zozo astra1.6 16v Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Sziasztok! Lenne egy kérdésem a munkábol hazajövet be-be kapcsol a reflektorom nem tudom mi baja lehet ! Lehet hogy már a kapcsolo be van rohadva? Milyen alkatrész kellene vegyek és van e valakinek ? A gépjármű opel astra f Nekem ugyan ez volt a baja!Ki kellett cserélnem a kapcsolót!Utángyárit vettem pár ezer forint volt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Sziasztok! Lenne egy kérdésem a munkábol hazajövet be-be kapcsol a reflektorom nem tudom mi baja lehet ! Lehet hogy már a kapcsolo be van rohadva? Milyen alkatrész kellene vegyek és van e valakinek ? A gépjármű opel astra f Index kar kuka csere :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 ez tipikus astra betegség mivel nincs megrelézve a fényszóró, így a kapcsoló nagy áramokat kapcsol amitől besül :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Sziasztok! Lenne egy kérdésem a munkábol hazajövet be-be kapcsol a reflektorom nem tudom mi baja lehet ! Lehet hogy már a kapcsolo be van rohadva? Milyen alkatrész kellene vegyek és van e valakinek ? A gépjármű opel astra f Miért vetetnétek vele újat?? :D Nekem ugyanez volt a baja! Szétszedtem, hajtottam a lemezkén -,és meg is takarítgattam- ami benne van, és azóta is tökéletes!! Van benne vagy 40.000 km azóta! :D Döccenőkben villantgatott egyet mindíg, gondolom ugyanez van norbi444-nek is, vagy tévedek? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 ez tipikus astra betegség mivel nincs megrelézve a fényszóró, így a kapcsoló nagy áramokat kapcsol amitől besül :) Mondjuk nem sok embertől hallottam azt a hibajelenséget. Akkor szokták berelézni amikor 100W-os izzót tesznek bele. A gyujtáskapcsoló sincs berelézve pedig azon nagyobb áramok mennek átt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Mondjuk nem sok embertől hallottam azt a hibajelenséget. Akkor szokták berelézni amikor 100W-os izzót tesznek bele. Aztán meg csodálkozik hogy azzal sem lát, mert a foncsort lesüti :) Nekem is vót ilyen, cseréltem a bajuszkapcsot, aztán kész. Amúgy nem beégve van, hanem egyszerűen el-lötyögősödik, és bemozdul sz.r úton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Aztán meg csodálkozik hogy azzal sem lát, mert a foncsort lesüti :D Nekem is vót ilyen, cseréltem a bajuszkapcsot, aztán kész. Amúgy nem beégve van, hanem egyszerűen el-lötyögősödik, és bemozdul sz.r úton. Így igaz! Ha van kedve az egyénnek kínlódni egy kicsit, akkor meg lehet javítani, de pl én szétszedtem vagy 5x mire aztán jó lett! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Hello! Igen, csak akkor világít, ha benyomod, ezzel jelzi, hogy be van kapcsolva. Onnan tudod hogy belső levegő kering, hogy benyomod a gombot és világít az a kis sárga lámpa a gombon! :lol: De egyébént ha nem világítana a lámpa, mint most nekem, akkor onnan tudni, hogy pl. fel van kapcsolva 2-esre (itt már jobban érezni) benyomod a gombot és egy picivel jobban (erősebben) fújja a levegőt. Üdv. :D Téves. ;) Az hogy világít, nem jelenti azt, hogy üzemel is a keringetés. Az izzó meg mindig világít, mert az világítja a piktogramját is. :D Uhh, annak kicsit bonyolultabb lehet a kapcsoló-része (klímánál). :) Én úgy cseréltem az izzót (igaz nekem mindegyiket kellett cserélni), hogy kibontottam teljesen, és félrefordítottam, ameddig engedték a bowdenek. Benne volt egy kis időben, és kínlódásban! :D Ponthogy egyszerűbb. :lol: Nekem ugyan ez volt a baja!Ki kellett cserélnem a kapcsolót!Utángyárit vettem pár ezer forint volt! Hát gratulálok. :) Ponthogy az utángyárinak van ilyen baja, hogy egy idő után szórakozik a refivel. :D Tapasztalat. Most gyári van benne az enyémben, egy 94-es astrából. Mint a vaj olyan és a kapcsolása is lágyabb az utángyárival ellentétben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 ez tipikus astra betegség mivel nincs megrelézve a fényszóró, így a kapcsoló nagy áramokat kapcsol amitől besül :D Refinél 10A se folyik át a kapcsolón. :) Mondjuk nem sok embertől hallottam azt a hibajelenséget. Akkor szokták berelézni amikor 100W-os izzót tesznek bele. A gyujtáskapcsoló sincs berelézve pedig azon nagyobb áramok mennek átt. Nem az a baja valóban, nem azért kezd el villogni a kátyukkal szinkronban a refi, mert beég. :lol: :D Csak silány minőségű az utángyári. Bezzeg a gyári... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Benddike Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Kb mikor? hozzávetölegesen mennyibe fájna igy a cucc? szia nekem van egy eladó ilyen ecum. full hibátlan. 20 ezerbe fáj ha érdekel. Bővebbet mailben vagy telefonon. mert nem fórumozok. ezt az ecumat a Vaterán is megtalálod bendike1 név alatt. 1.bendeguz@citromail.hu 06-30-622-02-19 Üdv:Bendegúz Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Sziasztok! Van egy kis elektromos gond az autóval. Mindig kivágja a tolatólámpához tartozó biztosítékot.(Kép) Csak akkor megy ki a biztosíték, ha jár a motor, álló motor mellet akármikor hátramenetbe kapcsolom nem vágja ki, de ha elindítom akkor mindig kivágja. Más hibát nem vetem észre, olyasmit olvastam, hogy a szivargyújtóval van közös biztosítékon, de ott sincs hiba. A lámpát is szétszedtem, de ott is jó minden. Szerintetek mi lehet a baja? Köszi Szia!Próbáld meg lehuzni a csatlakozót a tolatólámpa kapcsolóról,és ugy csináld ugyanezt.Nekem is volt ilyen gondom igaz az nem opel volt hanem egy diesel polo.Astránál ha lucas adagolóval szerelt az adagoló mágneskapcsolója egybe van kötve a lükikapcsolóval.Ha ugy nem üti ki a biztit akkor kösd másik körre amin kapcsolható fesz van.Nekem az astrán elégett a szigetelés valami miatt és néha produkált ilyen dolgokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Sziasztok.Már itt irtam itt erröl korábban"üzemanyag szint jelzö lámpa hiba" miatt.Az lenne a kérdésem hogy mi alapján kapcsol be a lámpa,vagyis mi vezérli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 szia nekem van egy eladó ilyen ecum. full hibátlan. 20 ezerbe fáj ha érdekel. Bővebbet mailben vagy telefonon. mert nem fórumozok. ezt az ecumat a Vaterán is megtalálod bendike1 név alatt. 1.bendeguz@citromail.hu 06-30-622-02-19 Üdv:Bendegúz Nem itt kéne hirdetni, kistáska. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Sziasztok.Már itt irtam itt erröl korábban"üzemanyag szint jelzö lámpa hiba" miatt.Az lenne a kérdésem hogy mi alapján kapcsol be a lámpa,vagyis mi vezérli. Az üza szintjelző vezérli......de ezzel már futottál egy kört :D Nem itt kéne hirdetni, kistáska. :D Főleg, hogy 1 éves hsz-re reagált...... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 sziasztok Az akkumulátor mellet van egy kis trafó szerűség és nálam olyan folyamatos kerregő hangot ad ez normális?olyan mintha a biciklivel gurulnánk és olyan racsnihangja van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Hát gratulálok. :D Ponthogy az utángyárinak van ilyen baja, hogy egy idő után szórakozik a refivel. :D Tapasztalat. Most gyári van benne az enyémben, egy 94-es astrából. Mint a vaj olyan és a kapcsolása is lágyabb az utángyárival ellentétben. Utángyárit tettem bele lassan 2 éve, és hibátlan (pedig kicsit van használva...) Ami elf.sta magát, az a gyári volt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 sziasztok Az akkumulátor mellet van egy kis trafó szerűség és nálam olyan folyamatos kerregő hangot ad ez normális?olyan mintha a biciklivel gurulnánk és olyan racsnihangja van. Nem normális, az a gyujtótrafó, és valahol áthúz, gondolom letestel, amint teheted cseréld ki, pölö bontott gyárira. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Nem egy életbe vágó kérdés de kíváncsi vagyok rá. Kicseréltem a helyzetjelzőt mert nem világított, nem is néztem hogy hányas izzó csak az előzőleg megvett egységcsomagból kivettem, betettem (3W-os). 3napja benne van gond nélkül és csak most néztem hogy 5W-os való bele. Lehet tőle valami baja? Pl kiég (ami nem gond mert máshova úgyse tudom használni).Aminek viszont nem örülnék, esetleg kinyomja a biztosítékot, vagy összeég a vezeték? Vagy hagyhatom benne max halványabban ég. Vagy inkább vegyek és cseréljem ki 5W-osra? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Nem egy életbe vágó kérdés de kíváncsi vagyok rá. Kicseréltem a helyzetjelzőt mert nem világított, nem is néztem hogy hányas izzó csak az előzőleg megvett egységcsomagból kivettem, betettem (3W-os). 3napja benne van gond nélkül és csak most néztem hogy 5W-os való bele. Lehet tőle valami baja? Pl kiég (ami nem gond mert máshova úgyse tudom használni).Aminek viszont nem örülnék, esetleg kinyomja a biztosítékot, vagy összeég a vezeték? Vagy hagyhatom benne max halványabban ég. Vagy inkább vegyek és cseréljem ki 5W-osra? :) Kárt nem okozol vele, alkalomadtán cseréld ki 5W-osra. Egyébként asszem a műszeregységben a töltésjelző izzó ilyen 3W-os. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Busman Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Szia!Próbáld meg lehuzni a csatlakozót a tolatólámpa kapcsolóról,és ugy csináld ugyanezt.Nekem is volt ilyen gondom igaz az nem opel volt hanem egy diesel polo.Astránál ha lucas adagolóval szerelt az adagoló mágneskapcsolója egybe van kötve a lükikapcsolóval.Ha ugy nem üti ki a biztit akkor kösd másik körre amin kapcsolható fesz van.Nekem az astrán elégett a szigetelés valami miatt és néha produkált ilyen dolgokat. Köszi de, közben sikerült vennem egy másik kapcsolót azzal meg működik rendesen, nem vágja ki a biztosítékot, amúgy az enyém nem diesel. Üdv.: Zsolt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Kárt nem okozol vele, alkalomadtán cseréld ki 5W-osra. Egyébként asszem a műszeregységben a töltésjelző izzó ilyen 3W-os. Ok köszi! Akkor ha arra járok veszek, ezen ne múljon, rábeszéltél! :D A másik meg marad a műszeregységbe, ha már oda jó. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 elnyomtam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Ha egy CDR 500-at, ami tökéletesen működik, kiveszek az egyik autóból és beteszem a másikba, kérni fog kódot, vagy működni fog rendesen? Nem tudok sajnos semmilyen kódot hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Ha egy CDR 500-at, ami tökéletesen működik, kiveszek az egyik autóból és beteszem a másikba, kérni fog kódot, vagy működni fog rendesen? Nem tudok sajnos semmilyen kódot hozzá. Persze hogy fog kódot kérni. Sőt nem is kell kivenned. Ha a kocsidban leveszed a sarut majd vissza rakod akkor is kér kódot. Ha ekkor nem kér kódot akkor ha átrakod máshova ott se fog mert valszeg meg van mókolva... De alapból kérni-e kell Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Persze hogy fog kódot kérni. Sőt nem is kell kivenned. Ha a kocsidban leveszed a sarut majd vissza rakod akkor is kér kódot. Ha ekkor nem kér kódot akkor ha átrakod máshova ott se fog mert valszeg meg van mókolva... De alapból kérni-e kell Vettük már le a sarut ill. volt már sokáig lemerülve az akku ebben az autóban, és soha nem kért. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts