt az érintkező mindkét oldalán megteszed akkor ki tudod húzni a szálakat. Sok sikert :D

Elküldve
A sárga pöcök amolyan végleg ne tudd szét szedni biztosító, vagyis azt kell elsőnek kiszedni... Az első képen amit linkeltél látszik, hogy mindegyik érintkező alatt és felett van 1-1 lyuk, ott kell betolni egy körmöt ami az érintkezőből áll ki a fekete foglalatba, ha ezt az érintkező mindkét oldalán megteszed akkor ki tudod húzni a szálakat. Sok sikert :D

Kb ezzel szívtam ma 1 órát... de nem jött össze, szétbarmolni meg nem akartam, még szükségem lenne rá. :D

Van egy másik levágott csati ( TID csati nincs rajta, csak a 2 iso), de abban nincs ez a sárga pöcök, az eredmény azzal is ugyanaz, jól felbosszantottam magam. :P :P

Elküldve
Kb ezzel szívtam ma 1 órát... de nem jött össze, szétbarmolni meg nem akartam, még szükségem lenne rá. :D

Szerintem az én astrámban is ugyanilyen csatlakozó van de nekem 5 percnél nem kellett több/érintkező. :P Ha látnál csak az érintkezőről képet, hogy hol van a tüske akkor könnyebben menne?

Elküldve
Legalább az egyiket szétbombázhatnád, hogy lásd hogyan jönnének ki ezek a vackok...

azért szedtem szét az audiét, az rövidebb, amúgy sem lenne jó... :D

majd lefotózom, és bemutatom. A lényeg az amit tudunk, mégsem jön szét. :P :P

Csak felmérgeltem magam, és inkább félretettem. :D :D

Itt vannak a képek a csatikról, amiket drasztikus módon tudtam csak kiszedni:

ez egy univerzális Iso csatiból van ( a hosszú kábeles, az egyik fülecske lepattant róla, egyszerűen kirántottam a csatiból, az univerzálisból kijött, az eredetiből nem)

ez meg a gyári fajta. kép 1, kép 2, kép 3, ezen a képen látszik a fülecske (nagyon erős... alig lehet összenyomni..)

Mindkettő egy képen: kép1 kép2

Szerintem az én astrámban is ugyanilyen csatlakozó van de nekem 5 percnél nem kellett több/érintkező. :D Ha látnál csak az érintkezőről képet, hogy hol van a tüske akkor könnyebben menne?

Nekem nem megy ilyen egyszerűen sajna. :D Ha felmérgel, levágom 1 méteres dróttal a donorból, nah azzal elboldogulnék. ;) :) :D

Elküldve
No, van egy feladványom:

Amikor a fejegység be van kapcsolva (akár cd, akár usb, akár rádió) teljesen random elmegy a hang egy-egy hosszabb-rövidebb pillanatra. Van, hogy egy szám végigmegy gond nélkül, de van, hogy egy szám közben 20x megtörténik. Ilyenkor a BC háttérvilágítása is jelentősen elhalványul. Néha nem csupán elhalkul a cucc, hanem ki is kapcsol egy pillanatra a fejegység. Eközben a műszerfal többi háttérvilágítása teljesen rendben van, valamint ha nincs bekapcsolva a fejegység, a BC háttérvilágítása sem szarakodik.

Az előbb kivettem a fejegységet és a BC-t is, de csatlakozók, vezetékek rendben vannak, nincs jele annak, hogy valahol pl testelni tudna.

Valakinek esetleg ötlete erre?

Nézd meg a fejegység biztosítékát. de azt ami a bizti táblában van, nekem hasonló jelenség volt és akkor a bizti foglalata kontaktos volt.

Elküldve
Nem egészen értem ezt a dátum formátum dolgot, milyen kijelzőről beszélünk? Gondolom nem BC-ről, mert az nem tud dátumot.

Ez nem BC csak sima kijelző, azon szeretném átállítani valahogy a dátum formátumát németről magyarra...

Elküldve
Ma találtam egy kis trükköt, megfordítod az elakadásjelző gombot visszadugod a csatlakozóba és benyomod, a gyújtás ráadva kulcs nélkül :D

..és akkor hány biztosíték megy ki? :P

Elküldve
Ma találtam egy kis trükköt, megfordítod az elakadásjelző gombot visszadugod a csatlakozóba és benyomod, a gyújtás ráadva kulcs nélkül :D

Ezt már én is olvastam valahol. :P

Elküldve
..és akkor hány biztosíték megy ki? :D

Most próbáltam ki :D épp maradt minden mintha csak a kulccsal adtam volna rá a gyújtás :P már csak a motor indítását kell megoldani és kész a start gomba induló f astra :P

Elküldve
oké összeirkálom.ez 92-es hengerenkénti injetroros 1.4 astra.szeretem,még semmi baja nem volt

sziasztok.összeirkáltam a drotok szineit. BARNA/FEHÉR 2 DARAB,,,,,BARNA 2 DARAB,,,,,PIROS 1 DARAB,,,,,FEKETE/FEHÉR 1 DARAB,,,,,PIROS/KÉK 1 DARAB,,,,,BARNA/KÉK 1 DARAB,,,,,FEKETE 1 DARAB,,,,,PIROS/SZÜRKE 1 DARAB,,,,,FEHÉR 1 DARAB,,,,,SÁRGA 1 DARAB,,,,,BARNA/SÁRGA 1 DARAB,,,,,KÉK 1 DARAB,,,,,ZÖLD 1 DARAB,,,,,ZÖLD/SZÜRKE 1 DARAB,,,,,ZÖLD/BARNA 1 DARB,,,,, KÖSZÖNÖM A SEGITSÉGET :D:):P

Elküldve
..és akkor hány biztosíték megy ki? :D

Ezt már én is olvastam valahol. :P

Egy sem.....ahogy bedugod az elakadásjelzőtt fordítva "megjelenek" a gyujtás az autó indítható, viszont akkor sem áll le ha kiveszed a kulcsot. Úgy kellett lefullasztani..... :P

Elküldve
Egy sem.....ahogy bedugod az elakadásjelzőtt fordítva "megjelenek" a gyujtás az autó indítható, viszont akkor sem áll le ha kiveszed a kulcsot. Úgy kellett lefullasztani..... :D

Az korrekt :P

Elküldve

Hali!

Volna egy olyan problémám hogy beszereltem az astrámba az elektromos ablakot! Próbánál olyat csinál, hogy gyújtás nélkül lejön de fel nem emegy egyik ablak se, gyújtásra pedig elsőre nem megy le egy nyomásos módban az ablak, először le kell húzni az ablakot aztán fel és utána már egy nyomásra le megy az ablak! A vezető oldalon ezek után ha felfele akarom ugyan ezt akkor elindul az ablak de mielőtt felérne előtte 2-3 centivel megáll és vissza lejön és ott megáll de úgy hogy vagy 10 centi kilátszik az üvegből! Hu lehet kicsit zűrzavaros! :D Na és ha leveszem a gyújtást és viszaadom akkor megint ugyan ezt csinálja! Mi lehet a gond? Van memória szálja vagy meg kell tanítani vagy már nem tom!

Bekötés: Fekete- +12 gyújtás

Barna - test

Kék/piros - le gomb

Szürke/zöld - fel gomb

Piros/sárga - +12 fix

Amm... és egy másik kérdés hogy van egy ilyen szerkentyűm és nem tom mi az mirejó, valamint ha tud valaki bekötést azt megköszönném!

1.

2.

Előre is köszönök minden segítséget!!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.