astrásgyerek Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Hali! Van egy 92-es f astrám gyárilag ugye nincs benne elektromos ablakemelő, de most vettem bele! Az ablakemelő olyan kocsiból van amibe gyárilag volt benne, vezető oldalon 2 gombos anyós 1. Ha valaki tudna valami értelmes kapcsolási rajzot küldeni amin úgymond még a hülye is elmegy azt megköszönném! Segítségeket előre is köszönöm! Hali! Képekbe tudok segíteni kicsit... Én magamtól jöttem rá nagyjából a lényegre, ami fontos, hogy ne állandó +12-t vigyél, hanem olyat ami a gyújtásról jön. én a szivargyújtótól vittem a +12-t. De ha elakadsz, kérdezz, és segítünk! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pitykoo Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Képekbe tudok segíteni kicsit... Én magamtól jöttem rá nagyjából a lényegre, ami fontos, hogy ne állandó +12-t vigyél, hanem olyat ami a gyújtásról jön. én a szivargyújtótól vittem a +12-t. De ha elakadsz, kérdezz, és segítünk! :lol: Am...köszi! Akkor majd nekiülök és kisilabizálom, hogy mi merre hány méter! Reméljük nem fogok robbantani! :lol:))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Am...köszi! Akkor majd nekiülök és kisilabizálom, hogy mi merre hány méter! Reméljük nem fogok robbantani! :lol:))) Már nem azért, de a GYiK topicban ott van mindkét lehetséges verzió komplett bekötése, gyakorlatilag vezetékszínekre lebontva, kapcsolási rajzzal együtt..... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Már nem azért, de a GYiK topicban ott van mindkét lehetséges verzió komplett bekötése, gyakorlatilag vezetékszínekre lebontva, kapcsolási rajzzal együtt..... :lol: Ezt eddig nem is láttam.... Belinkelhetted volna te is! :lol: GYÍK Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Első ködlámpa bekötve :D Viszont van egy kérdésem, az elsőnek nincs a műszerfalon visszajelzője, csak a hátsónak? Nincs visszajelzője. Úgyis látod, ha felkapcsoltad, nem? :D Már nem azért, de a GYiK topicban ott van mindkét lehetséges verzió komplett bekötése, gyakorlatilag vezetékszínekre lebontva, kapcsolási rajzzal együtt..... :lol: Ahhoz kéne kicsivel több türelem, valamint szövegértelmezés. :lol: (a GyIK topic észrevételéhez) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 Nincs visszajelzője. Úgyis látod, ha felkapcsoltad, nem? :lol: Köszönöm :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 Első ködlámpa bekötve :D Viszont van egy kérdésem, az elsőnek nincs a műszerfalon visszajelzője, csak a hátsónak? Nincs visszajelzője. Úgyis látod, ha felkapcsoltad, nem? ;) Ahhoz kéne kicsivel több türelem, valamint szövegértelmezés. :D (a GyIK topic észrevételéhez) Van visszajelzője, csak nem a műszerfalon. :lol: Jóvan nah... én is elnéztem... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 kérdés sziasztok amikor ráteszem a futót akkor elvileg a műszerfalon kéne világítani a vonóhorog jelnek? na ez nekem nem világit. hol lehet a hiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 Van visszajelzője, csak nem a műszerfalon. :lol: Jóvan nah... én is elnéztem... :lol: Persze, a kapcsolóban van, megy is :D Csak gondoltam ha a hátsónak is van a műszerfalon, akkor az elsőnek is lennie kell :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 Van visszajelzője, csak nem a műszerfalon. :lol: Jóvan nah... én is elnéztem... :lol: Ezerötszáz egy bontott gombért? Jani b.zdmeg gazdag vagy !!! :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 kérdés sziasztok amikor ráteszem a futót akkor elvileg a műszerfalon kéne világítani a vonóhorog jelnek? na ez nekem nem világit. hol lehet a hiba? Lehet ,hogy nincsen be kötve vagy ki éget az izzó . Link to comment Megosztás: More sharing options...
R.Robi Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 Sziasztok! Olyan probléma lépett fel, hogy egyik napról a másikra nem működik a hűtő ventillátor. A ventillátor csatlakozóját lehúztam és rákötöttem az aksira és úgy működik, tehát a ventillátor jó. Tudja valaki, hogy hol van neki valami érzékelője még amit meg kellene nézin, vagy mi lehet a probléma. Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 Sziasztok! Olyan probléma lépett fel, hogy egyik napról a másikra nem működik a hűtő ventillátor. A ventillátor csatlakozóját lehúztam és rákötöttem az aksira és úgy működik, tehát a ventillátor jó. Tudja valaki, hogy hol van neki valami érzékelője még amit meg kellene nézin, vagy mi lehet a probléma. Köszi előre is. A hűtő oldalába van beletekerve a hőgomba ami kapcsolja. Először csak próbáld meg a sarukat elpuculni, és összedugni, ha nem múkodik, akkor hőgombát kéne cserélni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 Szerelném vissza a vonóhorgot, de még sosem csináltam... Cseréltem a dugaljat is, de ki volt belőle csúszva 3 drót is, amit nem tudom, hogy hova is mehet. Ez a bekötési rajz jó lesz az astrához? :lol: 7 tűs dugalj/dugvilla szabványos (ISO 1724) bekötése: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 kérdés sziasztok amikor ráteszem a futót akkor elvileg a műszerfalon kéne világítani a vonóhorog jelnek? na ez nekem nem világit. hol lehet a hiba? Csak amikor indexelsz, az index piktogrammal ellentétes ütemben villognia kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 kérdés sziasztok amikor ráteszem a futót akkor elvileg a műszerfalon kéne világítani a vonóhorog jelnek? na ez nekem nem világit. hol lehet a hiba? Gyári, vagy utólagos van? tudtommal csak a gyáriak vannak a műszerfalhoz is bekötve... Vagy ha ügyes, és korrekt szerelő kötötte be, akkor egyenesen oda tette a visszajelzőt a gyári helyére. (bár ez ritka) Én átkötöm majd oda, jobban mutat, meg maga a tudat is megnyugtatna. :lol: :lol: Nekem ilyen visszajelző van, és működik is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kejozsef Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 Sziasztok! Van egy gazdasági TK-ra vett '95-ös 1.6-os 16 szelepes F astrám. Haveromnak van egy III-as golfja. A hátsó ablaktörlő motorját át lehet valahogy 'ültetni' a Golfba az Astra-ból? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 Sziasztok! Van egy gazdasági TK-ra vett '95-ös 1.6-os 16 szelepes F astrám. Haveromnak van egy III-as golfja. A hátsó ablaktörlő motorját át lehet valahogy 'ültetni' a Golfba az Astra-ból? Előre is köszi! Hát ahogy nézem a felfogatás teljesen más, és a csati is. Az a rész ahol kijön az ajtóból úgy látom nagyjából egyforma. Talán átt lehet mókolni, de szerintem nem éri meg a fáradságot, és azt sem tudni az ajtón bellül, a máshol elhelyezkedő merevítők, bordák miatt elfér-e a teljesen más szerkezet. Amúgy Klikk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 köszi a válaszotokat megnézem , nekem elvileg mikor megvettem a kocsit akkor világított is de most már nem lehet akkor csak kiégett Link to comment Megosztás: More sharing options...
R.Robi Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 A hűtő oldalába van beletekerve a hőgomba ami kapcsolja. Először csak próbáld meg a sarukat elpuculni, és összedugni, ha nem múkodik, akkor hőgombát kéne cserélni :lol: Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 Szerelném vissza a vonóhorgot, de még sosem csináltam... Cseréltem a dugaljat is, de ki volt belőle csúszva 3 drót is, amit nem tudom, hogy hova is mehet. Ez a bekötési rajz jó lesz az astrához? :lol: 7 tűs dugalj/dugvilla szabványos (ISO 1724) bekötése: Bekötöttem, 1x igaz rosszul (forítva), de mostmár jól működik! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 Sziasztok! F Astrába bekrepált a motoros antennám..Lesz valami hátránya ha nem motorost teszek bele?Már ha egyáltalán bele lehet...Mert még nem szedtem szét...Macerás művelet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 Sziasztok! F Astrába bekrepált a motoros antennám..Lesz valami hátránya ha nem motorost teszek bele?Már ha egyáltalán bele lehet...Mert még nem szedtem szét...Macerás művelet? Nagy hátránya semmi, max könnyebben letudják törni. A be és kivétehez meg csak le kell bontani az ott levő takaró részeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 Sziasztok! Vettem egy elektromos tetőablakot, és olvastam itt hogy van komfortelektronikás is belőle. Ha az enyémből egy darab piros drót jön ki, akkor az sima verzió, ugye? A kapcsoló és a motor között van sok kábel, de azok gondolom az irányváltást oldják meg. 92-es Omegából való, némi átalakítással, de belement az Astrába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xblades Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 Hello Egy kis segítség kellene El. ablakból. Utólagos beépítésű két első el. ablakom bemondta az unalmast, egyszerre mindkettő. Így gyanúm a biztositékra központosult, ami nem a bizositék táblába van bekötve, és a bökkenő itt van mert nem tudom hogy hova, mert a vezeték ( poz és neg is) elmegy a bizi tábla mögötti baloldalt lévő kaszni vájatba. Nem tudom mi van ott mert a rendszer rá van kötve a gyújtásra tehát a pozitivot elvileg onnan kéne kapnia. (kereskedötöl vetem tehát nem tudok utánajárni annak aki mokulta) A testet megkapja a karfavezérlő tehát csak a poz a gond. Nincs komfort rendszer bekötve. Ez a fajta kétgombos karfa kapcsólom van és az anyós oldalon plusz egy egyes. Kérdés ha a gyújtásról én lehuzok egy vezetéket és rákötöm a vezérlőre menőhöz milyen biztit tegyek rá 25 A vagy 20 A, és föleg milyen tipusú relét amit a boltban mondhatok (két motorra)? Emigyen megkerülve a régi rendszert, mert most azért nem szedem szét az egész kasznit hogy megtaláljam hova dugta el a rendszert a szerelő. A relét úgy kötöm be hogy adok egy testet egy direkt pozitivot az akkuról és egy kijövő jelet a gyújtásról? Másik noob kérdés a karfa kapcsoló hogy vezérli az anyós oldali ablakot ha az ottani mikrokapcsolóra van bekötve, anélkül hogy azt kapcsolnám? Mert érkezik három vezeték egy direkt poz. és kettő jel (vezeték) a karfakapcsolóról amiből az egyik a test kell hogy legyen mivel oda az nincs külön. Szétszedtem a mikrokapcsolót de a belső kötések nekem kicsit rejtély. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts