zotya975 Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Persze hogy fog kódot kérni. Sőt nem is kell kivenned. Ha a kocsidban leveszed a sarut majd vissza rakod akkor is kér kódot. Ha ekkor nem kér kódot akkor ha átrakod máshova ott se fog mert valszeg meg van mókolva... De alapból kérni-e kell Nem 100% nekem pölö nem kéri a kódot , úgy mint a telefont, szerintem ezt is be lehet állítani, hogy ne kérje. Persze majd csak akkor derül ki, ha levette az akkusarut. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Szerintem a gyári Opel rádióknál így működik. :D Ha eddig nem kért kódot, akkor ezután sem fog, amíg az AS-es játékot el nem játssza az ember. (mondjuk ezt csak akkor érdemes próbálgatni, ha megvan a kód) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Hola! Három nagy kérdésem lenne :) 1. Eddig nem volt ködlámpám, de relé, kapcsoló, lámpa bent van, már csak össze kéne kötni. Szóval a a relé táblán melyik kivezetésre kell kötni az első ködlámpákat? 2. Csomagtartó központi zár motort utólag beletettem, már van csatim is, gyárilag hogy szokott ez bekötve lenni? Bal oldalon csomagtartóból átmegy a tetőbe, és le a B oszlopban? Ott kell a bal hátsó ajtónál bekötni? 3. Fordulatszámmérőm elkezdett hülyéskedni. 4000 környékén pl autópályán, fel-felugrik 4500-ra. Ha megkocogtatom visszaesik. Valakinek volt már ilyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 2. Csomagtartó központi zár motort utólag beletettem, már van csatim is, gyárilag hogy szokott ez bekötve lenni? Bal oldalon csomagtartóból átmegy a tetőbe, és le a B oszlopban? Ott kell a bal hátsó ajtónál bekötni? Én is így kötöttem be! :) Ott van a legközelebb :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Én is így kötöttem be! :) Ott van a legközelebb :D Köszi:) Tetőkárpitot amúgy leszedted hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Köszi:) Tetőkárpitot amúgy leszedted hozzá? Nem, csak a gumicsíkot a hátsó ajtó felől, és a hátsó kis ablaknál a műanyag takaró elemből a csavarokat kiszedtem, az is engedett annyit. :) De havernak meg lent vittük a hátsó ajtó küszöbburkolat alatt, ott is lehet vinni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Én is így kötöttem be! :) Ott van a legközelebb :D Ha van tankajtó záró motorja, az közelebb van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Ha van tankajtó záró motorja, az közelebb van. Ez igaz! :lol: És még bontani sem kéne annyit. :D De ha nincs kp-zár a csomiajtóban, akkor szerintem az sincs... (bár lehet van ilyen változat is :D ) Nekem még tankajtó kp-zárasítás hiányzik... van 2 motorom is, csak az elszántság hiányzik. :D :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Sajna nincs tankzáram, pedig jó lenne, nem eladó a második? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Sajna nincs tankzáram, pedig jó lenne, nem eladó a második? :) Nekem is akad 1 fölös. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Nekem is akad 1 fölös. :D mennyiért? :D hétvégén megyek Somogyba :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szitya87 Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Sziasztok!az ac pumpa relé hol található?Hogyan tudom rövidre zárni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Ez igaz! :lol: És még bontani sem kéne annyit. :D De ha nincs kp-zár a csomiajtóban, akkor szerintem az sincs... (bár lehet van ilyen változat is :D ) Nekem még tankajtó kp-zárasítás hiányzik... van 2 motorom is, csak az elszántság hiányzik. :D :) ) Én meg direkt kikötöttem...a tanksapka úgy is kulcsos...és nem hiányzik, hogy ne nyíljon ki, ha elromlik a motor... Ebből kiindulva, szerintem a csomagtartó ajtóból is ki fogom venni...nagyon nyűgös kinyitni, ha elromlik a behúzó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Sziasztok!az ac pumpa relé hol található?Hogyan tudom rövidre zárni? A kesztyűtartó alatt, a anyósülés lábterében, az oszlop burkolat alatt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 A kesztyűtartó alatt, a anyósülés lábterében, az oszlop burkolat alatt... A 87-30-as lábakat kell összekötni: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 A 87-30-as lábakat kell összekötni: http://pics.coldline.hu/pics/297877-20110804-2tHTOc.jpg (Neked mindenről van képed. :D :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 (Neked mindenről van képed. :D :) ) Majdnem mindenről, de igyekszem a többit is pótolni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Sajna nincs tankzáram, pedig jó lenne, nem eladó a második? :D Nem, de csak azért, mert a vas része rozsdás, tartalék motornak jó lesz, csak azért tartom (no meg mert mániás vagyok sokak szerint! :) :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoltiiic20ne Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Sziasztok. Reggel a következő jelenség fogadott.Autó indít Reicweite nél F betü vagy 550km közben kb 10 liter van benne.Az óra mellett szintén F betü.Jah és a müszerfalon világít a töltés jelző :D:O.Pár nappal ezelőtt volt bogarászhatás a müszerfal ledezés közben mert valószinüleg volt egy kis testelés és egy vezetősáv elégett egy kis ponton,amit siekrült pótolnunk.igy müködött is minden. A kérdés hogy van reicweite jelad? :D és hol lehet?van összeffüggés hogy semmi visszajelző nem világit ?motorcheck olajlámpa abs semmi. Köszi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
POWERIVAN Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Sziasztok 15 impulzosos jeladó mennyi jelet ad kilométerenként? Aszonynák itt okosabbak az emberek , mondjátok meg !! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Sziasztok. Reggel a következő jelenség fogadott.Autó indít Reicweite nél F betü vagy 550km közben kb 10 liter van benne.Az óra mellett szintén F betü.Jah és a müszerfalon világít a töltés jelző :D:O.Pár nappal ezelőtt volt bogarászhatás a müszerfal ledezés közben mert valószinüleg volt egy kis testelés és egy vezetősáv elégett egy kis ponton,amit siekrült pótolnunk.igy müködött is minden. A kérdés hogy van reicweite jelad? :D és hol lehet?van összeffüggés hogy semmi visszajelző nem világit ?motorcheck olajlámpa abs semmi. Köszi :) A Reichweite a még megtehető távolság. Szüksége van hozzá a tankszintjeladóra és a sebességjelre. Ezek valamelyikét nem kapja meg a BC, ezért a hibakód. Link to comment Megosztás: More sharing options...
roy jones jn Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 sziasztok olyan problémám lenne hogy ha be inditiom az autót egyfolytában világit a töltés jelző lámpa erősen nem halványan ha megyek folyamatosan akkor is,mi lehet a gond? a másik kérdésem hogy a légzsák lámpám folyamatosan világit ezt valahogy házilag ki lehet ütni,mert az izót nem akarom ki venni? előre is kösszönöm a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 sziasztok Olyan problémám lenne, hogy ha be indítom az autót egyfolytában világit a töltés jelző lámpa. Erősen, nem halványan, ha megyek folyamatosan, akkor is. Mi lehet a gond? A másik kérdésem, hogy ha a légzsák lámpám folyamatosan világít, valahogy házilag ki lehet ütni? Mert az izzót nem akarom ki venni. Előre is köszönöm a segítséget. Esetleg azért világít mert nincs töltés :D Műszer elő, indít, rámér, megtud. :) Lufi hibát ki kell üttetni. Ketyere kell hozzá, otthon nem tudod elfelejtetni vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jankovacs Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Sziasztok! Érdekes problémám van. Léci, aki tud írjon lehetséges variációkat a probléma megoldására! Szóval: C16NZ Astránkkal néhány kilométert 90 km/h -val megteszünk, majd ha egy körforgalom, kanyar, kereszteződés következik és ki kell nyomnom a kuplungot fékezéshez illetve kisebb sebességbe tevéshez, a motor azonnal leáll a kuplung kinyomásakor. Indításkor azonnal "vissza"indul. Városban szinte soha nem csinálja, 98 %-ban városon kívül nagy sebességről fékezéskor illetve sebbeségváltáskor, mint írtam. 2 hete volt : vezérműszíjszett csere, olaj+szűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő csere,hosszbordás szíj csere, vízpumpa+görgő csere, kilométeróra csere. Ezeket azért írtam, hogy hátha segít elindulni a megoldás felé, mert a leállás a előbbiek elvégzése után jelentkezett. A probléma miatt az üzemanyagszűrő és a pollenszűrő közelében levő egyik jeladó lett cserélve. Injektorfej, tömlők átnézve és mégis ugyanúgy csinálja a leállást, nem változott semmit. Nem értek az autókhoz, de szeretnék infót gyűjteni és a szerelőmnek ajánlani. Várom a tippeket! Mindenkinek előre is köszönöm! Jan Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Sziasztok! Érdekes problémám van. Léci, aki tud írjon lehetséges variációkat a probléma megoldására! Szóval: C16NZ Astránkkal néhány kilométert 90 km/h -val megteszünk, majd ha egy körforgalom, kanyar, kereszteződés következik és ki kell nyomnom a kuplungot fékezéshez illetve kisebb sebességbe tevéshez, a motor azonnal leáll a kuplung kinyomásakor. Indításkor azonnal "vissza"indul. Városban szinte soha nem csinálja, 98 %-ban városon kívül nagy sebességről fékezéskor illetve sebbeségváltáskor, mint írtam. 2 hete volt : vezérműszíjszett csere, olaj+szűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő csere,hosszbordás szíj csere, vízpumpa+görgő csere, kilométeróra csere. Ezeket azért írtam, hogy hátha segít elindulni a megoldás felé, mert a leállás a előbbiek elvégzése után jelentkezett. A probléma miatt az üzemanyagszűrő és a pollenszűrő közelében levő egyik jeladó lett cserélve. Injektorfej, tömlők átnézve és mégis ugyanúgy csinálja a leállást, nem változott semmit. Nem értek az autókhoz, de szeretnék infót gyűjteni és a szerelőmnek ajánlani. Várom a tippeket! Mindenkinek előre is köszönöm! Jan Csak egy helyre írj egy kérdést. Aki tud válaszolni az úgyis megtalálja, így csak a fórumot szemeteled tele :) Alapjáratod rendben van? Km-óra ugyan olyan? Sebességjeladója működik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts