ateszeger Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Érdekes! :D Nekem asszem semmi ilyesmim nincsen... Nekem is 17D van és semmi ilyen nincs benne.Az izzitórelé az akksi fölött van a motortérben Nekem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Nekem is 17D van és semmi ilyen nincs benne.Az izzitórelé az akksi fölött van a motortérben Nekem! A turbo dízelekben van elektronika az izzításhoz. Szerepe pl., hogy meleg motornál nem ad utóizzítást. A sima 1.7D-ben csak egy időrelé van az izzításhoz. Hideg-meleg motornál egyforma izzítási időt ad. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 A turbo dízelekben van elektronika az izzításhoz. Szerepe pl., hogy meleg motornál nem ad utóizzítást. A sima 1.7D-ben csak egy időrelé van az izzításhoz. Hideg-meleg motornál egyforma izzítási időt ad. :D DTL-ben is kéne legyen ilyen??? :icon4: Nekem nem rémlik, pedig már bontottam le párszor azt a részt is... :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
R.Robi Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy hogyan kell leszedni az első fényszóróról az üveget, meg az irányjelzőket? Feketére szeretném festeni a belsejét. Aki csinált már ilyet segítsen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy hogyan kell leszedni az első fényszóróról az üveget, meg az irányjelzőket? Feketére szeretném festeni a belsejét. Aki csinált már ilyet segítsen! Valaki hőlégfúvóval melegítette, de az irányjelzőt nem kell leszedni,nincs rajta. Feketén jobban dobja a fényt? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 sziasztok a belsőlevegő keringető kapcsolóban az izzó csak akkor világit ha benyomom ez normális? és honnan tudom hogy most belső kering nem a külső levegő??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 sziasztok a belsőlevegő keringető kapcsolóban az izzó csak akkor világit ha benyomom ez normális? és honnan tudom hogy most belső kering nem a külső levegő??? Halványan világít mindíg, de ha benyomod a gombot, akkor sokkal jobban látszik! Hallatszik, hogy nyitja-zárja a vákuum a kis csappanytút! (ha esőben megpróbálod, akkor sokkal hamarabb bepárásodik az egész autó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 Halványan világít mindíg, de ha benyomod a gombot, akkor sokkal jobban látszik! Hallatszik, hogy nyitja-zárja a vákuum a kis csappanytút! (ha esőben megpróbálod, akkor sokkal hamarabb bepárásodik az egész autó! köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 köszi. ugyanaz az égő világít benne mindíg, csak ha benyomod, akkor elcsúszik egy kis műanyag része, és jobban látszik a fénye az égőnek, ezért erősebb a világítás, illetve annak látszik! Ha kinagyítod látszik is az égő a képen! Esetleg ezeket a vákuumcsöveket ellenőrizheted, nem-e csúszott le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 sziasztok a belsőlevegő keringető kapcsolóban az izzó csak akkor világit ha benyomom ez normális? és honnan tudom hogy most belső kering nem a külső levegő??? Én úgy vettem észre, hogy ha rányomom a belsőkeringtetést, akkor jobban fújja a venti a levegőt, mint normál állapotban. Ezt a pollenszűrő okozza. Ezzel a módszerrel is tudod ellenőrizni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nyem@ Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 Hasonló okosságot csinált nekem, amikor leszakadt a testelés a motor és a kasztni között :) basztikuli. csak ez volt tényleg a baj! nem láttuk az akutálca tartó alatt tényleg nem volt kontakt :D direktbe ráfogtunk a motor oldalára egy bikakábelt másik végét az aksira és lám pöccent a kis lusta! Srácok nagyon szépen köszönöm a segítséget! Ha esetleg Pesten (III, XI, XXII.ker) valakinek kábeltévével (Digi) "problémája" lenne segítek szívesen! még egyszer THX! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 basztikuli. csak ez volt tényleg a baj! nem láttuk az akutálca tartó alatt tényleg nem volt kontakt :) direktbe ráfogtunk a motor oldalára egy bikakábelt másik végét az aksira és lám pöccent a kis lusta! Srácok nagyon szépen köszönöm a segítséget! Ha esetleg Pesten (III, XI, XXII.ker) valakinek kábeltévével (Digi) "problémája" lenne segítek szívesen! még egyszer THX! Ez volt 2 hónap egy szerelőnél? :D :lol: röhögnék, ha nem lenne siralmas :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nyem@ Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 hát igen elég vicces- siralmas a dolog. és ami nagyon durva hogy önindítót meg mindenféle más elektronikát akart velem cseréltetni! nem értem hogy mindenkivel ezt csinálja vagy csak engem nézett madárnak? rengeteg autót hordanak hozzá! vajon mindenkivel ezt csinálja??? na mindegy, az a lényeg hogy megy a szekér. lehet még egy kérdésem? nem ment eddig a fordulatszám mérőm, a nagy kábelcibálásokban megtaláltuk a hiba okát is, de szerintem hülyeséget mér, hideg motornál alapjáraton felmegy 2500- 2600 ig a fordulat majd visszaesik egy kicsit. a motor biztosan nem forog akkorát jó az alapjárat rajta. mennyit kellene mutasson, és hol lehet ezt kalibrálni? (lehet hogy csak a mutató van rosszul rárakva a tengelyre?) volt már szétszedve, állítólag számlap lett benne cserélve. nem tudom mi szükség lehetett rá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 hát igen elég vicces- siralmas a dolog. és ami nagyon durva hogy önindítót meg mindenféle más elektronikát akart velem cseréltetni! nem értem hogy mindenkivel ezt csinálja vagy csak engem nézett madárnak? rengeteg autót hordanak hozzá! vajon mindenkivel ezt csinálja??? na mindegy, az a lényeg hogy megy a szekér. lehet még egy kérdésem? nem ment eddig a fordulatszám mérőm, a nagy kábelcibálásokban megtaláltuk a hiba okát is, de szerintem hülyeséget mér, hideg motornál alapjáraton felmegy 2500- 2600 ig a fordulat majd visszaesik egy kicsit. a motor biztosan nem forog akkorát jó az alapjárat rajta. mennyit kellene mutasson, és hol lehet ezt kalibrálni? (lehet hogy csak a mutató van rosszul rárakva a tengelyre?) volt már szétszedve, állítólag számlap lett benne cserélve. nem tudom mi szükség lehetett rá... A mutató csak egy féle képpen megy föl ha jól emlékszem, az le van lapolva. én inkább azt nézném meg, hogy a generátor szíjtárcsája, mennyire van szétkopva, esetleg nincs -e más méretű ékszíj rajta. A dízel ford.szémmérő a generátorról veszi a jelet, és ha nem a gyári áttételek vannak (máshol áll a szíj, más a tárcsa mérete, stb. akkor már nem azt méri, ami van :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 hát igen elég vicces- siralmas a dolog. és ami nagyon durva hogy önindítót meg mindenféle más elektronikát akart velem cseréltetni! nem értem hogy mindenkivel ezt csinálja vagy csak engem nézett madárnak? rengeteg autót hordanak hozzá! vajon mindenkivel ezt csinálja??? na mindegy, az a lényeg hogy megy a szekér. lehet még egy kérdésem? nem ment eddig a fordulatszám mérőm, a nagy kábelcibálásokban megtaláltuk a hiba okát is, de szerintem hülyeséget mér, hideg motornál alapjáraton felmegy 2500- 2600 ig a fordulat majd visszaesik egy kicsit. a motor biztosan nem forog akkorát jó az alapjárat rajta. mennyit kellene mutasson, és hol lehet ezt kalibrálni? (lehet hogy csak a mutató van rosszul rárakva a tengelyre?) volt már szétszedve, állítólag számlap lett benne cserélve. nem tudom mi szükség lehetett rá... Nem lehet, hogy benzines az órád? Meddig van skálázva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Nem lehet, hogy benzines az órád? Meddig van skálázva? Benzines fordulatszámmérőt úgy emlékszem már kiakasztja az emelt alapjárat :) valami 6-7 ezer körül van a meleg-alapjárat is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Benzines fordulatszámmérőt úgy emlékszem már kiakasztja az emelt alapjárat :) valami 6-7 ezer körül van a meleg-alapjárat is. Simán kiakasztja egyből! Én belepróbáltam a c16nz-ből, és azonnal kivágja fullra a mutatót! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cosso Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 J0hnny tanácsára megkérezem itt: Sziasztok! Tegnap vettem észre, hogy a belső-levegő keringtető kapcsolóján ha benyomom nem ég a visszajelző izzó. A keringtetés az működik. Azt szeretném kérdezni, hogy ezt hogy tudom kicserélni? Ugye nem kell lebontani az egészet? :) Megnéztem a GyIk-ben, ott kifejezetten erre nem volt válasz, csak a teljes közép-konzol lebontására. Van ott egy kép a kapcsolóról, amin látszik, hogy a tetején 2 ilyen beakasztós fül tartja, gondolom azokat kell lenyomni, akkor pattan ki. De az alján is van ilyen? Egy picit megfeszegettem csavarhúzóval, egész könnyen mozog. Kellemes napot! Cosso Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cosso Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 sziasztok a belsőlevegő keringető kapcsolóban az izzó csak akkor világit ha benyomom ez normális? és honnan tudom hogy most belső kering nem a külső levegő??? Hello! Igen, csak akkor világít, ha benyomod, ezzel jelzi, hogy be van kapcsolva. Onnan tudod hogy belső levegő kering, hogy benyomod a gombot és világít az a kis sárga lámpa a gombon! :D De egyébént ha nem világítana a lámpa, mint most nekem, akkor onnan tudni, hogy pl. fel van kapcsolva 2-esre (itt már jobban érezni) benyomod a gombot és egy picivel jobban (erősebben) fújja a levegőt. Üdv. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nyem@ Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Nem lehet, hogy benzines az órád? Meddig van skálázva? 6000ig van skálázva. rosszul írtam nem 2500 ig hanem 3500 ig ugrik fel a mutató! es ha bemelegszik akkor 3300ig esik vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 J0hnny tanácsára megkérezem itt: Sziasztok! Tegnap vettem észre, hogy a belső-levegő keringtető kapcsolóján ha benyomom nem ég a visszajelző izzó. A keringtetés az működik. Azt szeretném kérdezni, hogy ezt hogy tudom kicserélni? Ugye nem kell lebontani az egészet? :) Megnéztem a GyIk-ben, ott kifejezetten erre nem volt válasz, csak a teljes közép-konzol lebontására. Van ott egy kép a kapcsolóról, amin látszik, hogy a tetején 2 ilyen beakasztós fül tartja, gondolom azokat kell lenyomni, akkor pattan ki. De az alján is van ilyen? Egy picit megfeszegettem csavarhúzóval, egész könnyen mozog. Kellemes napot! Cosso sajna sztem nem férsz úgy hozzá ehhez a kapcsoló részhez h ezt ki bírd pattintani, legalább is én a középkonzol kiszedése után is csak nehézkesen tudtam kiszedni, jó munkát hozzá :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 6000ig van skálázva. rosszul írtam nem 2500 ig hanem 3500 ig ugrik fel a mutató! es ha bemelegszik akkor 3300ig esik vissza. Generátor nem volt cserélve? Milyen van benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 J0hnny tanácsára megkérezem itt: Sziasztok! Tegnap vettem észre, hogy a belső-levegő keringtető kapcsolóján ha benyomom nem ég a visszajelző izzó. A keringtetés az működik. Azt szeretném kérdezni, hogy ezt hogy tudom kicserélni? Ugye nem kell lebontani az egészet? :) Megnéztem a GyIk-ben, ott kifejezetten erre nem volt válasz, csak a teljes közép-konzol lebontására. Van ott egy kép a kapcsolóról, amin látszik, hogy a tetején 2 ilyen beakasztós fül tartja, gondolom azokat kell lenyomni, akkor pattan ki. De az alján is van ilyen? Egy picit megfeszegettem csavarhúzóval, egész könnyen mozog. Kellemes napot! Cosso A nyomógomb tetején egy vékony csavarhúzóval benyúlsz és kipattintod...kijön az...és mögötte van a rizsszem izzó. Aminek a kivételéhez már kelleni fog egy csipesz! Ja és vigyázz a nyomógomb rugójára meg egy kis réz korongra!! Azok előszeretettel gurulnak el! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 A nyomógomb tetején egy vékony csavarhúzóval benyúlsz és kipattintod...kijön az...és mögötte van a rizsszem izzó. Aminek a kivételéhez már kelleni fog egy csipesz! Ja és vigyázz a nyomógomb rugójára meg egy kis réz korongra!! Azok előszeretettel gurulnak el! :) Alul is van pattintója, érdemes arra is figyelnie! Kép 1 Kép 2 Nekem amúgy ha gyújtáson van a gép, akkor ez a lámpa is világít, csakúgy mint a tekerők körül! Ha bekapcsolom, akkor erőteljesebben látszik, mivel megnyílik a fény útja, ha be van nyomva a kapcsoló. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 6000ig van skálázva. rosszul írtam nem 2500 ig hanem 3500 ig ugrik fel a mutató! es ha bemelegszik akkor 3300ig esik vissza. Azt mondtad cserélték a számlapot. Az eredmény benzines fordmérő dízel számlappal? Gázfröccsre plafonig ugrik? sajna sztem nem férsz úgy hozzá ehhez a kapcsoló részhez h ezt ki bírd pattintani, legalább is én a középkonzol kiszedése után is csak nehézkesen tudtam kiszedni, jó munkát hozzá :) Dehogynem! így ni: :D A nyomógomb tetején egy vékony csavarhúzóval benyúlsz és kipattintod...kijön az...és mögötte van a rizsszem izzó. Aminek a kivételéhez már kelleni fog egy csipesz! Ja és vigyázz a nyomógomb rugójára meg egy kis réz korongra!! Azok előszeretettel gurulnak el! :D Én is így cseréltem, de nekem csak a takarólap jött le. Maga a gomb része benn maradt. Legalább nem esett szét! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts