Morfin Elküldve Szeptember19, 2011 Elküldve Szeptember19, 2011 Üdv! Nemrég láttam a tv-ben egy autós műsort amiben egy saabot javítottak. volt egy időszakos hibája amit nem tudtak hogy mi lehet mert nem tárolt hibakódot. A szerelő gyerek rátett egy kis kütyüt az autó kiolvasócsatijára és úgy használták merthogy az eltárolja a pillanatig fennálló hibát és abból később ki lehet olvasni egyéb más adatokkal együtt. Opelhoz nem létezik hasonló nem tud róla valaki valamit?
FPepe Elküldve Szeptember19, 2011 Elküldve Szeptember19, 2011 Üdv! Nemrég láttam a tv-ben egy autós műsort amiben egy saabot javítottak. volt egy időszakos hibája amit nem tudtak hogy mi lehet mert nem tárolt hibakódot. A szerelő gyerek rátett egy kis kütyüt az autó kiolvasócsatijára és úgy használták merthogy az eltárolja a pillanatig fennálló hibát és abból később ki lehet olvasni egyéb más adatokkal együtt. Opelhoz nem létezik hasonló nem tud róla valaki valamit? Te is nézel Wheeler Dealers-t? :lol: Jó műsor, de néha elég kókány megoldásai vannak. OBD logger volt, nem tudom, van-e a régebbi 10-pólusú csatihoz is, talán azzal az átalakítóval működne, amivel a Tech műszer is.
Endre06 Elküldve Szeptember20, 2011 Elküldve Szeptember20, 2011 Te is nézel Wheeler Dealers-t? :lol: Jó műsor, de néha elég kókány megoldásai vannak. OBD logger volt, nem tudom, van-e a régebbi 10-pólusú csatihoz is, talán azzal az átalakítóval működne, amivel a Tech műszer is. Mire gondolsz? Én is szoktam nézni, én pl simán elvinném az Opelt hozzá hogy az apró dolgokat csinálja már meg! :lol:
FPepe Elküldve Szeptember20, 2011 Elküldve Szeptember20, 2011 Mire gondolsz? Én is szoktam nézni, én pl simán elvinném az Opelt hozzá hogy az apró dolgokat csinálja már meg! :lol: Kis rozsda az alvázmerevítőn, sebaj, fújjuk le sprayvel, semmi lecsiszolás, rozsdátlanítás, alapozás, ilyesmi...
Endre06 Elküldve Szeptember20, 2011 Elküldve Szeptember20, 2011 Kis rozsda az alvázmerevítőn, sebaj, fújjuk le sprayvel, semmi lecsiszolás, rozsdátlanítás, alapozás, ilyesmi... Biztos össze van vágva. :lol: Viszont néha olyat kicserélnek amit én simán úgyhagynék. :lol:
prepuk Elküldve Szeptember20, 2011 Elküldve Szeptember20, 2011 Sziasztok! Valakinek nincs egy jó képe az elektromos ablakemelőről? Ugyanis szereztem egy I-es Megane elektromos ablakemelőt és a motor és a mechanika ránézésre eléggé hasonlít az Astráéhoz. Ha lenne egy jó kép akkor lehet bontás nélkül azt tudnám rá mondani, hogy esélytelen a kísérletezés, de így még optimista vagyok :lol: Ja egy mechanikus ablakemelőt akarom fel elektromosozni. :lol: A GYIK-ban elég pici képet találtam és nem jól kivehető. Előre is kössz mindenkinek. Később tudok képet felrakni majd.
astrásgyerek Elküldve Szeptember20, 2011 Elküldve Szeptember20, 2011 Sziasztok! Valakinek nincs egy jó képe az elektromos ablakemelőről? Ugyanis szereztem egy I-es Megane elektromos ablakemelőt és a motor és a mechanika ránézésre eléggé hasonlít az Astráéhoz. Ha lenne egy jó kép akkor lehet bontás nélkül azt tudnám rá mondani, hogy esélytelen a kísérletezés, de így még optimista vagyok :lol: Ja egy mechanikus ablakemelőt akarom fel elektromosozni. :lol: A GYIK-ban elég pici képet találtam és nem jól kivehető. Előre is kössz mindenkinek. Később tudok képet felrakni majd. Itt találod az én szerelésemről a képeket! van benne használható kép számodra is! :D
prepuk Elküldve Szeptember20, 2011 Elküldve Szeptember20, 2011 Itt találod az én szerelésemről a képeket! van benne használható kép számodra is! :lol: Kössz a gyors infót! Nagyon jók a képek! Majd holnap lesz a napja amikor is megpróbálom beleinstallálni a gépbe az elektromotort. Az ablakemelőt gondolom célszerű kiszerelni és úgy rárakni a motort.
astrásgyerek Elküldve Szeptember20, 2011 Elküldve Szeptember20, 2011 Kössz a gyors infót! Nagyon jók a képek! Majd holnap lesz a napja amikor is megpróbálom beleinstallálni a gépbe az elektromotort. Az ablakemelőt gondolom célszerű kiszerelni és úgy rárakni a motort. célszerű lenne, de szerintem másképp úgysem férsz hozzá! :lol:
trnokikoma Elküldve Szeptember21, 2011 Elküldve Szeptember21, 2011 Halihó sorstársak. Sikerült vásáorlnom egy bicskakulcsos távirányítót kp.zár vezérlővel :D . a kocsiban van riasztó és kpzár is. a kpzár vezérlő így nézki (ez nekem a sofőr oldalon a motortérnyitő meletti burkolat alatt volt: http://kepfeltoltes.hu/view/110921/IMG_201...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110921/IMG_201...ltoltes.hu_.jpg ez gyári kp zár? gyári opelos távirányító van hozzá ilyen bekötési rajzot kaptam hozzá: http://kepfeltoltes.hu/view/110921/bicskak...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110921/bicskak...ltoltes.hu_.jpg valaki tud segíteni a bekötésében. elektronikában nem igazán vagyok otthon, de azért megbírkóznék vele
lazy jack Elküldve Szeptember21, 2011 Elküldve Szeptember21, 2011 Sziasztok! Találtam egy csatlakozót a motortér bal oldalán a relésor mellett, meg tudná valaki mondani mi lehet? Alapvetően a riasztót keresem, át szeretném állítani, hogy a távirányító egyik gombjára csak a központizárat működtesse. Most mind a két gombja kp.zár+riasztó, csak egyik gobra csippan a másikra nem.
astrásgyerek Elküldve Szeptember22, 2011 Elküldve Szeptember22, 2011 Sziasztok! Találtam egy csatlakozót a motortér bal oldalán a relésor mellett, meg tudná valaki mondani mi lehet? Alapvetően a riasztót keresem, át szeretném állítani, hogy a távirányító egyik gombjára csak a központizárat működtesse. Most mind a két gombja kp.zár+riasztó, csak egyik gobra csippan a másikra nem. Nagyobb kép kellene, amin látszik a motor is.. A motor melyik oldalán van? :D
FPepe Elküldve Szeptember22, 2011 Elküldve Szeptember22, 2011 Sziasztok! Találtam egy csatlakozót a motortér bal oldalán a relésor mellett, meg tudná valaki mondani mi lehet? Alapvetően a riasztót keresem, át szeretném állítani, hogy a távirányító egyik gombjára csak a központizárat működtesse. Most mind a két gombja kp.zár+riasztó, csak egyik gobra csippan a másikra nem. Így elsőre a fékkopás-visszajelzőre tippelnék, de ez esetben van a másik oldalon is.
lazy jack Elküldve Szeptember22, 2011 Elküldve Szeptember22, 2011 Nagyobb kép kellene, amin látszik a motor is.. A motor melyik oldalán van? :D Igazából nem a motor oldalán van, szemből nézve a jobb oldali rugótorony és az előtte levő relésor között van és valahonnan a mélységből jön a kábel...
lazy jack Elküldve Szeptember22, 2011 Elküldve Szeptember22, 2011 Így elsőre a fékkopás-visszajelzőre tippelnék, de ez esetben van a másik oldalon is. eddig nem tűnt fel, hogy a másik oldalon is lenne - nem is tudtam, hogy Astra F-ben volt fékkopás jelző. ABS-, autómata váltó-, riasztó csatira tippeltem eddig -ha egyáltalán ezeknek lehet külön a csatijuk.
astrásgyerek Elküldve Szeptember22, 2011 Elküldve Szeptember22, 2011 eddig nem tűnt fel, hogy a másik oldalon is lenne - nem is tudtam, hogy Astra F-ben volt fékkopás jelző. ABS-, autómata váltó-, riasztó csatira tippeltem eddig -ha egyáltalán ezeknek lehet külön a csatijuk. Hasonló az abs-jeladó csatija is, de az lent van a gólyalábon (asszem) :D
FPepe Elküldve Szeptember22, 2011 Elküldve Szeptember22, 2011 eddig nem tűnt fel, hogy a másik oldalon is lenne - nem is tudtam, hogy Astra F-ben volt fékkopás jelző. ABS-, autómata váltó-, riasztó csatira tippeltem eddig -ha egyáltalán ezeknek lehet külön a csatijuk. Nézd meg a vezetékszíneket, abból kiderül.
daykiller Elküldve Szeptember22, 2011 Elküldve Szeptember22, 2011 Így elsőre a fékkopás-visszajelzőre tippelnék, de ez esetben van a másik oldalon is. Az lesz. Nekem is ott ez a csati mindkét oldalon (az oldalindex valamint a CC-s csatlakozókkal együtt).
csizi_JR Elküldve Szeptember23, 2011 Elküldve Szeptember23, 2011 Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék központi zár témában! A gyári kulcsos megoldást szeretném távirányítósra varázsolni mielőtt a télen nem győzők jégoldót fújni a kulcs helyére. Amiket lehet venni távirányítós modulokat leírás alapján rá lehet kötni a meglévő rendszerre. Na de itt kezdődik az én gondom. Nem igazán vagyok jártas az autó elektronikájában. Szerelt be már ilyet valaki? Esetleg tapasztalatok a témában érdekelnének. Minden használható tanács érdekelne. Előre is köszi: András
Dáwid Elküldve Szeptember23, 2011 Elküldve Szeptember23, 2011 Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék központi zár témában! A gyári kulcsos megoldást szeretném távirányítósra varázsolni mielőtt a télen nem győzők jégoldót fújni a kulcs helyére. Amiket lehet venni távirányítós modulokat leírás alapján rá lehet kötni a meglévő rendszerre. Na de itt kezdődik az én gondom. Nem igazán vagyok jártas az autó elektronikájában. Szerelt be már ilyet valaki? Esetleg tapasztalatok a témában érdekelnének. Minden használható tanács érdekelne. Előre is köszi: András Ne használj jégoldót, hanem egyszer takarítsd ki, utána fúró-üregelő spray-el fújd be, és többet nem lesz befagyós problémád :D (tudom, ettől még nem lesz távirányítós :P )
csizi_JR Elküldve Szeptember23, 2011 Elküldve Szeptember23, 2011 Ne használj jégoldót, hanem egyszer takarítsd ki, utána fúró-üregelő spray-el fújd be, és többet nem lesz befagyós problémád :D (tudom, ettől még nem lesz távirányítós :P ) Köszi! Nekem nem létkérdés a távirányító, csak a befagyás miatt jutott eszembe! De kipróbálom akkor ezt a spray-t
neeshow Elküldve Szeptember23, 2011 Elküldve Szeptember23, 2011 Halló Fórumtársak! Vettem egy új SD kártyás USB-s fejegységet 96-os Astra F-embe, ami ISO csatlakozós. Az a kérdésem, hogy ha kiveszem a gyári Blaupunkt kazis rádiót (CAR 400), akkor mire számítsak? Azaz kell-e hozzá még egy Opel ISO - szabvány ISO átalakítót vennem, hogy be tudjam kötni az új fejegységet? Még nem vettem ki a gyári rádiót, mert hétvégén lesz nálam hozzá a kiszedő villa, csak szeretnék felkészülni a megfelelő átalakító csatlakozóval (ha egyáltalán szükséges), hogy ne kelljen kétszer kiszedni a cuccot. Valahol azt olvastam, hogy az F Astrákba még szabvány ISO csatit szereltek nem OPEL ISO-t így nem kell hozzá külön átalakító, de jó lenne ha valamelyikőtök ezt megerősítené, mert akkor nem kellene feleslegesen beruháznom egy átalakítóra ami meg nem is lesz jó hozzá... Köszi!
aholy Elküldve Szeptember23, 2011 Elküldve Szeptember23, 2011 Halló Fórumtársak! Vettem egy új SD kártyás USB-s fejegységet 96-os Astra F-embe, ami ISO csatlakozós. Az a kérdésem, hogy ha kiveszem a gyári Blaupunkt kazis rádiót (CAR 400), akkor mire számítsak? Azaz kell-e hozzá még egy Opel ISO - szabvány ISO átalakítót vennem, hogy be tudjam kötni az új fejegységet? Még nem vettem ki a gyári rádiót, mert hétvégén lesz nálam hozzá a kiszedő villa, csak szeretnék felkészülni a megfelelő átalakító csatlakozóval (ha egyáltalán szükséges), hogy ne kelljen kétszer kiszedni a cuccot. Valahol azt olvastam, hogy az F Astrákba még szabvány ISO csatit szereltek nem OPEL ISO-t így nem kell hozzá külön átalakító, de jó lenne ha valamelyikőtök ezt megerősítené, mert akkor nem kellene feleslegesen beruháznom egy átalakítóra ami meg nem is lesz jó hozzá... Köszi! iso csatlakozó van benne, legalábbis nekem az volt, annyit kelett variálni hogy a memória meg a táp szálat kelett nekem megcserélni, de azt hiszem ez valahol le is van írva hogy ennyiben eltér. egyszerű dolgom volt, mert mindkét szálon van biztosíték, így szétteker megcserél összeteker és örül:D(mármint a fejegységen van a bizti)
neeshow Elküldve Szeptember23, 2011 Elküldve Szeptember23, 2011 iso csatlakozó van benne, legalábbis nekem az volt, annyit kelett variálni hogy a memória meg a táp szálat kelett nekem megcserélni, de azt hiszem ez valahol le is van írva hogy ennyiben eltér. egyszerű dolgom volt, mert mindkét szálon van biztosíték, így szétteker megcserél összeteker és örül:D(mármint a fejegységen van a bizti) Köszi! :D A memória a sárga lesz a táp meg a piros ugye?
aholy Elküldve Szeptember23, 2011 Elküldve Szeptember23, 2011 Köszi! :D A memória a sárga lesz a táp meg a piros ugye? hát passz, a fejegységen van egy matrica oda rá van írva/rajzolva nekem, fejből meg nem tudom:(
Recommended Posts