zolpat Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Sziasztok! Index búrákat hogy a túróba tudom leszedni 92-es F Astráról?? Még csak a szemrevételezésig jutottam,de sehol nem találok csavart vagy ilyesmit..Vagy ki kell hozzá szedni a lámpatestet??Esetleg még a sárvédőt is??Mert ránézésre nem is tűnik oly egyszerűnek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Sziasztok! Index búrákat hogy a túróba tudom leszedni 92-es F Astráról?? Még csak a szemrevételezésig jutottam,de sehol nem találok csavart vagy ilyesmit..Vagy ki kell hozzá szedni a lámpatestet??Esetleg még a sárvédőt is??Mert ránézésre nem is tűnik oly egyszerűnek... Motorháztető felnyit, zárhídon, van egy lyuk fölülről, ami alatt virít egy csavar. Meglazítod, és ki tudod lökni az index-et előre. Fülre vigyázz, a fényszóróhoz van rögzítve. Magát a burát miért akarod leszedni? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Motorháztető felnyit, zárhídon, van egy lyuk fölülről, ami alatt virít egy csavar. Meglazítod, és ki tudod lökni az index-et előre. Fülre vigyázz, a fényszóróhoz van rögzítve. Magát a burát miért akarod leszedni? :lol: Ezt a választ is köszi:) Azért mert hamarosan megy műszakira,és az előző tulaj befújta a búrákat fekete lámpabúra festékkel,és ha ki tudom takarítani belőle(vagy veszek bomtóba)akkor megelőzöm hogy a műszakiról elzavarjanak...:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Ezt a választ is köszi:) Azért mert hamarosan megy műszakira,és az előző tulaj befújta a búrákat fekete lámpabúra festékkel,és ha ki tudom takarítani belőle(vagy veszek bomtóba)akkor megelőzöm hogy a műszakiról elzavarjanak...;) 1000-1500 körül kapsz két komplett indexet, amiből néha még az izzót is lusták kivenni :D Szerintem esélyed nincs normálisan kitakarítani belőle egy sötétítő festéket, de még leszedni sem biztos hogy sikerül róla a burát :lol: Én nem bántanám, tennék bele másikat azt kész :lol: (aztán odaadnám magamnak a feketét :P :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 1000-1500 körül kapsz két komplett indexet, amiből néha még az izzót is lusták kivenni :D Szerintem esélyed nincs normálisan kitakarítani belőle egy sötétítő festéket, de még leszedni sem biztos hogy sikerül róla a burát :lol: Én nem bántanám, tennék bele másikat azt kész :lol: (aztán odaadnám magamnak a feketét :D :D ) ;) :P A kis számító. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 :lol: :lol: A kis számító. ;) :D Amúgy nem kéne. Majd Alexet zaklatom, ha már ott tartok, hogy lámpákat szeretnék sötétíteni, mert nem csak feketét szeretnék, hanem olyan extrát is, hogy látszódjon, ha világít, úgyhogy a teszkósötétségsprét inkább hanyagolnám :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 :lol: Amúgy nem kéne. Majd Alexet zaklatom, ha már ott tartok, hogy lámpákat szeretnék sötétíteni, mert nem csak feketét szeretnék, hanem olyan extrát is, hogy látszódjon, ha világít, úgyhogy a teszkósötétségsprét inkább hanyagolnám :lol: Nos,én szívesen odaadnám őket valakinek két gyári sárgáért cserébe,az enyémek elég jól világítanak,nincs kizárva hogy nem Tesco gazdaságossal fújták őket... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Nos,én szívesen odaadnám őket valakinek két gyári sárgáért cserébe,az enyémek elég jól világítanak,nincs kizárva hogy nem Tesco gazdaságossal fújták őket... Eredetileg sárga volt, és az van feketítve, vagy a színtelen burás lett sötétítve? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Eredetileg sárga volt, és az van feketítve, vagy a színtelen burás lett sötétítve? :lol: Hát én sárgának nézem őket,a peremnél ahol nem annyira érte őket a festék,látszik..Most"nagy"melóban vagyok,bakon áll az autó..Váltóolaj+tömítések cseréje,olajdekni+szelepfedél tömítés csere,fagyálló le+hűtőtakarítás,komplett vezérlés+vízpumpa,üzemanyagszűrő csere,na meg hasonló nyalánkságok..:lol: A mai programom ez:) Cigiszünetben meg néha bekukkantok ide hozzátok:) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Hát én sárgának nézem őket,a peremnél ahol nem annyira érte őket a festék,látszik..Most"nagy"melóban vagyok,bakon áll az autó..Váltóolaj+tömítések cseréje,olajdekni+szelepfedél tömítés csere,fagyálló le+hűtőtakarítás,komplett vezérlés+vízpumpa,üzemanyagszűrő csere,na meg hasonló nyalánkságok..:lol: A mai programom ez:) Cigiszünetben meg néha bekukkantok ide hozzátok:) :D Akkor inkább passzolnám :D Színtelenből szeretném a sötétet, és azt is úgy, hogy ne a bura legyen sötétítve, de azt majd még valahogy kitalálom, hogy jó legyen. (illetve lecarom, hogy hogy jó, nekem tetszen, azt' kész ;) :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Negyed watt, 1 Kohm. Csak előtétnek kell, hogy ne tudd "0"-ba vezérelni, mert megpunnyad az elektronika. Bekötöttem a potit, ez ok. Működik. Szétszedtem a relét, de abban 4 ellenállás is van. :lol: Melyiket kell kicserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Bekötöttem a potit, ez ok. Működik. Szétszedtem a relét, de abban 4 ellenállás is van. :lol: Melyiket kell kicserélni? Így van, készítsd csak elő a terepet, estére meglesz nekem is a cucc. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Tudja valaki, hogy az ülésfűtésnek van valami külön elektronikája vagy elég a sima kapcsoló+relé kombó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Bekötöttem a potit, ez ok. Működik. Szétszedtem a relét, de abban 4 ellenállás is van. :lol: Melyiket kell kicserélni? A vezetékek helyén van az ellenállás, amit ki kell cserélni. Az egyik pontja a "J" csatlakozóra megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 http://liftesek.hu/auto/ablakt2.jpg A vezetékek helyén van az ellenállás, amit ki kell cserélni. Az egyik pontja a "J" csatlakozóra megy. Köszi. Megcsináltam, működik, de nem az igazi. í A gyári állapotban 7-9 mp között változott. Cseréltem az ellenállatot, ugy 10-7 mp között volt. cseréltem kisebbre, igy meg 4-0 mp. Szóval nem az igazi. Keresek bele Omi relét. Azért köszönöm a segitséget. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Köszi. Megcsináltam, működik, de nem az igazi. í A gyári állapotban 7-9 mp között változott. Cseréltem az ellenállatot, ugy 10-7 mp között volt. cseréltem kisebbre, igy meg 4-0 mp. Szóval nem az igazi. Keresek bele Omi relét. Azért köszönöm a segitséget. :lol: Mekkorát tettél bele? Nekem 6-7 Kohm körüli volt benne, azzal volt 6-7 mp. Egy 1K-s ellenállással sorba kötöttem egy 10K-s potit, így lett 2-12-ig..... Úgy rémlik Invi lemérte az omi kart, és 10K-s volt.... ;) Szerk.: visszakerestem, és nagyon rosszul emléxem.......10K volt benne. 4,7K-t, és 15K-s potit kapott...... :lol: Day viszont azt írta neki teljesen más volt a bele a relének, és a J pontra csatlakozó ellenállás is nagyobb volt. A tied olyan, mint az én képemen? Inviét még keresem.....megtaláltam Tudom már mi a baj. Az omi karban csak 5K-s a poti, így jelentősen csökken az állítható intervallum. Ezzel sikerült jól beégnem :D Cserébe átalakítok neked egy relét, hogy csak be kelljen dugni...feltéve, ha megtalálom a garázsban..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Mekkorát tettél bele? Nekem 6-7 Kohm körüli volt benne, azzal volt 6-7 mp. Egy 1K-s ellenállással sorba kötöttem egy 10K-s potit, így lett 2-12-ig..... Úgy rémlik Invi lemérte az omi kart, és 10K-s volt.... :D Szerk.: visszakerestem, és nagyon rosszul emléxem.......10K volt benne. 4,7K-t, és 15K-s potit kapott...... :lol: Day viszont azt írta neki teljesen más volt a bele a relének, és a J pontra csatlakozó ellenállás is nagyobb volt. A tied olyan, mint az én képemen? Inviét még keresem.....megtaláltam Tudom már mi a baj. Az omi karban csak 5K-s a poti, így jelentősen csökken az állítható intervallum. Ezzel sikerült jól beégnem :lol: Cserébe átalakítok neked egy relét, hogy csak be kelljen dugni...feltéve, ha megtalálom a garázsban..... :D Igen, olyan mint a te képeden. Megpróbálok keresni a bontóban. Az a gáz, hogy nem tudja a bontós, hol keresse, és milyen az a relé. Omiban merre van a relé? Hogy tudjam, hova kell nyulni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Igen, olyan mint a te képeden. Megpróbálok keresni a bontóban. Az a gáz, hogy nem tudja a bontós, hol keresse, és milyen az a relé. Omiban merre van a relé? Hogy tudjam, hova kell nyulni? Valaki nemrég írta a számát. Nem tudom, hol van benne, lehet, hogy ugyanúgy a biztitáblán. Mindjárt rákeresek a számára, de ha nem találsz átalakítok neked egy simát. Megtaláltam: 90 494 187 a száma, és sárga színű Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Valaki nemrég írta a számát. Nem tudom, hol van benne, lehet, hogy ugyanúgy a biztitáblán. Mindjárt rákeresek a számára, de ha nem találsz átalakítok neked egy simát. Megtaláltam: 90 494 187 a száma, és sárga színű Köszönöm. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 (edited) http://liftesek.hu/auto/ablakt2.jpg A vezetékek helyén van az ellenállás, amit ki kell cserélni. Az egyik pontja a "J" csatlakozóra megy. Nekem kicsit másabb a relé... (amit lefotóztam az az 1.6-osból való, gondoltam ezt alakítanám át! Erről volna szó: Itt vannak még képek róla oldalról, felülről. Tudna valamelyikőtök segíteni, hogy mit cseréljek, és mire? (nagyon nem értek hozzá, de van egy csomó ilyen kis bigyuszom itthon - gondoltam egyszer majd jólesz valamire, hátha most :lol: - kicserélni is ki tudom, van kicsi páka is kéznél. :lol: ) Módosítva Szeptember6, 2011 : astrásgyerek Link to comment Megosztás: More sharing options...
janoo16 Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Nekem kicsit másabb a relé... (amit lefotóztam az az 1.6-osból való, gondoltam ezt alakítanám át! Erről volna szó: ez HÁTSÓ ablaktörlő relé (90 240 092) első ablaktörlő = 90 069 864 hamarosan felteszek pár képet erről... én is omega intervallum-kar-hekkelésban utazok :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 ez HÁTSÓ ablaktörlő relé (90 240 092) első ablaktörlő = 90 069 864 hamarosan felteszek pár képet erről... én is omega intervallum-kar-hekkelésban utazok :-) Ohh, iagazd van, bocsi :lol: szerkesztettem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Nekem kicsit másabb a relé... (amit lefotóztam az az 1.6-osból való, gondoltam ezt alakítanám át! Erről volna szó: http://s12.images.www.tvn.hu/2011/09/06/15...53d2797e470.jpg Itt vannak még képek róla oldalról, felülről. Tudna valamelyikőtök segíteni, hogy mit cseréljek, és mire? (nagyon nem értek hozzá, de van egy csomó ilyen kis bigyuszom itthon - gondoltam egyszer majd jólesz valamire, hátha most :lol: - kicserélni is ki tudom, van kicsi páka is kéznél. :D ) Nem tudom érdemes e átalakitani. Nekem nem sikerült, pedig több ellenállással is próbálkoztam. Keresni kell omegáét. A száma 90 494 187. Igaz én ma nem jártam sikerrel. Bemásztam 5 omegába, de egyikben sem volt már benne. Azt hiszem, megkérem Brekit hogy gyártson nekem egyet. ;) Azért egy omega belsővilágítás eljött velem. :lol: Térképolvasós. Kitakaritom, és ledes izzóval bekerül az astrába. Amugy boltban is érdeklődtem a relé után. Utángyártott nincs, a gyári meg 14 ezer lenne. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Nem tudom érdemes e átalakitani. Nekem nem sikerült, pedig több ellenállással is próbálkoztam. Keresni kell omegáét. A száma 90 494 187. Igaz én ma nem jártam sikerrel. Bemásztam 5 omegába, de egyikben sem volt már benne. Azt hiszem, megkérem Brekit hogy gyártson nekem egyet. ;) Azért egy omega belsővilágítás eljött velem. :lol: Térképolvasós. Kitakaritom, és ledes izzóval bekerül az astrába. Amugy boltban is érdeklődtem a relé után. Utángyártott nincs, a gyári meg 14 ezer lenne. :D Van itt egy műszerés végzettségű srác ismerősöm, az meg tudja csinálni, akármit is kelljen, csak kéne valami támpont! találtam egy ilyet, ez nem jó vajon? :lol: Ilyen? nekem is tetszik ez a fajta nagyon! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Nem tudom érdemes e átalakitani. Nekem nem sikerült, pedig több ellenállással is próbálkoztam. Keresni kell omegáét. A száma 90 494 187. Igaz én ma nem jártam sikerrel. Bemásztam 5 omegába, de egyikben sem volt már benne. Azt hiszem, megkérem Brekit hogy gyártson nekem egyet. :D Azért egy omega belsővilágítás eljött velem. :lol: Térképolvasós. Kitakaritom, és ledes izzóval bekerül az astrába. Amugy boltban is érdeklődtem a relé után. Utángyártott nincs, a gyári meg 14 ezer lenne. :D Jááájjj.... :lol: A LED nem izzik, tehát nem izzó. :D Van itt egy műszerés végzettségű srác ismerősöm, az meg tudja csinálni, akármit is kelljen, csak kéne valami támpont! találtam egy ilyet, ez nem jó vajon? :D Ilyen? nekem is tetszik ez a fajta nagyon! :D Igen. Így kell bekötni. Az ellenállás keresés meg úgy egyszerű, hogy a relé alján megnézed, hogy melyik láb a "J" jelű, aztán multimérleggel szakadásvizsgálással megméred, hoyg melyiknél fütyül be a műszer. :P Minden ellenállás mindkét kivezetését mérd meg, amíg meg nem találod. :D Vagy végigköveted a nyákfóliát a "J" érintkezőtől. :D Nekem is ilyen belső világolásom van. Nekem mezei szofita izzós, viszont elhalványuló funkciós. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts