daykiller Elküldve Szeptember14, 2011 Elküldve Szeptember14, 2011 Na végre,egy jó hír..:lol: de a generátort is muszáj megcsináltatnom mert már olyan mint a csörgőkígyó:lol: Én 1000Ft-ból felújítottam az enyém. Kettő csapágy csere. :D Azóta kussban van. :D
zolpat Elküldve Szeptember14, 2011 Elküldve Szeptember14, 2011 Nagyon megszívat ez a verda az tuti....Egy 306-os Peugeot-om volt,amelyik minden nap okozott valami "kellemes"meglepetést..többek között elektromos hibák tömkelegét...Remélem ha meggyógyul az Astrám,nem lép a Peugeot helyére!! :lol: Mert már itt is kezdek kifogyni az ötletekből...
zolpat Elküldve Szeptember14, 2011 Elküldve Szeptember14, 2011 Én 1000Ft-ból felújítottam az enyém. Kettő csapágy csere. :D Azóta kussban van. :lol: Hát most nekem a csapágy a legkisebb gondom...persze az is fontos,de a lényeg hogy a villanyász dolgaim megoldódjanak..:lol:
zolpat Elküldve Szeptember14, 2011 Elküldve Szeptember14, 2011 Tényleg jut eszembe,főtengely jeladó,gyújtásmodul meg ilyen egyéb bizbaszok nem okozhatnak hasonló problémákat.mint amit fentebb kifejtettem??
Tiv. Elküldve Szeptember14, 2011 Elküldve Szeptember14, 2011 Nagyon megszívat ez a verda az tuti....Egy 306-os Peugeot-om volt,amelyik minden nap okozott valami "kellemes"meglepetést..többek között elektromos hibák tömkelegét...Remélem ha meggyógyul az Astrám,nem lép a Peugeot helyére!! :lol: Mert már itt is kezdek kifogyni az ötletekből... Tényleg jut eszembe,főtengely jeladó,gyújtásmodul meg ilyen egyéb bizbaszok nem okozhatnak hasonló problémákat.mint amit fentebb kifejtettem?? Látod látod. Egy dízellel ezeket elfelejthetted volna. :lol:
astrásgyerek Elküldve Szeptember14, 2011 Elküldve Szeptember14, 2011 Hát az még marha f.sza lesz....A jobb első ajtónál van ugye,a műanyag borítás alatt?? és gondolom nem 2 forint lesz? :lol: De reméljük nem ez lesz, amúgy 5-6ezer ft. :lol:
daykiller Elküldve Szeptember14, 2011 Elküldve Szeptember14, 2011 Látod látod. Egy dízellel ezeket elfelejthetted volna. :lol: Helyette lenne más problémája. :lol:
Tiv. Elküldve Szeptember14, 2011 Elküldve Szeptember14, 2011 Helyette lenne más problémája. :lol: Na igen. Mit csináljon a megspórolt pénzével.:lol:
FPepe Elküldve Szeptember14, 2011 Elküldve Szeptember14, 2011 Tényleg jut eszembe,főtengely jeladó,gyújtásmodul meg ilyen egyéb bizbaszok nem okozhatnak hasonló problémákat.mint amit fentebb kifejtettem?? Elvileg a motorvezérlő okozhat ilyet, mivel az kapja gyújtás nélkül is a villanyt, meg gyújtáskapcsolóról is, így elvileg átvezethet. Ki lehetne próbálni, hogy mikor fennáll ez a jelenség, hogy gyújtás nélkül is világítanak a lámpák, lehúzod a motorvezérlőről a kábeleket. Ha megszűnik a hiba, akkor a kompi cserés. Milyen motor is van abban a kocsiban?
Breki Elküldve Szeptember14, 2011 Elküldve Szeptember14, 2011 Sztem lehetne szűkíteni egy kicsit a kört. Van néhány elektromos cucc, ami kap stabil 12-őt, és gyk-val kapcsoltat is (pl rádió, ablakelektronika, vészvillogó, ECU, TID, központi....). Amikor előjön a gond, szépen egymás után el kellene kezdeni kiszedni a biztosítékokat, mert valamelyik kütyü visszadolgozik olyankor. Lehet test probléma is, valamelyik test kábel laza, vagy a rápréselt saru lazult ki. Úgy rémlik akkor kezdődött a gond, amikor a rádió hirtelen kikapcsolt. Én ott kezdenék először kutakodni.
zolpat Elküldve Szeptember15, 2011 Elküldve Szeptember15, 2011 Elvileg a motorvezérlő okozhat ilyet, mivel az kapja gyújtás nélkül is a villanyt, meg gyújtáskapcsolóról is, így elvileg átvezethet. Ki lehetne próbálni, hogy mikor fennáll ez a jelenség, hogy gyújtás nélkül is világítanak a lámpák, lehúzod a motorvezérlőről a kábeleket. Ha megszűnik a hiba, akkor a kompi cserés. Milyen motor is van abban a kocsiban? 1,4 benzines,motorkód C14 NZ..GL 92-es
astrásgyerek Elküldve Szeptember16, 2011 Elküldve Szeptember16, 2011 Tudnátok segíteni? :lol: Mihez vannak az alábbi relék? 90 159 406 90 055 543 03 447 012 90 240 665 Kiszedtem régebben az 1.6-ból, csak már nem tudom, mi micsoda. :lol: Ezeket tudom: 90 069 864 Első ablaktörlő relé 90 494 187 Első ablaktörlő relé (állítható idejű) Omi B 90 240 092 Hátsó ablaktörlő relé
pszilaj Elküldve Szeptember16, 2011 Elküldve Szeptember16, 2011 Tudnátok segíteni? :lol: Mihez vannak az alábbi relék? 90 159 406 (tükörfűtés) 90 055 543 (irányjelző) 03 447 012 (hátsó ablakfűtés, 90 240 665 (zümmer, a fényszóróhoz) Kiszedtem régebben az 1.6-ból, csak már nem tudom, mi micsoda. :lol: Ezeket tudom: 90 069 864 Első ablaktörlő relé 90 494 187 Első ablaktörlő relé (állítható idejű) Omi B 90 240 092 Hátsó ablaktörlő relé Azt hiszem ezek, ha jól silabizáltam a guglit... :D
astrásgyerek Elküldve Szeptember16, 2011 Elküldve Szeptember16, 2011 Azt hiszem ezek, ha jól silabizáltam a guglit... :P Köszi szépen! 90 159 406 (tükörfűtés) Ez lett volna a fontos! Lehet rászánom magam az elektromos tükrösítés beszereléséhez. ;) Végülis minden meglenne, tükrök kábelek, kapcsoló, egyedül az tart vissza, hogy kockatükrök, de kezdek megbarátkozni velük, jobb oldalon az van fent amióta apám kitolatott a garázsból. :lol: :D :D Valakit nem érdekel 6000-ért el.tükörpár + kapcsoló? (ezek is kockák) Ezt néztem ki magamnak (még a szín is majdnem jó) ... csak 10e/pár. :lol:
zolpat Elküldve Szeptember17, 2011 Elküldve Szeptember17, 2011 Sziasztok! Nos Uraim,megoldódott a napok óta húzódó villanyász gondom :D Fentebb elég részletesen leírtam a gondokat..Igazából végig tévúton jártam.Áramszálat kerestem,ami zárlatos vagy valahogy visszavezeti a naftát a műszerfalhoz,mikor nem kéne...Már szó szerint darabokban volt/van még/szerencsétlen Astrám.;) Véletlenül jöttem rá,az akksi negatív saruja meg a vázhoz menő kb.15cm-es kábel volt a bűnös!!Nem áramszál,hanem testszál :lol: és még csak meg sem volt törve,nemes egyszerűséggel el volt oxidálódva a csavar alatt,és hol kapott-hol nem kapott testet...Nem semmi,végig ott volt az orrom előtt,én meg már belebújtam a műszerfalba is :lol: Megspóroltam magamnak 20-30ezret biztos,már ha el kellett volna vinnem villanyászhoz..De megoldódott,ez a lényeg!Most meg szépen pakolhatok,szigetelhetek,rendezgethetek vissza mindent. :P 2-3napig szívatott...de sebaj...Szóval akinek hasonló gondjai vannak-lesznek,mindenképp nézze végig a testelést is!! Hál istennek csak egy piti gond volt,de akár lehetett volna nagyobb is!! Köszi mindenkinek a segítséget!! :D
pszilaj Elküldve Szeptember17, 2011 Elküldve Szeptember17, 2011 Sziasztok! Nos Uraim,megoldódott a napok óta húzódó villanyász gondom :D Fentebb elég részletesen leírtam a gondokat..Igazából végig tévúton jártam.Áramszálat kerestem,ami zárlatos vagy valahogy visszavezeti a naftát a műszerfalhoz,mikor nem kéne...Már szó szerint darabokban volt/van még/szerencsétlen Astrám.:P Véletlenül jöttem rá,az akksi negatív saruja meg a vázhoz menő kb.15cm-es kábel volt a bűnös!!Nem áramszál,hanem testszál :lol: és még csak meg sem volt törve,nemes egyszerűséggel el volt oxidálódva a csavar alatt,és hol kapott-hol nem kapott testet...Nem semmi,végig ott volt az orrom előtt,én meg már belebújtam a műszerfalba is :lol: Megspóroltam magamnak 20-30ezret biztos,már ha el kellett volna vinnem villanyászhoz..De megoldódott,ez a lényeg!Most meg szépen pakolhatok,szigetelhetek,rendezgethetek vissza mindent. :D 2-3napig szívatott...de sebaj...Szóval akinek hasonló gondjai vannak-lesznek,mindenképp nézze végig a testelést is!! Hál istennek csak egy piti gond volt,de akár lehetett volna nagyobb is!! Köszi mindenkinek a segítséget!! :D Na ez jó hír!! ;) A szerelést meg ne bánd, legalább bensőséges kapcsolatba kerültél a kocsival! :D
Fopeltibi Elküldve Szeptember17, 2011 Elküldve Szeptember17, 2011 szevasztok lehet olyan vezeték köteget kapni kompletten ami a rotorból jön ki kb20-25 cm 4db kábel és csatlakozós a vége? c16nz-s motor
zotya975 Elküldve Szeptember17, 2011 Elküldve Szeptember17, 2011 szevasztok lehet olyan vezeték köteget kapni kompletten ami a rotorból jön ki kb20-25 cm 4db kábel és csatlakozós a vége? c16nz-s motor Bontóban nézz körül. Vagy készisd el magad, ha nem túl bonyolult.
Fopeltibi Elküldve Szeptember17, 2011 Elküldve Szeptember17, 2011 Bontóban nézz körül. Vagy készisd el magad, ha nem túl bonyolult. Bontóba néztem de 3 helyen mondták hogy csak komplett elosztófejjel együtt adják :lol: így marad a csinálása házilag:)
pszilaj Elküldve Szeptember17, 2011 Elküldve Szeptember17, 2011 Ez olyan, mint ahogy én is jártam a gyári ködlámpához való csatlakozóval és égőtakaró kupakkal. Azt mondták a kupakra, hogy csak lámpával együtt adják. Erre kérdeztem, hogy mi a helyzet az orrtörött kocsin lévővel...Na hát olyan itt meg nincs is... A csatlakozót meg darabját egy ezresért akarták levágni a kábelkötegról... :lol: hát inkább mókoltam oda valamit... :lol:
astrásgyerek Elküldve Szeptember17, 2011 Elküldve Szeptember17, 2011 szevasztok lehet olyan vezeték köteget kapni kompletten ami a rotorból jön ki kb20-25 cm 4db kábel és csatlakozós a vége? c16nz-s motor Tudnál képet küldeni róla? (vagy írd körül jobban, hülye vagyok a benyáshoz, átszoktam rég a dízelre, de van egy bontott c16nz-m :lol: ) Lehet az még megvan! :D Ez olyan, mint ahogy én is jártam a gyári ködlámpához való csatlakozóval és égőtakaró kupakkal. Azt mondták a kupakra, hogy csak lámpával együtt adják. Erre kérdeztem, hogy mi a helyzet az orrtörött kocsin lévővel...Na hát olyan itt meg nincs is... A csatlakozót meg darabját egy ezresért akarták levágni a kábelkötegról... :lol: hát inkább mókoltam oda valamit... :D Nemhogy szóltál volna. Az 1.6-ben megvan a gyári bekábelezése. (ködlámpa nem volt benne, legalábbis amikor megvettem, abban a lökösben nem...)
Fopeltibi Elküldve Szeptember17, 2011 Elküldve Szeptember17, 2011 Tudnál képet küldeni róla? (vagy írd körül jobban, hülye vagyok a benyáshoz, átszoktam rég a dízelre, de van egy bontott c16nz-m :lol: ) Lehet az még megvan! :D Nemhogy szóltál volna. Az 1.6-ben megvan a gyári bekábelezése. (ködlámpa nem volt benne, legalábbis amikor megvettem, abban a lökösben nem...) Holnap megcsinálom vettem hozzá cuccokat :lol: kábel,saru,zsugorcső.
pszilaj Elküldve Szeptember18, 2011 Elküldve Szeptember18, 2011 Tudnál képet küldeni róla? (vagy írd körül jobban, hülye vagyok a benyáshoz, átszoktam rég a dízelre, de van egy bontott c16nz-m :lol: ) Lehet az még megvan! :D Nemhogy szóltál volna. Az 1.6-ben megvan a gyári bekábelezése. (ködlámpa nem volt benne, legalábbis amikor megvettem, abban a lökösben nem...) Köszi! De már megoldottam... :lol:
astrásgyerek Elküldve Szeptember19, 2011 Elküldve Szeptember19, 2011 Adott pl egy ilyen elektromos ablak szett! Komfortelektronikás a jobb oldali is ugye? :lol:
Breki Elküldve Szeptember19, 2011 Elküldve Szeptember19, 2011 Adott pl egy ilyen elektromos ablak szett! Komfortelektronikás a jobb oldali is ugye? :lol: Igen. :lol:
Recommended Posts