Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
De, meg tudod csinálni te is, kicseréled egy újra... :D

Már mert miért? :) Szerintem először egy átforrasztásos, csatlakozó visszanyomósos játékkal meg lehetne próbálkozni, aztán cserélni (és a régit persze nekem adni :D )

Elküldve
Már mert miért? :) Szerintem először egy átforrasztásos, csatlakozó visszanyomósos játékkal meg lehetne próbálkozni, aztán cserélni (és a régit persze nekem adni :D )

ezért:

Próbáld meg a hőfokjeladóját kicserélni első lökösnél lesz alul a vezető oldalnál. :D
Elküldve
Hogyne, én! :D Beraktam a hiányzó érintkezőt a csatiba. Relé, vagy modul mindenképpen kell bele, hacsak a riasztón nem relés kimenete van az ablakfekhúzásnak. Ha van relé benne akkor nem kell külön beépíteni. Elég nagy fogyija van, sima tranzisztoros kimenet nem bírja.

Ugyanígy van bekötve a tetőablak is. Így működik. :)

Még egy kérdés átfúrtad a csatin a 6.odik szálnak a helyet és úgy raktad, be?

Mert mint néztem fröcsöntött műanyagban vannak a kábelek és 6.dik kábelnél nincs lyuk!

Nem tudom, milyen értelmes illetve kulturált módon tudnám megoldani?

Elküldve
Még egy kérdés átfúrtad a csatin a 6.odik szálnak a helyet és úgy raktad, be?

Mert mint néztem fröcsöntött műanyagban vannak a kábelek és 6.dik kábelnél nincs lyuk!

Nem tudom, milyen értelmes illetve kulturált módon tudnám megoldani?

Nem műanyag, gumi. Átböktem egy csavarhúzót a helyén, és utánatoltam a madzagot :)

Elküldve

Üdv mindenkinek!

Valaki megtudná mondani, hogy ECU cserénél melyik sorozatszámot vagy betüt kell nézni, vagy az a lényeg, hogy ugyanaz az évjárat legyen??

Elküldve
Üdv mindenkinek!

Valaki megtudná mondani, hogy ECU cserénél melyik sorozatszámot vagy betüt kell nézni, vagy az a lényeg, hogy ugyanaz az évjárat legyen??

Azt kell nézni, hogy milyen motorhoz kell. Tehát a motorkód szükséges ami a forgalmidban van. Meg talán az évjárat. Az enyémbe Vectráét tettünk két éve. Csak a calibrálásnál a Vectrát kell választani, nem Astrát. Immoval együtt cserélték, azt is adták hozzá 25-ért csakompúder :)

Elküldve
Azt kell nézni, hogy milyen motorhoz kell. Tehát a motorkód szükséges ami a forgalmidban van. Meg talán az évjárat. Az enyémbe Vectráét tettünk két éve. Csak a calibrálásnál a Vectrát kell választani, nem Astrát. Immoval együtt cserélték, azt is adták hozzá 25-ért csakompúder :)

Milyen kalibrálásra gondolsz??

Elküldve
Milyen kalibrálásra gondolsz??

Beszerelés után csatlakozott műszerrel a biztosítéktáblára és a műszerével állította be. Mert a bontott ECU Vetrából származott és átkellett írni Astrára. Enny...

Elküldve
Beszerelés után csatlakozott műszerrel a biztosítéktáblára és a műszerével állította be. Mert a bontott ECU Vetrából származott és átkellett írni Astrára. Enny...

Az enyém astrárol van és azért gondolom nem kell kalibrálni, viszont csak 93-as évjárat. (az még nem olyan negy tudású)

Elküldve

Sziasztok! :)

A következő a problémám:

C16NZ F-es Opel Astránkkal 4-5 órás folyamatos, autópályás utazás után megállunk pl. tankolni, majd mikor szeretném beindítani és továbbmenni - hosszantartó, vontatott indítás után indul be. Az indítás során a visszajelző lámpák elhalványodnak és a hang is nagyon vontatott, alig tekeri. Kisebb utazás vagy kevés kilométer után nem jelentkezik.

Hozzáteszem elég öreg az aksi, szerintetek lehet ez a probléma? Vagy nem tölt jól az autó?

2-3 óra állás után meg normálisan indul.

Várom véleményeteket!

Előre is köszönet

Jan

Elküldve
Az enyém astrárol van és azért gondolom nem kell kalibrálni, viszont csak 93-as évjárat. (az még nem olyan negy tudású)

Szerintem elég, ha a motorkód egyezik.

Elküldve
csőcső

Nem fordult elő mással ez? Nem tudom itthon megbabrálgatni valahogy???:S

Astra F 2001-es... Egyik naprol a másikra ilyen lett

De, húzd arrébb a kerti grillt a kocsi orrától..... :)

Elküldve

Sziasztok! :)

A következő a problémám:

C16NZ F-es Opel Astránkkal 4-5 órás folyamatos, autópályás utazás után megállunk pl. tankolni, majd mikor szeretném beindítani és továbbmenni - hosszantartó, vontatott indítás után indul be. Az indítás során a visszajelző lámpák elhalványodnak és a hang is nagyon vontatott, alig tekeri. Kisebb utazás vagy kevés kilométer után nem jelentkezik.

Hozzáteszem elég öreg az aksi, szerintetek lehet ez a probléma? Vagy nem tölt jól az autó?

2-3 óra állás után meg normálisan indul.

Várom véleményeteket!

Előre is köszönet

Jan

Akár akku probléma is lehet, ha áramtalanítod pár órára, lehet pihen kicsit, és ezért indul!

De azért a töltésre is rá lehetne nézni!

Meg a testvezetékeket átnézni!

Elküldve

Nos hát végülis nekem is a hőmérő+óra kijelző,mert rádió még nincs benne..A gyárit a nagyokos tulaj kiberhelte belőle,bár nem tudom mire megy egy 2000ft-os cuccal...na mindegy,szóval akkor kijelző csere mindenképp??

Elküldve
Astra F-nél ha ráadom a világítást elhalványul a rádió kijelzője..Ez normális,vagy valahol letestelhet??

Vagy csak nagyon le van tekerve a műszerek fényerőszabályzója. Egyébként valamennyire elhalványul mindenképpen (éjszaka nem kell akkora fényerő).

Elküldve

Sziasztok! X16XEL motoron szántam rá magam AGR + fojtószelep tisztításra (úgy néz ki ez az első alkalom Astrám eddigi életében).

Az lenne a kérdésem, hogy a pillangószelep tengelyének a végén található elektronika az helyzetjeladó-e, ha igen lehet-e valahogy ellenőrizni (pl. kimérni, ha csak egy változtatható ellenállás), ha nem az akkor vajon mi és hogy lehet ellenőrizni? Az alapjárati motort hogy lehet ellenőrizni?

Alapvetően azért szántam rá magam, mert hidegen alig indult be és utána is kb. 3000 fordulaton pörgette a motort, ha kis gázzal indítom akkor kicsit könnyebben indul és az alapjárat is normális, bár indítás után mindig, leesik a fordulat "éppencsakhogylenemállok"-ra és onnan áll vissza normálisra.

Lebotás közben találtam még pár dolgot amikről nem tudom mik lehetnek:

1. a vákuumkamra oldalára csavarozott szelep "Delco Remy" felirattal

2. még egy "90466214" számú szelep a felső-szívócső alatt

3. ez meg kicsoda és mit keres itt???

Ez az utolsó 3 dolog persze csak kíváncsiság :)

Image00001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Bocsi a sok kérdezősködésért, de még az jutott eszembe, hogy mostanában a rádió, csak a slusszkulcs "I" állásában működik, de gyújtásra téve ill. a indítás után elhallgat, ha feszegetem a kulcsot néha felvillan a rádió, de aztán megint kikapcsol...van erre esetleg megoldás a gyújtáskapcsolócserén kívül?

Köszi!

Elküldve
Bocsi a sok kérdezősködésért, de még az jutott eszembe, hogy mostanában a rádió, csak a slusszkulcs "I" állásában működik, de gyújtásra téve ill. a indítás után elhallgat, ha feszegetem a kulcsot néha felvillan a rádió, de aztán megint kikapcsol...van erre esetleg megoldás a gyújtáskapcsolócserén kívül?

Köszi!

Nekem direktre van kötve a rádió, így akár jár a motor, akár nem, az mindig működik :)

Elküldve
Bocsi a sok kérdezősködésért, de még az jutott eszembe, hogy mostanában a rádió, csak a slusszkulcs "I" állásában működik, de gyújtásra téve ill. a indítás után elhallgat, ha feszegetem a kulcsot néha felvillan a rádió, de aztán megint kikapcsol...van erre esetleg megoldás a gyújtáskapcsolócserén kívül?

Köszi!

Volt hasonlóm. Vastagon megkínáltam kontakt spray-vel. Azóta jó. De vedd le az aksi sarut, hogy nyugodtan meg tudd járatni a kulcsot a "zárban".

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.