Dáwid Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 De, meg tudod csinálni te is, kicseréled egy újra... :D Már mert miért? :) Szerintem először egy átforrasztásos, csatlakozó visszanyomósos játékkal meg lehetne próbálkozni, aztán cserélni (és a régit persze nekem adni :D )
Udi Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Próbáld meg a hőfokjeladóját kicserélni első lökösnél lesz alul a vezető oldalnál. :)
astrásgyerek Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Már mert miért? :) Szerintem először egy átforrasztásos, csatlakozó visszanyomósos játékkal meg lehetne próbálkozni, aztán cserélni (és a régit persze nekem adni :D ) ezért: Próbáld meg a hőfokjeladóját kicserélni első lökösnél lesz alul a vezető oldalnál. :D
bcs Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Hogyne, én! :D Beraktam a hiányzó érintkezőt a csatiba. Relé, vagy modul mindenképpen kell bele, hacsak a riasztón nem relés kimenete van az ablakfekhúzásnak. Ha van relé benne akkor nem kell külön beépíteni. Elég nagy fogyija van, sima tranzisztoros kimenet nem bírja. Ugyanígy van bekötve a tetőablak is. Így működik. :) Még egy kérdés átfúrtad a csatin a 6.odik szálnak a helyet és úgy raktad, be? Mert mint néztem fröcsöntött műanyagban vannak a kábelek és 6.dik kábelnél nincs lyuk! Nem tudom, milyen értelmes illetve kulturált módon tudnám megoldani?
Breki Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Még egy kérdés átfúrtad a csatin a 6.odik szálnak a helyet és úgy raktad, be? Mert mint néztem fröcsöntött műanyagban vannak a kábelek és 6.dik kábelnél nincs lyuk! Nem tudom, milyen értelmes illetve kulturált módon tudnám megoldani? Nem műanyag, gumi. Átböktem egy csavarhúzót a helyén, és utánatoltam a madzagot :)
a_lajos Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Üdv mindenkinek! Valaki megtudná mondani, hogy ECU cserénél melyik sorozatszámot vagy betüt kell nézni, vagy az a lényeg, hogy ugyanaz az évjárat legyen??
Porter Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Üdv mindenkinek! Valaki megtudná mondani, hogy ECU cserénél melyik sorozatszámot vagy betüt kell nézni, vagy az a lényeg, hogy ugyanaz az évjárat legyen?? Azt kell nézni, hogy milyen motorhoz kell. Tehát a motorkód szükséges ami a forgalmidban van. Meg talán az évjárat. Az enyémbe Vectráét tettünk két éve. Csak a calibrálásnál a Vectrát kell választani, nem Astrát. Immoval együtt cserélték, azt is adták hozzá 25-ért csakompúder :)
a_lajos Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Azt kell nézni, hogy milyen motorhoz kell. Tehát a motorkód szükséges ami a forgalmidban van. Meg talán az évjárat. Az enyémbe Vectráét tettünk két éve. Csak a calibrálásnál a Vectrát kell választani, nem Astrát. Immoval együtt cserélték, azt is adták hozzá 25-ért csakompúder :) Milyen kalibrálásra gondolsz??
Porter Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Milyen kalibrálásra gondolsz?? Beszerelés után csatlakozott műszerrel a biztosítéktáblára és a műszerével állította be. Mert a bontott ECU Vetrából származott és átkellett írni Astrára. Enny...
a_lajos Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Beszerelés után csatlakozott műszerrel a biztosítéktáblára és a műszerével állította be. Mert a bontott ECU Vetrából származott és átkellett írni Astrára. Enny... Az enyém astrárol van és azért gondolom nem kell kalibrálni, viszont csak 93-as évjárat. (az még nem olyan negy tudású)
jankovacs Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Sziasztok! :) A következő a problémám: C16NZ F-es Opel Astránkkal 4-5 órás folyamatos, autópályás utazás után megállunk pl. tankolni, majd mikor szeretném beindítani és továbbmenni - hosszantartó, vontatott indítás után indul be. Az indítás során a visszajelző lámpák elhalványodnak és a hang is nagyon vontatott, alig tekeri. Kisebb utazás vagy kevés kilométer után nem jelentkezik. Hozzáteszem elég öreg az aksi, szerintetek lehet ez a probléma? Vagy nem tölt jól az autó? 2-3 óra állás után meg normálisan indul. Várom véleményeteket! Előre is köszönet Jan
Porter Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Az enyém astrárol van és azért gondolom nem kell kalibrálni, viszont csak 93-as évjárat. (az még nem olyan negy tudású) Szerintem elég, ha a motorkód egyezik.
zotya975 Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 csőcső Nem fordult elő mással ez? Nem tudom itthon megbabrálgatni valahogy???:S Astra F 2001-es... Egyik naprol a másikra ilyen lett De, húzd arrébb a kerti grillt a kocsi orrától..... :)
astrásgyerek Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Sziasztok! :) A következő a problémám: C16NZ F-es Opel Astránkkal 4-5 órás folyamatos, autópályás utazás után megállunk pl. tankolni, majd mikor szeretném beindítani és továbbmenni - hosszantartó, vontatott indítás után indul be. Az indítás során a visszajelző lámpák elhalványodnak és a hang is nagyon vontatott, alig tekeri. Kisebb utazás vagy kevés kilométer után nem jelentkezik. Hozzáteszem elég öreg az aksi, szerintetek lehet ez a probléma? Vagy nem tölt jól az autó? 2-3 óra állás után meg normálisan indul. Várom véleményeteket! Előre is köszönet Jan Akár akku probléma is lehet, ha áramtalanítod pár órára, lehet pihen kicsit, és ezért indul! De azért a töltésre is rá lehetne nézni! Meg a testvezetékeket átnézni!
daykiller Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Szerintem elég, ha a motorkód egyezik. Enyém motorhoz pl a G Astrás ECU nem jó. Hiába rakták G Astrába is ezt a motort...
Porter Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Enyém motorhoz pl a G Astrás ECU nem jó. Hiába rakták G Astrába is ezt a motort... Érdekes, az enyémet meg Vectrából vették ki és asszem B :) A Tiédben ilyesmi lehet Az enyémben meg ez a fajta más a csatlakozása is
öcsibácsi Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Érdekes, az enyémet meg Vectrából vették ki és asszem B :) Ja, az A-ban ilyen nem volt. :D
zolpat Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Astra F-nél ha ráadom a világítást elhalványul a rádió kijelzője..Ez normális,vagy valahol letestelhet??
Jean Trevor Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Nekem ugyanez volt a hőmérővel a héten, én próbáltam a forrásban levő vízbe engedés stb. módszert, de végül egy csere oldotta meg a gondomat.
zolpat Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Nos hát végülis nekem is a hőmérő+óra kijelző,mert rádió még nincs benne..A gyárit a nagyokos tulaj kiberhelte belőle,bár nem tudom mire megy egy 2000ft-os cuccal...na mindegy,szóval akkor kijelző csere mindenképp??
FPepe Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Astra F-nél ha ráadom a világítást elhalványul a rádió kijelzője..Ez normális,vagy valahol letestelhet?? Vagy csak nagyon le van tekerve a műszerek fényerőszabályzója. Egyébként valamennyire elhalványul mindenképpen (éjszaka nem kell akkora fényerő).
lazy jack Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Sziasztok! X16XEL motoron szántam rá magam AGR + fojtószelep tisztításra (úgy néz ki ez az első alkalom Astrám eddigi életében). Az lenne a kérdésem, hogy a pillangószelep tengelyének a végén található elektronika az helyzetjeladó-e, ha igen lehet-e valahogy ellenőrizni (pl. kimérni, ha csak egy változtatható ellenállás), ha nem az akkor vajon mi és hogy lehet ellenőrizni? Az alapjárati motort hogy lehet ellenőrizni? Alapvetően azért szántam rá magam, mert hidegen alig indult be és utána is kb. 3000 fordulaton pörgette a motort, ha kis gázzal indítom akkor kicsit könnyebben indul és az alapjárat is normális, bár indítás után mindig, leesik a fordulat "éppencsakhogylenemállok"-ra és onnan áll vissza normálisra. Lebotás közben találtam még pár dolgot amikről nem tudom mik lehetnek: 1. a vákuumkamra oldalára csavarozott szelep "Delco Remy" felirattal 2. még egy "90466214" számú szelep a felső-szívócső alatt 3. ez meg kicsoda és mit keres itt??? Ez az utolsó 3 dolog persze csak kíváncsiság :)
lazy jack Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Bocsi a sok kérdezősködésért, de még az jutott eszembe, hogy mostanában a rádió, csak a slusszkulcs "I" állásában működik, de gyújtásra téve ill. a indítás után elhallgat, ha feszegetem a kulcsot néha felvillan a rádió, de aztán megint kikapcsol...van erre esetleg megoldás a gyújtáskapcsolócserén kívül? Köszi!
Porter Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 Bocsi a sok kérdezősködésért, de még az jutott eszembe, hogy mostanában a rádió, csak a slusszkulcs "I" állásában működik, de gyújtásra téve ill. a indítás után elhallgat, ha feszegetem a kulcsot néha felvillan a rádió, de aztán megint kikapcsol...van erre esetleg megoldás a gyújtáskapcsolócserén kívül? Köszi! Nekem direktre van kötve a rádió, így akár jár a motor, akár nem, az mindig működik :)
Dark_Errant Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 Bocsi a sok kérdezősködésért, de még az jutott eszembe, hogy mostanában a rádió, csak a slusszkulcs "I" állásában működik, de gyújtásra téve ill. a indítás után elhallgat, ha feszegetem a kulcsot néha felvillan a rádió, de aztán megint kikapcsol...van erre esetleg megoldás a gyújtáskapcsolócserén kívül? Köszi! Volt hasonlóm. Vastagon megkínáltam kontakt spray-vel. Azóta jó. De vedd le az aksi sarut, hogy nyugodtan meg tudd járatni a kulcsot a "zárban".
Recommended Posts