Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hello! központi zárt szeretnék tenni az autómba (astra f 1.4) és azt szeretném kérdezni hogy mit ajánlanátok nekem? valami bontottat vagy univerzálisat abbol is melyik fajta vált be nálatok! én inkább vennék valami univerzálisat újonnan jóáron :)! kérlek segitsetek

Elküldve
Hello! központi zárt szeretnék tenni az autómba (astra f 1.4) és azt szeretném kérdezni hogy mit ajánlanátok nekem? valami bontottat vagy univerzálisat abbol is melyik fajta vált be nálatok! én inkább vennék valami univerzálisat újonnan jóáron :)! kérlek segitsetek

Kulcsosra, vagy távirányítósra gondoltad?

Utángyártottal olcsóbban jössz ki az biztos, a gyári meg - még ha használt is - tovább bírja!

Lehet variálni is, utángyártott motor + gyári. (gondolok itt az üzemanyag betöltő nyílásra, és a csomagtér ajtóra).

Utángyártott motorral is meg lehet oldani, kicsit mókolni kell.

De az üzemanyag betöltő nyílás kp-zárasításához nem mertem nekifogni utángyártott motorral, oda megvan nekem is a gyári, csak még nincs beszerelve...

pl ezek is jók:

távirányítós kp-zár szett

Meg egy ilyet is kéne vegyél átalakítani a csomagtér ajtóhoz.

Már ha utángyártottban gondolkodsz!

Vagy marad a vatera.

Elküldve

nagyon szépen köszi a segítséget! az utángyártott thunder mellet döntöttem! nagy tehetség kell a beépítéséhez? valam kép a beépítéséről vezetékeléséről?

Elküldve
Így van. Tudtommal sajnos az ECU-ban van ez a "kvad drájv".

Kösz mindenkinek az infot nincs hiba csak nem tudtam mi az. Egyébként nekem a szelepfedél oldalára van felcsavarozva és egy vákumcső megy rá meg két drót motorgenerálnál néztem mi az. De még mindig nem tudom mire jó.

Elküldve
Kösz mindenkinek az infot nincs hiba csak nem tudtam mi az. Egyébként nekem a szelepfedél oldalára van felcsavarozva és egy vákumcső megy rá meg két drót motorgenerálnál néztem mi az. De még mindig nem tudom mire jó.

Mutatnál 1 képet róla? :) Nem biztos, hogy egyről beszéltünk.

Elküldve
Mondjuk besétálsz a Lomex-be a Lehet úton, és kérsz. :) Kürtrelét nem javaslom autósboltból, mert kicsit sokat zabál. Nem biztos, hogy elbírja a kimenet. Minél alacsonyabb fogyasztású, lehetőleg 5-10A körüli terhelhetőségűt vegyél. :D Link a Lomex-hez :D

Okés!

Köszönöm a segítséget!

Megvilágosodtam! :D

Elküldve
Kösz mindenkinek az infot nincs hiba csak nem tudtam mi az. Egyébként nekem a szelepfedél oldalára van felcsavarozva és egy vákumcső megy rá meg két drót motorgenerálnál néztem mi az. De még mindig nem tudom mire jó.

Én szerintem ez inkább a tankszellőztetésért felelős mágnes szelep. Az egyik csőnek be kellene mennie a jobb első sárvédőbe, míg a másiknak pedig a szívótorokba. A vezetéken pedig jön a vezérlődelej az ECUtól. :)

De lehet hogy rosszul gondolom...

Elküldve
Map szenzornak tűnik nekem, de miért ott van?

Hova megy a vákuumcső? Az injektorfejre valamelyik csonkra ugye?

A map szenzornak csak egy kivezetése van, meg több villanydrót megy bele, mint kettő... :)

Elküldve
Erre pont csak 1 cső megy. :D

a negyedik képen látszik egy csonk, amire kellene egy cső... ;-)

az menne a szívótorokra...:)

szerk: Csináltam az enyémről egy képet:

20110812091_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
Én szerintem ez inkább a tankszellőztetésért felelős mágnes szelep. Az egyik csőnek be kellene mennie a jobb első sárvédőbe, míg a másiknak pedig a szívótorokba. A vezetéken pedig jön a vezérlődelej az ECUtól. :)

De lehet hogy rosszul gondolom...

Nekem az oldalt van a DIS modulhoz közel a blokkra rögzítve. Az övé X16SZ, enyém X16SZR így szerintem az övé is ott van.

Elküldve
a negyedik képen látszik egy csonk, amire kellene egy cső... ;-)

az menne a szívótorokra... :)

szerk: Csináltam az enyémről egy képet:

Jó kép, csak kár, hogy hamarosan csövet kell majd cserélned mert repedezett

Elküldve

Sziasztok! A gondom a következő:Nemrég vásároltam egy 92-es F Astrát,de a nagyokos tulaj kiberhelte belőle a gyári rádiósmagnót..Bele akartam tenni egy sima kazis magnót,csakhogy látom a műszerfalból előbányászott "csoki"három részből áll...és kb.18 vezeték van benne..Mi ilyenkor a teendő?? Vadásszak egy gyári Blaupunktot,vagy buheráljam szét a vezeték köteget? Ráadásul motoros antenna van a kocsiban,tehát ha jól tudom azt a rádió vezérli..Ezek szerint tehát elég ha beleteszek egy gyári magnót,rádugom a "csokit"és minden oké??? Vagy kicsit macerásabb lesz?? Köszi a segítséget előre is...

Elküldve
Sziasztok! A gondom a következő:Nemrég vásároltam egy 92-es F Astrát,de a nagyokos tulaj kiberhelte belőle a gyári rádiósmagnót..Bele akartam tenni egy sima kazis magnót,csakhogy látom a műszerfalból előbányászott "csoki"három részből áll...és kb.18 vezeték van benne..Mi ilyenkor a teendő?? Vadásszak egy gyári Blaupunktot,vagy buheráljam szét a vezeték köteget? Ráadásul motoros antenna van a kocsiban,tehát ha jól tudom azt a rádió vezérli..Ezek szerint tehát elég ha beleteszek egy gyári magnót,rádugom a "csokit"és minden oké??? Vagy kicsit macerásabb lesz?? Köszi a segítséget előre is...

Sima iso csatlakozó! A 3.része a kijelzőt vezérli. :)

Kép itt!

Ha meg nem gyári rádiót teszel bele, akkor a középső kijelzőn nem fog mutatni semmit (gyárinál a Mhz-et írja ki, vagy a dátumot).

Vagy megbarátkozol a gondolattal, hogy ha megy a rádiód, akkor üresen lesz a kijelző közepe, vagy elvágod a kijelző csatijába menő szálat, és akkor állandóan a dátumot fogja mutatni!

Elküldve
Az odáig oké,hogy sima iso csatlakozó,de ha másik magnót teszek bele,az vezérelni fogja az antennát is??

ha ugyanarra a lábra adja a jelet, akkor igen, azt a rádión megtalálod, szinte mindegyikre rá van írva, hogy melyik színű szál mire való. :)

Elküldve

Köszi szépen..Illetve a következő,a gyári rádiósmagnóknak állítólag van kódjuk,ennek mi a szerepe? Valami primitív immobiliser lenne?? Bocsi a sok hülye kérdésért,de Opelom még sosem volt,és most ismerkedem a típus sajátosságaival

Elküldve
Köszi szépen..Illetve a következő,a gyári rádiósmagnóknak állítólag van kódjuk,ennek mi a szerepe? Valami primitív immobiliser lenne?? Bocsi a sok hülye kérdésért,de Opelom még sosem volt,és most ismerkedem a típus sajátosságaival

A kód a rádió használására van, ha nem tudod a kódot, nem hallgatod a rádiót, ennyi. :)

Elküldve
:D Értem,akkor szerintem beszerzek egy gyárit,kóddal együtt,és megoldódik a problémám...Esetleg itt valakinek "véletlenül"nincsen ilyen cucca?? :)
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.