zolpat Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Okés.Köszi a segítséget..Jó hogy van ez afórum :) Szeva.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sepy Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Helló! Astra F 2.0 16V , c20xe motorral szerelve gyárilag. A kérdésem az lenne hidegen melegen is rendszertelenül kihagy a motorom és ritkán alapjáraton is leál. amikor ezt csinálja felgyullad a check lámpám és amig és addig nem húzz a kocsi és a ki is hagy a gyújtás vagy valami nem frankó vele. Kimérettem és főtengely jeladót villogtattak ki szakszervizben.Ki is cserélték elhoztam azt mondták nem dobja a hibát nem irta vissza elvileg jó lett teszteljem. Kb....10km megtétele után ugyanez továbbra se működik jól. amióta ezt tapasztalom előfordul hidegen első inditásnál nem megy valamelyik henger pár másodpercig aztán beindul. Nem igazán értem egy 94-es kocsival nem boldogulnak. Pedig bsoch szervizbe hordom és ez motronic 2.8. Városi tempónál is előfordul de országúton ha rá állok 90-100-as tempóra gondol egyet és beránt egy nagyot mint ha kihagyna egy pillanatra a gyújtásom.aztán ez vagy csinálja percekig és fuck vagy gondol egyet és működik szépen.Talán még annyi amióta vacakol mintha nem húzna rendesen csak nagyobb fordulaton tér magához...olyan 3500 felett . Mintha előtte jobban gyorsult volna azért kisebb fordulaton is.néha olyan érzésem van a régi 1.6-ban ülök. Ha van tipp ,ötlet mi okozhatja örülnék neki.Ősszel vettem a kocsit eddig minden okkés vezérlést cseréltem, gyertya, stb... szeretném rendbe lenne de nem boldogulnak vele úgy tűnik nekem. A katalizátorom eléggé zörög már de nem hinném az kavar ilyet. Előtte is astrám volt de sima központis azzal soha nem volt ilyesmi gondom.A tipus nem lenne elég faja én azt hitem egy jó kis c20xe azért megbízható lesz.Nem adtam még fel de bosszantó ez hogy nem tudom mi a baja. Előre is köszi, ha tud valaki segíteni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Helló! Astra F 2.0 16V , c20xe motorral szerelve gyárilag. A kérdésem az lenne hidegen melegen is rendszertelenül kihagy a motorom és ritkán alapjáraton is leál. amikor ezt csinálja felgyullad a check lámpám és amig és addig nem húzz a kocsi és a ki is hagy a gyújtás vagy valami nem frankó vele. Kimérettem és főtengely jeladót villogtattak ki szakszervizben.Ki is cserélték elhoztam azt mondták nem dobja a hibát nem irta vissza elvileg jó lett teszteljem. Kb....10km megtétele után ugyanez továbbra se működik jól. amióta ezt tapasztalom előfordul hidegen első inditásnál nem megy valamelyik henger pár másodpercig aztán beindul. Nem igazán értem egy 94-es kocsival nem boldogulnak. Pedig bsoch szervizbe hordom és ez motronic 2.8. Városi tempónál is előfordul de országúton ha rá állok 90-100-as tempóra gondol egyet és beránt egy nagyot mint ha kihagyna egy pillanatra a gyújtásom.aztán ez vagy csinálja percekig és fuck vagy gondol egyet és működik szépen.Talán még annyi amióta vacakol mintha nem húzna rendesen csak nagyobb fordulaton tér magához...olyan 3500 felett . Mintha előtte jobban gyorsult volna azért kisebb fordulaton is.néha olyan érzésem van a régi 1.6-ban ülök. Ha van tipp ,ötlet mi okozhatja örülnék neki.Ősszel vettem a kocsit eddig minden okkés vezérlést cseréltem, gyertya, stb... szeretném rendbe lenne de nem boldogulnak vele úgy tűnik nekem. A katalizátorom eléggé zörög már de nem hinném az kavar ilyet. Előtte is astrám volt de sima központis azzal soha nem volt ilyesmi gondom.A tipus nem lenne elég faja én azt hitem egy jó kis c20xe azért megbízható lesz.Nem adtam még fel de bosszantó ez hogy nem tudom mi a baja. Előre is köszi, ha tud valaki segíteni! Pedig, ha kitört darabok úgy mozdulnak, hogy elzárják a gáz útját, akkor elég meglepő rángatást-erőtlenséget tud csinálni :) Legalább öntsd ki a törmeléket belőle! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Helló! Astra F 2.0 16V , c20xe motorral szerelve gyárilag. A kérdésem az lenne hidegen melegen is rendszertelenül kihagy a motorom és ritkán alapjáraton is leál. amikor ezt csinálja felgyullad a check lámpám és amig és addig nem húzz a kocsi és a ki is hagy a gyújtás vagy valami nem frankó vele. Kimérettem és főtengely jeladót villogtattak ki szakszervizben.Ki is cserélték elhoztam azt mondták nem dobja a hibát nem irta vissza elvileg jó lett teszteljem. Kb....10km megtétele után ugyanez továbbra se működik jól. amióta ezt tapasztalom előfordul hidegen első inditásnál nem megy valamelyik henger pár másodpercig aztán beindul. Nem igazán értem egy 94-es kocsival nem boldogulnak. Pedig bsoch szervizbe hordom és ez motronic 2.8. Városi tempónál is előfordul de országúton ha rá állok 90-100-as tempóra gondol egyet és beránt egy nagyot mint ha kihagyna egy pillanatra a gyújtásom.aztán ez vagy csinálja percekig és fuck vagy gondol egyet és működik szépen.Talán még annyi amióta vacakol mintha nem húzna rendesen csak nagyobb fordulaton tér magához...olyan 3500 felett . Mintha előtte jobban gyorsult volna azért kisebb fordulaton is.néha olyan érzésem van a régi 1.6-ban ülök. Ha van tipp ,ötlet mi okozhatja örülnék neki.Ősszel vettem a kocsit eddig minden okkés vezérlést cseréltem, gyertya, stb... szeretném rendbe lenne de nem boldogulnak vele úgy tűnik nekem. A katalizátorom eléggé zörög már de nem hinném az kavar ilyet. Előtte is astrám volt de sima központis azzal soha nem volt ilyesmi gondom.A tipus nem lenne elég faja én azt hitem egy jó kis c20xe azért megbízható lesz.Nem adtam még fel de bosszantó ez hogy nem tudom mi a baja. Előre is köszi, ha tud valaki segíteni! Ugyanez volt nekem is. Megyek, mendegélek, eccercsak rántás, pech engine. Főtengelyjeladó. Csatit kitakarítottam vastagon megúsztatva WD40-nel, azóta nem csinálta a hibát és szebben is jár a motor. Bár az volt a furcsa, hogy 2500-as fordulat alatt használva nem dobta a hibát. 3000 tartóson meg elkezdte a hibajelenséget. De szerintem nálad összetettebb a dolog. Ki kéne villogtatni hogy nincs-e eltárolt hibakód most. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Ez a két központi zár miben különbözik egymástól? az egyik noname a másik meg thunder. http://www.metroman.hu/product/Autoriaszto...r-Thunder-CCL22 http://www.powertuning.hu/271-kozponti-zar...ar-4-ajtos.html vagy ugyanaz? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Ez a két központi zár miben különbözik egymástól? az egyik noname a másik meg thunder. http://www.metroman.hu/product/Autoriaszto...r-Thunder-CCL22 http://www.powertuning.hu/271-kozponti-zar...ar-4-ajtos.html vagy ugyanaz? :D a motorok és a rögzítőelemek ugyanazok, a különbség a távirányító és a vezérlőegység doboza :D http://thunderwebshop.hu/?p=productsMore&iProduct=253 nekem ez van beépítve a kocsimba és tökéletesen működik már bő 1 éve, ennek jobban tetszett a távirányítója :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 kérhetnék egy kis segítséget a beszereléshez persze csak ha te szerelted be? nálam addig áll a dolog képzeletben hogy beszerelem a motorokat az ajtókba. vezetékeket összekötöm és beledugom a vezérlőegységbe. eddig könnyű.jahh vezérlőegységet hova szereljem be ? kesztyűtartó alá? tegyük fel hogy ott jo helyen van és mi a fenét kössek hova hogy majd az indexek villogjanak? nekem azis gond hogy a 12v hol csapoljam meg? hol kell? hol kell bevezetni a tápegységig? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 kérhetnék egy kis segítséget a beszereléshez persze csak ha te szerelted be? nálam addig áll a dolog képzeletben hogy beszerelem a motorokat az ajtókba. vezetékeket összekötöm és beledugom a vezérlőegységbe. eddig könnyű.jahh vezérlőegységet hova szereljem be ? kesztyűtartó alá? tegyük fel hogy ott jo helyen van és mi a fenét kössek hova hogy majd az indexek villogjanak? nekem azis gond hogy a 12v hol csapoljam meg? hol kell? hol kell bevezetni a tápegységig? :) az egészben talán a legnehezebb feladat az első ajtók átvezetőjén átvinni vezetékeket, én barbár módon kiszedtem kifúrtam a közepét 20as fúróval és azon minden vezeték átfér :D mivel a vezetékhossz egy kicsit szűk keresztmetszet ezért a vezetőoldalon ahol van a lábra fújás műanyag terelőcsöve, annak a tetejére rögzítettem rá felülről a központizár vezérlőjét, a vezetőoldali küszöb burkolatnál található egy amolyan fő csatlakozó egység aminek két fele van, én ott mértem ki a vészvillogót bekapcsolva azt a két szálat (oldalanként 1-1) amire a két narancs vezetékeket hozzáforrasztottam, talán ott találsz a vezérlőnek állandó tápot is, én igazából az aksitól vittem külön szálat, mert az erősítőmnek is kellett a +12V :D remélem tudtam ezzel a kis leírással segíteni Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 azt elfelejtettem mondani hogy nekem van riasutó a kocsiba. azzal most mit csináljak hogy hangoljam össze a kettőt? jah meg láttam a bekötési rajzot a kp zárnak hogy valami relé kell és ugy kell hátra vinni a csomagtérajtóhoz a motort. az mi? biztosíték kell a kp zárhoz ? :) bocs h fárasztalak Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 azt elfelejtettem mondani hogy nekem van riasutó a kocsiba. azzal most mit csináljak hogy hangoljam össze a kettőt? jah meg láttam a bekötési rajzot a kp zárnak hogy valami relé kell és ugy kell hátra vinni a csomagtérajtóhoz a motort. az mi? biztosíték kell a kp zárhoz ? :) bocs h fárasztalak ez 4 ajtóhoz van a hátsót még én sem berheltem meg, egyébként ami relé van a vezérlőben az a vészvillogtatására van :D fogalmam sincs a riasztó hogy lehet meg központizár nélkül, a biztosíték meg rajta van egy lengő foglalatban a piros szálon a kábelkötegen Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 ez 4 ajtóhoz van a hátsót még én sem berheltem meg, egyébként ami relé van a vezérlőben az a vészvillogtatására van :) fogalmam sincs a riasztó hogy lehet meg központizár nélkül, a biztosíték meg rajta van egy lengő foglalatban a piros szálon a kábelkötegen pedig riasztó van kp zár meg nincs. a riasztó sztem eredeti mert utána lett beépitve kürt hanem dudárol megy. nah mind1 énse értem Link to comment Megosztás: More sharing options...
X18XE Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Sziasztok, A 97-es autómban gyári elektromos ablak van, és a kézikönyv szerint ha elfordítom a bezárás irányába a kulcsot és ott tartom, akkor az ablakok felhúzódnak. Tehát ez elvileg komfortelektronika. (Az én záram szét van hullva, éppenhogy tudom az ajtót nyitni-zárni, tehát kipróbálni nem tudom h valóban felhúzza-e..) Ahol a riasztómat vettem azt mondták, hogy F astrában nincs komfortelektronika, és felejtsem el hogy a riasztó felhúzza az ablakokat. Tehát megoldható az ablakfelhúzás riasztóval, vagy valóban felejtsem el? Erről a riasztóról van szó: http://www.autoriasztok.hu/riasztok/m-max/m-max_1.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Sziasztok, A 97-es autómban gyári elektromos ablak van, és a kézikönyv szerint ha elfordítom a bezárás irányába a kulcsot és ott tartom, akkor az ablakok felhúzódnak. Tehát ez elvileg komfortelektronika. (Az én záram szét van hullva, éppenhogy tudom az ajtót nyitni-zárni, tehát kipróbálni nem tudom h valóban felhúzza-e..) Ahol a riasztómat vettem azt mondták, hogy F astrában nincs komfortelektronika, és felejtsem el hogy a riasztó felhúzza az ablakokat. Tehát megoldható az ablakfelhúzás riasztóval, vagy valóban felejtsem el? Erről a riasztóról van szó: http://www.autoriasztok.hu/riasztok/m-max/m-max_1.htm Szia! Van egy kis félreértés a dolgokban, a komfortelektronika csak annyit csinál, hogy a gomb hosszabb megnyomására automatikusan fel, vagy lehúzza az ablakot. A régebbi verziókban csak a bal oldalra szereltek be ilyen elektronikát, facelift után mindkét oldalon ilyen már, tehát a tied nagy valószínűséggel az ( megjegyzem az enyém 94-es autó, és mindkét oldalon komfortos gyárilag). F astránál nem vagyok biztos benne, hogy bekötötték egyáltalán a komfortzárás funkciót, pl. vekinél igen. A GYIK-ban találsz leírást arról, hogy a motorokon melyik csatit kell bekötni ahhoz, hogy elérd a komfortzárás funkciót, amit más típusoknál valóban a kulcs vízszintes elfordításával lehet működtetni, f-nél csak egy reteszelt állapotot csinál a központizárnak. 4-5000 Ft-ért lehet venni ablakfelhúzó modult, amit vagy a riasztóval, vagy a központizárral lehet aktiválni. Esetleg ha bekötöd a hiányzó csatikat a motorokon, akkor elég a riasztó megfelelő kimenetéről egy relével vezérelni azokat, és így bezáratni az ablakokat. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Sziasztok, A 97-es autómban gyári elektromos ablak van, és a kézikönyv szerint ha elfordítom a bezárás irányába a kulcsot és ott tartom, akkor az ablakok felhúzódnak. Tehát ez elvileg komfortelektronika. (Az én záram szét van hullva, éppenhogy tudom az ajtót nyitni-zárni, tehát kipróbálni nem tudom h valóban felhúzza-e..) Ahol a riasztómat vettem azt mondták, hogy F astrában nincs komfortelektronika, és felejtsem el hogy a riasztó felhúzza az ablakokat. Tehát megoldható az ablakfelhúzás riasztóval, vagy valóban felejtsem el? Erről a riasztóról van szó: http://www.autoriasztok.hu/riasztok/m-max/m-max_1.htm Szia . Nem kell mindenkinek el hinni mindent .Hogy ez nincs ebben a tipusban meg az nincs .Nem olyan fapadosak ezek az autók mint ahogyan azt sokan gondolják ebben is van alap típus amiben nincsen semmi meg van extrás is .Pl ismerősömnek van digitklimás astrája . Tehát itt a fórumon nyugodtan kérdez itt sokat. :) látot márkahű cartársak vannak Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Szia . Nem kell mindenkinek el hinni mindent .Hogy ez nincs ebben a tipusban meg az nincs .Nem olyan fapadosak ezek az autók mint ahogyan azt sokan gondolják ebben is van alap típus amiben nincsen semmi meg van extrás is .Pl ismerősömnek van digitklimás astrája . Tehát itt a fórumon nyugodtan kérdez itt sokat. :) látot márkahű cartársak vannak Azért a digitklíma már nem gyári felszerelés. :D Olyan azért nem volt Astrában gyárilag. :D De amúgy egyetértek. Egy full-extrás CDX+ F Astra eléggé meg tudja szégyeníteni a mai autókat is. Max ilyen három betűs bizb?szok nincsenek benne, mint ESP. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Azért a digitklíma már nem gyári felszerelés. :D Olyan azért nem volt Astrában gyárilag. :D De amúgy egyetértek. Egy full-extrás CDX+ F Astra eléggé meg tudja szégyeníteni a mai autókat is. Max ilyen három betűs bizb?szok nincsenek benne, mint ESP. :) No most ,hogy efektív GM-es vagy nem azt nem tudom de az öszes astrás kezelő szervek nincsennek benne mármint a tekerő gombokra gondolok .A motortérben viszont klímadolgokra rá van írva GM úgyhogy valószínű , hogy gyári meg német volt az autó .Amúgy egyet értek a szégyenítés tekintetében .Azért kevés dolog van amit nem raktak bele extra ként a germánok . Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Azért a digitklíma már nem gyári felszerelés. :D Olyan azért nem volt Astrában gyárilag. :D De amúgy egyetértek. Egy full-extrás CDX+ F Astra eléggé meg tudja szégyeníteni a mai autókat is. Max ilyen három betűs bizb?szok nincsenek benne, mint ESP. :) Azért ezt még gondold át picit. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 ha egy ilyen fordulatszám mérőt szeretnék a kocsiba tenni akkor azt hogy kellene beleszerelni?? c14nz motorom van http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat...amp;termek=3722 Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 ha egy ilyen fordulatszám mérőt szeretnék a kocsiba tenni akkor azt hogy kellene beleszerelni?? c14nz motorom van http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat...amp;termek=3722 Ennyi pénzért lehet venni fordulatszámmérős óracsoportot. Ha jól kifogod akkor talán kettőt is, és akkor az egyiket nekem adod. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 http://racing-bazar.hu/alkatresz/muszerfal...stra_oracsoport Igaz itt a w számot nem írja, de csak példaként linkeltem be, hogy ennyiért lehet venni Link to comment Megosztás: More sharing options...
partyarc83 Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Sziasztok! Opel Astra F vezető oldali ajtó fogantyú alá szerelhető elektromos ablakemelő kapcsolót keresek.Azt a verziót amelyikben 2 kapcsoló is van.Omegákban is ilyen van asszem.Az egész kapcsoló rész kellene mert nekem a kapcsolókat tartó műanyag keret is eltört,ott ahol az ajtó kárpit műanyagba lehet csavarozni. Azt hiszem elég bonyolultan írtam le mit is szeretnék,de aki jártas a témában biztos tudja mit vakeráltam le ide. Aki tud segítsen. Várom válaszotokat. Köszi! Üdv:Lacus Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 http://racing-bazar.hu/alkatresz/muszerfal...terora_benzines vagy van ilyen is Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 http://racing-bazar.hu/alkatresz/muszerfal...stra_oracsoport Igaz itt a w számot nem írja, de csak példaként linkeltem be, hogy ennyiért lehet venni és ha mondjuk veszek egy óracsoportot azt hogy kössem be hogy működjön a fordulatszámmérőm? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 és ha mondjuk veszek egy óracsoportot azt hogy kössem be hogy működjön a fordulatszámmérőm? Úgy tudom, hogy van amelyiknél be van kötve az óra csatlakozójába a fordulatszámmérő vezetéke is. Ott semmi extra nincs, kicseréled az óra csoportot és működni fog. De van amelyiknél be kell kötni, de azt nem tudom, hogy honnan hova kell a vezetéket húzni, de majd biztosan valaki leírja. De ha veszel óracsoportot, akkor arra ügyelni kell, hogy a w szám egyezzen. Ha w1111 es órád van, akkor a másiknak is amire cseréled w1111 nek kell lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Úgy tudom, hogy van amelyiknél be van kötve az óra csatlakozójába a fordulatszámmérő vezetéke is. Ott semmi extra nincs, kicseréled az óra csoportot és működni fog. De van amelyiknél be kell kötni, de azt nem tudom, hogy honnan hova kell a vezetéket húzni, de majd biztosan valaki leírja. De ha veszel óracsoportot, akkor arra ügyelni kell, hogy a w szám egyezzen. Ha w1111 es órád van, akkor a másiknak is amire cseréled w1111 nek kell lennie. rendben a w számra ügyelek majd. Remélem tud nekem valaki segiteni hogy melyik vezeték lehet az ami kell a fordulatmérőhöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts