szitya87 Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Nekem a hátsó ajtók átvezetőkben volt a hiba. A sok nyitogatástól kikoszolódik a szigetelés, majd letestel. Feltéve ha nem gyári átvezetőd van, abban biztonságban van a kábelezés. pedig abban van Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 pedig abban van akkor ez kilőve! :) Azért végignézném multiméterrel, a biztonság kedvéért mindegyiket! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Meg kell nézni a motorokat is...mert azok is döglődhetnek... :) Attól hogy a vezérlő kiadja az áram impulzust, még a motor nem biztos hogy végre is hajtja... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Sziasztok! Az alábbi problémával fordulok hozzátok. Hiba leírása: Az autó menet közben leáll, a leállások időintervalluma/ciklusa változó. (pár héttől, perc intervallumokban jelentkezik a leállás) (egyre sűrűsödik) A leállás üzem meleg állapotban történik (A kék sávot elhagyja a hőmérőmutató) Hiba esetén szikra nincs. A hiba kód kiolvasás hibát nem jele. ... Nagy valószínűséggel a HALL jeladó vagy a gyújtás elektronika lehet. ... Én személy szerint utóbbira tippelnék, ez a gyújtáselektronika (ami a trafó alatt található) már többeket szivatott itt a fórumon is. Általában ilyen állapotban már mozgatásra is reagál: próbáld meg, hogy a motor alapjáraton megy, közben megmozgatod a gyújtáselektronika csatiját. ha ettől leáll, vagy megtorpan a motor, akkor egyértelműen az a hibás, ha nem, megpróbálhatod megmozgatni a HALL-jeladó csatiját is az elosztó alján, hátha. Ill. nekem egy csatlakozó okozott ilyet, a gyújtáselosztó mögött (szemből nézve) egy fémlemezzel a hengerfejhez rögzítve található, egy-egy vékonyabb és vastagabb vezeték megy bele alulról és felülről, mozgasd meg azt is, hátha... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Meg kell nézni a motorokat is...mert azok is döglődhetnek... :) Attól hogy a vezérlő kiadja az áram impulzust, még a motor nem biztos hogy végre is hajtja... :D Így van. Nekem 1 hónap egyhelyben állás után viccelődött a bal hátsó motorka és ezért visszanyitott az összes. :D Királyvolt ezzel szórakozni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Így van. Nekem 1 hónap egyhelyben állás után viccelődött a bal hátsó motorka és ezért visszanyitott az összes. :) Királyvolt ezzel szórakozni. :D Ez csak a gyárira lehet igaz... Az én utólag beépített motorjaimból csak a balelső vezérli a többit... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Ez csak a gyárira lehet igaz... Az én utólag beépített motorjaimból csak a balelső vezérli a többit... :) Nekem is utólagos, de nekem a jobb első is vezérlőmotor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Ez csak a gyárira lehet igaz... Az én utólag beépített motorjaimból csak a balelső vezérli a többit... :) Gyárinál a bal első a mester. Az kívül belül nyit zár (összeset). Jobb első kívül nyit, zár, belül csak nyit (összeset ha a ballal lenyomtam mindet). Viszont ha valamelyik megragad, akkor visszanyitja mindet, hiába zárt le a többi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
POWERIVAN Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Khm.... Vectrákba és Kadettekbe is ilyen van. A BC-nek kell, meg a motorvezérlőnek. F Astra is spirálos, mégis van útjeladónk. Tudsz nekem valami paramétert adni a jeladóval kapcsolatossan? igen....digit műszerfalhoz van......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus10, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2011 Tudsz nekem valami paramétert adni a jeladóval kapcsolatossan? igen....digit műszerfalhoz van......... F Astrába többfajta van: 8982, 16530 és 16665. Ezek az impulzusszámok. A tiedé vektra így szerintem 8982-es. De többet én se tudok, mert az egyik oldall ahol ez volt, az megszűnt már. Enyémre is rá van írva hogy mennyi IMP, de meg nem mondom fejből. Csak azt tudom, hogy 16530-ös. De ha van egy ilyened, akkor ki kell próbálni. Ha nem pontos és kb kétszer annyit mutat a digitóra, akkor feleakkora kell. PL a 6-os. Egyébként: W-szám szorozva az IMP számmal és kijön az impulzus érték. Tehát 1111 x 15 = 16665. 1102*15= 16530. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus10, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2011 Nekem is utólagos, de nekem a jobb első is vezérlőmotor. Nekem is, mos kínlódtam egy időszakos működéskieséssel+ néha kiolvadt a bizti. Ez volt az oka neki: Talán az ablak koptatta el a kábeleket , a hangszóró mögött bukkantam rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szitya87 Elküldve Augusztus10, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2011 Meg kell nézni a motorokat is...mert azok is döglődhetnek... :) Attól hogy a vezérlő kiadja az áram impulzust, még a motor nem biztos hogy végre is hajtja... :D de akkor mért javult meg majdnem amikor nem is a motor környékén szerelgetem. szerintem ott lesz valami az ecu mellet.de nem tudom mit kéne megnéznem,mert szerintem valami ott nem akar rendesen müködni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus10, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2011 de akkor mért javult meg majdnem amikor nem is a motor környékén szerelgetem. szerintem ott lesz valami az ecu mellet.de nem tudom mit kéne megnéznem,mert szerintem valami ott nem akar rendesen müködni. Pontosabban az ECU alatt. Ott van a gyári központi vezérlője. Lehet, hogy csak szét van csúszva a csatija Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus10, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2011 Pontosabban az ECU alatt. Ott van a gyári központi vezérlője. Lehet, hogy csak szét van csúszva a csatija Azért az jól alatta van.... Egy külön "csomagolásba" a kasztni között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wikktor Elküldve Augusztus10, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2011 Üdv. A problémám az lenne, hogy a sebességmérő műszer vagy a megtett km-t mérő óra sebességarányosan zörög. Szóval ha gyorsabban megyek akkor hangosabb és gyorsabban ad ki kerregő, kattogó hangot. Megoldaná ezt a gondot a spirál cseréje? Illetve a másik, hogy esetleg ezt okozhatja-e az előző tulaj által visszatekert és rosszul összerakott óra? Előre is köszönöm a válasz(oka)t. Üdv: Viktor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus10, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2011 Üdv. A problémám az lenne, hogy a sebességmérő műszer vagy a megtett km-t mérő óra sebességarányosan zörög. Szóval ha gyorsabban megyek akkor hangosabb és gyorsabban ad ki kerregő, kattogó hangot. Megoldaná ezt a gondot a spirál cseréje? Illetve a másik, hogy esetleg ezt okozhatja-e az előző tulaj által visszatekert és rosszul összerakott óra? Előre is köszönöm a válasz(oka)t. Üdv: Viktor Valószínű utángyártott spirál van benne, az szokott kattogni mint állat. Bontott gyárival valószínű elhallgat. Visszatekeréshez nem kell olyanhoz nyúlni benne, ami miatt utána kattoghatna :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wikktor Elküldve Augusztus10, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2011 Valószínű utángyártott spirál van benne, az szokott kattogni mint állat. Bontott gyárival valószínű elhallgat. Visszatekeréshez nem kell olyanhoz nyúlni benne, ami miatt utána kattoghatna :D :) Kösz, akkor cserére felkészülni (no nem most :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Üdv. A problémám az lenne, hogy a sebességmérő műszer vagy a megtett km-t mérő óra sebességarányosan zörög. Szóval ha gyorsabban megyek akkor hangosabb és gyorsabban ad ki kerregő, kattogó hangot. Megoldaná ezt a gondot a spirál cseréje? Illetve a másik, hogy esetleg ezt okozhatja-e az előző tulaj által visszatekert és rosszul összerakott óra? Előre is köszönöm a válasz(oka)t. Üdv: Viktor Valószinüleg az lesz amit Dáwid írt, hogy az utángyártott spirál miatt kattog. Nekem is azért kattog. Már megszoktam. Bár eleinte próbálkoztam vele, hogy megoldom. A spirálba öntöttem váltó olajat, egy ideig jó is volt, de egy idő után megint csinálta. Úgyhogy már nem foglalkozok vele. Már megszoktam. Az utángyártott spirált 3500 környékén vettem, a gyári akkor azt hiszem hogy 10000 körül volt, ezért vettem az utángyártottat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bcs Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Nem igazán. A relé egy sima relé. A modul kicsit többet tud, de esetedben nincs rá szükség, mert a riasztód tudja amit kell. :) Értem. Akkor egy sima 12V relé kell nekem! Neten nem igazán találtam, hogy keressem? :D Köszönöm szépen a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Üdv. 93 as hibakódra valaki? Quad drive module Tudtomal amit én néztem. Ez mire jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Üdv. 93 as hibakódra valaki? Quad drive module Tudtomal amit én néztem. Ez mire jó? A 93-as nem inkább a Hall jeladó fesz. kicsi? Legalábbis a nagykönyv szerint. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 A 93-as nem inkább a Hall jeladó fesz. kicsi? Legalábbis a nagykönyv szerint. :) Az X16SZ tudtommal nem HALL-os, viszont DIS modul van benne, ami sztem a quad drive modul névre hallgat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Az X16SZ tudtommal nem HALL-os, viszont DIS modul van benne, ami sztem a quad drive modul névre hallgat... Így van. Tudtommal sajnos az ECU-ban van ez a "kvad drájv". Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Értem. Akkor egy sima 12V relé kell nekem! Neten nem igazán találtam, hogy keressem? :D Köszönöm szépen a segítséget! Mondjuk besétálsz a Lomex-be a Lehet úton, és kérsz. :) Kürtrelét nem javaslom autósboltból, mert kicsit sokat zabál. Nem biztos, hogy elbírja a kimenet. Minél alacsonyabb fogyasztású, lehetőleg 5-10A körüli terhelhetőségűt vegyél. :D Link a Lomex-hez :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Az X16SZ tudtommal nem HALL-os, viszont DIS modul van benne, ami sztem a quad drive modul névre hallgat... Ja, tényleg. :) A másik oldalt néztem. Sorry. :D Amúgy, itt találtam leírást a hibádról. A 3. oldal közepén extra infó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts