Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nekem is 17D van és semmi ilyen nincs benne.Az izzitórelé az akksi fölött van a motortérben Nekem!

A turbo dízelekben van elektronika az izzításhoz. Szerepe pl., hogy meleg motornál nem ad utóizzítást.

A sima 1.7D-ben csak egy időrelé van az izzításhoz. Hideg-meleg motornál egyforma izzítási időt ad. :D

Elküldve
A turbo dízelekben van elektronika az izzításhoz. Szerepe pl., hogy meleg motornál nem ad utóizzítást.

A sima 1.7D-ben csak egy időrelé van az izzításhoz. Hideg-meleg motornál egyforma izzítási időt ad. :D

DTL-ben is kéne legyen ilyen??? :icon4:

Nekem nem rémlik, pedig már bontottam le párszor azt a részt is... :icon4:

Elküldve

Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy hogyan kell leszedni az első fényszóróról az üveget, meg az irányjelzőket? Feketére szeretném festeni a belsejét. Aki csinált már ilyet segítsen!

Elküldve
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy hogyan kell leszedni az első fényszóróról az üveget, meg az irányjelzőket? Feketére szeretném festeni a belsejét. Aki csinált már ilyet segítsen!

Valaki hőlégfúvóval melegítette, de az irányjelzőt nem kell leszedni,nincs rajta. Feketén jobban dobja a fényt? :D

Elküldve

sziasztok a belsőlevegő keringető kapcsolóban az izzó csak akkor világit ha benyomom ez normális? és honnan tudom hogy most belső kering nem a külső levegő???

Elküldve
sziasztok a belsőlevegő keringető kapcsolóban az izzó csak akkor világit ha benyomom ez normális? és honnan tudom hogy most belső kering nem a külső levegő???

Halványan világít mindíg, de ha benyomod a gombot, akkor sokkal jobban látszik!

Hallatszik, hogy nyitja-zárja a vákuum a kis csappanytút! (ha esőben megpróbálod, akkor sokkal hamarabb bepárásodik az egész autó!

Elküldve
Halványan világít mindíg, de ha benyomod a gombot, akkor sokkal jobban látszik!

Hallatszik, hogy nyitja-zárja a vákuum a kis csappanytút! (ha esőben megpróbálod, akkor sokkal hamarabb bepárásodik az egész autó!

köszi.

Elküldve
sziasztok a belsőlevegő keringető kapcsolóban az izzó csak akkor világit ha benyomom ez normális? és honnan tudom hogy most belső kering nem a külső levegő???

Én úgy vettem észre, hogy ha rányomom a belsőkeringtetést, akkor jobban fújja a venti a levegőt, mint normál állapotban. Ezt a pollenszűrő okozza. Ezzel a módszerrel is tudod ellenőrizni. :)

Elküldve
Hasonló okosságot csinált nekem, amikor leszakadt a testelés a motor és a kasztni között :)

basztikuli. csak ez volt tényleg a baj! nem láttuk az akutálca tartó alatt tényleg nem volt kontakt :D

direktbe ráfogtunk a motor oldalára egy bikakábelt másik végét az aksira és lám pöccent a kis lusta!

Srácok nagyon szépen köszönöm a segítséget!

Ha esetleg Pesten (III, XI, XXII.ker) valakinek kábeltévével (Digi) "problémája" lenne segítek szívesen!

még egyszer THX!

Elküldve
basztikuli. csak ez volt tényleg a baj! nem láttuk az akutálca tartó alatt tényleg nem volt kontakt :)

direktbe ráfogtunk a motor oldalára egy bikakábelt másik végét az aksira és lám pöccent a kis lusta!

Srácok nagyon szépen köszönöm a segítséget!

Ha esetleg Pesten (III, XI, XXII.ker) valakinek kábeltévével (Digi) "problémája" lenne segítek szívesen!

még egyszer THX!

Ez volt 2 hónap egy szerelőnél? :D :lol: röhögnék, ha nem lenne siralmas :D :D

Elküldve

hát igen elég vicces- siralmas a dolog. és ami nagyon durva hogy önindítót meg mindenféle más elektronikát akart velem cseréltetni! nem értem hogy mindenkivel ezt csinálja vagy csak engem nézett madárnak? rengeteg autót hordanak hozzá!

vajon mindenkivel ezt csinálja???

na mindegy, az a lényeg hogy megy a szekér.

lehet még egy kérdésem? nem ment eddig a fordulatszám mérőm, a nagy kábelcibálásokban megtaláltuk a hiba okát is, de szerintem hülyeséget mér, hideg motornál alapjáraton felmegy 2500- 2600 ig a fordulat majd visszaesik egy kicsit. a motor biztosan nem forog akkorát jó az alapjárat rajta. mennyit kellene mutasson, és hol lehet ezt kalibrálni? (lehet hogy csak a mutató van rosszul rárakva a tengelyre?) volt már szétszedve, állítólag számlap lett benne cserélve. nem tudom mi szükség lehetett rá...

Elküldve
hát igen elég vicces- siralmas a dolog. és ami nagyon durva hogy önindítót meg mindenféle más elektronikát akart velem cseréltetni! nem értem hogy mindenkivel ezt csinálja vagy csak engem nézett madárnak? rengeteg autót hordanak hozzá!

vajon mindenkivel ezt csinálja???

na mindegy, az a lényeg hogy megy a szekér.

lehet még egy kérdésem? nem ment eddig a fordulatszám mérőm, a nagy kábelcibálásokban megtaláltuk a hiba okát is, de szerintem hülyeséget mér, hideg motornál alapjáraton felmegy 2500- 2600 ig a fordulat majd visszaesik egy kicsit. a motor biztosan nem forog akkorát jó az alapjárat rajta. mennyit kellene mutasson, és hol lehet ezt kalibrálni? (lehet hogy csak a mutató van rosszul rárakva a tengelyre?) volt már szétszedve, állítólag számlap lett benne cserélve. nem tudom mi szükség lehetett rá...

A mutató csak egy féle képpen megy föl ha jól emlékszem, az le van lapolva. én inkább azt nézném meg, hogy a generátor szíjtárcsája, mennyire van szétkopva, esetleg nincs -e más méretű ékszíj rajta. A dízel ford.szémmérő a generátorról veszi a jelet, és ha nem a gyári áttételek vannak (máshol áll a szíj, más a tárcsa mérete, stb. akkor már nem azt méri, ami van :)

Elküldve
hát igen elég vicces- siralmas a dolog. és ami nagyon durva hogy önindítót meg mindenféle más elektronikát akart velem cseréltetni! nem értem hogy mindenkivel ezt csinálja vagy csak engem nézett madárnak? rengeteg autót hordanak hozzá!

vajon mindenkivel ezt csinálja???

na mindegy, az a lényeg hogy megy a szekér.

lehet még egy kérdésem? nem ment eddig a fordulatszám mérőm, a nagy kábelcibálásokban megtaláltuk a hiba okát is, de szerintem hülyeséget mér, hideg motornál alapjáraton felmegy 2500- 2600 ig a fordulat majd visszaesik egy kicsit. a motor biztosan nem forog akkorát jó az alapjárat rajta. mennyit kellene mutasson, és hol lehet ezt kalibrálni? (lehet hogy csak a mutató van rosszul rárakva a tengelyre?) volt már szétszedve, állítólag számlap lett benne cserélve. nem tudom mi szükség lehetett rá...

Nem lehet, hogy benzines az órád? Meddig van skálázva?

Elküldve
Nem lehet, hogy benzines az órád? Meddig van skálázva?

Benzines fordulatszámmérőt úgy emlékszem már kiakasztja az emelt alapjárat :) valami 6-7 ezer körül van a meleg-alapjárat is.

Elküldve
Benzines fordulatszámmérőt úgy emlékszem már kiakasztja az emelt alapjárat :) valami 6-7 ezer körül van a meleg-alapjárat is.

Simán kiakasztja egyből! Én belepróbáltam a c16nz-ből, és azonnal kivágja fullra a mutatót! :D

Elküldve

J0hnny tanácsára megkérezem itt:

Sziasztok!

Tegnap vettem észre, hogy a belső-levegő keringtető kapcsolóján ha benyomom nem ég a visszajelző izzó. A keringtetés az működik.

Azt szeretném kérdezni, hogy ezt hogy tudom kicserélni? Ugye nem kell lebontani az egészet? :)

Megnéztem a GyIk-ben, ott kifejezetten erre nem volt válasz, csak a teljes közép-konzol lebontására. Van ott egy kép a kapcsolóról, amin látszik, hogy a tetején 2 ilyen beakasztós fül tartja, gondolom azokat kell lenyomni, akkor pattan ki. De az alján is van ilyen?

Egy picit megfeszegettem csavarhúzóval, egész könnyen mozog.

Kellemes napot!

Cosso

Elküldve
sziasztok a belsőlevegő keringető kapcsolóban az izzó csak akkor világit ha benyomom ez normális? és honnan tudom hogy most belső kering nem a külső levegő???

Hello!

Igen, csak akkor világít, ha benyomod, ezzel jelzi, hogy be van kapcsolva. Onnan tudod hogy belső levegő kering, hogy benyomod a gombot és világít az a kis sárga lámpa a gombon! :D De egyébént ha nem világítana a lámpa, mint most nekem, akkor onnan tudni, hogy pl. fel van kapcsolva 2-esre (itt már jobban érezni) benyomod a gombot és egy picivel jobban (erősebben) fújja a levegőt.

Üdv.

:)

Elküldve
Nem lehet, hogy benzines az órád? Meddig van skálázva?

6000ig van skálázva. rosszul írtam nem 2500 ig hanem 3500 ig ugrik fel a mutató! es ha bemelegszik akkor 3300ig esik vissza.

Elküldve
J0hnny tanácsára megkérezem itt:

Sziasztok!

Tegnap vettem észre, hogy a belső-levegő keringtető kapcsolóján ha benyomom nem ég a visszajelző izzó. A keringtetés az működik.

Azt szeretném kérdezni, hogy ezt hogy tudom kicserélni? Ugye nem kell lebontani az egészet? :)

Megnéztem a GyIk-ben, ott kifejezetten erre nem volt válasz, csak a teljes közép-konzol lebontására. Van ott egy kép a kapcsolóról, amin látszik, hogy a tetején 2 ilyen beakasztós fül tartja, gondolom azokat kell lenyomni, akkor pattan ki. De az alján is van ilyen?

Egy picit megfeszegettem csavarhúzóval, egész könnyen mozog.

Kellemes napot!

Cosso

sajna sztem nem férsz úgy hozzá ehhez a kapcsoló részhez h ezt ki bírd pattintani, legalább is én a középkonzol kiszedése után is csak nehézkesen tudtam kiszedni, jó munkát hozzá :D

Elküldve
6000ig van skálázva. rosszul írtam nem 2500 ig hanem 3500 ig ugrik fel a mutató! es ha bemelegszik akkor 3300ig esik vissza.

Generátor nem volt cserélve? Milyen van benne?

Elküldve
J0hnny tanácsára megkérezem itt:

Sziasztok!

Tegnap vettem észre, hogy a belső-levegő keringtető kapcsolóján ha benyomom nem ég a visszajelző izzó. A keringtetés az működik.

Azt szeretném kérdezni, hogy ezt hogy tudom kicserélni? Ugye nem kell lebontani az egészet? :)

Megnéztem a GyIk-ben, ott kifejezetten erre nem volt válasz, csak a teljes közép-konzol lebontására. Van ott egy kép a kapcsolóról, amin látszik, hogy a tetején 2 ilyen beakasztós fül tartja, gondolom azokat kell lenyomni, akkor pattan ki. De az alján is van ilyen?

Egy picit megfeszegettem csavarhúzóval, egész könnyen mozog.

Kellemes napot!

Cosso

A nyomógomb tetején egy vékony csavarhúzóval benyúlsz és kipattintod...kijön az...és mögötte van a rizsszem izzó. Aminek a kivételéhez már kelleni fog egy csipesz!

Ja és vigyázz a nyomógomb rugójára meg egy kis réz korongra!! Azok előszeretettel gurulnak el! :D

Elküldve
A nyomógomb tetején egy vékony csavarhúzóval benyúlsz és kipattintod...kijön az...és mögötte van a rizsszem izzó. Aminek a kivételéhez már kelleni fog egy csipesz!

Ja és vigyázz a nyomógomb rugójára meg egy kis réz korongra!! Azok előszeretettel gurulnak el! :)

Alul is van pattintója, érdemes arra is figyelnie!

Kép 1 Kép 2

Nekem amúgy ha gyújtáson van a gép, akkor ez a lámpa is világít, csakúgy mint a tekerők körül! Ha bekapcsolom, akkor erőteljesebben látszik, mivel megnyílik a fény útja, ha be van nyomva a kapcsoló. :D

Elküldve
6000ig van skálázva. rosszul írtam nem 2500 ig hanem 3500 ig ugrik fel a mutató! es ha bemelegszik akkor 3300ig esik vissza.

Azt mondtad cserélték a számlapot. Az eredmény benzines fordmérő dízel számlappal? Gázfröccsre plafonig ugrik?

sajna sztem nem férsz úgy hozzá ehhez a kapcsoló részhez h ezt ki bírd pattintani, legalább is én a középkonzol kiszedése után is csak nehézkesen tudtam kiszedni, jó munkát hozzá :)

Dehogynem! így ni: :D

A nyomógomb tetején egy vékony csavarhúzóval benyúlsz és kipattintod...kijön az...és mögötte van a rizsszem izzó. Aminek a kivételéhez már kelleni fog egy csipesz!

Ja és vigyázz a nyomógomb rugójára meg egy kis réz korongra!! Azok előszeretettel gurulnak el! :D

Én is így cseréltem, de nekem csak a takarólap jött le. Maga a gomb része benn maradt. Legalább nem esett szét! :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.