Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve (edited)
Nem tűntem el, csak kicsit sok a melóm mostanában.

Az a gyanúm kicsit túllőttem a célon.......2-30 mp. Az sok? :lol:

Mennyi lenne az optimális? 2-12 mp???? :lol:

2-12 mp.

Megcsináltuk az eredeti relét is, kicseréltük az ellenállást 1,5-ösre. délután bepróbálom, és jelentkezem az eredménnyel. :D

3-8 mp-ig lehet állítani!

Nem az igazi, de azért ez már baráti.

Készítettem egy kisebb leírást a szerelés menetéről, betettem a gyík-társalgóba, ha gondoljátok, be lehetne tenni majd a gyík-ba is. :D

Módosítva : astrásgyerek
Elküldve

szevasztok!!!Kérdésem az lenne hogy van nekem egy A vektra digitális kilóméter orám és azt mondja a haverom hogy,mivel ez a kilóméter óra van benne ezért nem müködik a bc......lehetséges ez???

Bocs a sz@r fogalmazásért csak magam sem értem hogy a kettö hogyan függ össze?? :lol:

Elküldve
Mennyi az a sok? :lol:

Nagggyon sok..... :D

2-12 mp.

Megcsináltuk az eredeti relét is, kicseréltük az ellenállást 1,5-ösre. délután bepróbálom, és jelentkezem az eredménnyel. :D

3-8 mp-ig lehet állítani!

Nem az igazi, de azért ez már baráti.

Készítettem egy kisebb leírást a szerelés menetéről, betettem a gyík-társalgóba, ha gondoljátok, be lehetne tenni majd a gyík-ba is. :lol:

Beállítom 2-20-ra, és lefixálom. Már régóta használom a szabályzást, és néha jól jött volna, ha lassabb egy kicsit.

Amúgy nincs átfaragva semmi, egyedül az ellenállás helyén lett variálva kicsit.

Hali!

Most vettem f astrába elektromos visszapillantó tükröket, tudna valaki kapcsolási rajzot hozzá?

Előre is köszönöm!

Aláírásomban katt a linkre, és válogass kedvedre. ;)

Elküldve

Generátorom átment motorosba......rúgásra indul. Beindítás után alacsony fordulaton nincs se töltés, se ford. mérő, és világít a töltésjelzés. :lol:

Megpöccintem a gázpedált, és elindul. Utána már tölt rendesen.

Mi lehet ez? Fesz szabályzó? :lol:

Elküldve
Generátorom átment motorosba......rúgásra indul. Beindítás után alacsony fordulaton nincs se töltés, se ford. mérő, és világít a töltésjelzés. :lol:

Megpöccintem a gázpedált, és elindul. Utána már tölt rendesen.

Mi lehet ez? Fesz szabályzó? :lol:

Gerjesztés nem lehet?

Elküldve

Sziasztok! Már épp kezdtem volna megszeretni az"új"Astrámat...de a mai nap egy nagyon nem várt problémát generált...Túl vagyok a teljes vezérlés cserén,szűrőket stb.mindent kicseréltem...de nem is ez a gond..Beindítottam-mentem vele semmi gond..Hanem mikor újra beleülök,már nem indult..A műszerfalon a vissza jelző lámpáim akkor is égtek,amikor kivettem a kulcsot..Nem teljes fényerővel,de valahonnan áramot kapnak és halványan égnek..Ráadásul össze-vissza..Pl.a motor veszély,a töltés,az olajnyomás,meg a"körben felkiáltójel":lol:,na ezek égnek,de a kéziféké nem..aztán levettem pl.gyújtásról és bekapcsoltam a világítást,és a világítás kapcsoló működött gyújtás kapcsolóként!!!Akkor gyulladtak ki teljes fénnyel az előbb említett lámpák!!/halványan gyújtás nélkül is égtek/és persze be sem indul...Már átnéztem minden csatlakozást,kábelt,biztosítékot...SEMMI!!Nincs semmi összeégve,ledörzsölődve,összeérve stb...Már végképp tanácstalan vagyok! :lol: Mi az ami összezavarhatta az elektronikámat és honnan kaphat valami kóbor áramot ami rövidre zár mindent???? Gondolom a gyújtást is azért nem indul..bár érdekes,mert szikra meg van...Vagy az üzemanyag szivattyút blokkolja le??Hol nézzem még meg,és egyáltalán MIT??Valakinek volt már hasonló problémája Astrával?? 92-es benzines,motorkód C14NZ..Bár ettől még szerintem szeretni fogom,de most nagyon felbosszantott...Ha tud valaki,segítsen!!Előre is köszi....

Elküldve

Ja,még annyit az előzőekhez hozzátennék,hogy délután egyszer beindult..szépen,mint előtte,mintha mi se történt volna de ahogy bemelegedett le is állt!!Valami relé vagy valami ami mikor bemelegszik,valamit rövidre zár???

Elküldve
Ja,még annyit az előzőekhez hozzátennék,hogy délután egyszer beindult..szépen,mint előtte,mintha mi se történt volna de ahogy bemelegedett le is állt!!Valami relé vagy valami ami mikor bemelegszik,valamit rövidre zár???

A gyújtáskapcsoló elektromos részét nézd meg először sztem.

Elküldve

Már túl vagyok rajta :lol: Semmi nincs összeégve,vezeték lecsúszva stb..Világításkapcsolót is kiszedtem,bajuszkapcsolókat is,elektromos fényszóró állítás kapcsolóját is,semmi...A műszerfal már majdnem teljesen le van szedve,de a kanócok mindenhol rendben lévőnek tűnnek....Esetleg mit nézzek még,és egyáltalán hol??

Elküldve


Generátorom átment motorosba......rúgásra indul. Beindítás után alacsony fordulaton nincs se töltés, se ford. mérő, és világít a töltésjelzés. :lol:

Megpöccintem a gázpedált, és elindul. Utána már tölt rendesen.

Mi lehet ez? Fesz szabályzó? :lol:

Vagy csak csuszik az ékszíj? :D

Elküldve
Már túl vagyok rajta :lol: Semmi nincs összeégve,vezeték lecsúszva stb..Világításkapcsolót is kiszedtem,bajuszkapcsolókat is,elektromos fényszóró állítás kapcsolóját is,semmi...A műszerfal már majdnem teljesen le van szedve,de a kanócok mindenhol rendben lévőnek tűnnek....Esetleg mit nézzek még,és egyáltalán hol??

Rádió milyen van a kocsiban, működik?

Elküldve
Generátorom átment motorosba......rúgásra indul. Beindítás után alacsony fordulaton nincs se töltés, se ford. mérő, és világít a töltésjelzés. :lol:

Megpöccintem a gázpedált, és elindul. Utána már tölt rendesen.

Mi lehet ez? Fesz szabályzó? :lol:

Haver kadettjában is ez van. Szerintem először nézz kontaktot, hogy van-e rendes. Pl testelés.

Elküldve
Haver kadettjában is ez van. Szerintem először nézz kontaktot, hogy van-e rendes. Pl testelés.

Holnap ráállok az aknára, nekem onnan egyszerűbb. :lol:

Elküldve
Rádió milyen van a kocsiban, működik?

Rádiója gyári,Blaupunkt Car 300-as,és a rádió néha menet közben néha kikapcsolt pár pillanatra.....Akkor ezzel is kezdődhetett a macera??

Elküldve

A gyári ülésfűtés gombok a kézifék alatti tálka cseréjével kerülnek be:

felülről:

AstraF-ulesfutes-gomb1.jpg

alulról:

AstraF-ulesfutes-gomb2.jpg

semmi relé, egyenesbe kötve kikapcsolásig sütik a tojásokat...

tervezném én is valamikor... több helyről is visszahallottam, h üléshuzat (úgy-ahogy) de levehető és vissza is szerelhető :lol:

készített-e valaki több fokozatú melegítőt?

PS: most így repülőből nézve... hátsó ködlámpa-kapcsoló gombok vannak oda beműtve...

Elküldve
A gyári ülésfűtés gombok a kézifék alatti tálka cseréjével kerülnek be:

felülről:

%7Boption%7Dhttp://ms.sapientia.ro/~bbb/AstraF-ulesfutes-gomb1.jpg%7Boption%7D

alulról:

%7Boption%7Dhttp://ms.sapientia.ro/~bbb/AstraF-ulesfutes-gomb2.jpg%7Boption%7D

semmi relé, egyenesbe kötve kikapcsolásig sütik a tojásokat...

tervezném én is valamikor... több helyről is visszahallottam, h üléshuzat (úgy-ahogy) de levehető és vissza is szerelhető :lol:

készített-e valaki több fokozatú melegítőt?

PS: most így repülőből nézve... hátsó ködlámpa-kapcsoló gombok vannak oda beműtve...

A több fokozatot úgy csinálják, hogy az ülés háttámláját és ülőkéjét sorba illetve párhuzamosan kötik...

Ha párhuzamosan vannak, akkor nagyon felmelegszenek, ha sorba, akkor természetesen nem annyira melegszenek fel... :lol:

Elküldve
A gyári ülésfűtés gombok a kézifék alatti tálka cseréjével kerülnek be:

http://ms.sapientia.ro/~bbb/AstraF-ulesfutes-gomb1.jpg

http://ms.sapientia.ro/~bbb/AstraF-ulesfutes-gomb2.jpg

semmi relé, egyenesbe kötve kikapcsolásig sütik a tojásokat...

készített-e valaki több fokozatú melegítőt?

PS: most így repülőből nézve... hátsó ködlámpa-kapcsoló gombok vannak oda beműtve...

A biztitáblánál sincsen vajon relézve? :lol:

Kapcsolóm még lenne is, de nem lehet a "sima" kézifékkar előtti rekeszbe beleszerkeszteni, mert nincs hely...

A gyáriban kisebb a rekesz rész, ezért van hely a gomboknak.

A több fokozatot úgy csinálják, hogy az ülés háttámláját és ülőkéjét sorba illetve párhuzamosan kötik...

Ha párhuzamosan vannak, akkor nagyon felmelegszenek, ha sorba, akkor természetesen nem annyira melegszenek fel... :D

Potis módszerrel sem lenne megoldható a több fokozat? :lol:

Elküldve
A biztitáblánál sincsen vajon relézve? :lol:

Kapcsolóm még lenne is, de nem lehet a "sima" kézifékkar előtti rekeszbe beleszerkeszteni, mert nincs hely...

A gyáriban kisebb a rekesz rész, ezért van hely a gomboknak.

Potis módszerrel sem lenne megoldható a több fokozat? :lol:

Nincs relézve. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.